مراسم هفتمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی

گروه عکس الف،   3970303142 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هفتمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی در بهشت زهرا تهران با حضور پیشکسوتان، بازیکنان و خانواده مرحوم حجازی برگزار شد.

صبح روز پنجشنبه مراسم ششمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی در قطعه ی نام آوران بهشت زهرای تهران با حضور اهالی فوتبال و خانواده ی آن مرحوم برگزار شد. در این مراسم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مهدی رحمتی ، جواد قراب و عباس ملکی عضو هیئت مدیره به همراه پرویز مظلومی و تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال حضور داشتند. همچنین بهناز شفیعی همسر، آتیلا حجازی فرزند و سعید رمضانی داماد مرحوم حجازی از دیگر حاضران در این مراسم بودند. مرحوم ناصر حجازی دوم خرداد  سال 90 دار فانی را وداع گفت و به رسم هر سال هواداران و علاقه مندان به آن مرحوم در اولین پنجشنبه ی خرداد ماه مراسم یادبودی برای پیشکسوت فوتبال ایران برگزار می کنند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم از جمله حاضران در مراسم امروز بود.

  • بهتاش فریبا مربی اسبق استقلال هم یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال بود که به بهشت زهرا آمد.
  • یکی از هواداران طبق روال هر سال با لباس و پرچم پرسپولیس به همراه یک دسته گل به سر مزار مرحوم حجازی آمد.
  • یکی از هواداران معلول استقلال از شهرری به عشق مرحوم حجازی در بهشت زهرا حاضر شد  تا با بازیکن محبوبش دیداری تازه کند.
  • پس از پایان مراسم و رفتن مهمانان برخی هواداران مرحوم حجازی و تیم استقلال همچنان در بهشت زهرا حضور دارند به قرائت فاتحه پرداختند.
  • آرش برهانی،حسین فرکی سرمربی اسبق سایپا،علیرضا اکبرپور ،بیژن طاهری و رضا افتخاری مدیرعامل استقلال هم حاضران در این مراسم بودند.

  • مهدی رحمتی پس از حضور بر سر مزار مرحوم حجازی به سمت مزار غلامحسین مظلومی رفت که در آنجا ابتدا به خوش و بش با جواد قراب پرداخت پس از آن  فاتحه خواند.البته این پایان کار نبود تعداد زیادی از هواداران رحمتی برای گرفتن عکس سلفی چه زن و چه مرد سمت او رفتند که همین امر ناراحتی گلر آبی پوشان را در بر داشت.