صفار هرندی: پیشنهاد سازش با آمریکا یک حرکت خائنانه است

گروه سیاسی الف،   3970329299 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۱۰۰ نفر خائنانه آمده و پیشنهاد داده اند که راه سازش با آمریکا را برویم در حالی که تنها راه عزت و پیروزی، مقاومت و ایستادگی در مسیر آرمانهاست.

به گزارش مهر، محمد حسین صفار هرندی عصر سه شنبه در جمع مردم قزوین در مسجد امام حسن عسگری(ع) در مراسم پنجاه و سومین سالگرد شهدای موتلفه گفت: گرامیداشت یاد کسانی که جان خود را فدای عزت وعظمت ایران اسلامی، کردند تا اهداف و کلام امام محقق شود رسالتی مهم است.

وی اضافه کرد: شهدا رفتند تا به ما بیاموزند که نتیجه استقامت و ایستادگی در مسیر آرمانها هرچند سخت و طاقت فرساست امابه پیروزی منجرمی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مطمئن باشید شیرینی ایستادگی مانند پیروزی تیم فوتبال برای یک ملت لذت بخش و وصف ناشدنی است و ما می توانیم در این شرایط نیز با وحدت و استقامت شیرینی ماندگاری را به مردم بچشانیم.

وی گفت: کسانی که مانند شهدای موتلفه سمبل ایثار و شهادت هستند محبوب ملت می شوند و امروز شهدایی جون حججی که در راه نابودی داعش جان خود را نثار کرده اند مورد تحسین و پذیرش ملتهای آزاده جهان هستند.

پای حرف حق خود ایستاده ایم

صفار هرندی تصریح کرد: ملت ایران پای حرف حقی که زده ایستاده است و حق جازدن نداریم و ملتی که دنبال امنیت پایدار و رفاه واقعی است در مسیر استقامت و ایستادگی گام برمی دارد و تن آسایی نمی کند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران کشور یادآورشد: کسانی که تصور می کنند با توسل به بیگانگان و دادن باج و تحمیل هزینه های سنگین به کشورمی توانند مشکلات را حل کنند در اشتباهند و پشیمان خواهند شد و بهتر است سرنوشت صدام و قذافی و شاه را به یاد بیاورند.

وی اضافه کرد: کسانی که خود را به قدرتها پیوند میزنند و دندان تیز کرده اند با دادن بهای از دست دادن همه دارایی خود با آمریکا سازش کنیم سخت در اشتباهند و عاقبت خوشی نخواهند داشت.

صفار هرندی گفت: عده ای وسوسه شده اند با غول و بی شاخ و دم آمریکا مذاکره مستقیم کنند اما نمی دانند مردم سرنوشت کشورهایی چون مصر، یمن و تونس را فراموش نکرده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در سوریه هم قرار بود سرنوشت عراق تکرار شود اما بشار اسد عاقلانه رفتار کرد وبامقاومت خود و کمک ایران توانست داعش را از سرزمین خود بیرون کند.

وی گفت: ایرانی که مربی دیگر کشورها در مقاومت بوده نباید امروز دچار تزلزل شود و راهی را برود که انحرافی خطرناک تلقی می شود.

آمریکا در استیصال اقتصادی است

صفار هرندی بااشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور آمریکا بیان کرد: مگر مذاکره نکردیم تا تحریم ها برداشته شده و به زعم برخی نان وآب مردم تامین شود شاهد سیل برکات باشیم اما چه شد؟ این راه غلط را رفتیم و دوباره می خواهیم اشتباه کنیم؟

۶۰ میلیون نفر زیر خط فقر در آمریکا

وی بیان کرد: آمریکا در اوج استیصال اقتصادی است و با گدایی و راهزنی از کشورهای عربی دارد مشکلاتش را حل میکند و در این شرایط اتکا به این کشور اشتباه محض است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: برخی فکر می کنند آمریکا مانند دهه ۶۰ میلادی ثروتمند است که می تواند هزینه کند در حالی که امروز ۵۰ میلیون خانواده در این کشور دچار فقر آزار دهنده هستند و از نداشتن مسکن، پوشاک و غذا در رنجند.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰ میلیو. ن نفر از مردم امریکا زیر خط فقر قرار دارند و در عسرت اقتصادی هستند و سالهاست نمی توانند زیرساختهای کشور خود را درست کنند چه رسد به اینکه به کشورهای دیگر کمک کنند.

پیشنهاد خائنانه ۱۰۰ نفر برای سازش

صفار هرندی اظهارداشت: ۱۰۰ نفر خائنانه آمده اند و پیشنهاد می دهند که راه سازش با آمریکا را برویم اما باید از آنها پرسید چرا فردی که در راس یک حزب سیاسی قرار دارد باید نامش در کنار چریک های فدایی، سلطنت طلبان و عناصر ساختارشکن و گریختگان به غرب قرار گیرد.

وی پرسید:آقای اصلاح طلب چرا در حالی که رفقای شما در مسند حکومت هستند و از این نظام ارتزاق می کنند شما با چریک های فدایی و قاتلان فرزندان این کشور هم صحبت و هم مسیر شده اید؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر اشتباه کرده اید بیایید اعتراف کنید و یا راهتان را از دوستانتان که اشتباه کرده اند جدا کنید.

صفار هرندی با گرامیداشت یاد شهدای موتلفه افزود: غیرت ورزی به دین، مردم و استقلال کشور اجازه نمی دهد بگذاریم استقلال کشور وجه المصالحه
و جاه طلبی عده ای قرار گیرد.

وی بیان کرد: دغدغه مند مردم هستیم و معتقدیم کسانی که ۵۰ میلیون تومان حقوق را در شان خود نمی دانند نمی توانند برای مردم تعیین تکلیف کنند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: مردم انقلابی نباید اجازه دهند نمایندگان مجلس تصمیمی بگیرند و چیزی را امضا کنند که موجب تحقیر ملت شود بلکه نمایندگان باید پاسخگوی ملت باشند و شرمندگی را موجب نشوند.

دیدگاه کاربران

تبریزی۳۹۴۴۵۵۲۳:۱۷:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۲۹
معنی خائن رو هم فهمیدیم.
مهرداد۳۹۴۸۴۱۱۰:۴۵:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۳۰
با عرض احترام خدمت آقای صفار هرندی به عرض میرساند که آرمانهای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی مربوط به شرایط زمانی و اجتماعی آن دوران بوده که اکثریت جامعه در آن خصوص اتفاق نظر داشته و اما اکنون شرایط جدیدی پیش آمده بطوری که آرمان مدیران و تصمیم گیرندگان ارشد دولت تبدیل به اشرافی گری و فساد و انحصار و تبعیضات ناروا شده و اقدامات ناپسند دیگر شده و از سوی دیگر آرمان جمع کثیری از مردم خروج از وضعیت بیکاری ، خروج از تورم و گرانی کمر شکن ، محو انحصار ، محو فساد دولتی و محو تبعیضات نارواست که متاسفانه بیداد میکند و تهدید اساسی بر زندگی اغلب فرد فرد مردم این کشور است. مطمئن باشید که مردم ایران بنده و عبد خدا بوده و خواهند بود و صلاح خود را بهتر میتوانند تشخیص دهند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین