بهترین مقاصد گردشگری نیمه اول سال

گزارش بازرگانی گروه اجتماعی الف،   3970321074

 

دو مقصدی که دیدنی‌های هیجان انگیزی دارد و حتما باید به آنها سفر کنید مالزی و تایلند هستند. در هر دو کشور خدمات گردشگری متنوعی وجود دارد که روز‌های شاد و خوشی را برایتان می‌سازد.

 

تایلند؛ سرزمین تجربه‌های عجیب در زندگی

 

  • تور تایلند برخلاف تصور عموم، مقصدی برای سفر و تفریح خانوادگی نیز هست. اینجا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیاست که از تمام نقاط جهان خانواده‌ها برای خوش‌گذرانی به آن سفر می‌کنند.
    جدا از جاذبه‌های شهری که در بانکوک برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده مانند کافه رستوران‌های مخصوص بچه‌ها با حیوانات بامزه گرفته تا پارک‌های آبی که بچه‌ها دلشان می‌خواهد تا شب بازی کنند.

  • دو جزیره پوکت و پاتایا هم با داشتن اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های مجهز خانوادگی روز‌های دلچسب و خوشی را برایتان رقم می زند. قیمت‌ هتل‌ها در تایلند نسبت به امکانات و خدمات خوب ارزان است. با خیال راحت به بررسی مشخصات هتل‌ها در وبسایت آژانس مقتدر سیر تابان بپردازید و با دقت هتل مورد نظرتان را با نرخی بسیار مناسب رزرو کنید.
    توصیه ما این است که برای برخورداری از امکانات و خدمات همه جانبه در هتل‌ها حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید که هم بچه‌ها پارک‌های آبی خوبی داشته باشند و در ساحل بازی کنند و هم اینکه شما از استخر و دیگر امکانات هتل بهره ببرید. البته در بانکوک می‌توانید هتل سه یا چهار ستاره خوب هم رزرو کنید چون نکته مهم‌تر در بانکوک دست‌رسی راحت‌تر به هتل است.

  • تور‌های تایلند با دو پرواز ماهان و عمان ایر به صورت ترکیبی و یا مستقل برای سفر به بانکوک، پاتایا و پوکت برنامه ریزی شده‌اند که با توجه به سلیقه شخصی می توانید هر مدل توری که دلتان خواست را انتخاب کنید و حدود ۷ شبانه روز را در این کشور زیبا خوش بگذرانید.
    در تایلند برای خرید به خیابان سوخومویت و یا میدان سیام بروید انواع فروشگاه‌ها را در اینجاها می‌یابید چانه‌زنی را فراموش نکنید و بهتر است صبح زود به بازار بروید چون هم خلوت‌تر است و هم به گرمای ظهر در بازار نخورید. در بانکوک حتی بازار‌های شبانه مثل جی جی گیرین و روی فت همیشه باز هستند و بعد از تفریحات روزانه هم می‌توانید به این بازارها سر بزنید.

  • تمامی تور‌های تایلند دارای ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان هستند و تمامی هتل‌ها خدمات صبحانه رایگان به مسافران آٓژانس مقتدر سیرتابان ارائه می‌دهند.

    هم روز‌های پایانی بهار می‌توانید با حدود هزینه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به تایلند سفر کنید و به غیر از بانکوک، پاتایا را هم ببینید. برنامه‌ریزی‌های گوناگونی برای تور تایلند شده است. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و برای سفر هیجان انگیز به تایلند برنامه ریزی کنید و یکی از بهترین نرخ تور تایلند را خریداری کنید.

مالزی؛ سفر به مدرن‌ترین شهر های جنوب شرقی آسیا

سفر به مالزی مناسب افرادی است که هم علاقه به طبیعت و تاریخ دارند و هم عاشق خرید کردن هستند. حتی با کودکان هم در کوالالامپور خوش می‌گذرد. اینجا سرزمینی مدرن و پیشرفته که مناسب تفریح گردشگران است و با داشتن تاریخی عجیب و معابد رنگارنگ برای هر گردشگری بسیار جذاب است.

برج‌های پتروناس نماد مالزی و نگین کوالالامپور هستند در شهر قدم بزنید و منظره غروب آفتاب را از بالای این بلندترین برج دوقولو جهان ببینید.

 


کوالالامپور شهر عاشقان خرید است، هم مغازه‌های مدرن و شیک دارد و هم بازار‌های سنتی و خیابانی که مخصوص خرید سوغاتی‌های محلی هستند. البته در لنکاوی و پنانگ هم مراکز خرید مدرن و بزرگی موجود است که در میان روز‌هایی که به استراحت در این جزیره‌ها می‌پردازید، می توانید ساعاتی به خرید این تفریح جذاب بپردازید.
به گزارش ویرلن؛ هتل‌های زنجیره ای و حتی مالایی خوبی در این کشور وجود دارند توصیه می کنیم اگر تور ترکیبی را انتخاب کردید که چند شبی در کوالالامپور اقامت کنید و سپس به یکی از جزیره‌های پنانگ و لنکاوی بروید حتما در جزیره‌ها هتل چهار ستاره به بالا انتخاب کنید که از امکانات استخر و سالن ماساژ و سونا بی بهره نمانید البته اگر همراه فرزندتان به سفر می‌روید به امکانات خاص هتل‌ها برای بچه‌ها از پرستار بچه گرفته تا شهربازی و برنامه‌های مفرح هتل برای بچه‌ها مطلع شوید. اما در کولالامپور می‌شود هتل سه ستاره خوب پیدا کرد و اگر سخت‌گیر نباشید راضی کننده است. البته تمام هتل‌ها دارای صبحانه رایگان بوده و آژانس ترتیب ترانسفر رایگان رفت و برگشت شما را به فرودگاه داده است و شما با خیال راحت به هتل می‌رسید.


تور‌های مالزی با هواپیمایی ماهان به چند صورت برنامه‌ریزی شده‌اند و شما می‌توانید بعد از چند شب اقامت در کوالالامپور به سنگاپور یا یکی از جزیره‌های مالزی سفر کنید و با یک هزینه پرواز از ایران، دو مقصد جذاب در جنوب شرقی آسیا را دیدن کنید.
غذاهای مالایی، ادویه زیادی دارند و در بین همه آنها ساتای غذایی شبیه کباب است که با سیخ‌های چوبی و با گوشت بره یا گوساله بر روی آتش طبخ می شود، آن را امتحان کنید. البته رستوران‌های زنجیره‌ای با غذاهای بین‌المللی در همه جا یافت می‌شوند و می توانید غذایی با طعم آشنا میل کنید.
خدمات دیگر تور مالزی در آژانس مقتدر سیر تابان شامل گشت شهری و یک نهار هم می‌شود. درنگ نکنید و راهی این سفر زیبا با تور مالزی شوید و هر آنچه دلتان خواست در این سفر خرید کنید و خوش بگذرانید./v

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین