محبوبترین هتل های مشهد از دیدگاه مسافران

گزارش بازرگانی،   3970319180 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بی شک همه ی شما با شهر زیبا و عالی مشهد آشنایی دارید و این آرزو را دارید که به این شهر زیبا و قشنگ مسافرت کنید. شهر زیبای مشهد به واسطه ی گوهر ناب امام رضا و حرمی عالم تاب که به همه جا روشنایی ساطع کرده است بسیار محبوب و دوست داشتنی می باشد و هر ساله هزاران گردشگر مجذوب خود می کند. تنها کافیست گزینه ی تور مشهد را انتخاب کنید. اگر با تور زیبا و محبوب مشهد همراه باشید، علاوه بر زیارتی دلچسب و خاطره انگیز و با خدمات عالی تور در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در ادامه می خواهیم هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم.

چرا هتل های مشهد بسیار خوب و عالی هستند؟؟؟؟

این روزها زائران و خواهان حرم امام رضا بیشتر از گذشته شده است و هر روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. به همین دلیل در مشهد هتل های خوب و عالی شکل گرفته است. در ادامه به توضیح بیشتر هتل های مشهد می پردازیم. شاید اقامت در این هتل ها را دوست داشته باشید.

هتل قصر الماس مشهد

هتل قصر الماس مشهد یکی از عالی ترین و بهترین هتل های مشهد می باشد که ما اقامت در این هتل را واقعا به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره ی مشهد است. چیزی که در آن بسیار متفاوت جلوه می کند نوع اتاق های آن می باشد. برای اتاق های این هتل زحمت بسیاری کشیده شده است تا مسافرین در کمال آرامش و راحتی به استراحت مشغول شوند. از دیگر ویژگی های خوب این هتل نزدیکی به جاذبه های گردشگری مشهد و تنها 5 دقیقه پیاده روی تا حرم می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد

اکنون شما را با یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد آشنا می کنیم و آن هتل قصر طلایی مشهد می باشد. این هتل نیز یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره ی مشهد است و نزد توریست ها فوق العاده محبوب است.

 تنوع اتاق در این هتل آنقدر زیاد می باشد که نمی توان توصیف کرد. اما یک نوع اتاق در این هتل که همواره ناب و متفاوت است اتاق های نوع قاجاری می باشد. اگر هنوز هم به سبک اتاق های سنتی علاقه دارید، می توانید در این اتاق ها اقامت کنید.

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یک هتل تازه ساخت و نوساز در حوالی حرم می باشد و شما را تنها با 5 دقیقه پیاده روی به حرم می رساند. در حقیقت هتل زیبای کوثر ناب دارای سه فاز است و هر کدام از فاز ها 11 طبقه را دارند. این هتل انواع اتاق ها را با بهترین چیدمان و دکوراسیون شامل می باشد.

 

خدمات هتل 5 ستاره و بین المللی کوثر ناب کامل می باشد. در این هتل انواع خدمات ورزشی که شما تصور کنید و انواع کافی شاپ ها و رستوران ها موجود است. می توانید صحنه های دلپذیر و نابی را در این هتل سپری کنید.

مشهد را بیشتر بشناسیم

تا اینجا با بهترین و عالی ترین هتل های مشهد آشنا شدیم. اما اکنون می خواهیم کمی درباره ی مشهد با شما صحبت کنیم. مشهد یکی از شهر های استان خراسان رضوی می باشد. این شهر نه تنها به خاطر امام نورانی و بزرگوار هشتم،  از گذشته های دور تاکنون مورد استقبال مردم بوده است. بد نیست کمی سفرنامه ی بزرگان درباره ی مشهد و زیبایی آن را مطالعه کنید و به حقیقت دورنی آن پی ببرید.

همچنین در کنار شهر مشهد ما به شما پیشنهاد می کنیم دیگر شهر های اطراف مانند طوس را گردش کنید. اگر به ادبیات و گذشته ی ایران علاقه دارید دو تن از بزرگان ما به نام فردوسی و خیام به تربیت در شهر های طوس و نیشابور آرمیده اند.  

بازارهای مشهد

بازار ها و مراکز خرید مشهد فوق العاده عالی و دیدنی می باشد. راستی سوغات مشهد چیست؟؟؟؟ از زعفران های مشهد که مهم ترین سوغات مشهد است نمی توانیم گذر کنیم. می توانید زعفران خالص و اصیل را در این بازار ها پیدا کرده و تفاوت بازار آن را مشاهده کنید. همچنین پس از زعفران مهم ترین سوغات مشهد تسبیح شاه مقصود و اعلی مشهد می باشد.

طبیعت مشهد

اگر نیز عاشق طبیعتی بکر و زیبای مشهد می باشد می توانید در جنگل های طرقبه و شاندیز قدم بزنید و روح خود را جان تازه ای ببخشید. این جنگل ها و آبشار های آن ازگذشته زبانزد همه بوده است.

آب و هوای مشهد

مشهد به واسطه ی اینکه در شمال ایران قرار گرفته و از ناحیه ی کوهستانی تقریبا به دور می باشد، دارای تابستان های خشک و متعادل است. همچنین در زمستان آب و هوا سرد تر می شود.

رستوران های مشهد

در مشهد رستوران های خوبی با منوهای متفاوت پیدا می شود. غذا ی معروف رستوران های مشهد از گذشته کباب سلطانی های آن بوده است. تجربه ی خوردن آن عالی است.!!!!!!!!!!!!!!!!

فرودگاه مشهد

در مشهد تنها یک فرودگاه بین المللی به نام فرودگاه هاشمی نژاد موجود است و پرواز های شما از هر نطقه ی ایران در نهایت به این فرودگاه مبذول می شود.

چگونه به مشهد سفر کنیم؟؟؟؟؟

برای رسیدن به مشهد و همراهی با تور مشهد راه های مختلف و گوناگونی وجود دارد. برای مثال می توانید با هواپیما و یا قطار و اتوبوس استفاده کنید. اما چه بهتر است با هواپیما و به اصطلاح تورهای هوایی خود را انتخاب کنید تا هرچه سریع تر به شهر گوهر نشان مشهد برسید. می توانید تور ارزان مشهد را انتخاب کنید و با قطار های لوکس و فدک روانه ی مقصد مقدس مشهد شوید. با نزدیک شدن به شهر نمای حرم از دور در مقابل شما پدیدار می شود و شما را به شور و هیجان وا می دارد. می توانید بهترین قیمت تور مشهد را از نوید24 بخواهید تا مسافرتی عالی و هیجان انگیز داشته باشید. هنگام رفتن به مشهد برای ثبت وقایع و خاطرات دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین