مروری بر اخبار مهم روز؛ درخواست کیهان برای عذرخواهی مطهری/ تقدیم برجام با احترام به هیات رئیسه مجلس/ انتقاد تند زیباکلام از روحانی/ استعفا بخاطر انتخاب شهردار تهران/ آینده توافق هسته ای به روایت فرمانده سپاه

گروه سیاسی الف،   3970223172 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

درخواست کیهان برای عذرخواهی مطهری/ تقدیم برجام با احترام به هیات رئیسه مجلس/ انتقاد تند زیباکلام از روحانی/ استعفا بخاطر انتخاب شهردار تهران/ آینده توافق هسته ای به روایت فرمانده سپاه

 تصمیم‌گیری درباره آینده برجام

 نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: طبق توضیحات ارائه شده( توسط آقای عراقچی)، خروج از برجام و NPT و استفاده از مکانیزم کمیسیون مشترک راه‌حل‌های پیش‌روی ایران بعد از خروج آمریکا از برجام است... در طول مذاکرات با اروپایی‌ها بارها گفته شده بود که آیا اروپا می‌تواند منافع ایران در قبال خروج آمریکا از برجام را تامین کند تا همان راه سوم ما مبنی بر ماندن در برجام را در پیش بگیریم؟

عراقچی: اروپایی‌ها ۶۰ روز فرصت دارند که تضمین‌های لازم را به ایران بدهند/درخواست ایران برای تشکیل کمیسیون مشترک برجام بدون آمریکا

محمد جواد ظریف در پایان سفر یک روزه‌اش به چین گفت: ما و چین درباره برجام موضع مشترک مبنی بر حفظ برجام داریم البته با حفظ منافع ایران..

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خروج آمریکا از برجام گفت: برجام به‌جای آنکه تحریم‌ها را برطرف کند، تبدیل به بستری برای نهادینه کردن تحریم‌ها برای ایران شد. فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان با اشاره به سخنان صدر اعظم آلمان گفت: مرکل در سخنان اخیر اعلام کرده که نباید توقع داشت کشورهای اروپایی مستقل از آمریکا با ایران همکاری داشته باشند. پس از هم اکنون نتیجه برجام و مذاکره با اروپا مشخص است.

فرمانده سپاه: آمریکا رحمی به دیگران نمی‌کند/ نگاه مسئولان بجای داخل به بیرون است

 مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای درباره برجام نوشت: «لازم است رئیس جمهور محترم، صادقانه و با صراحت، نسبت به خسارتهای وارده در برجام که بخاطر عدم رعایت خطوط قرمز ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب از جمله اخذ تضمین های لازم از 1+5 و نیز عدم رعایت اقدام متناظر و گام به گام، پدید آمد؛ از مردم عزیر ایران عذر خواهی کرده، تجربه توافق برجام را چراغ راه آینده قرار دهند.»

واکنش مجلس خبرگان به خروج آمریکا از برجام: رییس جمهور به‌خاطر خسارت‌های وارده در برجام عذرخواهی کند

  تسویه حساب سیاسی در شرایط کنونی کج‌فهمی است

عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با اعتماد می گوید: در کشور دو جریان تندرو وجود دارد. جریان تندرو اصلاح‌طلب همواره نگاه به خارج از کشور دارد. این جریان تلاش دارد اتحاد در جامعه را برهم بزند زیرا اتحاد، ما را در برابر دشمن خارجی منسجم خواهد کرد. یک جریان تندرو هم در طیف اصولگرا وجود دارد. این جریان متصور است با خروج امریکا از برجام، بهترین شرایط برای تسویه حساب سیاسی است. این بدترین کج‌فهمی است که شما می‌توانید از خود نشان دهید.

روحانی خیال «ترامپ» را برای خروج از برجام مطمئن کرد

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی که امروز در این روزنامه منتشر شده، به تبیین علل خروج ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از برجام پرداخته است. در بخشی از این یادداشت آمده است: دو هفته قبل ... فاکتور جدیدی به این عرصه وارد شد و معادله را تغییر داد. توضیح آنکه وقتی احتمال خروج آمریکا از برجام قوت گرفت، دولت در واکنش به خروج احتمالی آمریکا از برجام پای دو گزینه را به‌میان کشید، اول؛ خروج ایران از برجام و گزینه دوم؛ ادامه برجام بدون حضور آمریکا! ...متاسفانه آقای روحانی در سفر چند روز قبل خود به خراسان رضوی(ع) و در جلسه شورای اداری مشهد مقدس، اطمینانی را که آمریکا بی‌صبرانه در انتظار آن بود به ترامپ داد و اعلام کرد «اگر اهداف ما از برجام بدون آمریکا محقق شود چه بهتر»! این سخن آقای رئیس‌جمهور که هنوز معلوم نیست به‌چه‌علت بیان شده است پیامی بود که دغدغه مقامات آمریکایی از پیامدهای خروج از برجام را برطرف کرد.

سعید مرتضوی درخواست اعاده دادرسی کرده است

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در حاشیه دیدار با دادستان کل پاکستان درباره آخرین وضعیت بقایی گفت: وی  در حال تحمل کیفر در زندان است و هر وقت نیازی به اقدامات درمانی داشته باشد انجام می‌شود... سعید مرتضوی هم درخواست اعاده دادرسی کرده و ثبت شده است اما هنوز نتیجه آن مشخص نیست.

محسنی‌اژه‌ای:  از آخرین وضعیت بقایی اطلاعی ندارم/ جرم دری‌اصفهانی ثابت و حکمش قطعی است

تقدیم برجام با احترام به هیات رئیسه مجلس

چهار روز پس از آنکه تعدادی از نمایندگان پرچم آمریکا و برجام را در اعتراض به خروج ترامپ از برجام، در صحن علنی آتش زدند؛ علیرضا رحیمی از اعضای فراکسیون امید برجام را با احترام به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد تا از آن صیانت شود.

اما نطق امروز علیرضا رحیمی که آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس را غیرعقلانی و احساسی خواند، بی‌پاسخ نماند...  محسن کوهکن نماینده لنجان  در تذکری، از سخنان رحیمی به شدت گلایه کرد و گفت: ای کاش آنها که به ما اعتراض می کنند، به حرف های توهین آمیز رئیس جمهور نادان آمریکا علیه ملت ایران هم توجه کرده و به او هم اعتراض می کردند.

پزشکیان، نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، ادامه داد: بحث برجام هم بحثی نیست که آن را پاره کنیم! شورای امنیت و رهبری با قدرت ایستاده اند و تصمیم می گیرند. بهتر است ما از خودمان کاری نکنیم!

سیدجواد ابطحی نیز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی به استناد اصل 153 گفت: ما هفته گذشته بعد از اقدام بسیار وقیحانه ترامپ، اقدام به آتش زدن پرچم و برجام کردیم اما نوشتند فرزندان ابطحی در آمریکا هستند. در حالیکه هر چهارفرزندم در خمینی شهر هستند. این جو را فراکسیون امید به راه انداخت. وی افزود: امروز یکی از همکاران برجامی تحویل شما داد، این با کدامین موازین شرعی و عرفی مطابقت دارد چیزی که آقایان رد کردند چه دلیلی دارد بر سر این جسد سینه بزنیم. برجام متعفن را باید دفن کرد. چرا در مجلس چنین انجام می شود؟

واکنش ابطحی به شایعات زندگی فرزندانش در آمریکا

موسوی‌لارگانی هم در مصاحبه با خبرآنلاین با بیان اینکه آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس خودجوش و مقابله به مثل بود، گفت: این روزها کلیپی از آقای هاشمی رفسنجانی پخش کرده اند که اصلا می گوید «ایده برجام، ایده روحانی نیست ایده رهبری است» من این حرف را تا حدودی می پذیرم اما این موضوع مربوط به زمانی است که ما در اوج قدرت بودیم و آمریکا ترسیده بود و برای همین نماینده ای به ایران فرستاد تا به دست بوسی رهبری بیاید و التماس کند برای مذاکره؛ اما آقای روحانی از موضع ضعف صحبت کرد.

 انتقاد شدید کیهان از علی مطهری

کیهان نوشت: در حالی که انتظار می‌رود امثال مطهری درباره زیر دست و پا افتادن برجام به خاطر سهل‌انگاری در تصویب شتاب‌زده آن، اظهار شرم‌ساری و عذرخواهی کنند، وی در مصاحبه‌ای، از الحاق به کنوانسیون پالرمو (مکمل FATF در سخت‌گیری بر ایران به بهانه پول‌شویی و تروریسم) حمایت کرد و گفت: قطعا تصویب این لوایح کمک بزرگی به تسهیل روابط بانکی ما در عرصه مبادلات اقتصادی بین‌المللی خواهد داشت...و بالاخره اینکه؛ رندهای کلاهبرداری که واسطه‌های غرب با همین جمله فریبکارانه که «نباید دور خود دیوار کشید»، بر سر امثال مطهری در مجلس و دولت کلاه‌ گذاشتند و نه تنها بخشی از برنامه هسته‌ای ایران را از بین بردند، بلکه به تصریح آقای ظریف، کاری کردند که حتی نتوان یک حساب بانکی در انگلیس باز کرد یا به تعبیر آقای روحانی، درآمدهای ارزی همچنان با چمدان به کشور بیاید. حتی فروش هواپیما عنوان به جام نیز عملی نشد.

 مذاکره  احمدی‌نژاد با آمریکایی‌ها

حسین شیخ‌الاسلام قائم‌مقام وزارت امور خارجه در دولت اول احمدی‌نژاد در مصاحبه با تسنیم با بیان اینکه احمدی‌‌نژاد بدون اطلاع و هماهنگی با مقامات عالی‌رتبه نظام، مذاکره با آمریکاییها در عمان را کلید زد، تصریح کرد: در جریان مذاکرات ایران و آمریکا در عمان، عمانی‌ها درباره اینکه این مذاکرات با مقامات عالی‌رتبه نظام هماهنگی دارد یا نه، تردید کردند و برای رفع تردید خود فرستاده‌ای را برای تحقیق بیشتر به تهران فرستادند... وی همچنین گفت: در نمونه دیگر، زمانی که بنده قائم‌مقام وزیر امور خارجه در دولت آقای احمد‌ی‌نژاد بودم، آقای مشایی به عمان رفته بود و با مقامات عمانی با عنوان نماینده دولت ایران در خلیج فارس گفت‌وگوی رسمی انجام داده بود.

افشاگری در مورد مذاکره پنهانی دولت احمدی نژاد با آمریکایی‌ها

هاشمی مهاتیر محمد نبود

روزنامه کیهان نوشت: نشریات مدعی اصلاح‌طلبی به بهانه بازگشت مهاتیر محمد به قدرت در مالزی، او را با مرحوم هاشمی رفسنجانی مقایسه کردند... نوشته قوچانی در حالی است که وی پیش از این در کتاب‌هایی، عنوان مافیایی «پدرخوانده» را به هاشمی داده بود و در دوره موسوم به اصلاحات با قطار شبه روشنفکرانی که هاشمی را عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای وانمود می‌کردند، همراهی کرده بود.

کیهان: هاشمی نه مهاتیر محمد بود نه عالیجناب سرخپوشی که ادعا می‌کردند

  سیاسی ترین انتخاب شورای شهر تهران چگونه رقم خورد!

دیده بان ایران سایت نزدیک به دولت بعد از انتخاب شهردار نوشت: محمدعلی افشانی در حالی با رای اکثریت آراء بر روی صندلی بهشت تکیه می زند که پیش از این هیچ گاه در شهرداری تهران حضور نداشته و کمتر از یک سال است که در تهران زندگی می کند!..  به جرات می‌توان گفت محمدعلی افشانی شهردار جدید تهران از بستر یکی از سیاسی‌ترین عملکردهای شورای شهر پنجم  به صندلی شهرداری در خیابان بهشت رسید... افشانی از ابتدا گزینه مورد حمایت حزب اعتماد ملی بود اما بعدها ضلع دیگر مثلث احزاب درگیر انتخاب شهردار، یعنی کارگزاران سازندگی به میدان حمایت از او آمد. کارگزاران در این حمایت غیرمستقیم از افشانی توانست در شطرنجی سیاسی، ضلع دیگر مثلث احزاب درگیر یعنی، حزب اتحاد ملت را کیش و مات کند.

افشانی با ۱۹ رای شهردار تهران شد/ حسینی‌مکارم ۱ رای آورد + فیلم

واکنش محسن هاشمی به انتخاب افشانی به عنوان شهردار تهران

 البته به دنبال رویدادهای چند روز گذشته در جریان انتخاب شهردار تهران؛ محمد نعیمی پور عضو ارشد حزب اتحات ملت و معاون اجرایی دبیر کل این حزب در اعتراض به نوع رویکردهای برخی اعضای این حزب در جریان انتخاب  شهردار تهران  از  این حزب استعفا داد.

 سید محمود میرلوحی نیز امروز در مصاحبه با فرهیختگان گفت:.. وقتی آقای حجتی از پیش هم مشخص است با خروج‌شان از دولت موافقت نمی‌شود یا به‌رغم اینکه آقای میرزایی به صراحت گفتند که پیشنهاد شهرداری را نمی‌پذیرند یا اینکه برای تصدی سرپرستی شهرداری آقای مکارم در شورا مخالفت وجود داشت و در لیست گزینه‌های شهرداری قرار گرفتند، این بحث قوت می‌گیرد که لابی در تعیین این لیست بی‌تاثیر نبوده و تنها کارآمدی و دغدغه شهری ملاک نبوده است.

استعفا نداده‌ام

رییس کل بانک مرکزی خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه از سمت خود استعفا کرده است را رد کرد و گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد.

 دولت اعتبار و احترامش را از دست داده است

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با آرمان می گوید: دولت آقای روحانی ظرف 10 ماه گذشته به شدت اعتبار و احترامش را از دست داده. البته دوست ندارم که لغت «محبوبیت» را به کار ببرم. لغت اعتبار را از نظر سیاسی و اجتماعی درست‌تر می‌دانم که در مورد ایشان به کار ببریم. بله، ایشان اعتبارشان را به شکل باورنکردنی‌ای از دست دادند... معتقدم خود آقای روحانی هم در اینکه دولتش بی‌اعتبار شده، کم تقصیر نداشته.

   افشاگری درباره دیدار برجامی

«جیسون آزبورن» مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا از دیدار وزیر خارجه اسبق این کشور با یک هیئت سه نفره ایرانی در یک رستوران واقع در پاریس خبر داد. 

دیدار «جان کری» با یک هیات ایرانی در پاریس + عکس

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۳۷۰۹۲۳:۱۷:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۲۳
اصلاح طلبان برجام را مقدس می شمرند!!
ناشناس۳۴۳۸۰۱۰۱:۴۱:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۲۴
قبل از خروج آمریکا، دولت برجام رو حاصل تدبیر خودش میدونست! حالا که گند همه چیز در اومده میخواد مسئله رو به رهبری منتسب کنه. چرا قبلاکه برجام فتح الفتوح بود نمیگفتید برجام متعلق به رهبریه؟ و فقط به خودتون بعنوان قهرمان داستان مدال و جایزه میدادید ؟؟؟
رضایت۳۴۴۰۰۹۰۹:۱۷:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۲۴
من اصلاح طلب برجام را مفید نه مقدس می دانم .
افقهی۳۴۴۲۱۶۱۱:۰۰:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۴
برجام را خدا آورد!!!!!
نجیب۳۴۴۲۳۶۱۱:۰۷:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۴
ای کاش یک صدم از احترامی که اینها به برجام می گذارند قرآن می خواندند تا بفهمند که پایان کارشان کجاست. آقایان و خانم های اصلاح طلب برای یک بار هم که شده قرآن را باز کنید و سوره توبه را مطالعه فرمایید. در این سوره مبارکه نحوه تعامل با کسانی که به عهدنامه شان با مسلمین عمل نمی کنند را کامل شرح داده است.
ناشناس۳۴۳۸۰۸۰۱:۵۱:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۲۴
بیانیه سعدآباد ونقش آقای روحانی را می شود برای امثال بنده تبیین کنید.
ناشناس۳۴۳۸۶۰۰۶:۰۲:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
تمام گرفتاری ها ناشی از عدم طرح صورت مسئله در داخل کشور است . دنیای غرب از ایران تعهداتی میخواهد در یک کلام این ایران است که باید دیگران را قانع کند .
ناشناس۳۴۳۹۲۵۰۷:۵۹:۲۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
عراقچی: اروپایی‌ها ۶۰ روز فرصت دارند...... مگر قرار نبود یه هفته ای تکلیف روشن بشه. باز هم میخواهند کار مشمول زمان کنند تا این کار زشت ترامپ کمرنگ بشه
ایمــــــــــــــان۳۴۳۹۴۱۰۸:۱۲:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۲۴
جناب شریعتمداری، آیا شما و دوستانتان، بابت حمایتهای بی دریغی که از احمدی نژاد کردید و باعث شدید این موجود متوهم ، خسارات جبران ناپذیری در تمام حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و... را بر مردم ایران وارد ساخت، عذرخواهی کردید؟
محمد۳۴۴۷۴۵۱۵:۰۵:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۲۴
این که دلیل نمی شود تا هر کس تغییر می کند ، مگر امام هم اول از بنی صدر حمایت نکرد و قتی منحرف شد ازش تبری جست .
ناشناس۳۴۳۹۴۵۰۸:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۴
امید به خدا آقای افشانی بتواند یک میخ به دیوار بکوبد تا "اصلاح طالبان" سرافراز شوند.
ناشناس۳۴۴۱۱۰۱۰:۰۸:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲۴
با برجام بی برجام دیپلماسی ما نقص داره ، اصلاح طلب و اصول گرا نداره همه ما یک ملتیم. راه چاره باید به کاردان سپرده شود.
ناشناس۳۴۴۱۲۴۱۰:۱۳:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
تا حالا صد بار شریعتمداری بحث تصویب 20 دقیقه ای برجام را مطرح کرده و مطهری هم پاسخ مشخصی داده. مثل این که ایشان گوشی برای شنیدن ندارند.
ناشناس۳۴۴۵۵۹۱۳:۳۸:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۴
بحث این نیست اصلا...تو بخون ببین چی نوشته اول.
نیکان۳۴۴۲۰۳۱۰:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۲۴
برجام مقدس است , چون در راستای تامین منافع ملی برجا مانده است .
رضا۳۴۶۲۴۶۱۲:۴۵:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۲۵
هنوز معنی مقدس رو نمی دونی ، به هر چیزی که نمیشه گفت مقدس...
افشین افشانی۳۴۴۴۱۸۱۲:۴۱:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۲۴
در خروج آمریکا , یک مقداری خودمان هم , مقصر بودیم .
ناشناس۳۴۴۴۹۷۱۳:۰۷:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۲۴
اقای روحانی قبل از تصویب برجام مگر رهبری نفرمودن که به حرفهای مخالفین هم توجه کنید؟ شما به غیر از بیش از 50 ناسزا گفتن به انها چکار کردید؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  24. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین