امید نمازی: انتظارات از ذوب آهن بالاتر رفته است/ به قلعه نویی ارادت دارم

گروه ورزشی الف،   3970316015

سرمربی جدید ذوب آهن می‌گوید انتظارات از تیمش بالاست و با کمک کادرفنی، بازیکنان و بازیکنان بهترین نتایج را کسب می‌کنند.

با جدایی امیر قلعه نویی از ذوب آهن و پیوستن به سپاهان، امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش و سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال آمریکا، هدایت سبزپوشان اصفهانی را بر عهده گرفت.

نمازی در حالی سرمربی ذوب آهن شده که با عملکرد خوب این تیم اصفهانی در فصل ۹۶-۹۷ انتظارات از ذوب آهن زیاد است و باید جای امیر قلعه نویی را پر کند. این مربی با قبول هدایت ذوب آهن، قراردادش با فدراسیون فوتبال آمریکا را لغو کرد تا برای دومین بار هدایت یک تیم در ایران را بر عهده بگیرد.

امید نمازی در گفت و گو با ایسنا، به سوالات مختلفی از جمله جانشینی امیر قلعه نویی و شانس ذوب آهن برای تکرار موفقیت‌های فصل گذشته صحبت کرد. او درباره سرمربیگری ذوب آهن در فصل پیش رو اظهار کرد: مطمئنا کارمان سخت است. ذوب آهن فصل گذشته و به خصوص در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و نایب قهرمان لیگ شد. مطمئنا انتظارات هواداران از تیم بالاتر رفته است و انتظار نتایج بهتری را دارند. با این احوال، هدایت ذوب آهن را یک چالش شخصی می‌دانم و به همین دلیل به پیشنهاد سرمربیگری این تیم پاسخ مثبت دادم.

سرمربی جدید ذوب آهن با بیان این که به دشواری‌های کارش در تیم اشراف دارد، گفت: کار سختی داریم ولی بالاخره باید با این کار سخت را رو به رو شد. مطمئنا با تلاش ما و حمایت هواداران، نتایج بسیار خوبی در فصل پیش رو می‌گیریم.

او در واکنش به این که سال قبل هم جزو گزینه‌های ذوب آهن بود اما امسال سرمربی این تیم شد، خاطرنشان کرد: سال قبل به عقد قرارداد با ذوب آهن نزدیک بودم. حتی با هیات مدیره این باشگاه هم جلسه گذاشتم اما اتفاقاتی افتاد و آقای قلعه نویی سرمربی ذوب آهن شد. جا دارد از قلعه نویی برای زحماتی که برای این تیم کشید تشکر کنم. به شخصه ارادت زیادی نسبت به او دارم. روزی که قلعه نویی با سپاهان قرارداد بست، آقای آذری با من تماس گرفت و شرایط من را خواست که در آمریکا چه کار می‌کنم و وضعیتم چطور است.

نمازی با اشاره به این که یک سال و نیم از مدت زمان قراردادش با آمریکا را لغو کرده، افزود: بندی در قراردادم بود که می‌توانستم از تیم ملی آمریکا جدا شوم و از آن استفاده کردم. بعد از یکسری صحبت‌ها درباره شرایط  و امکانات ذوب آهن، بالاخره جواب مثبت دادم. در سفر به اصفهان قراردادم را امضا کردم و لیست بازیکنان مدنظرم را هم به باشگاه ارائه کردم تا در هنگام بازگشتم به ایران کارها را شروع کنیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای در فصل نقل و انتقالات دارد اظهار کرد: هدفمان حفظ اسکلت سال گذشته تیم است. بالاخره تیم در فصل گذشته خوب کار کرد و نتایج خوبی گرفته است. این موضوع به خاطر بازیکنان خوبی است که در ترکیب ذوب آهن حضور دارند. سعی میکنیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم.

او همچنین درباره علاقه‌مندی چند باشگاه به بازیکنان ذوب آهن گفت: صحبت‌هایی با بازیکنان شده و به دنبال تمدید قرارداد برخی از بازیکنان هستند. لیست اعلامی من به باشگاه بر اساس بازیکنانی است که با تیم قرارداد دارند. بالاخره مسئولان باشگاه پیگیر جذب بازیکن هستند و این پروسه در حال سپری شدن است.  

نمازی درباره برنامه تیمش برای فصل آماده سازی پیش از مسابقات نیز گفت: تمریناتمان را در اصفهان شروع می‌کنیم. بعد از آن اردویی ۱۲ روزه در خارج از کشور داریم که احتمالا در ترکیه است و چند بازی تدارکاتی داریم و بعد به اصفهان برمی‌گردیم. برای پیش از فصل هم چند بازی تدارکاتی در ایران انجام می‌دهیم تا با آمادگی و هماهنگی خوبی وارد مسابقات شویم.

سرمربی ذوب آهن درباره این که برخی از مربیان لیگ برتری عدم امتیازگیری در چند هفته ابتدایی لیگ برتر را طبیعی عنوان می‌کنند تاکید کرد: اتفاقا من با سران باشگاه صحبت گردم. این مساله واقعا تعجب آور است که عدم نتیجه گیری را با نبود هماهنگی در تیم مرتبط می‌دانند و معتقدند چون تیم بدنسازی کرده، چند هفته طول می‌کشد به آمادگی برسد. از لحاظ جسمانی وقتی تیم شروع به بازی می‌کند، باید کاملا آماده باشد. اگر این طور نیست به خاطر برنامه ریزی بد است. برای حل این موضوع، یک بدنساز از آمریکا به ایران می‌آوریم که در گذشته هم همکارم بوده است.

او همچنین درباره مشخص شدن دستیاران خارجی و داخلی‌اش گفت: یک بدنساز و مربی دروازه‌بانی از خارج از کشور به ایران می‌آیند. درباره دستیاران ایرانی هم در حال رایزنی هستیم اما هنوز این موضوع نهایی نشده است.

نمازی در واکنش به این که با حضور تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، سایپا و ... تیمش می‌تواند جزو تیم‌های صدرنشین لیگ برتر باشد تاکید کرد: مطمئنا باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم. ما باید همیشه برای موفقیت بجنگیم. سال قبل بهترین تیم نیم فصل دوم بودیم و انتظارات از تیم بالاست. طبیعتا تیم پتانسیل بالایی دارد و هدفمان موفقیت در همه مسابقات است.

سرمربی جدید این تیم اصفهانی درباره برگزاری قرعه کشی لیگ برتر و برگزاری نخستین بازی تیمش مقابل نساجی در فولادشهر نیز گفت: برنامه لیگ را بررسی کردم. ما در هفته های ابتدایی بازی‌های مشکلی داریم. البته تمام بازی‌ها مشکل است. هیچ بازی‌ای را آسان نمی‌بینم. ما در بازی اول با نساجی بازی می‌کنیم. این تیم هواداران پرشوری در اختیار دارد.

نساجی تیم یک دست و باهوشی است و کارمان ساده نخواهد بود. هفته دوم مقابل استقلال در خانه بازی داریم. البته همه بازی‌ها دشوارند و کار همه تیم‌ها یکسان خواهد بود. برای کسب نتیجه خوب باید مقابل همه تیم‌ها خوب باشیم.

او درباره برنامه مسابقات و وقفه هایی که وجود دارد گفت: از برنامه راضی هستم. وقفه‌ها بلند مدت است اما باید با آن خودمان را تطبیق بدهیم.  

نمازی درباره فصل پیش روی مسابقات اظهار کرد: به فصل آینده امیدوار هستم و با عزم زیادی که در کادر فنی، بازیکنان، مسئولان باشگاه و هواداران وجود دارد، بهترین نتایج را کسب می‌کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین