نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: شکست ایران از راه تعامل نتیجه تحقیق 160 موسسه بین‌المللی بود

گروه سیاسی الف،   3970308312

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدران گفت: 160 موسسه علمی بین‌المللی در خصوص ایران تحقیقات گسترده انجام داده‌اند و نتیجه مشترک همه این تحقیقات این بود که جمهوری اسلامی را جز از راه تعامل نمی‌توان از بین برد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی که امشب در سالن همایش‌های ساختمان دارالشفا برگزار شد اظهار کرد: همواره یکی از رسالت‌های حوزه‌های علمیه این بوده است که حافظ دین بوده و این همان وظیفه‌ای است که از اهل بیت(ع) به ما رسیده است.

وی افزود: برای حفاظت از دین باید مال، جان و خانواده خود را فدا کنیم تا اسلام و دین زنده بماند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: یکی از الزامات برای دفاع از دین، شناخت آسیب‌‌ها است و باید بدانیم که دشمن از چه سمتی می‌خواهد حمله کند و چه نقشه و توطئه‌ای دارد، بنابراین اشراف اطلاعاتی به برنامه‌های دشمنان از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تبلور اسلام است، ادامه داد: بزرگترین خطری که اسلام و انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، فتنه‌های دشمنان است.

حاجی‌صادقی گفت: ما از اوایل انقلاب اسلامی همواره شاهد فتنه‌های بسیار زیادی بوده‌ایم و فتنه دهه اخیر، فتنه تعامل است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ترسیم وضع دشمن مطالبی را بیان کرده‌‌اند و فرمودند که دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی جبهه‌ای ایجاد کرده است که وسیع و نامتناجس است و قدرت رسانه‌ای زیادی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: هدف جبهه دشمن این است که ماندگاری انقلاب اسلامی را برهم بزنند و آن را نابود کنند.

وی بیان کرد: دشمنان موجودیت خود را با انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند و اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از آن‌ها گرفته است و پیشرفت روزافزون دارد.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت را زنده کرده است و دلیل مقابله دشمنان با ایران این است که آن‌ها اعتقاد دارند که هیچ کشوری نمی‌تواند انقلاب اسلامی را شکست دهد.

وی با اشاره به استراتژی دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به این جمع بندی رسیده‌اند که تنها راه نابودی انقلاب اسلامی تعامل است و می‌خواهند انقلاب اسلامی را بوسیله انقلاب اسلامی نابود کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در صدر اسلام نیز یهودی‌ها هر قدر که به سپاه اسلام حمله کردند نتوانستند اسلام را شکست دهند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که مسلمانان تنها بوسیله مسلمانان نابود می‌شوند.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی دشمنان تنها در جاهایی توانستند پیشروی کنند که از راه تعامل وارد شدند و با همین توطئه نیز بسیاری از افراد انقلابی را در مقابل انقلاب قرار دادند.

حاجی‌صادقی گفت: دشمنان در گذشته تجربه تعامل و نفوذ را داشتند و در کشور‌هایی از جمله شوروی سابق و چین نیز با تنزل تقابل ایدئولوژیک به تقابل استراتژیک توانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به عوامل امید و اتخاذ استراتژی تعامل توسط دشمنان عنوان کرد: حدود 160 موسسه علمی در خصوص ایران تحقیقات گسترده انجام داده‌اند و نتیجه مشترک همه این تحقیقات این بود که جمهوری اسلامی را جز از راه تعامل نمی‌توان از بین برد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ابراز کرد: وجود دولتمردان و مسوولانی که راه تعامل و گفت‌وگو را با دشمن باز کردند نیز آخرین عامل اتخاد استراتژی تعامل توسط دشمنان بود.

وی با اشاره به برنامه‌های عملیاتی و اقدامات جبهه استکبار برای تعامل و نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی بیان کرد: تغییر تقابل اعتقادی و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی به تقابل اختلاف در شیوه‌ها و روش‌ها، تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر محاسبات سیاسی و تحلیل نخبگان و مسوولان، تغییر خطوط قرمز انقلاب و مقام معظم رهبری، تضعیف و مهار اقتدار ملی در عرصه‌های مختلف، انقلاب زدایی از واژه‌ها و شخصیت‌ها، دوقطبی سازی و القا تقابل‌های دروغین، ترویج غرب‌گرایی، تلاش برای منزوی کردن و مقبولیت‌زدایی از نهاد‌های انقلابی و حمایت و پشتیبانی از جریان‌ها و افراد منفعل از جمله برنامه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی از درون است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه عامل ماندگاری انقلاب اسلامی این است که رهبری دوم از جنس رهبری اول است تصریح کرد: دشمنان اعتقاد دارند که برای نابودی انقلاب اسلامی باید آب را از سرچشمه بست به همین دلیل برای تغییر رهبری تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به خطر قداست و اقتدارزدایی از مقام معظم رهبری افزود: امروز برخی مسوولان در زمین دشمن بازی می‌‌کنند و این مسئله‌ای است که از ده‌ها برجام خطرناک‌تر است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اقداماتی که موجب ناکام ماندن دشمنان می‌شوند خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه متحد، تقویت و تحکیم عناصر ماندگاری انقلاب، مرزبندی با دشمنان، تفکیک بین دشمن متجاوز و غیر متجاوز، تقویت و تحکیم روحیه انقلابی، ‌حرکت مجاهدانه به سمت سبک زندگی اسلامی و .. از جمله اقداماتی است که موجب شکست دشمن می‌شود.

وی گفت: حوزه‌های علمیه می‌تواند با استناد به آموزه‌های اسلام، در دفاع از انقلاب رسالت خود را انجام دهد و نباید اجازه دهیم که دشمنان غیرت دینی ما را بی‌رنگ کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین