تهدید اینستاگرام برای کودکان

گروه اجتماعی الف،   3970326056

یک کارشناس فضای مجازی گفت: بلایی که در اینستاگرام به سر کودکان و نوجوانان می‌آید بسیار مهم است و خواهید دید تغییر سبک زندگی در این شبکه چگونه رخ خواهد داد، اگر نگران بچه‌ها هستید محتوای امروز فضای مجازی را اصلاح کنید.

به گزارش تسنیم، سیدعلیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی در نشست بررسی برنامه ماه عسل و تبلیغ واکسن اچ پی وی اظهار کرد: گزارشاتی که در دنیا منتشر شده نشان می‌دهد 8 هزار و 900 نفر در انگلستان به دلیل واکنش‌های دارویی دچار مشکل شده‌اند و در این کشور انجمن‌هایی هستند که با تزریق واکسن اچ پی وی مخالفت می‌کنند و حتی اگر گزارشهایی تزریق آن را تایید کند برای آن اما واگرهایی دارند که آیا این واکسن کمک کننده است یا خیر و مختصصان باید به آن پاسخ دهند.

وی افزود: طبق دستور رهبر انقلاب اجرای سند 2030 در کشور باید متوقف شود و خانم اشکی در یکی از 17 حوزه سند 2030 یعنی آموزش جنسی فعالیت می‌کند. این سند می‌گوید تا سال 2030 کشورها باید به چه سمتی حرکت کنند و متاسفانه شاهد اجرای آن در بخشهای مختلف کشور هستیم.

این کارشناس فضای مجازی گفت: هیچ فردی مخالف آموزش سلامت جنسی به کودکان نیست اما در دین اسلام راهکار خود را داریم همچنین باید بررسی شود در کشورهایی که مدعی اجرای سند 2030 هستند آمار کودک آزاری جنسی چگونه است.

آل داوود با اشاره به اینکه ترزا می نخست وزیر انگلستان در سخنرانی خود در اجلاس دائوس عنوان کرد تا زمانی که گوگل، فیسبوک و تلگرام در سه شاخه تعیین تکلیف نکنند برای آنها سرمایه گذاری نکنید، ادامه داد: این حوزه‌ها عبارت بودند از کودک آزاری، قاچاق انسان و مسائل مربوط به تروریست همچنین علت اینکه اپل چند ماه قبل تلگرام را حذف کرد مباحث مربوط به محتوای کودک آزاری بود.

 * فعالیت 15 هزار کانال ترویستی و ضدانقلاب در تلگرام

وی خاطرنشان کرد: 15 هزار کانال الحادی، ضدانقلاب، وابسته به منافقین و گروه‌های تروریستی در تلگرام فعال هستند، همچنین آمریکا در سال 1991 شبکه ملی اینترنت را راه اندازی کرد. از سوی دیگر چرا اتحادیه اروپا سن استفاده از واتس آپ را 16 سال اعلام کرده است. افرادی که مدعی دلسوزی برای کشور هستند اگر دلشان به حال نوجوانان ایران می‌سوزد چرا اجرای چنین مسائلی را از غرب نمی‌آموزند؟ چرا در کشور ما هیچ قانونی برای محدودیت ورود کودکان و نوجوان به تلگرام و اینستاگرام وجود ندارد.

این کارشناس فضای مجازی عنوان کرد: بلایی که در اینستاگرام به سر کودکان و نوجوانان می‌آید بسیار مهم است و خواهید دید تغییر سبک زندگی در این شبکه چگونه رخ خواهد داد. به واقع اگر نگران بچه‌ها هستید محتوای امروز فضای مجازی را اصلاح کنید.

آل داوود گفت: کره جنوبی همزمان با آمریکا تحقیقات برای شبکه ملی اطلاعات را آغاز کرد و آن را در سال 1998 راه اندازی کرد. هم اکنون بیش از 90 درصد مردم این کشور از پیام رسان بومی استفاده می‌کنند.

* 21 هراز نفری که واکسن hpv را دریافت کردند، کجا هستند؟

وی در ادامه با اشاره به اینکه 70 هزار واکسن اچ پی وی وارد کشور شده است، افزود: می‌گویند زنان 9 تا 16 سال باید این واکسن را دریافت کنند و بالاتر از این سن تاثیری ندارد اما 21 هزار نفری که این واکسن را زده اند هم اکنون کجا هستند؟ آنها را به ما نشان دهند تا بدانیم آیا تزریق این واکسن عارضه‌ای داشته یا خیر.

این کارشناس فضای مجازی اظهار کرد: اگر واکسن اچ پی وی نیاز امروز کشور است بعد از برگزاری پنلهای تخصصی تزریق بر روی عده‌ای محدود و گرفتن واکنش دارویی در ایران، وزارت بهداشت به صورت عمومی اعلام کند این واکسن را برای تمام دختران 9 تا 16 سال تزریق می‌کند البته طبق اعلام انستیتو پاستور برای ساخت این واکسن 5 تا 10 سال زمان نیاز داریم.

آل داوود بیان کرد: هم اکنون با صحبتهای خانم اشکی در یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب مردم دچار سردرگمی شده‌اند و امنیت روانی زنان را دچار آسیب کرده‌اند. چرا فردی که تخصصی ندارد باید بگوید سونامی این بیماری در راه است و چه کسی اجازه این صحبت را به او داده است.

وی تصریح کرد: تعداد درخواست کنندگان این واکسن بعد از پخش این برنامه تلویزیونی چند برابر شده است و سود واردات آن به کشور به جیب چه کسی می‌رود؟ این برنامه تلویزیونی همانگونه که ناامنی روانی را در جامعه ایجاد کرده است هم اکنون وظیفه اطلاع رسانی صحیح به مردم را بر عهده دارد تا به آنها اطمینان دهد سونامی اچ پی وی در کشور در راه نیست و خانم اشکی جایگاه آن را نداشته که چنین مسئله‌ای را هشدار دهد این هشدار باید توسط وزیر بهداشت، رئیس پدافند غیرعامل و رئیس شورای عالی امنیت ملی مطرح شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  11. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  12. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  13. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  14. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  15. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  16. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  17. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  18. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  19. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  20. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  21. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  22. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  23. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

  24. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  25. همکاری شریفی‌نیا با رهبری درارتباط با موسیقی و قرآن

آخرین عناوین