واکنش رییس صدا و سیما پس از قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا

گروه سیاسی الف،   3970313132 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه تحریم های ظالمانه خود علیه کشورمان چند مقام مسئول، سازمان و گروه ایرانی دیگر را نیز تحریم کرد که نام رئیس صداوسیما در این فهرست دیده می شود.

واکنش رییس صدا و سیما پس از قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا

به گزارش الف به نقل از روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما، عبدالعلی علی‌عسکری در واکنش به تحریم وزارت خزانه داری امریکا، آن را نشانه ای دیگر از شواهد افول و فروپاشی امریکا دانست و تاکید کرد: امریکا دچار این توهم شده است که با تحریم ها و فشارهای پی درپی علیه ملت ایران می تواند راهی برای کند کردن مسیر افول خود بیابد،غافل از اینکه نتیجه این روند وحدت و انسجام بیشترملت بزرگ ایران است.

عبدالعلی علی عسکری در بیانیه ای با بیان اینکه تحریم های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران به ظهور فرصت هایی تاریخی برای ایران اسلامی خواهد انجامید، اظار کرد: نتیجه این روند ترغیب ایران به استفاده از همه ابزارهای قدرت ملی برای تادیب امریکا ، مستحکم تر و مصمم ترشدن اجزای محور مقاومت در منطقه برای خنثی کردن توطئه ها و تسریع در اضمحلال رژیم اسرائیل ، تنبیه متحدان امریکا بعنوان خائنان به دنیای اسلام و درصورت لزوم آغاز مجدد برنامه هسته ای ایران خواهد بود.

وی تحریم علیه رییس سازمان صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران  را نشانه عصبانیت امریکا از شکسته شدن انحصار رسانه ای خود دانست و گفت: تحریم علیه رییس سازمان صدا وسیما علامتی است از اینکه امریکا به شدت از شکسته شدن انحصار جبهه رسانه های استکباری و رسوا شدن پی در پی در پیشگاه افکارعمومی ایران و جهان عصبانی است .
رییس رسانه ملی در ادامه این بیانیه افزوده است : خانواده صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به خود می بالد که برغم همه این فشارها ذره ای در انجام ماموریت اصلی خویش که همانا نمایندگی صدای ملت ایران و ترویج ندای رهایی بخش انقلاب اسلامی است کوتاهی نکرده و ازاین پس بر عزم و تلاش انقلابی خود مصمم تر از گذشته ، خواهد افزود.

علی عسکری دراین بیانیه با بیان اینکه تحریم های مضحک امریکا علیه اینجانب به عنوان یکی از کوچک ترین آحاد ملت ایران و کمترین خادم آنها ،مایه مباهات و نشانه سردرگمی ،حماقت و خوی استکباری دولت امریکاست تاکید کرد: اگرچه امریکا سعی کرده است در دهه های گذشته خود را به عنوان یک قدرت جهانی پیشرو مطرح کند اما با از دست دادن مزیت های نسبی و توانایی های خود ، اکنون همه جهان شاهد افول و فروپاشی آن قدرت هستند.

وی بحران های پی درپی اجتماعی، ازهم گسیختگی سیاسی ، رسوایی های سیاسی و اخلاقی حتی در سطح رییس جمهور و سردرگمی در سیاست خارجی و بن بست کامل در سیاست های مرتبط با منطقه غرب آسیا را از شواهد فروپاشی امریکا دانست و گفت: خزانه داری امریکا که تصور می کند با این تحریم ها می تواند کمکی به جلوگیری از افول دولت امریکا نماید، باید خود پاسخگو باشد که بدهی فزاینده امریکا به جهان را چگونه خواهد پرداخت؟ آیا توان بازپرداخت این بدهی های عظیم را خواهد داشت ؟

علی عسکری درادامه این بیانیه اظهار کرد: خزانه داری امریکا در حال و آینده محل مراجعه انبوه طلبکاران از سراسر جهان خواهد بود که طلب ۲۱ هزار میلیارد دلاری خود از امریکا به عنوان بدهکارترین دولت جهان را مطالبه  می کنند گرچه ناتوانی امریکا نشان می دهد طلبکاران و مالباختگان خزانه داری امریکا به زودی باید بر لاشه این هیولای بزرگ حاضر شوند و بابت طلب های غیرقابل وصول خود اشک حسرت بریزند .

رییس سازمان صدا وسیما با تاکید براینکه دور جدید تحریم ها به برکت انسجام ملی درسایه تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب ،برنامه ریزی و اقدام انقلابی مسئولان، استقامت تحسین برانگیز ملت و از همه بالاتر نصرت الهی راه به جایی نخواهد برد افزود : به زودی اقتصاد ایران وارد دورانی خواهد شد که اساسا ابزار و حربه تحریم از دست دشمن گرفته می شود و خداوند را شاکرم که اینجانب و سازمان صدا وسیما نیز در پیمودن این مسیر تاریخی سهیم خواهیم بود .

متن کامل بیانیه رییس رسانه ملی به این شرح است :

«بسم الله الرحمن الرحیم

تحریم های ظالمانه و مضحک امریکا علیه اینجانب به عنوان یکی از کوچکترین آحاد ملت ایران و کمترین خادم آنها، مایه مباهات، و نشانه سردرگمی، حماقت و خوی استکباری دولت امریکاست. اگرچه امریکا سعی کرده در دهه های گذشته خود را به عنوان یک قدرت جهانی پیشرو مطرح کند اما با از دست دادن مزیت های نسبی و توانایی های خود، اکنون همه جهان شاهد افول و فروپاشی آن قدرت است.

 به هم ریختگی داخلی امریکا و بحران های پی در پی اجتماعی، از هم گسیختگی سیاسی، رسوایی های پی در پی سیاسی و اخلاقی حتی در سطح رییس جمهور، سردرگمی در سیاست خارجی و بن بست کامل در سیاست های مرتبط با منطقه غرب آسیا‏، هم پیمان شدن با رسواترین و جنایتکارترین دولت های منطقه خاورمیانه‏، حمایت همه جانبه از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، تا جایی که نفرت همه ملت های مستقل جهان برانگیخته شده است، بدعهدی و خروج از تعهدات بین المللی دولت امریکا مانند «برجام»، شرکت دزدانه و مزورانه در تقریبا همه انواع تروریسم بین المللی از جمله ایجاد داعش و دیگر گروه های تروریستی و نهایتا شکست اقتصاد امریکا و تبدیل آن به بدهکارترین کشور جهان، نمونه هایی از شواهد افول و فروپاشی امریکاست.

اکنون امریکا دچار این توهم شده است که با تحریم ها و فشارهای پی در پی علیه ملت ایران می تواند راهی برای کند کردن مسیر افول خود بیابد غافل از اینکه نتیجه این روند وحدت و انسجام بیشتر ملت بزرگ ایران، ترغیب ایران به استفاده از همه ابزارهای قدرت ملی خود برای تادیب امریکا، مستحکم تر و مصمم تر شدن اجزای محور مقاومت در منطقه برای خنثی کردن توطئه ها و تسریع در اضمحلال رژیم اسرائیل و تنبیه متحدان امریکا –که درواقع خائنان به دنیای اسلام هستند- و در صورت لزوم آغاز مجدد برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود.

به طور خاص تحریم علیه رییس سازمان صدا وسیما علامتی است از اینکه امریکا به شدت از شکسته شدن انحصار جبهه رسانه های استکباری و رسوا شدن پی در پی در پیشگاه افکار عمومی ایران و جهان عصبانی است. خانواده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به خود می بالد که به رغم همه این فشارها ذره ای در انجام ماموریت اصلی خویش که همانا نمایندگی صدای ملت ایران و ترویج ندای رهایی بخش انقلاب اسلامی است کوتاهی نکرده و از این پس بر عزم و تلاش انقلابی خود مصمم تر از گذشته، خواهد افزود.

تحریم های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران نه تنها تهدید نیست بلکه به ظهور فرصت هایی تاریخی برای ملت ایران خواهد انجامید. اینجانب این تحریم ها را نه تنها تهدید نمی دانم بلکه اطمینان دارم با اتکا به توانمندی های انسانی، علمی و فنی و طراحی های هوشمندانه ای که ملهم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال انجام است به زودی اقتصاد ایران وارد دورانی خواهد شد که اساسا ابزار و حربه تحریم از دست دشمن گرفته می شود و خداوند را شاکرم که اینجانب و سازمان صدا و سیما نیز در پیمودن این مسیر تاریخی سهیم خواهیم بود. ملت بزرگ ایران چنانکه امام عظیم الشان فرمود مصمم است که امریکا را زیر پا بگذارد و آن را به خاک مذلت بنشاند.

خزانه داری امریکا که تصور می کند با این تحریم ها می تواند کمکی به جلوگیری از افول دولت امریکا نماید، باید خود پاسخگو باشد که بدهی فزاینده امریکا به جهان را چگونه خواهد پرداخت؟ آیا توان بازپرداخت این بدهی های عظیم را خواهد داشت؟ خزانه داری امریکا در حال و آینده محل مراجعه انبوه طلبکاران از سراسر جهان خواهد بود که طلب ۲۱۰۰۰ میلیارد دلاری خود از امریکا - به عنوان بدهکارترین دولت جهان- را مطالبه می کنند گرچه ناتوانی امریکا نشان می دهد طلبکاران و مالباختگان خزانه داری امریکا به زودی باید بر لاشه این هیولای بزرگ حاضر شوند و بابت طلب های غیر قابل وصول خود اشک حسرت بریزند!

بی تردید دور جدید تحریم ها نیز که تنها حربه باقی مانده امریکا در مقابله با ملت توانا و هوشیار ایران است به برکت انسجام ملی در سایه تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب، برنامه ریزی و اقدام انقلابی مسئولان، استقامت تحسین برانگیز ملت و از همه بالاتر نصرت الهی راه به جایی نخواهد برد و ایران اسلامی مقاوم و سربلند به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

به پاس خدمتگزاری ملت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی و به شکرانه توفیق در ناامید کردن و استیصال شیطان بزرگ بر آستان پروردگار رئوف قادر متعال سجده شکر می گزارم.

وَمَا النَّصْرُ اِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ
عبدالعلی علی عسکری
رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ »

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین