بی‌هنری بی بی سی /وقتی قاتل را بی گناه وقهرمان نشان می‌دهند

گروه سیاسی الف،   3970328190 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

الف /محمد ثلاث که در جریان تجمعات خشونت بار جمعی از درآویش در خیابان پاسداران تهران چند مامور نیروی انتظامی را با اتوبوس زیر گرفت و 3 مامور را به شهادت رساند امروز اعدام شد . اما رسانه‌های بیگانه تلاش کردند او را بی‌گناه معرفی نمایند در حالیکه هم خود و همکیشانش به عاملیت او در قتل شهادت داده‌اند .

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۹۲۳۶۶۲۱:۳۶:۲۱ ۱۳۹۷/۳/۲۸
چرا وقتی در اروپا یا امریکا ، کسی به مردم حمله کنه و اونها رو بکشه ، میشه تروریست و خودش و همه جد و ابادش رو میکشن پای میز محاکمه . اما اینجا یکی زده و مردم رو کشته ، اونوقت دارن بحث میکنن که خوبه یا بد ؟؟؟!!! هرکی فکر میکنه نباید کاری به کار همچین جونورهایی داشت ، باید زن و بچه خودش رو بیارن و کف خیابون بخوابونن و با اتوبوس از روشون رد بشن تا ببینم بازم از این اراجیف میبافه یا نه ؟؟؟!!!
ناشناس۳۹۲۴۵۱۲۳:۱۰:۱۹ ۱۳۹۷/۳/۲۸
کدوم محاکمه ؟ تا حالا دیدی یک حادثه اینجوری تو غرب با دستگیری متهمین تموم بشه ؟ همیشه همه اونهایی که مسبب این وقایع هستن رو میکشن ! به چند تا دلیل : اول اینکه معلوم نشه از عربستان و امارات و قطر و ترکیه پول گرفتن و با هماهنگی اسرائیل و امریکا و انگلیس و فرانسه دست به اقدامات تروریستی زدن . دوم اینکه اصولا حقی به اسم محاکمه برای اینها قائل نیستن و مستقیما اونها رو میکشن . و سوم هم اینکه شاید موج تبلیغاتی علیه ایران راه بندازن و بگن زیر سر ایرانیها بوده . حالا تو ایران طرف رو گرفتن و ده بار محاکمه کردن و تازه میخوان اعدامش کنن و اینها دارن غر میزنن . اگر راست میگن تو کشورهای خودشون فقط یک بار ، یارو رو دستگیر کنن و علنی محاکمه کنن ، بعد برای دیگران نسخه بپیچن . به قول قدیمیها مرگ خوبه ولی برای بقیه ؟
ناشناس۳۹۲۵۴۹۰۰:۳۹:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۹
یادمون نره که اقای روحانی به اقای ماکرون قول داده بود که پلیس بدون اسلحه و وسیله دفاعی در مقابل اینها قرار میگیره . که اخرش هم اینجوری شد و چند نفر کشته شدن . اونوقت چند روز بعد در فرانسه اون تظاهرات معروف کارگری راه افتاد که پلیس با گلوله های پلاستیکی و گاز اشک اور و باتوم ، حسابی به خدمت مردم رسید و خبرنگار ایرانی رو فرستاد تو کما . خیلی تضاد معنا داریه
ناشناس۳۹۲۸۳۴۰۹:۲۰:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۹
متاسفانه پرونده ای که میتوانست مستندی باشد در کفایت و صحت دادرسی در ایران، به دلیل عجله در اعدام متهم و عدم توجه به افکار عمومی تبدیل به پرونده ای علیه نظام شد. این پرونده متهمی منفرد داشت و بیم فرار همدستان یا فراری دادن او و یا.... به هیچ وجه وجود نداشت ، چه میشد اگر بررسی مجدد صورت میگرفت؟..در حالیکه مثلا متهمان پرونده حمله به مجلس که جرمی امنیتی بوده هنوز اعدام نشده اند.
ناشناس۳۹۲۳۶۹۲۱:۳۸:۰۷ ۱۳۹۷/۳/۲۸
حالا اگر کسی از این کارها تو لندن یا پاریس یا نیویورک بکنه . دیگه نگو و نپرس . شلیک مستقیم توی مغزش . بعد هم بیست و چهار ساعته رپورتاژ میرن که تروریسته و ...
ناشناس۳۹۲۴۵۸۲۳:۱۶:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۸
و البته تمام کشورهای دنیا پیام تسلیت میفرستن و همدردی میکنن و درخواست اشد مجازات رو دارن . اما وقتی در ایران مردم کشته میشن ، همه شون دقیقا برعکس رفتار میکنن . حال آدم از اینهمه بی شرفی و بی شعوری به هم میخوره .
ناشناس۳۹۲۳۹۲۲۱:۵۸:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۸
طبیعیست که از دست پروردشون حمایت کنن
سید۳۹۲۴۰۳۲۲:۰۶:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۲۸
اینهمه ادعای بی طرفی میکنن بعد دم خروس اینجوری میزنه بیرون
من موندم۳۹۲۴۶۰۲۳:۱۷:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۲۸
من موندم تو این سایت الف این وطن فرو شهایی که پیام میگذارند یا لایک میکنند از کجاند. اگه ممکنه یکی جواب منا بده. الف جان حذف نکن وافعا دنبال جواب هستم
ناشناس۳۹۲۵۲۳۰۰:۰۵:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۲۹
خوب باید همه بتونن حرفشون را بزنن با دیدگاههای مختلف ضمنا همه هم وطن فروش نیستن برخی تابع احساسات هستن..
ناشناس۳۹۲۵۲۷۰۰:۱۳:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۹
خیلیهاشون تو ایران نیستن . از این بیچاره هان که با حقوق بخور و نمیر نوکری برای اونها ، دارن با فلاکت زندگی میکنن . اسم خودشونو گذاشتن تیم سایبری اسراییل یا عربستان . ولی بیشتر رقت انگیز و محتاجن . بعضیا هم توی ایران هستن ولی چون آرزوی رفتن دارن و راهشون نمیدن میان اینجا اینجوری عقده هاشونو خالی میکنن . اینام رقت بدبخت و بیچاره ن . اما یک عده هم هستن که مریض روانی تشریف دارن . یعنی یارو رسما از دزدها و آدمکشها و ... طرفداری میکنه . اینها هستن که باید یک فکری به حالشون کرد .
aydin۳۹۲۵۳۹۰۰:۲۹:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۲۹
در آینده خیلی نزدیک معلوم میشه کی وطن فروش بوده زیاد بلوا نکن شاید خودت ازون عشاق مسکو یا لندن باشی
ناشناس۳۹۲۵۵۲۰۰:۴۴:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۲۹
وطن فروش ؟ کدوم وطن ؟ اینها اصلا معلوم نیست ایرونی باشن . خیلیاشون با پول نوکری برای دشمنای ایران بزرگ شدن .
ناشناس۳۹۲۶۰۳۰۲:۲۴:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۹
هر کس مخالف حرف بزنه میشه وطن فروش ؟؟
پیمان۳۹۲۶۱۱۰۲:۴۲:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۲۹
از همین ایرانیم. اما این کامنت های آرامانگرایانه شما رو وقتی می بینیم و با شرایط اسفناک عدالتی در اقتصاد ایران مقایسه می کنیم چاره ای جز زدن منفی نداریم.
ناشناس۳۹۴۴۸۷۲۳:۵۴:۰۷ ۱۳۹۷/۳/۲۹
آخه مسئله قتل و قاتل چه ربطی به اقتصاد داره یک عمل جنایی را با اقتصاد قاطی کردی برادر
ناشناس۳۹۲۶۶۰۰۶:۴۰:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۲۹
فعلا که فقط یک دیگاه را الف تایید کرده .. !!!
ناشناس۳۹۲۶۶۶۰۶:۴۴:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۲۹
من جواب می دم الف ایا این جواب را نشون می ده ؟دوست عزیز افکار مخالف یک حقیقته اما شما انرا بر نمی تابی
شمیم۳۹۴۴۸۹۲۳:۵۵:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۹
افکار مخالف وقتی تو فیلم خودش داره میگه من راننده اتوبوس بودم شما دنبال چی هستی دقیقا
ناشناس۳۹۲۷۴۷۰۸:۱۹:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۲۹
ما تو وطن خودمان هستیم .
ناشناس۳۹۲۷۹۳۰۸:۵۲:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۲۹
آیا معیار وطن فروشی تفکر شماست؟ بقیه حرفامو نمیگم تا شاید الف منتشر کنه. الف جوابشو منتشر کن
ناشناس۳۹۲۸۳۶۰۹:۲۲:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۲۹
نمی گن ثلاث بی گناهه می گن چرا وقتی مدارک دیگه ای پیدا شده که قابل بر رسیه اورا اعدام کردند .
ناشناس۳۹۲۸۵۶۰۹:۳۳:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۲۹
معمولا اظهار نظر در این موارد برای فردی مثل من ودر جایگاه من اشتباه است چون من هیچ‌اطلاعی از جزییات اتفاق بازپرسیها مدارک ندارم و از نظر تخصصی هم دارای شرایط نیستم در این موارد مسئول قاضی و بازپرس هستند و ناظرین متخصص
ناشناس۳۹۲۹۸۳۱۰:۴۰:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۹
اگر الف پیام های مخالف رو سانسور نکنه، جواب شما معلوم میشه.
ناشناس۳۹۲۵۱۹۰۰:۰۴:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۲۹
آینده حقیقت را روشن خواهد کرد
روح الله۳۹۲۶۳۰۰۳:۴۱:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۲۹
اگه اعاده دادرسی محمد ثلاث پذیرفته میشد خیلی از شبهات پاسخ داده میشد. ما خود به دست خود به بی بی سی و دنیا بهانه می دهیم.
ناشناس۳۹۲۶۵۷۰۶:۳۱:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۹
ابزار جنگ روانی بسیار پیشرفت کرده و در ایران بیشترین استفاده رو بر علیه مردم ایران داشته یک جنگ روانی بر علیه مردم و کشور راه انداختند که نتیجش این میشه بعضیا از اعدام این فرد ناراحت بشوند برای اینچنین افرادی در کشورم متاسفم
علیرضا۳۹۲۷۲۱۰۸:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۲۹
واقعا حقش بوده اعدام
ناشناس۳۹۲۷۴۹۰۸:۲۱:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۲۹
وطن فروش نیستند مزد بگیرند و باید روزانه چند هزار کامنت علیه مردم و ایجاد ترس و یاس و....ایجاد کنند تا دستمزد خوبی از میلیاردها تومان بودجه ضد ایران ایالات متحده نصیب خود کنند.اخر انها هم زن و بجه دارند و نباید گرسنه بخوابند.
محمد۳۹۲۸۹۳۰۹:۴۹:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۹
امیدوارم خونی به ناحق پایمال نشده باشه.
ثریا۳۹۳۱۰۲۱۱:۳۹:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۹
بار الها امر قضا سخت است..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین