مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس/ حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به سمت فلسطینیان؛ 52 فلسطینی شهید و حدود ۲۰۰۰ نفر مجروح شدند/ ترامپ: امروز روزی بزرگ برای اسرائیل است + عکس

گروه جهان الف،   3970224099 ۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

امروز نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی به مناسبت سالروز اشغال فلسطین و در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، شاهد تظاهرات و اعتراض گسترده است.

مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس/ حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به سمت فلسطینیان؛ 52 فلسطینی شهید و حدود ۲۰۰۰ نفر مجروح شدند/ ترامپ: امروز روزی بزرگ برای اسرائیل است + عکس

به گزارش الف به نقل از خبرگزاری ها مراسم مقدماتی انتقال سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی از تل‌آویو به قدس آغاز شد. مراسم اصلی حدود ساعت 5 عصر (به وقت تهران) آغاز می‌شود.

دسامبر سال گذشته بود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی یک‌جانبه ضمن به رسمیت شناختن قدس اشغالی به پایتختی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که سفارتخانه خود را از تل‌آویو به این شهر منتقل می‌کند.

این اقدام اعتراض‌ها و مخالفت‌های بین‌المللی را درپی داشته و بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان و ژاپن اعلام کردند که از این تصمیم واشنگتن تبعیت نخواهند کرد و تا زمان تاسیس دولت فلسطینی در چارچوب راهکار دو دولتی، سفارتخانه خود را منتقل نمی‌کنند.

روز گذشته (یکشنبه) یک هیات از مقامات آمریکا شامل وکلا، دیپلمات‌ها و مهندسان من‌جمله «جارد کوشنر» و «ایوانکا ترامپ» داماد و دختر رئیس‌جمهور آمریکا، برای شرکت در مراسم انتقال امور دیپلماتیک سفارت، همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسرائیل، وارد فلسطین اشغالی شد. 

همچنین در آستانه برگزاری مراسم انتقال سفارت‌ آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، گروه‌های مختلف فلسطینی از جمله جنبش حماس و جهاد اسلامی، مردم فلسطین را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی میلیونی امروز دعوت کردند.

روز گذشته ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری آمریکا به‌همراه جارد کوشنر همسر وی برای شرکت در این مراسم وارد فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو شدند.

یک تحلیلگر صهیونیست گفته است: غزه همچون بمبی است که در مقابل ما (صهیونیست‌ها) منفجر خواهد شد.

«تسیون نانوس» تاکید کرده است غزه به بمبی تبدیل خواهد شد که در برابر اشغالگران منفجر خواهد شد.

وی گفته است: این جشن‌ها (جشن سالگرد اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی) و پدیده‌های شادی که ما در آن به‌سر می‌بریم، هرگز به ما سودی نخواهد رساند، تا زمانی که با غزه به این شکل رفتار می‌کنیم،‌ این منطقه به بمبی در برابر ما تبدیل و منفجر خواهد شد.

شورای ملی راهپیمایی بازگشت و درهم شکستن محاصره روز شنبه اعلام کرده بود که امروز دوشنبه روز خیزش ملی خواهد بود و همه ملت‌ فلسطین از جمله در نوار غزه، کرانه باختری، آوارگان داخل و خارج و مناطق اشغالی 1948 مخالفت خود را با انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی و معامله قرن اعلام خواهند کرد.

شبکه ماهواره‌ای فلسطین الیوم هم گزارش داد شهرک‌نشینان شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینی‌ها بر روی دیوارها و خودروها در شهرک صهیونیست‌نشین شعفاط در شمال قدس  اشغالی نوشته‌اند.

در همین رابطه منابع فلسطینی از تیراندازی گسترده نظامیان صهیونیست به سمت شهروندان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی میلیونی بازگشت خبر دادند.

****

20:24 - شمار شهدا اکنون به 52 نفر رسیده است.

19:00 - شمار شهدای غزه به 43 نفر افزایش یافت (سخنگوی وزارت بهداشت غزه)

18:40 - نتانیاهو در مراسم افتتاحیه: اورشلیم (قدس) تا همیشه پایتخت مردم و کشور یهودی باقی می‌ماند... کوه معبد (حرم شریف قدس) در دستان ماست (جزئیات بیشتر)

18:26 - داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا در مراسم افتتاح سفارت آمریکا: با انتقال سفارت نشان دادیم، آمریکا قابل اعتماد است. او در بخشی دیگر سیاست و اقدامات ایران را خطری برای منطقه توصیف کرد (جزئیات بیشتر).

18:17 - درخواست کمک وزارت بهداشت غزه؛ اشرف قدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه از جامعه بین‌الملل و همه نهادهای امدادی و حقوق بشر خواست تا به کمک فلسطین بشتابند و در سایه اقدامات رژیم صهیونیستی در شرق غزه، دارو و موارد لازم پزشکی دیگر به بیمارستان‌های غزه برسانند (منبع: توییتر سخنگو)

18: 18 - المیادین: معترضان در قلب قدس اشغالی، شعارهایی علیه محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان و علیه آل سعود سر دادند. بن سلمان اخیرا اعلام کرد که فلسطین اولویت عربستان نیست.

18:13 - اعتصاب سراسری در فلسطین؛ فردا سه‌شنبه در سوگ شهدای غزه

18:07 - عفو بین‌الملل: آنچه در غزه در جریان است، نقض شرم‌آور قوانین بین‌الملل است که در حد جنایت جنگی است (الجزیره)

17:55- موضع ضعیف اتحادیه عرب؛ خبرگزاری الشرق الاوسط مصر اعلام کرد که به درخواست نماینده فلسطین در اتحادیه عرب و پس از مشورت با نماینده عربستان سعودی که کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه را بر عهده دارد، این سازمان روز چهارشنبه (دو روز دیگر) آن هم در سطح نمایندگان (نه وزرا)، جلسه‌ای فوق‌العاده برای بررسی انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی برگزار می‌کند.

17:37- از جمله شهدای امروز «احمد محمود الرنتیسی» پسر «محمود الرنتیسی» از اعضای ارشد حماس بود؛«احمد» برادرزاده «عبدالعزیز الرنتیسی» از بنیانگذاران حماس بود.

17.26- شمار شهدا به 41 نفر و تعداد مجروحان به 2000 افزایش یافت

17:03-  تشکیلات خودگردان در واکنش به آمار بالای شهدا و مجروحان اعلام کرد: اسرائیل در غزه کشتارگاه وحشتناکی به راه انداخته است. 

17:00- رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند تا این لحظه 37 تن به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز غزه به شهادت رسیده‌‌اند. وزارت امور داخلی غزه (وابسته به حماس) اعلام کرد 4 نفر از شهدا از کادرهای این نهاد بوده‌اند.

16.36- تعداد شهدا به 28 نفر و تعداد مجروحان به 1700 نفر رسید.

16-27- هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک چند خمپاره از شمال غزه به سمت نظامیان ارتش، مواضع حماس نزدیک «جبالیا» را هدف قرار دادند.

16:21- 3 تن دیگر به شهدا افزوده شد و تعداد آنها به 25 نفر رسید.

16:18- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تعدادی از فلسطینیان تلاش کردند از فرصت شلوغی مرز استفاده کرده و با نفوذ به اراضی اشغالی، نظامیان صهیونیست را گروگان بگیرند. وی با بیان اینکه «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل ارتش این رژیم، شخصا به تظاهرات در مرز غزه نظارت می‌کند، گفت تا کنون 35 هزار فلسطینی در 12 نقطه از مناطق مرزی تظاهرات کرده و در حال پرتاب کوکتل‌مولوتف و مواد آتش‌زا هستند.

16:16- شبکه الجزیره از افزایش شمار شهدا به 22 تن خبر داد؛ تعداد مجروحان هم به 1000 نفر رسیده است

16:00- وزارت بهداشت فلسطین از جامعه بین‌المللی درخواست کرد جلوی کشتارهای بیشتر در مرز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را بگیرد.

15:51- واحد توپخانه رژیم صهیونیستی یکی از نقاط دیدبانی مقاومت در نوا رغزه را هدف قرار داد.

15:50 - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی با اشاره به زمان برگزاری مراسم افتتاح سفارت ایالات متحده در قدس اشغالی، امروز را «روزی بزرگ برای اسرائیل» خواند.

15:50- 2 فلسطینی دیگر به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و شمار شهدا 18 نفر اعلام شد.

15.54- «خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی که در تظاهرات امروز شرکت کرده بود، بر اثر استنشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شد. 

15.41- بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار مجروحان تظاهرات گسترده امروز در مرز نوار غزه به حدود 900 نفر رسید.

15.26- چند فلسطینی دیگر در مرز نوار غزه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و تعداد شهدا به 16 نفر رسید.

15.25- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کان» گفت: «این بزرگترین تظاهراتی است که تا کنون در مرز غزه شاهد آن بودیم».

15:05- 3 فلسطینی دیگر در شرق رفح و مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند و تعداد شهدا به 10 نفر رسید.

14:50- وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار مجروحان به بیش از 500 نفر خبر داد. 

14:45- اهالی نوار غزه از پارازیت‌ بر روی خطوط ارتباطی از جمله تلفن همراه خبر داد و اعلام کردند برقراری تماس، مشکل شده است.

14:43: تعداد شهدای فلسطینی همچنان رو به افزایش است و تا این لحظه به 7 نفر رسیده است. اسامی شهدا به این ترتیب است: انس حمدان قدیح، مصعب یوسف ابو لیله، عبیده سالم فرحان، محمد اشرف ابو سته،عز الدین موسی السماک، عز الدین ناهض العویطی، بلال احمد ابو دقه .

14:38- سومین شهید امروز «عز الدین ناهض العویطی» از اهالی منطقه معن در خانیونس است.

14:31- بر اثر افتادن بادبادک‌های حامل مواد آتشین، در دو شهرک «مفلاسیم و کفر عازاه» در مجاور نوار غزه آتش‌سوزی رخ داد.  رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند، هم‌اکنون پنج حریق بر اثر بادبادک‌های آتش‌زا ایجاد شده که تلاش می‌شود مهار شوند.

14:30- پهپاد‌های صهیونیستی بمب‌های دودزا به سمت تظاهرات‌کنندگان شلیک کردند.

14:10- دومین فلسطینی در جبالیای نوار غزه به شهادت رسید و مصعب ابولیله نام  دارد.

14:05- جوانان فلسطینی تعدادی زیادی بادبادک حامل مواد آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی رها کرده‌اند.

13:59-شاهدان عینی از واژگونی یک عدد تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در مرز با غزه خبر دادند.

13:55- وزارت بهداشت فلسطین از اولین شهید امروز به نام انس حمدان قدیح در خانیونس در نوار غزه خبر داد.

13:50 - اعتصاب فراگیر در «قدس»، «کرانه باختری» و «نوار غزه»؛ در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی. اعتصاب شامل ادارات دولتی، مراکز بهداشتی و آموزشی است که به دعوت «هیات ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره» انجام شده است.

13:20- تعدادی از جوانان فلسطینی سیم‌های خاردار در مرز غزه با فلسطین اشغالی در منطقه «البریج» را قیچی کردند.

13:00 (به وقت تهران) - هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد تا این لحظه 28 فلسطینی در مرز نوار غزه زخمی شده‌اند که مجروحیت 22 نفر آنها با گلوله جنگی بوده است. 

بر اساس گزارش «قدس پرس»، صهیونیست‌ها بسیاری از بخش‌ها در مرز غزه با فلسطین اشغالی را پر از آب کرده‌اند تا احتمال نزدیک شدن فلسطینی‌ها و درگیری‌ها را کمتر کنند.

 همچنین ارتش رژیم صهیونیستی بسیاری از خیمه‌های بازگشت در مرز نوار غزه و به منظور این فعالیت‌ها برپا شده بود را آتش زد.

در همین ساعات اولیه 7 فلسطینی از جمله یه خبرنگار زخمی شدند.

13:00 - ساقط کردن یک پهپاد رژیم صهیونیستی

تظاهرات‌کنندگان فلسطینی امروز یک پهپاد این رژیم که در حال پرتاب مواد آتش‌زا به سمت خیمه‌های بازگشت بود، را ساقط کردند.

12:50 - امروز سرتاسر نوار غزه شاهد اعتصاب خواهد بود و موسسات رسمی این منطقه تعطیل است.

همچنین رژیم صهیونیستی اقدام به پرتاب هزاران برگه بر فراز نوار غزه کرد و به مردم این منطقه درباره عدم نزدیک شدن به حصار مرزی میان غزه و فلسطین اشغالی هشدار داد.

12:40 - در کرانه باختری نیز حماس و جمعیت‌های مردمی به برگزاری تظاهرات‌هایی در رام‌الله، بیت‌لحم، الخلیل و قدس فراخوانده است . «ائتلاف جوانان انتفاضه» خواستار بیشترین مشارکت میدانی در سالروز یوم‌النکبه در الخلیل شده است و نظامیان رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی خود را در کرانه باختری تشدید کرده است.

دیروز در رام‌الله کرانه باختری، خودروهایی که در سال 1948 برای انتقال آوارگان فلسطینی استفاده شد، به نمایش گذاشته شد. 

12:15 - «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری ایالات متحده طی سخنرانی در این مراسم با اشاره به خروج ترامپ از برجام، گفت که تحریم‌ها علیه ایران یک تهدید توخالی نیست بلکه واقعی هستند و آمریکا به اجرای آنها تا زمانی که ایران یک توافق واقعی که مانع از دستیابی به سلاح اتمی شود را امضا کند، ادامه می‌دهد.

12:00 - «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نیز گفت انتقال سفارتخانه بدون شجاعت ترامپ امکان‌پذیر نبود.

11:50 - «باراک راوید» خبرنگار شبکه 10 رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هیچ سناتور یا نماینده یا مقام آمریکایی از حزب دموکرات در این مراسم شرکت نکرده و گزارش‌ها مبنی بر «دو حزبی» بودن این مراسم نادرست است.

11:40 - سرهنگ «آیلت شاکد» وزیر دادگستری این رژیم به عنوان سخنران بعدی با ادعای اینکه قدس اشغالی همواره پایتخت رژیم صهیونیستی بوده، گفت: «خروج ترامپ از توافق هسته‌ای ایران، نشانه دیگری از شجاعت او است...رئیس‌جمهور آمریکا، چرچیل قرن 21 است». شاکد همچنین با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، گفت هر کشوری که بخواهد آنها را تهدید کند، پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.

11:30 - در ابتدای این مراسم سرهنگ «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با تشکر از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای انتقال سفارتخانه، در تهدیدی غیر مسقیم علیه ایران، حزب‌الله و محور مقاومت، گفت که دشمنانی که بخواهند موجودیت این رژیم را به خطر بیاندازند، با پاسخ آهنین مواجه خواهند شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۴۴۷۶۱۳:۰۲:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۲۴
غربگرایان وطنی که مدام خودمان را متهم به ایجاد تنش می کنند ، ایا اقدام امریکا در انتقال سفارت به قدس ، ایجاد تنش نیست؟! رسما می خواهند فلسطینی ها را تحریک به درگیری کنند..
مبین۳۴۴۹۶۸۱۷:۱۰:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۴
غیرت ایرانی تحمل ظلم را نداره چه به هموطن چه به مردم هر کشور و آیینی
آرمان۳۴۴۴۹۰۱۳:۰۶:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۲۴
دیگر وعده رئیس جمهور آمریکا عملی شد دولتمردان عزیز فقط یک سال و اندی گذشت ببینید چه میکند شما
ناشناس۳۴۴۸۳۴۱۵:۵۰:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۲۴
ترامپ ولو به غلط و ظلم اما به عهدش با مردمش عمل میکند اما ما دولتی بدعهد داریم با مردم خودش و موجی از بیکاری و رانت و فامیل بازی و ناامیدی بی سابقه برو روحانی زودتر
کیانی۳۴۴۹۲۱۱۶:۳۶:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
فریاد هر آزادمرد مرگ بر اسراییل و آمریکا
ناشناس۳۴۵۰۷۹۱۸:۳۸:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲۴
با شعار کاری درست نمی شه
ناشناس۳۴۵۴۶۹۰۱:۴۹:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۵
لابد با توجیه جنایت های صهیونیست ها درست میشه
ناشناس۳۴۴۶۸۱۱۴:۳۲:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
ترامپ دیوانه همه دنیا رو بهم ریخته
ناشناس۳۴۴۷۲۹۱۴:۵۷:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۴
ترامپ همه وعده هاش رو عملی کرده الان هم پایتخت اسرائیل منتقل شد
ناشناس۳۴۴۷۹۵۱۵:۳۲:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
انهائیکه بین مسلمانان اختلاف ایجاد کردن و مرغشان یک پا دارد حالا دارند از میوه ان استفاده میکنند و تصرف بیشتر سرزمین های فلسطینی
علی۳۴۴۸۸۸۱۶:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
ترامپ مرد وعده وعمل برعکس مسئولان ما که اهل وعده وشعار
وحید۳۴۵۰۵۵۱۸:۲۰:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۲۴
در طول عمرم آدمی شرورتر از ترامپ ندیده بودم
ناشناس۳۴۵۱۲۳۱۹:۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۲/۲۴
خداوند لعنت ابدی نصیب بی تفاوتان بظاهر مسلمان کند.
ناشناس۳۴۵۸۷۹۱۰:۱۵:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۲۵
متفاوت الان داری واسه فلسطین چکار می کنی از زیر پتو فقط شعارمی دی
محمد۳۴۵۱۳۹۱۹:۲۹:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۲۴
این بار از ته دل و با تمام وجوم میگم مرگ بر آمریکا . مرگ بر اسراییل
ناشناس۳۴۵۱۶۲۱۹:۵۸:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۲۴
خوش به حال امریکاییها با این رئیس جمهورشون. مرد عمل است (چه به حق یا نا حق)
ناشناس۳۴۵۶۱۷۰۸:۲۴:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۲۵
هر قومی با زمامدارن و پیشوایانی که در دنیا دوستشان داشتند وارد صحرای محشر می شود(اسراء آیهء 71)
ناشناس۳۴۵۱۹۷۲۰:۲۸:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۴
مرگ بر اسرائیل
ناشناس۳۴۵۳۲۵۲۳:۰۸:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۲۴
روز سلاخی صهیونها نزدیکه
ناشناس۳۴۵۴۲۸۰۰:۴۸:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
سکوت دنیا و ظلم به مردم بی گناه
ناشناس۳۴۵۸۶۰۱۰:۰۶:۳۰ ۱۳۹۷/۲/۲۵
نزدیک به صد نفر در تظاهر ات گشته شدند خوب اشتباه همین است این صد نفر باید عملیات می کردند نه تظاهرات عملیاتی با نقشه موثر و زهر دار که اگر اینکار را می کردند حداقل پانصد نفر یهوی کشته میشد و داماد ترامپ با شلوار خیس به سمت امریکا حرکت می کرد
علی۳۴۶۱۴۳۱۲:۰۲:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۲۵
وضعیت اقتصاد مملکت ما رو بازندگان انتخابات با تحریک امریکا و اسراییل به زدند روحانی ظریف و تیمش همه کار کردند درود بر روحانی
امید۳۴۶۱۶۸۱۲:۱۶:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۲۵
حداکثری را باید با با حداکثر جواب داد. باید آنقدر اعتراض بکنند که خواب را از چشمان اینها بگیرند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  8. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  9. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  10. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  11. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  12. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  13. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  14. دبی؛ چند روز پس از سیل

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین