نجات مادر و فرزندانش از آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی

گروه حوادث الف،   3970309123

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان ستارخان از نجات مادر و دو فرزند وی که در واحد خود محبوس شده بودند، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهارکرد: ساعت 9:24 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در ستارخان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌آتش‌سوزی در یک واحد حدود 110 متری در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه بیست واحدی رخ داد و اطلاعات اولیه که در محل به فرمانده عملیات داده شد حاکی از آن بود که افرادی در ساختمان محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه پذیرایی واحد و یکی از اتاق‌ها دچار حریق شده بود افزود: دود زیادی واحد و واحدهای همجوار را فرا گرفته بود و آتش در حال گسترش به سایر بخش‌های خانه بود. آتش‌نشانان همزمان با آغاز عملیات برای خاموش کردن آتش موفق شدند به افراد محبوس شده که یک خانم حدودا چهل ساله و دو فرزند پسر 7-8 ساله بود برسند. پسربچه‌ها دچار دود گرفتگی شده بودند و مادر علاوه بر دودگرفتگی از چند ناحیه دچار سوختگی شده بود که پس از خروج آنها از ساختمان برای بررسی وضعیت تحویل اورژانس داده شدند.

ملکی گفت: آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند و پس از لکه‌گیری، محل برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان می‌شود.