بسته خبری ویژه الف؛ ابراز تاسف ظریف از مرگ مژگان خطیبی/ انتقاد تند نوبخت از نمایندگان مجلس/علت هجمه های اخیر به ولایتی/ میزان محبوبیت روحانی/ کیهان: برجام با چشمک‌بازی و هوچی گری تصویب شد

گروه سیاسی الف،   3970313162 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

ابراز تاسف ظریف از مرگ مژگان خطیبی/ انتقاد تند نوبخت از نمایندگان مجلس/علت هجمه های اخیر به ولایتی/ میزان محبوبیت روحانی/ کیهان: برجام با چشمک‌بازی و هوچی گری تصویب شد

ادامه تحلیل ها درباره سخنان ولایتی درباره برجام

روزنامه اعتماد نوشت: علی‌اکبر ولایتی این روزها مواضع متفاوتی اتخاذ کرده و به سیاق قبل از برجام و مذاکرات دفاع نمی‌کند. یکی به ظریف می‌زند و یکی به لاریجانی... چشم به شرق دوخته و از اعتماد به روس‌ها می‌گوید. این تغییر رویکرد به قدری واضح است که روزنامه‌نویس‌‌های غیر مسلح به چشم عقاب هم آن را می‌بینند و دست به قلم می‌شوند...{اصولگراها}دیپلمات‌تر از ولایتی هم که سراغ ندارند پس بعید نیست اگر باور داشته باشد به سنت همه ادوار گذشته بعد از واگذاری هشت ساله نهاد ریاست‌جمهوری در انتخابات آتی برنده بالقوه هستند. تجربه‌های کاندیداتوری ولایتی در انتخابات ریاست‌جمهوری و نبودن چهر‌ه‌ای همچون آیت‌الله هاشمی را نیز می‌توان به این معادله افزود و نتیجه گرفت که چرخش‌های اخیر خیز انتخاباتی ولایتی و جریان متبوع او است.

ابطحی: اظهارات ولایتی براساس واقعیت‌های امروز برجام است

صبح نو نیز نوشت: بلافاصله پس از اظهارات{وی} توپخانه دولتی‌ها علیه ولایتی نیز روشن شد، برخی مشاوران و مدیران ارشد دولتی نظیر آقایان حمید ابوطالبی، حسام آشنا، حمید بعیدی‌نژاد و انبوه رسانه‌ها و سایت‌ها و کانال‌های دولتی با ادبیاتی نامناسب از خجالت آن ولایتی که اتفاقاً وی عضو هیات نظارت بر برجام نیز هست، در آمدند... اینکه روزگاری ولایتی شاه‌مهره پیروزی حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری‌92 تلقی می‌شد اما الان در ادبیاتی نامناسب جایگاه مشاور بودن او با مباشر تشبیه می‌شود و در ادبیاتی نامناسب‌تر روزنامه جمهوری اسلامی به او می‌تازد و او را اینگونه توصیف می‌کند: «‌حرف توده‌ای‌ها را تکرار می‌کنید آقای دکتر اطفال!» غیر از این است که به روحیه منفعت‌طلبی برخی از این چهره‌ها برمی‌گردد؟

چرا انتقاد از برجام ولو از سوی حامیان سابق‌شان خط قرمز محسوب می‌شود؟ برخی کارشناسان سیاسی درخصوص علت هجمه به آقای ولایتی در دو روز اخیر اینگونه تفسیر می‌کنند که آنچه بر آقای آشنا و دوستان‌شان گران آمده، تشدید ریزش عوام و خواص درباره نگاه خوش‌بینانه به توافق برجام است.

 فتنه های جدیدی در راه است

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ، وزیر سابق اطلاعات در مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد شهدای ۱۵ خرداد در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: حوادث سال ۱۳۸۸ تمام نشده و دشمن با رفع اشکالات خود به دنبال طراحی فتنه‌ای جدید است که محور آن‌ها اصل نظام و ولایت فقیه است. این اعترافاتی است که جاسوسان دستگیر شده نیز به آن اقرار کرده‌اند و عده‌ای نیز در داخل با طرح و نقشه‌های دشمن همراهی می‌کنند. در فتنه ۸۸ اوباما بیان کرد که اشکال بزرگ ما در این فتنه این بود که از طبقه متوسط به بالا استفاده کردیم و نتوانستیم طبقه متوسط به پایین را مورد استفاده قرار دهیم.

روایت کیهان از فرایند تصویب برجام

کیهان نوشت: بهروز نعمتی، نماینده‌ای که چشمک زدن او به عراقچی در کمیسیون ویژه بررسی برجام بحث‌برانگیز شد، در روزنامه ایران می‌نویسد: امروز که آمریکا از برجام خارج شده، باز هم برخی به مجلس خرده می‌گیرند که چرا در یک فرآیند 20 دقیقه‌ای برجام را تصویب کرده است... درباره این سخنان بهروز نعمتی باید پرسید آیا کمیسیون ویژه برای بررسی و عیب‌یابی و چاره‌جویی قبل از خسارت بود یا صرفا کاری فرمالیته و تشریفاتی تلقی می‌شد؛ چنان که دولت و وکیل‌الدوله‌ها مایل بودند؟

اگر کمیسیون باید جدی شمرده می‌شد- که حق هم همین بود- پس از 40 روز بررسی کارشناسی با حضور موافقان و صاحب‌نظران منتقد- به این نتیجه رسید که برجام، روزنه‌ها و رخنه‌ها و خسارت‌های بزرگ را به همراه دارد و باید اصلاح شود. چرا با فشار دولت، منطق کارشناسی و جمع‌بندی شده کمیسیون ویژه که حاوی شرایط و مفاد جامع بود، به حاشیه افتاد و تصویب برجام با چشمک‌بازی و هوچی‌گری و اینکه «منتقدان مزدور و کاسب و بی‌سواد و بی‌شناسنامه و بی‌سوادند»، برگزار شد؟ چرا در همان صحن علنی نگذاشتند منتقدان حرف بزنند و پس از آن رای‌گیری شود؟ آیا امثال آقای نعمتی برای خرید یک جفت کفش یا یک دست کت و شلوار، حداقل 2 ساعت وقت نمی‌گذارند که سروته تعهدات 15 ساله و یکطرفه (با امتیازات نقد و وعده‌های نسیه را در کمتر از 20 دقیقه هم آوردند؟

 بررسی محبوبیت نزولی دولت روحانی!

روزنامه ابتکار درباره محبوبیت حسن روحانی نوشت: غالب ترین و ملموس ترین اتفاقات در روزهای اخیر درباره حسن روحانی، منتخب ملت ایران رخ داده است. او که سال پیش توانسته بود با غلبه بر موج های سیاسی به بالاترین میزان محبوبیت سیاسی خود برسد و از حمایت بازیگران و ورزشکاران برخوردار شود، شاهد یک نمودار نزولی است. در کشوری که بازیگر، ورزشکار و فعال اجتماعی آن در کمتر از یک سال می توانند حرف خود را آنقدر راحت پس بگیرند، شاهد یک فاجعه اجتماعی هستیم. فقدان مهارت تصمیم گیری، شناخت دقیق مسئله و غلبه احساس در جامعه موج می زند... ایجاد موج منفی در این برهه های زمانی کشور، تصمیماتی احساسی بیش نیست که یکی از تاثیرات آن را در چند هفته اخیر در بازار ارز احساس شد. سلبریتی ها منافع ملی را فدای احساسات زودگذر خود نکنند و راهی مناسب تر برای اعتراضات خود پیدا کنند. مطالبه گری حق هر مردمی است اما باید راه درست آن را بیابیم.

پیش‌بینی وضعیت اصولگراها برای انتخابات آینده دشوار است

حسین ابراهیمی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با کارگزاران کشور به ایلنا گفت: بعد از فرمایش رهبری ما راه دیگری نباید داشته باشیم و همانطور که گفتند باید عمل کنیم البته در فرمایشات ایشان نکاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اقتصاد از طریق برجام حل و درست نخواهد شد. وی تاکید کرد: ما باید به ظرفیت‌های کشور دقت کنیم و سران سه قوه باید در چارچوب بیانات رهبری عمل کنند و رفتار خارج از آن واقعیت ندارد. در حال حاضر نظام هم همین سیاست را دارد که فرموده‌های رهبری را عملی کند.

ابراهیمی درباره رویکرد جناح‌های سیاسی در انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری گفت: پیش‌بینی این موضوع احتیاج به زمان دارد چرا که شرایط متغیر است باید دید که این تغییرات در طول زمان افراد را به چه سمتی پیش می‌برد و در نتیجه پیش‌بینی از الان برای انتخابات کاری دشوار است. ما معتقدیم اصولگراها هم دچار تغییراتی هستند که با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات پیش‌بینی درباره این موضوع آسان‌تر خواهد بود.

دولت آمریکا اشتباهی گرفته است

عبدالحمید محتشم، دبیر کل انصار حزب‌الله و سردبیر نشریه یالثارات الحسین درباره قرار گرفتن نامش در لیست تحریم های جدید آمریکا به نامه نیوز گفت: من چیزی نداشته و ندارم بنابراین اعمال چنین تحریمی علیه من نشان می دهد که اشتباهی، عوضی گرفتند و جمهوری خواهان فیل نیستند و ژست های فیلی شان هم توخالی است. وی با بیان اینکه ژست فیل بودن به جمهوری خواهان نیامده، ادامه داد: با توجه به اقدامات ناشیانه ای که انجام می دهند، به نظر می رسد جمهوری خواهان مثل رقبای سیاسی شان یعنی دموکرات ها، الاغ باشند بهتر است چون جمهوری خواه ها در این زمینه چیزی از دموکرات ها کم ندارند.

محتشم یادآور شد: آمریکایی ها با تحریم اغراض اقتصادی، مالی و سیاسی را تعقیب می کنند که هیچ کدام درباره من موضوعیت ندارد، حالا اگر چیزی از من توانستند پیدا کنند، برای خودشان بردارند. دامنه فعالیت انصار حزب الله هیچ گاه به خارج کشور منتهی نمی شود که حالا با تحریم بخواهد محدودیتی در فعالیت این مجموعه پدید آید. در واقع مثل آب در هاون کوبیدن است. دبیرکل انصار حزب الله در پاسخ به این سئوال که آیا مراودات اقتصادی خارجی داشتید؟ یا از جمله کسانی بودید که کشور را در دور زدن تحریم ها کمک می کردند؟ بیان کرد: خیر، هیچ کدام از اینها نیست. آمریکایی ها وب گردی می کنند تا اسمی از کسی پیدا کنند، بعد پای او را وسط می کشند و نامش را در فهرست تحریم ها می گذارند. این نوع رفتار نشانه نادانی دولت آمریکا است.

علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما نیز در بیانیه‌ای با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران به ظهور فرصت‌هایی تاریخی برای ایران اسلامی خواهد انجامید اظهار کرد: تحریم علیه رئیس سازمان صدا وسیما علامتی است از اینکه آمریکا به شدت از شکسته شدن انحصار جبهه رسانه‌های استکباری و رسوا شدن پی در پی در پیشگاه افکارعمومی ایران و جهان عصبانی است.

واکنش رییس صدا و سیما پس از قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا

  چرا حزب اعتدال و توسعه از برگزاری کنگره سراسری امتناع می‌کند؟

تسنیم نوشت: با وجود آنکه تنها دو روز به آخرین مهلت احزاب برای تطبیق اساسنامه‌‌شان با قانون جدید باقی مانده است، حزب اعتدال و توسعه تاکنون کنگره‌ای برگزار نکرده است... کمیسیون ماده 10 احزاب در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که 14 خردادماه 97 آخرین مهلت برگزاری کنگره سراسری احزاب متقاضی فعالیت سیاسی در کشور خواهد بود و این تاریخ تمدید نخواهند شد. در همین راستا بیشتر تشکل‌های سیاسی کشور تاکنون با تشکیل کنگره سراسری، اساسنامه تشکل خود را براساس  قانون جدید احزاب  تغییر دادند. در این بین حزب اعتدال و توسعه با یک وقفه 11 ساله، هنوز کنگره سراسری خود را برگزار نکرده است. حزبی که دبیرکل‌ آن محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت است و برخی چهره‌های این حزب در دولت یازدهم و دوازدهم نقش موثر دارند. حزب اعتدال و توسعه سال  1378 توسط برخی مسئولان دولت کنونی از جمله محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، محمدرضا نعمت زاده و اکبر ترکان تاسیس شد.

 سوال‌های نمایندگان از روحانی به روایت نوبخت

 محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص خارج شدن موضوع سوال از رئیس جمهور از دستور کار مجلس به خبرگزاری مجلس گفت: متاسفانه خبرهایی شنیدیم که سوال از رئیس جمهور به صورت چهارم و پنجم بازهم مطرح شده است، که البته فکر می‌کنم ضمن احترام به مجلس به ویژه تاکید و تایید بر حق قانونی مجلس برای بحث سوال و استیضاح، تذکر، تحقیق و تفحص، باید مقداری در پاره‌ای از موارد نسبت به تکرار این مسائل تامل شود تا موجب وهن قانون اساسی نشود. وی ادامه داد: وقتی یک سوال چهار بار مطرح می‌شود و کسانی که سوال کرده بودند ابهام آنها برطرف شد چه ضرورتی دارد که آنها را مجبور کنیم که حتما با همه مشغله‌هایی که آقای رئیس جمهور دارند، دوباره بحث سوال کردن از آقای رئیس جمهور را به مجلس بکشانند.

نوبخت تصریح کرد: با همه این‌ها وقتی تعدادی قانع می‌شوند و امضای خود را برای سوال از رئیس جمهور پس می‌گیرند، با جهت گیری اصلی قانون اساسی در تغایر است که برخی دوباره بخواهند آن سوال پرسیدن‌ها را احیا کنند، این اتفاق قابل تامل است.

 برخلاف آنچه دروغگویان می‌گویند، در تمام فتاوا سعی می‌کنم کار مردم آسان شود

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی شامگاه شنبه در برنامه چشمه معرفت با اشاره به فرمایش نبی مکرم اسلام مبنی بر اینکه شریعت من آسان است؛ تصریح کرد: از مسائل مهمی که رسانه‌ها به آن توجه داشته باشند، پرهیز از پیچیده و سخت نشان دادن احکام دین است. به ما می‌گویند دکتر گفته روزه نگیر و ما هم می‌گوییم اگر دکتر مورد اعتماد گفته، حتماً نباید بگیرید؛ همان خدایی که گفته روزه بگیرید، همان خدا می‌گوید در صورت بیماری و در هنگام مسافرت روزه نگیرید.

وی افزود: یک خانمی در استفتائات به ما نوشت چهل سال است من در ترتیب غسل، طرف چپ را بر راست مقدم می‌کنم؛ غالب فقها فتوا می‌دهند تقدم راست بر چپ واجب است و بنابراین نماز‌های این فرد باطل و روزه هایش خراب است؛ بنده دیدم اینجا وظیفه دارم مطالعه بیشتری کنم بلکه راه حل پیدا کنم و بر اساس مدارک شرعی معتبر به این نتیجه رسیدم که این ترتیب، مستحب است و واجب نیست و چهل سال کار این خانم را آسان کردم. بنده در تمام فتاوا برخلاف آنچه دروغگویان می‌گویند و ما هم هر روز نمی‌توانیم به دفتر بگوییم تکذیب کنند، سعی می‌کنم کار مردم آسان شود.

پاسخ شورای شهر به ابهامات یک افطاری

در پی انتشار برخی اخبار حواشی افطاری دو تن از اعضای شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران و رییس شورای شهر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، شورای شهر تهران طی اطلاعیه‌ای به شائبات این افطاری واکنش نشان داد و اعلام کرد: «افطاری پنج شنبه دهم خرداد ماه با حضور اهالی رسانه، اعضای شورا، شهردار تهران و برخی مدیران ارشد دولتی به هزینه کرد شخصی دو عضو شورای شهر یعنی آقایان حق شناس و اعطا برگزار شد. همان طور که در تصاویر ثبت شده از این مراسم مشخص است پذیرایی در سطح معمول و در تالاری که متعلق به شهرداری است برگزار شد و نکته شایان ذکر این است که کارکنان شهرداری و شورا مراسم خود را در این تالار برگزار می کنند.»

واکنش شورای شهر تهران به ابهامات مراسم افطاری

ابراز تاسف ظریف از مرگ مژگان خطیبی

محمد جواد ظریف در مطلبی اینستاگرامی نوشت: از شنیدن خبر درگذشت خانم مژگان خطیبی بسیار متاثر شدم. امیدوارم نصیب او که سالها بدلیل بیماری خاص ریه، به سختی نفس می کشید؛ نفس کشیدن در بهشت و فضای قدسی رحمت الهی باشد. اول مرداد ماه ۹۴ توفیق داشتم در همایش ملی سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، در خدمتشان باشم. لااقل برای لحظاتی، همه را از قفس تنگ خودبینی ها و دنیازدگی ها، به بیکران نگاه لطیف اش به زندگی و زلالی مهربانی و بزرگواری اش برد. روی سن، ماسک اکسیژن را برداشت و از حاضران خواست "فقط چند ثانیه" مثل او نفس بکشند. شاید برای اینکه یادآوری کند، وظیفه همگان و بویژه مسوولان، رساندن اکسیژن و توسعه فضای تنفس برای زندگی شهروندان است. در این روزها و شبهای نورانی ضیافت الهی برای آرامش و رستگاری ابدی مژگان عزیز، و نیز برای سلامتی عاجل تمام هموطنانی که گرفتار بیماری هستند، دعا کنیم. "فقط چند ثانیه" به او و هزاران بیمار نیازمند پیوند فکر کنیم؛ و قبل از آنکه دیر شود، با تصمیم به موقع خود آنها را یاری دهیم.

مژگان خطیبی در مرداد ماه ۱۳۹۴ پس از توافق هسته‌ای برای قدردانی از تیم مذاکره‌کننده در همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد سلامت به روی سن رفت و از مشکلات تلخ تحریم صحبت کرد. او گفت به خاطر تحریم، داروهای اصلی به دست بیمارانی مانند او نمی‌رسد و داروهای مشابه را نیز باید با قیمت بسیار گران تهیه کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۷۱۹۱۰۲۰:۲۱:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۱۳
شما رجوع کنید به اظهارنظر محمدجواد لاریجانی در مورد ولایتی در سال 86..... همان اظهارنطر به قدرکافی گویاست!!!!!
نادر۳۷۱۹۹۷۲۱:۵۷:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۱۳
ولایتی حامی روحانی و برجام بوده حالا که مثل بقیه حامیان فهمیده اشتباه کرده یکدفعه بد شده؟؟!
ناشناس۳۷۱۹۱۶۲۰:۲۵:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۱۳
حمید ابوطالبی....این اقا حتی زمان اوباما بهش ویزا ندادند تا نماینده ایران در سازمان ملل بشود
مشعود۳۷۱۹۴۹۲۱:۱۰:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۱۳
آقای ظریف شما باید به حال خودتان تاسف بخورید که هم هسته ای رو از دست دادید، هم مژگان را و هم تحریم شدید!
تبریزیان۳۷۲۰۰۲۲۲:۰۰:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۱۳
ما باید بحال خودمان تاسف بخوریم که به اینها اعتمادکردیم و رای دادیم
ناشناس۳۷۲۱۳۴۰۲:۲۸:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۱۴
سطحی نگر ساده لوح دفعه بعد به رئیسی رای بده ببینم چه تاجی بر سر مملکت می زند همچون جلیلی و احمدی نژاد
علی۳۷۲۱۸۰۰۶:۰۳:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۱۴
بعید می دونم شما به اینها رای داده باشی !
علی۳۷۳۳۸۰۱۱:۴۴:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۱۵
دیر نشده انشاا... جبران میکنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  24. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

  25. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

آخرین عناوین