مروری بر اخبار مهم روز؛ اتفاق بی سابقه در مجلس/ شب حساس برای طرح جنجالی/ ورود مشکوک یک جریان خاص به کمیسیون امنیت/احتمال مرگ سیاسی فراکسیون امید/ آیا واعظی در کار دولت اخلال می کند؟

گروه سیاسی الف،   3970307175 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

اتفاق بی سابقه در مجلس/ شب حساس برای طرح جنجالی/ ورود مشکوک یک جریان خاص به کمیسیون امنیت/احتمال مرگ سیاسی فراکسیون امید/ آیا واعظی در کار دولت اخلال می کند؟

شرایط انتخابات امسال با گذشته متفاوت است

محمدرضا تابش به اعتمادآنلاین می گوید: اگر دوستان فراکسیون به این جمع‌بندی برسند که گزینه‌ای برای ریاست مجلس معرفی کنند، رای می‌دهند... شرایط امروز با سال گذشته و دو سال گذشته متفاوت است. در هر صورت ما ابزار را برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های اصلاح طلبانه فراهم کنیم. گاهی این  ابزار با لیست مستقل خودمان تامین می‌شود و گاهی هم در سایه ائتلاف. در این باره باید نمایندگان به نتیجه برسند... اگر اعضای فراکسیون امید به نتیجه برسند که لیست مستقل بدهند به نظر می‌رسد که انتخابات سه قطبی می‌شود. شنیده‌ها حکایت از سه قطبی بودن انتخابات ریاست مجلس دارد. در نهایت به نظر می‌رسد برای انتخابات ریاست مجلس سه گزینه از سه فراکسیون معرفی شود.

محمد حسن‌نژاد عضو فراکسیون ولایی نیز با بیان اینکه اعضای فراکسیون امید تحت فشار افکار‌‌‌‌‌ عمومی قرار دارند به مهر گفت: لیست امید با هیاهوی زیادی در مجلس رای آورد و وعده های زیادی داد. امروز افکار عمومی می گوید اگر قرار بود شما دست‌هایتان را در مجلس بالا ببرید و همان رئیس و ساختار قبلی در مجلس وجود داشته باشد، چرا رای آورده اید؟. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه فراکسیون امید برای جلوگیری از مرگ سیاسی باید لیست مستقل در انتخابات هیئت رئیسه ارائه کند، تصریح کرد: این فراکسیون برای ادامه حیات سیاسی خود در انتخابات مجلس آینده هم باید لیست مستقل بدهد.

تردیدهای عارف، عزم لاریجانی/ جدال لیست ها برای پیروزی در انتخابات هیات رئیسه مجلس/ احتمال چند قطبی شدن رقابت

پروانه سلحشوری امروز در مصاحبه با آفتاب یزد گفت: حقیقت این است که از طرف فراکسیون امید، فشار زیادی بر دکتر عارف وارد شده تا در این انتخابات نامزد شود، اغلب دوستان فراکسیون از ایشان خواستند تا در انتخابات هیئت رئیسه شرکت کنند ما چنین موضوعی را مطالبه مردم می‌دانیم. بالاخره وزن این فراکسیون و هویت مستقل خودمان را با این کاندیداتوری نشان می‌دهیم، تاکید می‌کنم که دعوت‌هایی جدی از عارف برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه مجلس شده است... معتقدم اگر شخص عارف به عرصه بیاید از سال اول بیشتر رای خواهد داشت.

روزنامه قانون نیز در نقد طرح ریاست عارف بر مجلس نوشته است: عارف شخصیت محترمی است ولی هرکس را برای جایگاهی آفریده‌اند و بی‌شک این فرد برای ریاست‌مجلس شورای اسلامی صلاحیت لازم را ندارد...کسانی که توهم قدرت دارند باید بدانند که این بازی‌های سیاسی یک سری هزینه نیز دارد و می‌تواند مانند تمام راهبردهایی که جریان‌های منتسب به اصلاحات در مجلس داشتند و به نتیجه نرسید باری بر دوش جریان اصلاحات بیندازد.

ورود مشکوک یک جریان خاص به کمیسیون امنیت

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و آبستراکسیون برخی اعضاء برای جلوگیری از تصویب لایحه «الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم» (CFT)، اظهارداشت: کسانی که از مبانی حقوق بین الملل و روابط بین الملل خبر دارند، می دانند که اعلامیه تفسیری سر سوزنی و پشیزی ضمانت اجرایی ندارد و فقط یک نظر است، لذا یک دلخوش کنک بی خاصیت تلقی می شود.

آبستراکسیون جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: وقتی متوجه شدیم که نمایندگانی از یک جریان سیاسی خاص که غائب جلسه بودند به طرز مشکوکی در هنگام رای گیری در حال ورود به کمیسیون هستند، احساس کردند که این کار سازماندهی شده است، لذا برای دفاع از منافع ملی جلسه را ترک کردند. وی تاکید کرد: با توجه به حل نشدن دغدغه های نمایندگان، پیش بینی ما این است که این لایحه در جلسه روز سه شنبه (۸ خردادماه) نیز رای نمی آورد و رد می شود.

اگر نماینده‌ای امشب امضای خود را پس نگیرد، سوال از رئیس‌جمهور فردا اعلام وصول می‌شود

محمدجواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح فردا سه‌شنبه گفت: اگر به نمایندگان باز هم فشاری وارد نشود و تهدید نشوند و امشب هیچ کس امضای خود را پس نگیرد فردا اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد... وی افزود: دخالت دولت در طرح سوال از رئیس‌جمهور در واقع دخالت در کار قوه مقننه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس تصریح کرد: موضوع سوال از رئیس‌جمهور ابدا سیاسی و حتی در خصوص برجام هم نیست سوال از رئیس‌جمهور پنج محور دارد که همه آنها اقتصادی  است در طرح سوال از رئیس‌جمهور محورهای اقتصادی، موسسات پولی – بانکی، قاچاق کالا، بازار اقتصادی، اشتغال، رکود و در مجموع شرایط نابسامان اقتصادی مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم نیز در گفت و گو با فارس گفت: دولت از روز گذشته به شدت بسیج شده و استانداران کاملاً فعال شدند تا نمایندگان را از سوال منصرف کنند و بعضا برای پس گرفتن امضا نماینده‌ها را تهدید می‌کنند. وی افزود: به عنوان مثال استاندار با نماینده مجلس تماس گرفته و گفته که اگر تا امروز امضایت را پس گرفتی به خاطر رفاقت با ما بوده و اگر پس نگرفتی خودت می‌دانی. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باتوجه به اینکه تعدادی از نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه نرفته بودند فرمانداران بعضاً به تهران اعزام شدند تا با نمایندگان سوال کننده از رئیس‌جمهور برای پس گرفتن امضا مذاکره کنند و هزینه و امکاناتی که باید برای حل مشکلات مردم صرف شود در این مسیر هزینه می‌شود.

روایت ذوالنوری از فشارها برای پس گرفتن سوال از رئیس جمهور

ذوالنوری خاطرنشان کرد: شب گذشته برخی از استانداران نشستی را برگزار کرده بودن و تعدادی نیز امشب جلسه دارند و در این جلسات مجمع نمایندگان استان‌هایشان را برای صرف شام دعوت کرده و می‌کنند... ذوالنوری خاطرنشان کرد: شب گذشته بیش از 30 نفر از نمایندگان با من تماس گرفتند و عنوان کردند که ما خیلی در فشار هستیم با عملیات روانی به ما القا می‌کنند که دیگران امضایشان را پس گرفتند این موضوع تمام می‌شود و فردا شما می‌مانید و ما. رو سیاهی به ذغال می‌ماند و تعابیر بدی را نسبت به نمایندگان به کار می‌برند و در این تماس‌ها هم تهدید و هم موارد دیگری هم وجود دارد.

 اصلاحات، قربانی «مناسبات محفلی» نشود

احمد حکیمی‌پور عضو سابق شورای شهر تهران و دبیر کل حزب اراده ملت ایران به آرمان می گوید: جریان اصلاحات به لحاظ ساختاری باید از پایین به بالا باشد نه از بالا به پایین که البته متاسفانه در جریان شکل گیری شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان چنین چیزی اتفاق افتاد ودر واقع فرایند از بالا به پایین شکل گرفت... در جریان اصلاح‌طلبی رفتارهایی دیده می‌شود که ریشه در فرصت طلبی و برتری‌طلبی دارد و رفتارهای غیر پاسخگو و غیر صادقانه گاه دیده می‌شود. همچنین متاسفانه مناسبات محفلی و پشت پرده را شاهدیم که اینها اصلا با منش و روش اصلاح‌طلب سازگار نیست... روحانی تا جایی که می‌تواند تلاش خود را می‌کند، اما مسلما تاکنون نتوانسته به وعده‌هایی که داده جامعه عمل بپوشاند. حال به هر دلیلی در موفقیت دولتش ناکام است و امیدی که در رای مردم بود را محقق نکرده است.

حکیمی پور در ادامه می گوید: من فکر می‌کنم این در تاریخ مجلس ایران بی‌سابقه است کسی که رای اول تهران را آورده رئیس مجلس، نایب رئیس و حتی رئیس کمیسیون هم نشده است. این ضعف بزرگی است که نمی‌دانم دوستان چطور آن را توجیه می‌کنند... به نظر من دوستان فراکسیون امید باید مسئول رفتار منفعلانه خود باشند چون اینگونه در مجلس هضم شدند و به نوعی به فراکسیون ناکارآمد تبدیل شدند... عارف و همراهانش کسانی هستند که وقتی قدرت را از مردم می‌گیرند خیلی بی‌دریغ آن را به دیگران تعارف و واگذار می‌کنند...به نظرم فراکسیون امید در مجلس فرد قدرتمندی برای لابی ندارد.

وزارت کشور رای‌گیری کنگره اعتماد ملی را نپذیرفت

حسن اکبری مشاور معاون سیاسی وزیر کشور، از تاییدنشدن فرایند برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی از سوی وزارت کشور خبر داد. اکبری گفت: «درگیری‌هایی که در کنگره حزب اعتماد ملی رخ داد، از قبل پیش‌بینی می‌شد؛ به‌همین‌دلیل برای جلوگیری از بروز این درگیری‌ها، به اعضای این حزب مشورت دادیم؛ اما موثر واقع نشد». اکبری با اشاره به گزارش نماینده وزارت کشور از کنگره حزب اعتماد ملی گفت: «در این گزارش آمده است که انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، به دلیل اختلافات داخلی‌ به مرحله رای‌گیری نرسید».

اصلاح طلبان و باز تنش و درگیریهای سیاسی، داخلی و انگشت اتهام به سمت دیگران

با‌وجود‌این چند ساعت بعد مقام بالا‌دستی او، یعنی معاون سیاسی وزیر کشور، در گفت‌وگویی درباره حواشی به‌وجود‌آمده، تنش‌ها را «درون‌سازمانی» و «مربوط به خود اعضا» در حزب دانست و گفت: «حزب اعتماد ملی مانند دیگر احزاب قانونی دارای پروانه فعالیت، باید با تشکیل مجمع، اساسنامه خود را تا چهاردهم خرداد سال جاری، با قانون جدید احزاب منطبق می‌کرد. ...نماینده وزارت کشور از ابتدا تا انتهای این مراسم حضور داشته و گزارش مبسوطی نیز ارائه داده است که هنگام طرح پرونده حزب در کمیسیون ماده 10 مورد توجه و تصمیم اعضای محترم کمیسیون خواهد بود».

حضرتی: دنبال حذف منتجب‌نیا از اعتمادملی نیستم

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح نکرد که کنگره دوم اعتماد ملی، به تایید وزارت کشور رسیده است یا خیر؛ اما بنا بر توضیح او مبنی بر هماهنگ‌کردن اسا‌سنامه حزب تا چهاردهم خرداد، در صورت تاییدنشدن کنگره سوم «اعتماد ملی» باید در کمتر از یک هفته آینده برگزار شود.

 از حرمت‌شکنی روز قدس فتنه‌گران تا تله‌گذاری به بهانه افطار

کیهان امروز در ستوان اخبار ویژه نوشت: در ادامه تحرکات باند خاتمی برای بازگرداندن حیثیت این دست‌اندرکار فتنه و آشوب نیابتی سال 88، وی در ضیافت افطار محمدرضا عارف شرکت کرد و پشت سر ناطق‌نوری به نماز ایستاد. عارف در سال‌های قبل نیز برخی سران گروهک نهضت آزادی را به مهمانی افطار دعوت کرده بود... اما فارغ از تله‌گذاری فتنه‌گران برای امثال ناطق‌نوری که مدت‌هاست در جریان است، یک سوال مهم‌تر وجود دارد: ضیافت افطار برای کسانی است که ماه مبارک رمضان را محترم می‌شمارند؛ با این وصف، آیا جماعتی که آشوبگران را در سال 88 تحریک به حرمت‌شکنی علیه مقدسات اسلامی کردند و همان‌ها در روز قدس ضمن کشیدن سیگار و نوشیدن علنی آب در انظار، اقدام به حرمت‌شکنی ماه رمضان کردند، اعتقادی به حرمت روزه ماه مبارک رمضان دارند که افطارش نیز محترم و موجه باشد؟!

 اگر واعظی در کارهای دولت اخلال می‌کند عذرش را بخواهند

عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات  درباره کارنامه فراکسیون امید به ایلنا گفت: اگر بخواهم در یک کلام بگویم که عملکردشان چگونه بوده است؟ آنان انتظارات ما را برآورده نکرده‌اند... رئیس‌جمهور مدیرانی انتخاب کرده است که پا به پای انتظارات مردم حرکت نمی‌کنند و متاسفانه گاهی خلاف آنان گام برمی‌دارند. این ضعف رئیس‌جمهور است ایشان شخصا باید پاسخگو باشند. این مشکل با سخنرانی حل نمی‌شود اگر وزیری با دولت و رئیس‌جمهور همراهی نمی‌کند بهتر است کنار گذاشته شود. هنگامی که این گله‌ها در سخنرانی‌ها مطرح می‌شود من و شما چه تصمیمی می‌توانیم بگیریم؟ 

موسوی لاری در پاسخ به این سوال که «مسائلی مطرح می شود مانند اینکه برخی از نزدیکان به رئیس‌جمهور مانند آقای واعظی بیشتر از نقش خود ظاهر می‌شود» می گوید: اگر آقای واعظی در کارهای دولت اخلال می‌کند عذرش را بخواهند... من به عمکلرد شورای شهر نسبت به دادن رای به آقای نجفی انتقاد دارم، این شورا یک نهاد مردمی است که مخالف و موافق با یکدیگر تصمیم می‌گیرند،‌ اینکه به صورت اجماعی همه اعضای آن به آقای نجفی رای می‌دهند اشتباه است. در انتخاب ایشان تضارب آرا صورت نگرفت. اگر معترضان به نجفی فرصت این را پیدا می‌کردند که بیان کنندبا مشکل مواجه شدی چه می‌کنید، شاید قضایا به گونه‌ای دیگری رقم می‌خورد.

فشار اصلاح طلبان به دولت

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی و دولت وی همواره با یک چالش مواجه بوده است؛ تشکیل کابینه و تمامیت‌خواهی اصلاح‌طلبان درباره این مسئله... بر همین اساس بود که بسیاری برخورد اصلاح‌طلبان با دولت را نوعی سهم‌خواهی می‌دانستند؛ موضوعی که دلخوری برخی مقام‌ها و نزدیکان حسن روحانی از جمله محمود واعظی را نیز به‌همراه داشته است.

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از برجسته شدن خبر تشییع  بازیگر قبل از انقلاب

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وقتی یک بازیگر فاسد دوران طاغوت می‌میرد، همین که مانعی برای تشییع جنازه و برگزاری مراسم معمول برای او وجود ندارد، به معنای رعایت حقوق شهروندی است، اما اینکه عده‌ای برای مطرح کردن او به عنوان یک هنرمند تلاش کنند، ظلم به فرهنگ و هنر جامعه است... از عده‌ای بازیگر بی‌اعتنا به ارزش‌ها و اصول و دور از فرهنگ و هنر واقعی، انتظاری غیر از تجلیل از یک بازیگر فاسد طاغوتی نیست ولی از رسانه ملی که از بیت المال تغذیه می‌کند... به ویژه از ارگان رسمی دولت توقع این نیست که با عناصر آلوده‌ای که می‌خواهند فرهنگ و هنر فاسد دوران طاغوت را بر گردانند و ذائقه جامعه را تغییر دهند و ارزش‌های دینی و اخلاقی را به فراموشی بسپارند همنوا شوند و چنین عناصر فاسدی را به عنوان الگوی هنری مطرح نمایند. 

ملک مطیعی را خودشان کشتند و خودشان عزا گرفتند + عکس

روزنامه جمهوری اسلامی: رعایت حقوق شهروندی یعنی اجازه برگزاری مراسم برای بازیگر فاسد دوران طاغوت

 دلیل غیبت لاریجانی در لحظه حمله داعش به مجلس

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس به باشگاه خبرنگاران می گوید:  در زمان حمله داعش به خانه ملت در جایگاه هیئت رئیسه نشسته بودم که یک دفعه آقای کوروش کرم‌پور با حالتی آشفته، پیراهنی خون آلود و با در دست داشتن یک سلاح کلت وارد صحن علنی مجلس شد، بنده به عنوان اولین نفر جلوی وی را گرفتم و پرسیدم کوروش چه شده است؟ که وی گفت: "حمله، حمله، حمله داعش"، بعد که وی را آرام کردم او گفت که داعش وارد مجلس شده است. فورا با شبکه خبر و رادیو هماهنگ کردیم تا مذاکرات علنی نمایندگان را به صورت مستقیم پخش کنند و از سوی دیگر در جایگاه هیئت رئیسه جلسه‌ای را برای بررسی اوضاع تشکیل دادیم.

امیرآبادی می گوید: آقای لاریجانی گویا در زمان حمله داعش به مجلس در دفتر مقام معظم رهبری جلسه‌ای داشت، لذا دبیران هیئت رئیسه با پزشکیان نایب رئیس اول که در آن زمان ریاست جلسه را برعهده داشت، جلسه‌ای را برگزار کردند و قرار شد به هیچ عنوان وقفه‌ای در برگزاری نشست علنی ایجاد نشود و مجلس عادی پیش رود؛ بعد از مدتی هم آقای لاریجانی آمد، در مقطعی تصمیم گرفته شد تا نمایندگان از صحن علنی خارج شوند که دیگر ساعت 12 و نیم شد و جلسه به اتمام رسید. خارج از صحن علنی اضطرابی حاکم بود زیرا برخی از همسران، فرزندان یا همراهان نمایندگان در دفاتر کاریشان حضور داشتند که از طریق پیامک و تلفن خبرهای ناگوار دریافت می‌کردند... قطعا خون ما از خون افرادی که در آن روز شهید شدند، رنگین‌تر نیست ولی اینکه یک باره دویست و اندی از نمایندگان کشته شوند ضربه خیلی سنگین  و بزرگی را به نظام وارد می‌کرد و کشور بدون پارلمان می‌ماند..

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۶۳۶۳۷۲۰:۴۸:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۷
ادامه برجام با آمریکا یا بدون آمریکا برای کشور و مردم خسارت‌بار است. امیدوارم دولت و دولتمردان متوجه این اشتباه بزرگ بشوند و برگردند.
ناشناس۳۶۳۶۶۷۲۱:۲۹:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۷
دولت روحانی مردود شد مجلس باید به تکلیفش عمل کند و الا در کارنامه دولت شریک است
ناشناس۳۶۳۹۰۱۰۵:۱۲:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۸
تا حالا چندین بار طرح سوال از ریس جمهور و طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و چند بانک کلید می خورد ولی دست هایی نمی گذارند اینکار عملیاتی شود مجلس در ازمونی بزرگ قرار دارد اینبار باید مجلس اقتدار خود را نشان و این کار را عملیاتی کند
ناشناس۳۶۳۶۳۸۲۰:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۷
متن هر توافقی را به‌گونه‌ای می‌نویسند که در صورت فسخ معامله، طرفی که موجب فسخ شده است ضرر و زیان طرف مقابل را پرداخت کند. چرا برجام و قراردادهای نفتی و... کاملاً یک طرفه به سود غرب نوشته شده است؟
ناشناس۳۶۳۶۴۱۲۰:۵۱:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۷
آنچه که بیش از خود گرانی‌های لجام‌گسیخته اخیر مردم را ناراحت و عصبانی می‌کند اعلام نرخ 9/6 درصدی تورم است. در طول این چند روز قیمت بعضی اجناس تا 50 درصد افزایش یافته چگونه ممکن است نرخ تورم یک رقمی باشد. این نوع برخورد با مردم توهین به شعور آنهاست.باید مجلس یک تحقیق و تفحص در مرکز آمار و بانک مرکزی در خصوص شیوه محاسبه نرخ تورم انجام دهد.
ناشناس۳۶۳۹۰۵۰۵:۴۶:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۸
نگران نباش برادر تشت رسوایی دروغگویی های این دولت از بام افتاده است مردم زیرکند آنها اگر بگویند نرخ تورم 30 درصد است مردم باز هم باور نمیکنند چون همه میدانند که الان نزخ تورم حدود 40 درصد است بلکه بیشتر
ناشناس۳۶۴۰۹۵۰۹:۵۸:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۸
فکر کنم نحوه محاسبه تورم با نحوه تاثیرش بر زندگی مردم متفاوت باشد و گرنه در هر دولتی چه احمدی نژاد و چه روحانی ، آمار های تورم با واقعیت های زندگی اکثریت مردم همخوانی ندارد. باید اصولی نحوه محاسبه با واقعیت های جامعه تطبیق گردد.
ناشناس۳۶۳۸۶۶۰۲:۰۷:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۸
اگر از غصه داشتن چنین نمایندگانی در مجلس با برندهای اصلاح طلب و اصول گرا و ............. که در اندیشه همه چیز هستند به جزء آسایش و آرامش ملت و میهن ، خون گریه کنیم بسیار کم است
مازندرانی۳۶۳۹۶۵۰۸:۲۰:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۸
تنها راه نجات این دولت و مردم برکناری تیم اقتصادی علی الخصوص رئیس بانک مرکزی
ناشناس۳۶۳۹۷۸۰۸:۳۳:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۸
نمایندگان محترم مجلس آقای روحانی قادر به ادامه راهبری کشور بعنوان رئیس قوه مجریه نیست. این نکته بسیار واضح و شفافه، سه سال تمام دیگر هم از مدت رئیس جمهوری اش با قی مونده. لطفا رودربایستی رو کنار بگذارید و برای حفظ نظام وارد عمل بشید.
ناشناس۳۶۴۷۲۱۱۴:۴۸:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۸
ذوالنوری: "... وقتی متوجه شدیم که نمایندگانی از یک جریان سیاسی خاص که غائب جلسه بودند «به طرز مشکوکی» در هنگام رای گیری در حال ورود به کمیسیون هستند ..." آیا ورود اعضای کمیسیون از طیف سیاسی رقیب، به جلسه رای گیری کمیسیون «مشکوک» تلقی میشه؟؟؟!!! این جور اظهارات عجیبه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  15. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین