کولیوند: رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد درباره ارز هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای به مردم ندادند

گروه اقتصادی الف،   3970227116

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور در زمینه ارز و آب مشکلات مهمی دارد، گفت: رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد درباره ارز هیچ توضیح قانع‌کننده به مردم ندادند.

به گزارش تسنیم، محمدجواد کولیوند در شورای اداری شهرستان کرج که صبح امروز در سالن فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در 39 سال انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن حوزه‌های فشار را به سمت اجتماع و مطالبات مردم سوق می‌دهد، افزود: برخی مطالبات و خواسته‌های مردمی در کشور به دلیل ندانم‌کاری‌های دستگاه‌ها و افراد است. وی با اشاره به موسسات اعتباری و مالی و نارضایتی مردم نسبت به این موسسات، گفت: موسسات سپرده‌های مردمی را دریافت کردند و در استان البرز نیز موسسه‌ای 42 میلیارد تومان از مردم دریافت کرده ولی صرف تولید و اشتغال نشد.

کولیوند با تاکید بر اینکه برخی موسسات مالی که سبب نارضایتی مردم شده است پول‌های مردم را به بنگاهداری سوق دادند، ادامه داد: دشمن درصدد است که با نارضایتی‌های داخلی مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد. وی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی صحیح به مردم باشد تا مطالبات اجتماعی مردم به مشکل برای نظام تبدیل نشود، تصریح کرد: بزرگترین عارضه دستگاه‌های اداری عدم‌ پاسخگویی به مردم است و برخی استعلامات که زمان‌بر است سبب خسارت می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور در زمینه ارز و آب مشکلات مهمی دارد، اضافه کرد: رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد درباره ارز هیچ توضیح قانع‌کننده به مردم ندادند. کولیوند با اشاره به اینکه سالانه 2 میلیون ایرانی به خارج از کشور مسافرت می‌کنند، گفت: باید در زمینه ارز، نقدینگی، تامین اجتماعی و مالیات به مردم و کارفرماها اعتمادسازی کرد و البته با کارفرمای متخلف و سودجو نیز برخورد شود.

وی با بیان اینکه استعلامات دستگاه‌ها برای بخش خصوصی نباید 4 ماه طول بکشد، خاطرنشان کرد: این گونه موانع سبب سده که هزار میلیارد تومان پول در کسور واسطه‌گری شود و در تولید و اشتغال سرمایه‌گذاری نگردد. کولیوند به تقسیمات سیاسی استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: تقسیمات سیاسی و مرز شهرهای کمال شهر، محمد شهر و فردیس با کرج مشخص شود تا مشکلی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شورا انتخاب شهردار واجد شرایط مطابق با قانون است، توضیح داد: باید شورای شهر کرج شهردار واجد شرایط طبق قانون انتخاب کند و کار شورای شهر کرج در زمینه انتخاب شهردار نباید خارج از قاعده باشد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای پای خود را در کفش کرده و خارج از قانون حرف می‌زنند که نمایندگان بر حسب وظایف نظارتی و قانونی خود عمل می‌کنند و اگر شهردار واجد شرایط انتخاب نشود در وزارت کشور استعلام آن منفی شده و بروز اختلاف بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: باید برای شهر، شهرداری طبق قانون انتخاب شود تا هزینه بیشتر برای مردم درست نشود و اگر شورا خطا کند نمایندگان نظارت می‌کنند ولی برخی باز نمایش بازی می‌کنند که نماینده دخالت دارد ولی اینگونه نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین