نوبخت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در شرایط سخت تحریمی هم کشور قابل اداره است

گروه اقتصادی الف،   3970322350 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد باقر نوبخت در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: اقتصاد ما از نظر مبانی که باید ارزیابی شود مثبت است. عملکرد اقتصاد قابل قبول است، اما به این معنی نیست که با بی ثباتی مواجه نیستیم.

نوبخت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در شرایط سخت تحریمی هم کشور قابل اداره است

به گزارش مهر رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص افزایش قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: اگر بنگاه‌های تولیدی که تولید خودرو داخلی را انجام می‌دهند، افزایش قیمت غیرمتعارف محصولات خود را داشته باشند، باید با آن برخورد شود. بر اساس گزارش‌ها تولید میزان خودرو در دوماه اول امسال نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

نوبخت ادامه داد: اینکه در بازار عده‌ای به بهانه بالارفتن قیمت غیر رسمی ارز، واسطه گری کنند و بخواهند سود‌های غیرمتعارف ببرند، قطعا برای دولت غیرقابل تحمل است و نظارت قوی‌تر در دستور کار دولت است.

سخنگوی دولت در خصوص نوسانات بازار سکه در روز‌های اخیر اظهار داشت: قیمت فعلی سکه در بازار متناسب با قیمتی که از سوی بانک مرکزی عرضه می‌شود نیست. بانک مرکزی در موعد خود سکه‌های پیش فروش شده را عرضه کرده؛ اما قیمت فعلی در بازار نشان دهنده این است که عدم اطمینانی در ذهن برخی‌ها برای ایجاد شرایط غیرقابل اطمینان در آینده وجود دارد.

وی افزود: شاید در آینده با تحریم‌های بیشتری مواجه شویم، اما برنامه متناسب را حتی برای کمترین درآمد ارزی داریم. در حال حاضر نیز بر اساس آخرین گزارش بانک جهانی ما از همه کشور‌های رقیب در داشتن رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم پیشرفت بیشتری کرده ایم.

نوبخت تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در شرایط سخت تحریمی هم کشور قابل اداره است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با رد ادعای وجود رانت در پیش فروش سکه، خاطرنشان کرد: بانک مرکزی در روش‌های خاص خود مانند فروش آنلاین سکه محدودیتی برای افراد قائل نشده است. رانت زمانی است که عده خاصی بتوانند این کار را بکنند در صورتی که بانک مرکزی به صورت آنلاین به هرکسی که درخواست داشت، سکه می‌فروخت.

سخنگوی دولت، گفت: برای استمرار برجام از کشور‌های اروپایی و چین و روسیه انتظار داریم بدعهدی آمریکا را جبران کنند. اگر منافع ما تامین شود به همکاری با کشور‌های باقی مانده ادامه خواهیم داد. اگر این موضوع محقق نشود و از برجام خارج شویم، با محدودیت‌های جدیدی مواجه خواهیم شد که البته برای آن‌ها نیز برنامه ریزی لازم را داریم.

نوبخت با بیان اینکه در مقایسه با آغاز انقلاب در همه عرصه‌ها مانند علمی، دفاعی و اقتصادی پیشرفت کرده ایم، اظهار داشت: نمایندگان مجلس و قوه قضائیه باید در کنار ما باشند و به ما بگویند برای صحنه سختی که در برابر دولت قرار گرفته است چه کاری بکنیم. در یک بستر یکپارچه کلیه اجزای نظام باید دست به دست هم دهیم و حتی از منتقدان نیز انتظار داریم که دولت را در این شرایط تنها نگذارند.

وی افزود: اگر ترامپ فکر می‌کرد که با ادامه حضور خود در برجام جمهوری اسلامی ایران ضرر می‌کند، قطعا در برجام باقی می‌ماند چرا که به گفته همه مجامع جهانی روند مثبت تغییر شاخص‌ها را داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: گرچه برجام نمود بیشتری در سفره‌ها نداشت، اما امکان اداره کشور وجود دارد و روند پیشرفت را آغاز کرده ایم و شاخص‌ها سیر صعودی دارند.

سخنگوی دولت در خصوص پرداخت ارز به تولیدکنندگان در خصوص مابه تفاوت نرخ ۳۸۰۰ تومان و ۴۲۰۰ تومان، اظهار داشت: به بانک مرکزی اجازه داده شد تا خط اعتباری به همه بانک‌ها اعطا شود و مستقیما از درآمد‌های نفتی برداشت کنند. برای ما بسیار مهم است که در کنار تثبیت بازار سیاست مهار تورم را نیز داشته باشیم.

نوبخت ادامه داد: ما باید توازن بین منابع و مصارف با واردات و صادرات را تعدیل کنیم. کالا‌های اساسی نسبت به کالا‌های غیراساسی برای ما اولویت دارد و در تخصیص ارز نیز اولویت را به کالا‌های اساسی خواهیم داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص جهت دهی سرمایه به سمت بازار بورس، تصریح کرد: دولت مکانیزم‌های داخلی خود را در خصوص بحث جهت دهی سرمایه به بازار بورس دارد. بازار بورس بسیار جذاب است و فرصت‌های خوبی برای سرمایه گذاری دارد. همه تلاش ما متعادل کردن بازار‌ها در راستای پاسخگویی به نیاز‌های مردم است و این توصیه را دارم که گمان نشود همه سرمایه گذاری می‌تواند در بازار ارز و سکه خلاصه شود.

وی در پایان گفت: از مردم انتظار داریم که به کشور خود کمک کنند چراکه هرآنچه ما در کارمان موفق باشیم، رفاه بیشتری برای جامعه فراهم می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۸۴۳۷۴۰۰:۴۴:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
به هر حال مردم حسابی تحت فشار هستند مثلا ظرف سه ماه من 40 میلیون ضرر کردم (صد میلیون تو بانک داشتم)
جلالی۳۸۴۵۶۴۰۷:۵۴:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
لطفا رسانه ملی صحبت های این اقا را نگذارد هر وقت حرف میزنه وضعیت اقتصاد کشور را به هم میریزه
تبریزی۳۸۴۶۲۶۰۸:۴۲:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
منم 130 میلیون داشتم که کل درآمد دوازده سالم به عهمره بهره بانکیش بود که همش دود شد رفت هوا. یه دنا ثبت نام کردم که ایران خودرو عرض یک ماه 8 میلیون کشیده روش. 8 میلیون پولیه که دو سال طول کشیده بود با حقوق 450 هزار تومانی جمع کنم. این پول ها انشالله تبدیل به پول داروی تلخ برای بیماری های ناعلاج خودشون و خانواده شون بشه. آمین. تنها راه نجات کشور حالا اینه که مردم بیان و بگن دیگه بسه. هر چی فکر می کنم راه دیگه ای به نظرم نمی رسه.
ساعی۳۸۵۱۱۶۱۲:۳۷:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بهونه بنی اسراییل!؟ سیف دیروز عامل روانی را مقصر گرانی جلوه میدهید نماینده مجلس امروز تصویب نشدن فتف را مقصر گرانی جلوه میدهد. پارسال و سالهای قبل چی ؟ بهانه چی بود؟ مشکل کشور ، بی عرضگی و رانت شدید در حوزه اقتصادی و مالی دولت است جمع کنید برید کارخانه و شرکتهاتون مردم را رهاکنید
ناشناس۳۸۴۴۰۵۰۱:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آره معلومه . اگه خودتو بزنی به اون راه چرا که نه ده تا مملکتم میشه اداره کرد.
ناشناس۳۸۴۶۲۳۰۸:۴۱:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
کلا اینها تو این کارها حرفه ای شدن . با دلار 70000 ریالی که برسوننش به 100000 ریالی و رتبه اول دنیا بشن میخوان مملکت را اداره کنند. خیلی رودارن . راستی روحانی الان کجاست؟ چند وقته نیستش.
ناشناس۳۸۴۸۳۸۱۰:۳۶:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
به این خوبی داره اداره میشه. مردم سکه یک میلیون و ششصد تومان رو پس دادند. ولی الان؟
ناشناس۳۸۴۴۰۷۰۱:۱۵:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
برای بالایی‌ها هیچوقت سخت نبوده. همیشه فشار تحریم‌ها رو مستقیماً به مردم منتقل کردند.
ناشناس۳۸۴۴۰۹۰۱:۱۹:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
با سرعتی حیرت آور مملکت به سراشیبی سقوط داره میره ، اگه کاری نمیتونید بکنید اقلاً با اعصاب و روان مردم تو تلویزیون بازی نکنید
ناشناس۳۸۴۴۲۰۰۱:۳۳:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
هنوز تحریم نشده وضعمون اینه وای به حالیکه شدیدترین تحریم ها اعمال بشه
ناشناس۳۸۴۴۲۴۰۱:۳۵:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
عالیجناب، در حال حاضر در شرایط غیر تحریم، کشور و اقتصادش از دست رفته ، چطور ادعای اداره در شرایط تحریم آنهم از نوع سختش را دارید؟ البته احتمالا در رویا و خیالات میتوانند موفق شوند ( تا موفقیت چه باشد)
ناشناس۳۸۴۴۳۶۰۲:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
افرین
ناشناس۳۸۴۴۷۵۰۲:۵۴:۱۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
" در شرایط سخت تحریمی هم کشور قابل اداره است " ، بله و بله و بله ، اما نه بدست بی ...... ژنرالها و گروهبانها و سربازهای اصلاح طلب و اصولگرا و پایداری و سازندگی و و و و ...... که در طی چند دهه با هزاران میلیارد دلار درآمد نفتی ، حتی نتوانسته اند مملکت و ملت ایران را از جایی که بوده اند " تنها و تنها یک قدم " جلوتر ببرند .
ناشناس۳۸۴۴۷۸۰۳:۲۵:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خسته نباشید!!! ما هم با قاطعیت اعلام می‌کنیم بزنین کنار بزارین 4 تا آدم حسابی بیان بلکه مملکت رو تونستن نجات بدن
ناشناس۳۸۴۵۰۹۰۵:۲۹:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
قبل از برچام مبگفتند بدون برجام ادامه نمیشه داد. الان مبگن بدون برجام میشه.
ناشناس۳۸۴۵۲۶۰۷:۰۰:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
در هر شرایطی در راستای منافع شخصی و جیب مان مملکت قابل اداره است .
ناشناس۳۸۴۵۴۱۰۷:۱۸:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تا اداره کردن رو چی معنا کنید.....اینکه ظرف یک هفته گذشته تورم بالای 30 درصد رو علاوه بر تورم های تدریجی از اوایل سال تجربه کردیم و شاهد افزایش ساعت به ساعت قیمت ها هستیم اگر اسمش اداره کردن که کلا دیگه حرفی نیست.....
ناشناس۳۸۴۵۴۶۰۷:۲۴:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
همین اتفاقها در دوران احمدی نژاد افتاد و اصلاح طلبها می گفتن مملکت داره نابود میشه//حالا همه چیز اوکی شده؟؟؟؟همتون مثل همید.با این سیاست کلی نمیشه مملکت رو چرخوند.دونیا رو داریم نجات میدیم ولی مملکت خودمون داره از داخل می پوسه و نابود میشه.
ناشناس۳۸۴۵۴۸۰۷:۲۵:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
با قاطعیت اعلام میکنم در این 5 سال انقدر با قاطعیت اعلام کرده ام که "فکرش را کرده ایم " " تدابیر لازم را اندیشیده ایم " و.... و یکی از این شعار های بچه گانه کلیشه ای عملی نشد که ادعای " در شرایط سخت تحریم ها کشور با مدیریت ما قابل اداره است " را میگذارم پای حرف های که میبایستی از این گوش گرفت و از گوش در کرد و به ان خندید .
محمد۳۸۴۵۵۸۰۷:۴۵:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بله قبول دارم تحریم بر دولتمردان و صاحب منسبان اثری نداره چون غرق نعمت هستند اما مردم بیچارخ چطور ؟؟؟شما کشور رو تو شرایط فعلی که هنوز تحربم نیستیم نمی تونید اداره کنید، این همه مردم تحت فشار هستند و بیکاری ، گرانی ، فقر ، کمبود بیمارستان و ....مردم رو از پا انداخته چه برسه زمانی که تحریم هم بشیم
فرهاد۳۸۴۵۶۳۰۷:۵۱:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بالاخره یه جایی باید پاسخگو بشین ، این دنیا نشد اون دنیا انشاالله
ناشناس۳۸۴۵۷۷۰۸:۰۳:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
عجب ! یعنی قراره از این هم بدتر بشه دیگه ؟ خجالت نکشید یه وقت شماها !
ناشناس۳۸۴۵۸۳۰۸:۰۹:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خواهش می کنم شما بیشتر از این قاطعیت به خرج نده ! همین مقدار هم که به خرج دادی از حلقمون زده بیرون ؟
ناشناس۳۸۴۵۹۵۰۸:۲۲:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
هر وقت مسئولین حکومتی در مباحث مختلف از کلمه قاطعیت صحبت می کنند ، مطمئن میشم که وضع از این چیزی که هست بدتر خواهد شد.
زارعی مرودشت۳۸۴۶۴۲۰۸:۵۰:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
برای شما بالانشینها که سخت نیست این ما هستیم که له شدیم
بنده خدا۳۸۴۶۴۳۰۸:۵۱:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
جناب نوبخت / با روش شما بله میشه در شرایط بدتر از تحریم هم اداره کرد! بار همه ناتوانی ها و بی تدبیری ها به دوش مردم افتاده و دولت فقط شعار های عوامفریبانه میدهد. شما در فشار گرانی ها و بدبختی های مردم نیستی که بدانی چه بر سر مردم امده . هیچکدام از وعده های دولت محقق نشده و مدام صحبت از باید و نباید زده می شود پس کی عمل خواهید کرد . شمارابخدا بس کنید
محمد مهدی۳۸۴۶۹۰۰۹:۱۵:۴۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بله جناب نوبخت درست میفرمایید الان داریم اداره کردن شما را میبینیم . تعریف مردم از اداره مملکت با تعریف شما متفاوت هست
ناشناس۳۸۴۷۳۲۰۹:۳۵:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
با قاطعیت اعلام می کنم که دروغ میگی! این شماها نبودید که به درستی احمدی نژاد رو مسخره می کردید که چرا گفته تحریمها کاغذپاره است! الان که خودتونم دارید همینو میگید!!! ریاکاری تا کجا؟؟؟؟
ناشناس۳۸۴۷۳۴۰۹:۳۵:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
برای همین بود که همه وقت و توان خودتون رو گذاشتید روی برجام که تحریمها روبردارید ؟ مرد حسابی اگر این همه وقت و انرژی رو می گذاشتید روی شکوفایی اقتصادی کشور و ارتباط باسایر دولتها الانه وضع بهتری داشتیم ! احمدی نژاد هر بدی داشت لااقل این عقل رو داشت که با کشورهای مهم دیگری مانندکشورهای آمریکای لاتین: برزیل و .. ارتباط برقرار کرد و...
محمدرضا۳۸۴۷۵۶۰۹:۵۱:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
شما دارین تو همین مملکت زندگی می کنین؟
ناشناس۳۸۴۷۶۹۰۹:۵۶:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
نوبخت تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در شرایط سخت تحریمی هم کشور قابل اداره است. برای شما که کیفیت کوچکترین اهمیتی ندارد معلوم است که در هر شرایط می توانید مملکت اداره کنید!!! تورم بالای 50 درصد و افزایش حقوق حتی صفررررر شمایی که در شرایط عادی هم فشل بودید و از خرابکاری ابایی نداشتید معلوم است که در شرایط تحریم زبانتان دراز تر خواهد شد و بهانه هایی بیشتر برای خرابکاری خواهید داشت!!!
ناشناس۳۸۴۷۷۸۰۹:۵۹:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تنها راه نجات کشور از سراشیبی سقوط مبارزه جدی و عملی با انواع و اقسام فساد،باند بازی ، وویژه خواری از طرف هر شخص،گروه و حزب و جناحی است
ناشناس۳۸۴۷۸۲۱۰:۰۰:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بنده هم با قاطعیت اعلام می کنم که نوبخت شعار میده، ایشون باید بگه منظورش از اداره کردن چیه، به خدا اینا تو سال اگه یبار گذرشون به مرکز تهران هم بیفته، چه برسه شهرستان های محروم
ناشناس۳۸۴۷۹۵۱۰:۱۱:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خواهشمند است اقای نوبخت با قاطعیت صحبت نفرمایید. چون ملت دچار هراس میشن اخه هر موقع اقای رییس جمهور یا تیم اقتصادی دولت با قاطعیت صحبت کردن نتیجه ان در اقتصاد کشور منفی بوده. هنوز صحبهای اقای رییس جمهور در گشمان هست که فرمودن ملت نگران قیمت دلار نباشن و ....
مهرداد۳۸۴۸۲۷۱۰:۳۰:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
کسی که از آمادگی خود جهت اداره کشور در شرایط سخت تحریمی صحبت میکنه منظورش اینه که دیگر به حقوق اساسی فرد فرد مردم توجه نخواهد کرد و تحریم را فرصتی برای اعمال مدیریت و مقاصد خودش در نظر میگیرد در حالیکه عقل سلیم ایجاب میکنه که نباید تحریم وجود نباشد.
ناشناس۳۸۴۸۲۹۱۰:۳۱:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
چقدر بدبختیم، حقارت تا چه حد
ناشناس۳۸۴۸۷۸۱۰:۵۶:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تا منظورتون از اداره چی باشه البته همه اذعان دارند که دولت در شرایطی که تحریمها هنوز کاملا برقرار نشده ، بازار ارز و سکه و خودرو و گرانی ماههای اخیر را به خوبی اداره کرده است
احمد۳۸۴۸۷۹۱۰:۵۶:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
چی میگی ؟من کارگر الان حقوقم با ساده ترین نوع زندگی 20 روز به زور کفاف میده(ما فقط 3 نفریم) .باید حتما برم گدایی یا دزدی تا قبول کنین وضع غیر قابل تحمله .والله مرگ بهتر از این نوع زندگیه.
ناشناس۳۸۴۹۲۴۱۱:۲۷:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
شما که فرمودید شب پرداخت یارانه ها شب عزای ماست ! حالا چطور یکشبه سبیه پرفسورهای اقتصاد صحبت میکنی !
جلال۳۸۴۹۴۹۱۱:۳۵:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
دیشب اول تقصیر گردن حباب و بعد دلال ها انداخت ... فکر کنم آقای نوبخت در کشور دیگر زندگی میکنه یا اصلا ارتباطش با بازار قطع شده ... حضرت عباسی دیگه مردم بوق فرض نکنید . کدام مملکتی هروز قیمت هاش بالا پایین میشه . هرکجای دنیا بود مسئول سکته میکرد از خجالت آب میشد .... شما تحریم شروع نشده بازار از دست خارج شده و دلالها دارند با دارایی مردم روپایی میزنند ... خدا شاهده تنبلی و بی خیالی شما ضربه اش از تحریم ها بیشتره .. من کارگر با حقوق یک میلیون پانصد با کرایه خانه چه کنم . بابا به داد ما برسید . ای مسلمانان به داد ما برسید ما یک وعده غذا میخوریم . دیگه دروغ نگو نمیتوانی اقتصاد کنترل کنی .. ما قبول کردیم سه سال ترا تحمل کنیم ول کن دیدار به قیامت
ناشناس۳۸۴۹۶۹۱۱:۴۴:۴۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مدیریتت از قیمت دلار و سکه مشخصه! جناب قاطعیت!
ناشناس۳۸۵۰۰۶۱۱:۵۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خدا این مملکت بی صاحب را اداره می کند. دولت دست از اداره مملکت برداشته و به حاشیه سازی و فرار از مسولیت خود می پردازد.
ناشناس۳۸۵۱۱۳۱۲:۳۵:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
ازاقازاده هاتون درامریکا چه خبر /به اشون بفرمایید دارید کشورواقتصادرامدیریت میکنید وهمه ازخوشی نمیدانند چی کاربکنند.
ناشناس۳۸۵۱۹۱۱۳:۱۴:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اگر با شرایط سخت اقتصادی می توانستیدکشور را اداره کنید چرا برجام را پذیرفتید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین