عضو سابق شورا: مکارم و افشانی قادر به اداره شهر تهران نیستند

گروه اجتماعی الف،   3970222085

اقبال شاکری عضو سابق شورای شهر گفت: با انتخاب های صورت گرفته و اعضای باقیمانده برای پست مدیریت شهری تهران شورای شهر نشان داد که دیگر فرصتی برای جبران مافات ندارند و مکارم و افشانی قادر به اداره شهر تهران نیستند.

به گزارش فارس اقبال شاکری با اشاره به تاثیر گذاری نگاه های سیاسی بر انتخاب شهردار تهران گفت: متاسفانه با انتخاب های صورت گرفته واعضای باقیمانده برای پست مدیریت شهری تهران نمایندگان شورای شهرنشان دادند که دیگر فرصتی برای جبران مافات ندارند و فرصت انتخاب فرد با صلاحیت برای این حوزه را از دست داده اند. شاید بعد از استعفای نجفی نمایندگان فرصت مغتنمی داشتند تا برای آخرین بار گزینه مطلوبی را برای  مدیریت شهری تهران انتخاب کنند در حالی که انتخاب های آنها یک بار دیگر نشان داد که نگاه های حاشیه ای وخارج از شورا منجر به عدم انتخاب گزینه های قوی تر توسط اعضای شورای شهر شود.

وی درخصوص آینده اعضای باقی مانده از لیست شهرداری تهران گفت: بی شک از بین نامزدهای معرفی شده دو نفر باقیمانده آقایان مکارم حسینی وافشانی با توجه به سوابق مدیریتی و رزومه کاری آنها قادر به اداره شهر تهران به نفع مطلوب نخواهند بود از این رو به روشنی میتوان پیش بینی کرد که آنها با  مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد و امکان اینکه به سرعت بتوانند تحولاتی در شهر ایجاد کنند بسیار کم خواهد بود.  

شاکری دراین باره افزود: مسلما حضور آقای مکارم حسینی به عنوان سرپرست برای مدیریت شهری تهران کفایت نمی کند. به نظرم اعضای شورای شهر یک بار دیگر در برابر انتخاب دشواری قرار گرفته اند ویک بار دیگر باید پاسخگوی شهروندان تهرانی باشند. امیدوار هستیم یک بار دیگر شاهد اتفاقات و استعفاهایی مکرری  که در دوران مدیریت  نجفی رخ داد نباشیم؛ بی شک دو گزینه پایانی به هیچ وجه مناسب شهرداری تهران نیستند.

این عضو پیشین شورای شهر تهران با اظهار اینکه نمی توان منتظر ارائه گزینه های مطلوب مدیریت شهری بود خاطر نشان کرد: متاسفانه سیاسی کاری شورای شهر تهران یک بار دیگر نشان داد که گزینه های بهتر را به دلیل برتری طلبی های حزبی کنار می گذارد و شورای شهر به علت عدم توافق داخلی نتوانسته به نتیجه روشنی در انتخاب شهردار مطلوب به دور از فشارهای خارجی ومسائل حاشیه ای برسد از این رو انتظار معرفی وانتخاب  گزینه های برتر از این شورا دوراز انتظار است.

وی با اشاره به سوگند وتعهد اعضای شورای شهر افزود: اعضای شورای شهر سوگند خورده اند تا  مسائل شهر تهران ومتناسب اون موضوعات مورد نیاز نظام را در مدیریت شهری  پیگیری کنند از این رو از آنها انتظار می رود مسائل سیاسی وجناحی را با انتخاب شهردار آغشته نکنند.

شاکری ادامه داد: از این رو بنا به این سوگند وتعهد انتظار می رفت که نمایندگان شورای پنجم گزینه های برتر را برای مدیریت شهری دعوت می کردند، در حالی که آنها یکی دوگزینه ای که انتخاب بهتری بودند را کنار گذاشته و افراد با صلاحیت, حرفه ای و با سابقه و توانمند را از دایره انتخاب ها بیرون کردند. از این رو نمی توان انتظار داشت با باقی ماندن اعضای نهایی مدیریت شهری تهران شهر منتظرتحولی باشد یا در شهر تحول توسعه ای وفرهنگی واجتماعی ایجاد شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین