چرا رییس سازمان استاندارد خانواده اش را به عنوان نماینده دولت، به تور اروپا و دور دنیا می برد؟+ پاسخ سازمان استاندارد به این ادعا

رضا نجفی، گروه اقتصادی الف،   3970306109 ۶۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

الف / قرار بود مقاله مربوط به سفرهای رییس سازمان ملی استاندارد را منتشر کنیم و منتظر واکنش آنها باشیم اما تصمیم گرفتیم عین مقاله را برای دریافت پاسخ برای رییس این سازمان ارسال کنیم و در صورت دریافت پاسخ ، هر دو را همزمان منتشر کنیم تا امکان قضاوت برای خوانندگان سهلتر و واقعی تر شود ، که چنین شد .

چرا رییس سازمان استاندارد خانواده اش را به عنوان نماینده دولت، به تور اروپا و دور دنیا می برد؟+ پاسخ سازمان استاندارد به این ادعا

افزون بر چهار سال است که نیره السادات پیروزبخت ریاست  سازمان ملی استاندارد را بر عهده دارد . سازمانی که مردم چشم انتظار طراحی و نظارت بر خط مشی های کیفی محصولات مصرفی خود هستند محصولاتی که از تهدید سلامت آنها تا برپایی کجاوه ی مرگشان را می تواند شکل دهد. چرا او را کمتر می بینیم آیا غیبتهای مکرر او در ساختمان ونک و  ماموریتهای او به بلاد خارجه در راستای ایفای مسوولیت های اداری است؟

واقعا او کجاست؟ آیا این حجم ماموریت و سفر خارجی جزو نیازمندیهای ایفای مسولیتشان است به نظر می رسد بعد از ظربف و زنگنه، او را باید رکورد دار سفرهای خارجی در بین افراد منصوب توسط رییس جمهور دانست.

 ایشان مکررا در سفرهای خارجی خود منسوبان درجه یک مثل فرزند، خواهر و همسر خود را نه تنها به عنوان "همراه" که به عنوان "نماینده ی عضو ( Member/Delegate) کشور جمهوری اسلامی ایران" در اجلاسهای جهانی مرتبط با حوزه ی استاندارد با خود می برند وقتی در سالنهای اجلاس بین المللی، بستگان خانم رییس بی هیچ سابقه ای در سازمان ملی استاندارد به جای مدیران و کارشناسان حوزه ی استاندارد جلوس می نمایند چگونه می توانند نظرات ایران را در این اجلاسها منعکس نموده یا منافع ایران را لحاظ کنند و اصلا آیا این بستگان رابطه ی سازمانی و ارگانیکی با سازمان ملی استاندارد دارند که انتظار داشته باشیم با توشه و اندوخته از این جلسات، امور سازمان ملی استاندارد را بهتر مدیریت نمایند و اما برخی از این سفرها :

1. اجلاس چهلم مشترک برنامه استانداردهای غذایی: از تاریخ 17 تا 22 ژولای 2017 در اجلاس مشترک سازمانهای بهداشت جهانی( WHO) و سازمان خوار و بار کشاورزی(FAO) سازمان ملل متحد در ژنو سوییس به همراه فرزند محترمشان آقای م ه. با عنوان "عضو کمیته" سازمان استاندارد با درج آدرس، تلفن و ایمیل رسمی سازمان ملی استاندارد در اجلاس حضور می یابند.

2. اجلاس سی و نهم مشترک برنامه استانداردهای غذایی: از تاریخ 27 ژوئن تا 1 ژولای 2016 در اجلاس مشترک سازمانهای بهداشت جهانی( WHO) و سازمان خوار و بار کشاورزی(FAO) سازمان ملل متحد در شهر رم ایتالیا به همراه فرزند و خواهر محترمشان ( آقای م ه. فرزندشان و خانم م پیروزبخت خواهرشان) با عنوان "عضو کمیته" سازمان استاندارد با درج آدرس، تلفن و ایمیل رسمی سازمان ملی استاندارد در اجلاس حضور می یابند.

3.اجلاس سی و هشتم مشترک برنامه استانداردهای غذایی: از تاریخ 6 تا 11 ژولای 2015 در اجلاس مشترک سازمانهای بهداشت جهانی( WHO) و سازمان خوار و بار کشاورزی(FAO) سازمان ملل متحد در ژنو سوییس به همراه همسر محترمشان ( آقای ت ه ) با عنوان "مشاور سازمان ملی استاندارد" با درج آدرس و ایمیل رسمی سازمان ملی استاندارد در اجلاس حضور می یابند.

4. اجلاس جهانی هفته استاندارد (ISO) و مجمع عمومی (General Assembly):معرفی فرزندشان آقای م ه به اجلاس سی و هفتم هفته ی استاندارد ایزو در ریودوژانیروی برزیل از تاریخ 7 سپتامبر2014 تا 13 سپتامبر 2014 هتل ویندزور بارا با درج آدرس سازمان ملی استاندارد.

5. اجلاس جهانی هفته استاندارد (ISO) و مجمع عمومی (General Assembly): معرفی همسرشان آقای ت ه به اجلاس سی و هشتم هفته ی استاندارد ایزو در چین از تاریخ 11 سپتامبر2016 تا 14 سپتامبر 2016 چین

6. اجلاس جهانی هفته استاندارد (ISO) و مجمع عمومی (General Assembly): معرفی خواهرشان خانم م پیروزبخت به اجلاس سی و نهم هفته ی استاندارد ایزو در آلمان از تاریخ 17 سپتامبر2017 تا 22 سپتامبر 2017 آلمان

 

واقعا نگاه برخی به بیت المال چگونه شده که همچون خلفای عباسی و شاهان قجر و پهلوی، اینگونه بیت المال مسلمین را تیول گردشها و تفریحات شخصی و خانوادگی قرار داده اند این فقرات برگ کوتاهی در حد وسعت این مقاله ی کوتاه بود و الا سفرهای خانم رییس مدتهاست مرز چندصد روز را درهم نوردیده است. در این عرصه واقعا نهادهای نظارتی کجا قرار دارند؟ مگر نهاد ریاست جمهوری مستقیما بر این سفرها نظارت نمی کند؟آیا نهادهای نظارتی نباید پچ پچ های راهروهای سازمان ملی استاندارد را در بررسی کیفیت و گواهینامه های استاندارد جدی بگیرند؟

 واقعیت این است که وقتی در انتصاب رییس سازمان ملی استاندارد به جای شایسته سالاری ، منتسب بودن به تبار سمنانیها و سرخه ای ها ملاک باشد نباید منتظر نتایج بهتری از این سازمان بود. طی سالیان اخیر این سازمان دچار چنان رکود و سکونی شده است که یک جستجو در موتور جستجوی گوگل از نام سرکارخانم رییس مشاهده می کنیم از مداخل صفحه اول موتور جستجوی گوگل تنها یک مورد خبر از رییس سازمان آنهم مربوط به سال 2016 است و سایر مدخلها متعلق به خبر انتصاب ایشان در بیش از چهار سال پیش است یعنی ایشان در این چهارساله هیچ فعل و انفعالی که ارزش خبری داشته باشد نداشته است؟

 

پاسخ سازمان استاندارد

 

 

جناب آقای بیژن مقدم

مدیر مسئول محترم سایت خبری الف

 

با سلام و احترام

در پاسخ به درخواست تاریخ ۱۸-۲-۹۷ آن رسانه محترم درباره برخی از شبهات درباره سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن قدردانی از دقت نظر و درایت جنابعالی و همکاران برای کشف حقیقت و شفاف سازی قبل از انتشار مطالب خلاف واقعیت که به آن رسانه وزین وصول شده است، موارد ذیل به منظور شفاف سازی و رفع شبهات تقدیم می­شود.

  1. توفیق­ های متعدد و دستاوردهای سازمان ملی استاندارد ایران در سطح داخلی و بین ­المللی آنقدر متنوع و متعدد است که حتی ذکر فهرست آنها در این مجال ممکن نیست لذا حق هر گونه پرسش و توضیح و درخواست گفت ­وگو برای آن رسانه محترم با موضوع دستاوردهای سازمان ملی استاندارد ایران در طول دولت تدبیر و امید محفوظ است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
  2. رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از معدود مدیران کشور است که هم از تحصیلاتی مرتبط و متناسب با فعالیت در سازمان ملی استاندارد ایران برخوردار است و هم مراتب ارتقای مدیریتی را طی 30 سال و به تدریج از کارشناس آزمایشگاه استاندارد تا ریاست سازمان طی نموده است و بررسی مراتب مدیریتی ایشان گویای این حقیقت است که انتصاب نامبرده (که با پیشنهاد شورای عالی استاندارد و حکم رئیس جمهور محترم منصوب شده ­اند) کاملاً بر اساس شایستگی ­ها، دانش و تجربه فنی و مدیریتی 30 ساله بوده است.                                                                                             
  3. سازمان ملی استاندارد از اعضای فعال سازمان جهانی استاندارد و عضو 10 سازمان بین­ المللی مرتبط است و برای صیانت از جایگاه و منافع جمهوری اسلامی ایران در سازمان­های بین­ المللی مرتبط و ایجاد ارتباط سازنده با سازمان­های همتراز در سایر کشورها، به ویژه کشورهای دوست و همسایه، تلاش­های متعددی داشته که برخی از این تلاش­ها در قالب سفرهای خارجی و شرکت در اجلاسیه­ ها، کمیته­ های اصلی و فرعی و دوره ­های آموزشی صورت پذیرفته است:

 

  1. دوره­ های آموزشی تخصصی، ویژه کارکنان سازمان: این دوره­ها به دعوت سازمان­های بین ­المللی یا منطقه­ای یا کشورهای صاحب نام در یک حوزه تخصصی برگزار می­شود و کارشناسان سازمان به منظور دانش افزایی و آشنایی با فنون جدید به این دوره ­ها اعزام می­شود. در برخی موارد، تمام یا بخشی از هزینه­  های این دوره­ ها به عهده میزبان و در برخی موارد نیز به عهده سازمان اعزام کننده است.
  • اجلاسیه ­ها و کمیته ­های اصلی و فرعی استاندارد: این اجلاسیه­ ها و کمیته ­ها به صورت دوره­ای در کشورهای عضو سازمان جهانی استاندارد تشکیل می­شوند و اعضای آنها آخرین یافته­ ها یا پروژه ­ها را ارائه می­دهند و تغییرات را برای ابلاغ به سایر اعضا تصویب می­کنند. خوشبختانه برخی از کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان رئیس، دبیر یا اعضای فعال این اجلاسیه ­ها نقش ایفا می­کنند و مدافع جایگاه و منافع جمهوری اسلامی ایران هستند.                                                                                                                                                                                      
  • اجلاسیه ­های بین ­المللی :رئیس سازمان ملی استاندارد ایران هر سال در جلسات بین المللی که حضور روسای سازمان ملی استاندارد برای دفاع از جایگاه جمهوری اسلامی ایران و رای گیری و ارائه نظر الزامی است (مانند مجمع عمومی ایزو، کدکس غذایی، سیمیک، IEC و OIML )شرکت می کنند. معمولاً در این سفرها حداقل نفرات که حضور آنها به لحاظ تخصص و مسئولیت ضروری است شرکت می کنند. تیم شرکت کننده 3 تا 5 نفر را شامل می شود(رییس سازمان، یک یا دو کارشناس استاندارد بسته به موضوع و مسئولیت، یکنفر مترجم و آشنا به امور بین الملل و یکنفر همراه)، فرد همراه یکی از اعضای خانواده رئیس سازمان به عنوان محرم،(طبق قانون ) ایشان را همراهی می کند. و تاکنون تمامی هزینه ­های سفر فرد همراه توسط رئیس سازمان پرداخت شده است. این سفرها تحت کنترل دائم سازمان­های نظارتی است و اسناد مالی آن به طور شفاف موجود است.                                 
  • فرد همراه معمولا در جایگاهی که سازمان دعوت کننده در ردیف های پشت یا حاشیه سالن معین می کند مستقر می شود و به هیچ عنوان در بحث های کارشناسی و مذاکرات مداخله ای ندارد.                                                                                                                                                   
  • معمولا حضور فرد همراه با سازمان دعوت کننده هماهنگ می شود و گاهی صرفا برای گرفتن ویزای کشور مقصد نام همراه در سایت رسمی سازمان دعوت کننده ثبت نام می شود.

در پایان و بار دیگر از حسن تدبیر و شیوه اخلاق مدار آن رسانه وزین در کشف حقیقت قبل از انتشار خبر قدردانی می­کنم.

سید جمال هادیان طبائی زواره

مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۶۱۵۵۶۱۴:۰۷:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۶
شماهایی که به روحانی رای ندادید، حق نق زدن ندارید.ما به دولت رای دادیم و‌ به صداقتشان ایمان داریم.
سید۳۶۱۶۴۴۱۴:۵۲:۴۹ ۱۳۹۷/۳/۶
حالا فهمیدم وقتی روحانی گفت برین به جهنم میخواست همین حرف و به ما بگه که چون به اون رای ندادیم باید دهانمون رو ببندیم . چه ادمای دموکراتی هستن اینا خبر نداشتیم
هوشیار۳۶۱۶۶۵۱۵:۰۰:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۶
حق نق زدن فقط برای شماست ؟
ناشناس۳۶۱۷۴۳۱۵:۳۶:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۶
امثال شما عشاق روحانی و خاتمی و اصلاحطلبان غیرواقعی، باعث شدین که دولت ناکارامد باشه و رای دهندگان نتوانند درخواست بازنگری در نحوه مدیریت دهند. همه دور و بریهای من از بی برنامگی شدید روحانی و تیم دولتش در رنج و نگرانی اند. متاسفانه باید ساز وکاری تدبیر بشه که واقعا آدم بتواند رای اش را پس بگیرد. بدون جنجال فحش و راهپیمایی. آقا تا دیروز وکیل من بودی، از امروز نمیخوامت....به همین سادگی
اشکان۳۶۲۵۶۵۰۸:۴۹:۴۳ ۱۳۹۷/۳/۷
نه که احمدی نژاد با برنامه ریزی های درستش مملکت رو به باد هوا نداد، شما از بی برنامگی اینها می نالین. من نه طرفدار روحانی هستم نه احمدی نژاد، اما یک جوری بحث می کنین انگار اون خدای صداقت و برنامه ریزی و بی اختلاسی بود. متاسفانه قشری از مسئولین ما فقط به فکر خودشون هستن نه مردم، با احترام به اقلیت مسئولینی که همچنان دغدغه مردم را دارند.
ناشناس۳۶۴۰۰۳۰۹:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۸
حالا چون احمدی نژاد خاب کرد این هم باید خراب کند ، چه توجیه نابخردانه ای .
ناشناس۳۶۱۷۹۹۱۵:۵۵:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۶
ما به روحانی رای دادیم ولی فایده ای نداشت
دنیای وارانه۳۶۱۸۳۴۱۶:۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۶
یعنی اگه خواست کشور و شما رو اینطور اداره کنه باید ساکت باشیم یعنی اگه خواست فساد کنه ساکت باشیم چون رای به ایشون دادیم؟
ناشناس۳۶۱۸۵۹۱۶:۲۰:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۶
خلایق هر چه لایق گرونی و رکود و بیکاری و.. گوارا
ناشناس۳۶۲۶۰۲۰۹:۱۹:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۷
اتفاقا مایی کهبه روحانی رای ندادیم حق انتقاد کردن (به ادبیات سخیف شما نق زدن) داریم و شمایی که رای دادید باید پاسخگو باشید
ناشناس۳۶۱۵۶۹۱۴:۱۴:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۶
به نظر پاسخ سازمان قانع کننده بوده
ناشناس۳۶۲۱۳۴۱۹:۵۷:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
کسی که زیاد تو پستی مستقر بشه همین است چه بهتر که از مدیران جوان هم استفاده بشه
امیرعباس۳۶۲۱۵۰۲۰:۱۵:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۶
درمدعی به نسبتهای فامیلی به جای شایسته سالاری اشاره شده بوداگرچنین چیزی وجودنداشت انتظار این بوددرجوابیه سازمان به این مورداشاره میشد
m2۳۶۱۵۷۷۱۴:۱۷:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
لطفا سازمان استاندارد قانون همراه بردن یک محرم و نیز پرداخت هزینه همراه توسط رئیس سازمان را ارائه کنند.
ناشناس۳۶۱۶۴۸۱۴:۵۳:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۶
این قانونه یا بخشنامه است؟
ناشناس۳۶۱۷۸۷۱۵:۵۲:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۶
منظورش این بوده که خود رییس سازمان از جیبش این پول رو داده که اگر این طور باشه اشکالی نداره.
ناشناس۳۶۲۱۱۱۱۹:۴۱:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۶
حداقل اینکه این رانت است چون همسر ومنصوبین ایشان بواسطه این رانت دارای گذرنامه ای میشوند پر از مهر ورود به کشورهای اروپایی وغیر اروپایی وبعد رانت گرفتن اقامت یا ویزای بلند مدت ایجاد می گردد
ناشناس۳۶۱۵۸۰۱۴:۱۹:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۶
خب این چه ربطی داشت؟ تو این گزارش اومده که بچشون هم میره.
ناشناس۳۶۱۵۸۹۱۴:۲۳:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۶
اقای رییس جمهور ! این موارد است که مردم را ناامید می کند نه نرفتن زنان به ورزشگاه و حصر فتنه گران !
بیگی29۳۶۱۷۳۲۱۵:۳۳:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۶
تومملکتی که نمیتوانید با خیال راحت یک بطری آبلیموی بدون اسید سولفوریک و عصاره کاه بخرید،نمیتوانید با اطمینان یک غذای حاضری مثل کالباس یا سوسیس بخرید،بجای تون ماهی دو سوم قوطی روغن مایع به شما تحویل میدهند، و هزار تای دیگه بدون هیچ نظارتی،این علامت و سازمان بدرد نمیخورد شما ها چه انتظاراتی دارید؟
مهام از اورمیه۳۶۱۵۹۱۱۴:۲۴:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۶
از پاسخ سازمان استاندارد قانع نشدیم..شعور ملت را دستکم نگیرند..وجوابگو باشند..
ناشناس۳۶۱۵۹۶۱۴:۲۷:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۶
اول باید ببینیم چنین قانونی وجود داره که مدیران زن در سفرها باید یکی از محارم خود را همراه ببرند
ناشناس۳۶۱۸۱۷۱۶:۰۱:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۶
اخه یعنی چی ؟ یعنی مثلا خانوم مسئول حتما باید یک محرم داشته باشه ؟ اونوقت خواهرش رو به عنوان محرم برده ؟؟؟؟؟؟؟ یعنی یک زن تنها نمیتونه بره سفر و باید یک زن دیگه هم باهاش بره . بعد لابد اون زنه هم دوباره محرم میخواد !!!!!!!!!! خیلی جالبه واقعا
ناشناس۳۶۲۱۸۹۲۱:۰۵:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۶
کاش هیات همراه رو معرفی کنند ببینم هیات همراه زن توش نیست ؟ اگر هست پس محرم لازم نیست اگر همه هیات مرد هستند بردن ابجی خانم و دختر خانم فایده ای نداره برای اونام مشکل ایجاد میشه اگر اعصا هیات همه زن هستن شوهر و پسر ایشون مزاحمند
شاهرخ۳۶۱۵۹۸۱۴:۲۸:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۶
ما که از جوابشون فقط فهمیدیم کل اعضا خانواده ازمشاوران سفرهای خارجی ایشون هستن.......
ناشناس۳۶۱۵۹۹۱۴:۲۹:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۶
فقط یه نفر ؟ اینا که خیلی بودن توضیحات سازمان با اطلاعاتی که در مورد همراهان داده شده هم خوانی ندارد در ضمن مجبور بودن برای پستی که این همه سفر خارجی داره یه زن انتخاب کنند ؟
ناشناس۳۶۱۶۵۴۱۴:۵۵:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۶
عزیزم هم خانواده رو که با هم سفر نمی بردن . یکی یکی
ناشناس۳۶۱۶۱۲۱۴:۳۷:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۶
درجوابیه علت حضور بستگان ذکر نشده و فقط به تعریف و تمجید از ایشون پرداخته
ناشناس۳۶۱۶۱۷۱۴:۳۹:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۶
عجب جواب قانع کننده ای...
ناشناس۳۶۱۶۲۲۱۴:۴۲:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۶
(طبق کدوم قانون )فرد همراه بایدیکی از اعضای خانواده رئیس سازمان به عنوان محرم، ایشان را همراهی کند. و چرا سندی از اینکه تاکنون تمامی هزینه ­های سفر فرد همراه توسط رئیس سازمان پرداخت شده است را منتشر نمی کنید؟
سیما۳۶۱۶۲۳۱۴:۴۳:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۶
به نظرم اگر قانون چنین اجازه‌ای داده و ایشون هزینه ها رو شخصا پرداخت کرده مشکلی نیست . اما اینکه این همراهان محرم به عنوان کارشناس در مذاکرات حضور داشته باشندحتما اشکال دارد .
محمد۳۶۱۶۲۴۱۴:۴۳:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۶
عزیزان علتش ژن برتره !!!!! میدونید ژن برتر چیه !!!!
ناشناس۳۶۱۶۲۸۱۴:۴۵:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۶
به خاطر میاورم وزیر دفاع امریکا که فرامش کرده بود در فرم مالیاتی اش کادو هییت ژاپنی که یک قلم خودنویسی بمبلغ 300 دلار بود را بیاورد از سمت خود استفا داد و اعلام کرد که با این کارش اعتبار مدیریت خود را در بین پرسنلش از دست داده .
مازندرانی۳۶۱۶۳۲۱۴:۴۶:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۶
پاسخ بند 1و2 خیلی جالب بود.آقای طبائی زاده لطفا به شعور مردم توهین نکنید.هنوز سر یه پراید موندین.اگر اینطوره مسئولیت مرگ و میر مردم شماعید.
ناشناس۳۶۱۶۴۳۱۴:۵۱:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۶
به این میگویند توجیه کردن انهم در حد استانداردهای بین المللی . مگر ایشان چقدر حقوق میگیرد که همیشه میتواند یک نفر را به عنوان محرم با خرج خودش به خارجه ببرد ؟ ثانیا" امده است که ان یک نغر با عنوان سازمانی همراه ایشان میرود نه محرم . آیا بقیه شرکت کنندگان اجلاس استاندارد هم همچین کاری میکنند که ایشان میکند ؟ وقتی نظارت وجود نداشته باشد همین میشود.
ناشناس۳۶۱۶۴۷۱۴:۵۳:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۶
کسی که نیاز به مترجم دارد نباید در یک سازمان تخصصی مسوولیت قبول کند و برود خارج. دوم، همراه باید یک نفر باشد یا دو، سه نفر؟
ناشناس۳۶۱۶۷۵۱۵:۰۶:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۶
جالبه هیچ دستاوردی رو ذکر نکرده فقط گفته اونقدر زیاده که مجال گفتن نیست
ناشناس۳۶۱۶۸۳۱۵:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
این موارد کاملا قابل بررسی و تحقیق و تفحص مجلس است البته اگر منافع جناحی اجازه بدهد همراه بردن پسر و خواهر بعنوان کارشناس کجای دنیا قابل قبول است تماما تخلف است و حاتم بخشی از جیب مبارک مردم ...اگر اینجا کره جنوبی بود آنوقت اعتراضات را به خانم رییس سازمان برای گردشهای خانوادگی‌شان می‌دیدیم اینجا همه چیز آرومه ...
ناشناس۳۶۱۷۰۵۱۵:۲۲:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۶
دوستان عزیز این اتفاق در سازمان های دیگر هم میفته. مثلا در سازمان میراث فرهنگی آقای ......همسر ودخترشون رو بعنوان موزه دار در جلسات بین المللی با خودشون می بردن. مدارکش موجوده الف جان لطفا منتشر بفرمایید. در ضمن یک نکته دیگه، چرا تا پای خلاف های بیشمار مدیران میاد وسط یادتون میفته پای خانواده پهلوی رو بکشین وسط؟ اونها ادعای ایمان و ........ نداشتند. بحث ما در مورد کسانی هست که بسیار زیاد ادعای دیانت و رعایت موازین اخلاقی و شرعی رو دارن. و نکته آخر: آقای روحانی این مدیران برجسته رو کجای دلتون می خوان جابدین؟؟؟؟؟؟
امیر۳۶۱۷۱۳۱۵:۲۴:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۶
ممنون از سایت الف بخاطر این شفاف سازی ، اگر چه این روزها روابط عمومی خیلی از سازمانها و نهادهای دولتی خودشان را به ناشنوایی می زنند و پاسخگوی انتقادات به عملکرد سازمان خودشان نیستند واین جای تشکر و دارد ،ولی پاسخ داده شده یه کمی زیادی توجیه و تمجید از رییس و مافوق سازمانی است
علی۳۶۱۷۳۶۱۵:۳۴:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۶
ما که چیزی از این جوابیه نفهمیدیم بیشتر باعث تشویش شد !!!
ناشناس۳۶۱۷۵۵۱۵:۴۰:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۶
ژ ن خوب ژن خوب که می گن همینه ها
وحید۳۶۱۷۷۵۱۵:۴۸:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
ممنون از سایت الف برای پیگیری این مسایل
ناشناس۳۶۱۸۰۵۱۵:۵۷:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۶
تاکنون تمامی هزینه ­های سفر فرد همراه توسط رئیس سازمان پرداخت شده است. اشاره نشده از صندق پرداخت شده یا از جیب مبارک! مگر حقوق رئیس سازمان چقدره؟
بورامینی۳۶۱۸۹۶۱۶:۴۶:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۶
تنها موردی که لازم است باز گو کنم که دقیقا شاهد وناظر ان بودم وقتی بود که اظهار نظر شهروندی در ستون مردمی روزنامه ارمان منتشر شدو توجه مسولان را به اهمیت نقش افزایش بهره وری وکیفیت در تولید ملی ودر سال حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده بود جلب می نمود که در موضع گیری برخی مسولین ازجمله خانم بیروز بخت بازتاب داشت به نقل از خبر گزاری ایسنا در یزد مورخ بیست وهشتم فرور دین از سوی رییس سازمان ملی استانداردخانم نیره بیروز بخت..تلاش برای یکبارچه کردن نظام استاندار سازی در کشور که ضروری است-برداختن به بحث افزایش کیفیت محصولات- تقویت نظام استاندارد سازی در کشور - تلاش برای تدوین قوانین روز وجلوگیری از موازی سازی وچند صدایی در حوزه کیفیت بخشیدن-تفاهم نامه هایی در زمینه یکبارچه سازی با وزارت بهداشت صورت گرفته است-بیگیری انطباق استاندارد های مشترک با برخی کشور ها از جمله عراق برای صادرات- وعده تلاش برای رساندن به بالاترین سطح استاندارد در سه حوزه تولید ومدیریت واردات وصادرات وکیفیت کالاهای ایرانی بنظر میرسد انتقاد سازنده با الگوبذیری از سایت الف چگونه میتواند در کارایی مسولین در گذر زمان اثر مطلوب داشته باشد
ناشناس۳۶۲۱۹۴۲۱:۱۰:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۶
میشه لطف کنی استاندارد تعریف کنی چون خیلی اطلاعات داری و اصلا هم استانداردچی نیستی
ناشناس۳۶۱۹۳۲۱۶:۵۹:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
ایشان(مدیر روابط عمومی)که چنان با قطعیت پاسخ دادند لطف کنند مدارک وسند هم ارایه کنند تا شاید حرفشان قابل باور شود
ناشناس۳۶۲۰۷۶۱۹:۰۶:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۶
این یک معجزه است که روابط عمومی دولت اقای روحانی ملت (همان هایی که به ایشان رای دادن ) را قابل دانسته و به درست و یا غلط در مورد مشکل پاسخگو است .
ناشناس۳۶۱۹۹۴۱۷:۴۳:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۶
تا جایی که من میدونم فقط عربستان قانون همراه محرم داره. شما فکر کن مثلا خانم مرکل قانون بذاره که زنها باید با محرم بیان آلمان;)
ناشناس۳۶۲۰۲۵۱۸:۱۴:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۶
لابد حق ماموریت خارج از کشور را هم گرفته اند!!
یاعلی۳۶۲۱۹۳۲۱:۰۸:۵۷ ۱۳۹۷/۳/۶
پس چی فکر کردی نمیگیره به دلار هم میگیره
محسن۳۶۲۲۱۹۲۱:۳۵:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۶
متاسفانه برداشت از کیسه مردم در برای دولتیها آنقدر عادی شده که دیگه کسی به اشتباه بودن آن فکر هم نمی کنه از اینکه به روحانی رای دادم خوشحالم ، حداقل دولتش و مسئولینش زیر ذره بین اصول گراها که سایت ها و تریبون های زیادی دارد قرار دارند و این راه کنترل دولتی ها و شفاف سازی است وگرنه آقای احمدی نژاد هم واسه سخنرانی در سازمان ملل تمام فک و فامیل را با خود به گرانترین هتل ها میبرد و کسی صدایش را درنمی آورد
ناشناس۳۶۲۲۴۷۲۱:۵۸:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۶
اتفاقا من خبر این اشتباه احمدی نژاد در بردن خانوادگی به آمریکا را اولین بار در الف دیدم و به تعداد نقدهای به این اتفاق را شما اون موقع ایتترنت نداشتی
یاعلی۳۶۲۶۶۳۰۹:۵۳:۴۹ ۱۳۹۷/۳/۷
آخه برادر شما که چیزی نمیدونی چرا الکی پست میذاری ، همین سایت الف در زمان آقای احمدی نژاد از منتقدان اصلی ایشان بود درسته که کارهای خوب زیادی داشت ولی اشتباهات فاحش هم داشت....دوما چیزی که عیان هست چه حاجت به بیانه خود طرفدارهای آقای روحانی شدن منتقدش مملکت از دستش در رفته
پیام۳۶۲۴۰۸۰۱:۳۱:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۷
اگر این خانم و اعضای خانوادشان در راه اعتلای حقوق حقه شهروندان قدم برمیداشتند و قوانین استاندار سازی را با شدت فراوان پیگیری میکردند ! امروزه ما شاهد اینهمه اجناس و کالا های بنجل و تقلبی نبودیم.
محسن۳۶۲۴۳۱۰۲:۰۸:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۷
فارغ از این که کدام طرف ماجرا دست می‌گوید، دست مریزاد می‌گویم به روش سایت الف در نحوه انعکاس موضوع.
غلام۳۶۲۴۷۳۰۶:۰۴:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۷
این منافعی که شما برای جمهوری اسلامی حفظ کردی یا ازش دفاع کردی ایا باعث شده ما بتونیم مواد غذایی خودمون را راحتتر و بیشتر صادر کنیم یا مدت زمان ازمایش و هزینه ازمایش مواد وارداتی کم بشود؟ یا تولید بر مبنای استاندارد زیاد بشود؟ خانم تمام کارشناسهای تدوین فقط دارند استاندارد سایر کشورها را ترجمه میکنند و شما هم داری یک شماره ثبت بهشون میدی- خوب یک دفعه بفرما استاندارد تولید این محصول برمبنای استاندارد شماره ... فلان کشور. نیازی به اینهمه هزینه هم نیست.
ناشناس۳۶۲۵۱۴۰۷:۵۳:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۷
میتوان همراهی محرم را با اصلاح قانون حذف کرد ولی نمی شه هم قانون بزاریم هم انتقاد.
مسعودی۳۶۲۵۷۷۰۹:۰۲:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۷
سازمان عریض و طویل استاندارد مهم ترین نهاد در کشور است که وظیفه ارتقا و بهبود کیفیت کالا و خدمات را بر عهده دارد. اما متاسفانه این سازمان در مقوله کیفیت بسیار منفعل و بی خاصیت عمل می کند، طوری که بود و نبود این سازمان چندان تفاوتی ندارد. حجم زیادی از محصولاتی که مردم استفاده می کنند از تولیدات غذایی گرفته تا بنزین و خودرو و قطعات به کار رفته در آن، نه تنها از حداقل کیفیت هم برخوردار نیست بلکه به دلیل تقلب گسترده و عدم نظارت و کنترل سازمان استاندارد، برای سلامت مردم هم مضر است! باور کنید حضور این سازمان در بحث بهبود کیفیت به قدری ضعیف و کمرنگ است که اگر همین فردا این سازمان تعطیل شود، کسی متوجه نخواهد شد....
ناشناس۳۶۲۶۶۲۰۹:۵۲:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۷
بهر حال تحمل مشقت های سفر ، آنهم سفر خارج برای اعتلای نام کشور و سازمان استاندارد ( STANDARD ) است ، سازمانی که هنوز نام خارجی یدک می کشدو عملا" تاثیری ندارد.
ناشناس۳۶۲۷۰۸۱۰:۱۶:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۷
حضور یک نفر محرم همراه ایشان به عنوان یک خانم مانعی ندارد .
ناشناس۳۶۲۷۳۳۱۰:۲۶:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۷
ضمن سپاس از آقای هادیان در خصوص ارسال جواب مبهم به گزارش سایت الف اجازه فرمایید موارد زیر هم به مطالب اشاره شده در این موضوع اضافه شود: 1- بهتر است گزارش عملکرد رئیس سازمان و گزارش حضور در اجلاسیه ها (نزدیک به چند صد روز کاری) منتشر شود تا در رسانه ها و توسط اهل فن مورد بررسی قرار گیرد. کلی گویی کمکی به درک وضعیت فعلی موسسه استاندارد نمی نماید. 2- رئیس سازمان از معدود روسای سازمانهای تخصصی است که دارای مدرک کارشناسی و بدون تسلط به زبانهای خارجی بوده می توان از این شروط عدول نمود :!!! ؟ 3- ارتقای مدیریتی ایشان از مدیرکل با چهارده کارمند بدون طی رتبه معاونت سازمان و ریاست بر سازمان چند هزارنفری می باشد. این اوج شایسته سالاری است ! ؟ 4- بررسی های نشان می دهند که درزمان انتصاب ایشان که توسط آقای نوبخت اعلام شده که ئر هیات دولت صورت گرفته است هیچ جلسه شورای عالی استاندارد تشکیل نشده بود. در آن زمان رئیس وقت سازمان که دبیر شورا می باشد در ماموریت بوده و با وضعیت آقای متکی جابجا شده است. 5- نیاز به حضور رئیس سازمان در اجلاسیه های خارجه به این تعداد نبوده و این کار را معاونین، مدیران کل و وروسای سازمان هم می توانستند انجام دهند که تجربه ها در سازمان رسوب نماید. البته نباید فراموش نمایند که از اعضای خانواده هم کمک بگیرند )) 6- در خصوص خروج نیروهای متخصص و با تجربه از سازمان هم افراد مطلع می توانند اطلاعات دقیقی را ارایه نمایند. 7- البته انتضابهای فامیلی محدود یه این سازمان نیست و بخشهای زیادی از کشور درگیر این موضوع است که حتما" مورد توجه سایت وزین الف می باشد. عزت مستدام
کارشناس فناوری۳۶۲۸۹۳۱۲:۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۷
1- تنها کشوری در دنیا که یک زن برای حضور در جامعه نیاز به محرم دارد عربستان سعودی است که ایشان مقصدشان عربستان سعودی نبوده که نیاز به محرم داشته باشند. 2- ویزا که شخصی گرفته نشده و با پشتیبانی سازمان استاندارد اخذ شده 3- هتل هم یا سوییت هست یا حداقل دو تخته گرفته شده که طبیعی هست با هزینه سازمان بوده است 4- تنها بلیط فرزند می ماند که خانم رییس با هزینه خود پرداخت کرده که راه های بسیاری برای برگردان آن از جیب دولت است مانند اضافه کاری و بهره وری. 4- این در ادامه جوانگرایی در دولت آقای روحانی با تم ژن خوب است
ناشناس۳۶۳۰۹۸۱۳:۵۵:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۷
پاسخ عجیبی بود. این تکنیک طفره رفتن از سوال اصلی مدتهاست که به قول امروزی ها تکراری شده است.
مختار۳۶۳۲۱۲۱۴:۴۷:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۷
اگر ماحصل اینگونه سفرهای خارجی(حتی فامیلی) به خود سازمان برمیگشت، جای بسی خرسندی بود. متاسفانه شاهد این هستیم که نتایج اینگونه سفرها به سازمانها و مراکز تخصصی سایر کشورها مستقیما در بخش ها و شرکتهای خصوصی خاص(بدون ارزش افزوده در سازمان) ایجاد بهره وری کرده است.
ناشناس۳۶۵۱۹۸۱۹:۵۵:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۸
متاسفانه مصیبت های سازمان استاندارد فراتر از این حرفها است این سازمان در دوره اخیر تقریبا تعطیل شده است اولا این سفرها به اندازه یک ریال برای کشور خاصیت نداشته بعد از ان وقتی در هر سفری تعدادی خانم با ایشان هستند دیگر معرفی اقوام وخویشان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی وتحمیل هزینه به ملت چه توجیهی دارد ایشان با مدرک پایین وبدون اگاهی به زبان انگلیسی چرا این همه سفر خارجی میره سفرهای ایشان از وزیر امور خارجه بیشتر بوده در دوره اخیر عمده شرکتهای زیر نظر استاندارد تعطیل شدن کنترل بازار وکنترل کیفیت در کشور تعطیل شده نظارتی براستانها انجام نمیشه نظارتی بر واحدهای تولیدی نیست در دوره اخیر اعتبارات سازمان چون طرح وبرنامه ای نبوده به شدت کاهش یافته وصولی از کالاهای وارداتی کاهش و اخذ درامد از واحدهای تولیدی وشرکتهای همکار داخلی به شدت افزایش یافته
ناشناس۳۶۵۵۵۸۰۱:۲۵:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۹
# نه به فساد # نه به پیروز بخت #به استفاده از رانت
محمد جواد۳۶۵۸۱۸۰۸:۵۳:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۹
واقعا فاجعه است اگر وضعیت بقیه سازمانها مثل استاندارد باشه باید به حال کشور گریه کرد در هر سفر جمعی از اقوام که هیچ صلاحیتی ندارن رو به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ببری وهزینه هاشون رو بپردازی وبرای کشور هزینه درست کنی وهیچ دستاوردی نداشته باشی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین