ترامپ: شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد/ امیدوارم به توافق عادلانه‌ای برسیم/ آمریکا باید قادر باشد از پایگاه‌های نظامی ایران بازدید کند

گروه جهان الف،   3970221047 ۷۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

ترامپ با بهره گیری از حربه تکراری تهدید گفت: ما سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد.

ترامپ: شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد/ امیدوارم به توافق عادلانه‌ای برسیم/ آمریکا باید قادر باشد از پایگاه‌های نظامی ایران بازدید کند

به گزارش الف به نقل از رسانه ها، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا تنها دو روز پس از پیمان شکنی و خروج از برجام، در یک تجمع انتخاباتی در ایالت ایندیانا گفت: امیدوارم به توافق عادلانه‌ای با ایران برسیم و برای آن ‌ها توافق بهتری باشد.

به گزارش«ان.بی.سی» وی که برای تبلیغ یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات پیش روی مجلس سنا در این تجمع حاضر شده بود، در ادامه ادعاهای خود تصریح کرد، در صورت دستیابی به توافق جدید، آمریکا باید قادر باشد از پایگاه‌های نظامی ایران بازدید کند.

دونالد ترامپ همچنین در ادامه سخنرانی خود برجام را مایه «شرمساری» آمریکا دانست و به مساله بازداشت ملوانان آمریکایی در دوران توافق هسته ای توسط ایران اشاره کرد و گفت، به یاد بیاورید ۱۰ ملوان که در برابر چشم جهانیان تحقیر شدند و بدون دلیل بازداشت شدند.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنرانی خود به انتقاد از «پرداخت پول» در ازای آزادی شهروندان آمریکایی از ایران در دوران باراک اوباما پرداخت.

ترامپ با بهره گیری از حربه تکراری تهدید گفت: ما سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد.

به گزارش الف، رئیس جمهور آمریکا پس از یک سال و نیم تهدید، سرانجام روز سه شنبه وعده خود برای خروج این کشور از برجام و بازگشت تحریم های ایران را عملیاتی کرده بود. این اقدام نسنجیده، انتقاد تند کشورهای اروپایی، سازمان ملل متحد و دیگر دولت ها و نهادهای بین المللی را به همراه داشت.

ایران بارها تاکید کرده است که در صورت عدم ارائه تضمین های کافی برای اجرای موثر برجام، شانسی برای بقای این توافق قائل نخواهد بود.

ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه نیز از تصمیم دولت آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها و اقدامات تنبیهی علیه شرکت های خارجی که با ایران روابط تجاری داشته باشند، انتقاد کرد. لودریان گفت اروپا نباید هزینه خروج آمریکا از برجام را بدهد و واشینگتن باید با متحدان اروپایی درباره تحریم هایی که ممکن است شرکت‌های اروپایی طرف قرار داد با ایران را تحت تاثیر قرار دهند، مذاکره کند.

وزیر امور خارجه فرانسه گفت: ما فکر می‌کنیم، اقدام آمریکا برای اعمال فرا سرزمینی تحریم ها غیرقابل قبول است.

ژان ایو لودریان تصریح کرد، کشورهای اروپایی برای محافظت از منافع شرکت‌های خود تلاش خواهند کرد و از طریق اتحادیه اروپا با آمریکا در این زمینه مذاکره می‌کنند.

در این راستا، تارنمای خبری «بلومبرگ» از تصمیم اتحادیه اروپا برای پشتیبانی از شرکت های خود در مقابل تهدید های آمریکا خبر داد و نوشت: اتحادیه اروپا توافق هسته ای را برای امنیت جهان مهم ارزیابی می کند و از این رو تلاش می کند تا برنامه ریزی هایی را در راستای حفظ منافع تجاری شرکت های اروپایی پایه ریزی کند. اروپا تلاش دارد تا به ایجاد یک فرایند، مسیر تجارت بنگاه های خود با ایران را باز نگاه دارد تا تهران هم در توافق باقی بماند.

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه ضمن اشاره به موارد بدعهدی و نقض تعهدات آمریکا در طول اجرای برجام، اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران به گفتگو با تمام طرف های اروپایی، روسیه و چین برای بررسی امکان ادامه برجام ادامه خواهد داد. وی تاکید کرد در صورت ارائه تضمین های قطعی از سوی سایر طرف های برجام نسبت به تامین منافع ایران و جبران آثار خروج آمریکا از این توافق، حفظ برجام ممکن خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۹۵۱۵۱۰:۰۳:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
فقط بهش میشه گفت ؛بروبابا
ناشناس۳۳۹۷۹۹۱۴:۱۲:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
فقط همین کار از دستمون برمیاد
سعید۳۳۹۵۶۳۱۰:۴۹:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
خدایا سریع دو سه سال بگذرون باز این دولت نره مذاکره بیچاره تر کنه ملت و مملکتو
ناشناس۳۳۹۷۱۲۱۳:۰۹:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
اوضاع اقتصادی رو نمی بینی. تا دیروز که می گفتین امریکا از توافق بیرون نمیره این توافق برای امریکاست. انصافم خوب چیزیه
ناشناس۳۳۹۸۴۲۱۴:۳۶:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
همین طور هم هست منتها آمریکا به کم قانع نیست. همینه که هی می که یک توافق "بهتر"!!
ناشناس۳۳۹۹۴۵۱۶:۱۰:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
این فرد حتی به هم پیمانان خود هم رحم نمی‌کند چه رسد به کسانی که آنها را متخاصم میداند ببینید که بدنبال دوشیدن عربستان درصدد دوشیدن ژاپن و کره جنوبی است این نوعی خفت گیری سیاسی است یا بعبارتی سیاست خفت گیری ،مگر با خفت گیر میشود مذاکره کرد او به بقیه به چشم گوسفند و طعمه نگاه میکند
ناشناس۳۴۰۱۶۷۲۰:۲۰:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
الان یعنی همه کشورهایی که با آمریکا رابطه دارن، ترامپ داره اونها رو میدوشه، فقط ما و سوریه و ونزوئلا قسر در رفتیم؟!
ناشناس۳۴۰۲۱۸۲۱:۱۷:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
اگر دقت بفرمایید میبینید عمده کشورهایی که ایشان بر آنها تمرکز کرده جز کشورهای ثروتمندچه از لحاظ منابع مادی و یا موقعیت ثروت ژیو پلتیک استراتژیک نظیر سوریه،کشورهای بلوک شرق و آسیای میانه،ایران،ونزویلا،عراق،افغانستان(بزرگترین کشور دارای ذخایر لیتیوم),عربستان ،امارات ،کشورهای عربی نفت خیز،ژاپن ،کره جنوبی و البته قطعا وجه مشترک همه این کشورهای ثروتمند وجود بحران فرسایشی شده منطقه ای جهت امتیاز گیری و یا دوشیدن مالی یا استراتژیک است که مزیت رقابتی نظامی بودجه ۷۰۰ میلیاردی آمریکا ابزار این قدرت در جهت ماهیگیری استراتژیک و مالی است ،شما فکر کرده آید آمریکا قدرت نظامی با بودجه هنگفت خود را برای پرستیژ ایجاد کرده خیر برای استفاده ابزاری در جهت منافع ،حتی اخیرا برجام را هم جهت امتیاز گیری از اروپا و دوشیدن اقتصادی و کسب امتیاز بعنوان یکی از اهداف اهرم نموده است ،اگر مزیت رقابتی همسایه شما داشتن و فروش چماق است پس همواره بستر رونق کسب و کار او بحران و بحران آفرینی است و درآمد زایی از بحرانهای ایجاد شده و فرسایشی نمودن آنها جهت درآمد ژیو پلتیک و تسلط منابع است
ناشناس۳۴۰۴۵۰۰۲:۳۱:۵۹ ۱۳۹۷/۲/۲۲
کره جنوبی را سرمایه و تکنولوژی آمریکا و غرب تبدیل به کره جنوبی کرد والا الان مثل همسایه شمالی شان در حال خوردن جسد انسان بودند. ژاپن را هم همینطور. سنگاپور، مالزی، هنگ کنگ، تایوان، حتی چین که بزرگترین بازار کالاهای صادراتی اش در اروپا و آمریکاست. عربستان و امارات و ... هم قبل از سرمایه گذاری وسیع آمریکا و انگلستان در صنایع نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی، بیابان برهوتی بیش نبودند. اگر نگوییم بیشتر، ولی تمام این کشورها هم نفع زیادی از رابطه با غرب و مخصوصا آمریکا میبرند.
ناشناس۳۳۹۹۱۹۱۵:۵۷:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
امریکا تازه وارد توافق شده اومده تتمه آب باریکه رو قطع کنه و دست ما خالی شده
بیگی29۳۳۹۷۴۴۱۳:۳۰:۲۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
قطع تمام تحریمها بدون چون و چرا تمام کردن بازی سه ماه به سه ماه ریس جمهور آمریکا در مقابل برخی انعطاف ها از طرف ایران با حفظ امکان دفاعی معقول ایران .
ناشناس۳۳۹۹۹۰۱۶:۳۲:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
امکان دفاع معقول از نظر آمریکا یعنی تیر کمان
ناشناس۳۳۹۶۰۵۱۱:۲۶:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
مذاکره مجدد در باره برجام و یا مذاکره موشکی ممنوع . صادر کننده فرمان مذاکره و چه مذاکره کننده هر دو خائنند .
ناشناس۳۳۹۶۹۷۱۳:۰۰:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
چشم بهش می گم!
ناشناس۳۴۰۰۲۵۱۷:۱۵:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
شما آزادی دوست عزیز می تونی بر ... مذاکره کنی.
علی۳۳۹۶۱۱۱۱:۳۳:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
ما که میگوئیم نمی خواهیم بمب بسازیم پس چرا از این پیشنهادش استفاده نکنیم و در موارد دیگر امتیاز بگیریم و تو دهنی به عربستان بزنیم چون اگر روابط با امریکا خوب شود کفه ترازو به نفع ایران خواهد چربید و مشکلات بر طرف میشود و انقلاب هم در مسیر درستی می افتد
سعید۳۳۹۶۶۰۱۲:۲۸:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
شما هنوز امریکا رو نشناختی
ناشناس۳۴۰۸۵۲۱۱:۰۲:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۲۲
مردم ایران یه چیز رو میشناسند و اون این هست که بیشتر از این تحمل فشار اقتصادی رو ندارند.
ناشناس۳۳۹۶۷۳۱۲:۴۰:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
هموطن گرامی! برقراری رابطه خوب با آمریکا هویجی ای است دست غرب، که تا کسایی از ایران می‌خواند بهش نزدیک بشه، غرب با چماق تحریم و تهدید و تحقیر میزند تو سرشون!! وقتی تو اولین گام که برجام بود، آمریکا هیچ یک از تعهداشا انجام نداد، به چه امید باید دوباره به امریکا اعتماد کرد؟؟؟ لطفا خارج از بگومگوهای سیاسی و حزبی، به این مساله فکر کنید!
تبریزی۳۳۹۷۶۱۱۳:۴۲:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
آمریکا در مقام دشمن ایران بود که به تعهداتش عمل نکرد که یه چیز طبیعی و قابل انتظاره ولی روابط خوب بشه باز هم عمل نمی کنه؟
ناشناس۳۴۰۰۱۳۱۷:۰۳:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
واقعا شماها ساده اید یا خودتون رو به سادگی زده اید.مرد حسابی آمریکا وقتی با ما خوب میشود که از ما بله قربان بشنود که البته این آرزو رو به گور خواهد برد. به قول امام خمینی رحمت الله علیه کسانی که خواب آمریکا رو می بینند خدا از خواب بیدارشون کنه.امیدوارم خدا شما و امثال شما رو هم از خواب بیدار کند
ناشناس۳۴۰۸۴۳۱۱:۰۰:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲۲
وقتی هر روز یه عده تندرو یا بهتر بگم یه عده منافق که با هدف ضربه زدن به دستاوردهای دولت مرگ بر امریکا می گویند ، انتظار دارید آمریکا به تعهدهایش در قبال کشوری که هر روز مرگ برایش میخواهد عمل کند.
ناشناس۳۴۰۰۳۸۱۷:۲۱:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۲۱
اول اینکه دشمن بود چرا هزینه تراشی، کردید برای مملکت؟ دوم اینکه آمریکا با ما خوب نمیشه مگر اینکه مملکتو دو دستی تقدیمش کنیم و بشیم یکی مثل عربستان و حتی بدتر عربستانو واسه پولش می خواد و تو خاک خودش بهش میگه گاو شیر ده و شپشو و ایرانو واسه منابع طبیعیش که به مراتب بدتر از عربستان میشه.
ناشناس۳۴۰۱۷۲۲۰:۲۳:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
شما با آمریکا رابطه داشته باش، عربستان نشو. میتونی آلمان و ژاپن و نروژ و کره جنوبی و دیگه حداقل مالزی باشی. خوب یاد گرفتین تا اسم رابطه با آمریکا میاد ، عربستان و مصر رو مثال میزنین. البته مصر و عربستان وضعشون بد هم نیست
ناشناس۳۴۰۲۳۸۲۱:۴۱:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
فعلا که ایشون دنبال دوشیدن ژاپن ،کره جنوبی و سنگاپور مالزی هم با تشدید بحران و بحران سازی در دریای چین جنوبی و همچنین بحران تایوان با چین است که آنها مجبور باشند در جهت حمایت استراتژیک آمریکا به ترامپ پول بدهند ،ایشان دنبال پول کشورهای ثروتمند با اولویت بحرانهای موجود و سپس با در گیر نمودن مناطق دیگر با بحران در جهت دوشیدن کشورهای پولدار است
ناشناس۳۴۰۱۸۳۲۰:۳۳:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
چرا شما نمی بینید که تمام جهان برجام را خوب می دانند جز ترامپ و عربستان و اسرائیل؟
ناشناس۳۳۹۶۷۶۱۲:۴۲:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
چقدر کارتونی فکر می‌کنی.
ناشناس۳۳۹۶۸۰۱۲:۴۲:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
آقای دیپلمات حرفه ای می شود بفرمایید حد یقف این توقعات کجاست مثلا با همین استدلال رفتندو رفتید برجام را آوردید الان نفر قبلی رفته و ایشان آمده می گوید من می کویم بد است پس بیایید عوض کنیم حالا شما می گویید بروید با ایشان مذاکره کنید و بگذارید بیاید از مراکز نظامی ما بازدید کند آن وقت نفر بعدی می آید می گوید نه اصلا باید مردم ایران بگذارند ما یک فرماندار برای ایشان انتخاب کنیم تا مطمئن شویم هر چه می شود همان خواهد بود که ما میگوییم آن وقت حتما شما می آیید ما را از عربستان می ترسانی که آره برویم بهسمت امریکا تا عربستان ما را نخورد ؟؟ واقعا چه مردمی شده ایم
ناشناس۳۳۹۶۸۸۱۲:۵۱:۲۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
یعنی بعد از این همه شواهد نا مردی باز هم بریم مذاکره کنیم؟ چقدر بعضی از ماها خوشبینیم. آمریکا هیچ وقت با جمهوری اسلامی رابطه خوب نخواهد داشت.
ناشناس۳۳۹۸۱۱۱۴:۱۸:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
مگه با عربستان خوبه؟ فقط به دوشیدنش فکر می کند به ماهم می گوید بگذارید بدوشمتان حق لگد زدن هم ندارید چون حقوق بشر ضایع می شود باباجان بیدار شوید این شیطان حتی کدخدا هم نیست زالو است تا تمام شیره جان ملتها را نکشد ول کن نیست
سهیل روشنگر۳۳۹۶۹۳۱۲:۵۶:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
کدوم پیشنهاد مگه الان صحبت بمبه؟ الان میگه خلع سلاح. اینم قبول کنی بعدش باز بهونه میاد. اصلن ایشون دو سال داره اومدیمو انتخاب نشد باز چیز دیگه ای خاست. برید تاریخو بخونید ببینید سر تمام دوست های آمریکا چه بلایی اومده. از قذافی بهتر؟ همرو دو دستی تقدیم کرد بازم زدن داغونش کردن. مشکل مردم ما اینه که بعضی وقت ها که از کارهایی از حکومت ناراضین که جاهایی هم واقعن به حقه دارن به طرف خارجی پناه میبرن. من حتا میدونم کسای هستن که خاهان حمله به این کشورن چون از حکومت ناراضین اما این خامیه. آمریکا سیاستش فقط اینه کشورهای کوچکتر و غرق در مشکلات و درگیر باهم. چند تا اصلاحات داخلی مفید و پرهیز از شعار و حرف های خیلی یکطرفه خیلی از مردم رو راضی می کنه الف تورو خدا منتشر کن
ناشناس۳۳۹۷۸۱۱۳:۵۶:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
کاملا منطقی، فساد و بعضی سیاست های غلط داخلی موجب شده مردم به آمریکا به عنوان فرشته ی نجات فکر کنند
ناشناس۳۳۹۹۵۰۱۶:۱۲:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
مگر کسی از احتمال افتادن در پرتگاه به آغوش گرگ پناه میبرد!!!????
ناشناس۳۴۰۱۲۳۱۹:۱۷:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
بر اساس تحقیقات میدانی درباره ی موضوع مورد بحث، متاسفانه جواب شما مثبت است
ناشناس۳۳۹۷۹۷۱۴:۰۷:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
(چند تا اصلاحات داخلی مفید و پرهیز از شعار و حرف های خیلی یکطرفه خیلی از مردم رو راضی می کنه..) اصلاحات رو خوب گفتی برادر. ولی مشکل اینجاست که بعضیها تا زور بالا سرشون نیاد تن به اصلاح نمیدن. همین موضوعات به ظاهر کوچک گشت ارشاد و کنسرت و حداقل آزادی بیان و ... رو نگاه کن. 21 سال قبل قرار بود زنها رو به استادیومها راه بدن!! بعد 21 سال هنوز این اتفاق نیفتاده!!!! تازه این موضوعات حداقلیه. سیاست خارجی و اقتصاد و نهادهای خصولتی و فساد و رانت و ... بماند
سهیل روشنگر۳۳۹۹۱۷۱۵:۵۷:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
همینیه که منم میگم. مثلن وقتی گرگ باشگاه رم رو تلویزیون تو سال ۲۰۱۸ سانسور میکنه همین چیز مسخره کوچیک موجب نارضایتی میشه. کاشکی در الانی که آرامش حاکمه یه طرح اصلاحاتی ۱۰ ماده ای مثل همین حضور زنان و اختیاری بودن حجاب و.. ارائه میشد و چند تا فاسد رو هم اعدام میکردن تا مردم اون حس ناامیدیشون یکم بره. امیدوارم که این اتفاق بیفته
ناشناس۳۳۹۷۳۱۱۳:۲۳:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
شما فکر می کنی ایران اگه بخاد رابطه خوب بشه امریکا قبول می کنه!! چین و روسیه چی؟ اعراب چی
تبریزی۳۳۹۹۵۹۱۶:۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
فعلا مشکل اصلی اینه که خود ایران نمی خواد رابطه خوب بشه. البته خوب شدن رابطه ملزوماتی داره که ...
مهدی۳۳۹۷۴۱۱۳:۲۹:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
با همین تفکرات برجام به ملت غالب شد! دوباره میخواین امتحانش کنین؟
نجیب۳۳۹۸۶۸۱۵:۰۷:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
شما حتما یک مطالعه ای بر روی سرنوشت قذافی بکن. سرنوشت ایران بعد از خلع سلاح همان میشود.
ناشناس۳۳۹۹۲۵۱۶:۰۲:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
میخوان گرای مراکز نظامی رو که بعداً قصد دارن حمله کنند با بازدید از مراکز نظامی دقیقا شناسایی کنند هیچ کشوری مراکز نظامیش رو به کشور ی که می‌تواند بالقوه متخاصم باشد نشان نمی‌دهد لیبی را دیدید ،در اختیار قراردادن مراکز نظامی جهت بازدید خاص کشورهای اشغال شده است نه مستقل ،این مفاهیم را ترامپ در کازینو یا سر میز قمار یاد نگرفته چون اصلا دیپلمات نیست یک هنرپیشه است که مطالب دیکته شده را اجرا میکند
ناشناس۳۳۹۹۳۷۱۶:۰۶:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
با قمار بازها نمیشه معامله کرد یک قمار باز که روزی چهار تا پرونده اخلاقی ازش در آمریکا مطرح میشه یک دیپلمات تحصیلکرده نیست که بخواد طرف مذاکره باشه
ناشناس۳۳۹۹۴۲۱۶:۰۸:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
این فرد دیپلمات نیست و قمار باز است ،قمار باز با هر ترفندی چه چماق و چه هویج در صدد خواندن دست طرف مقابل جهت پیروزی غالب خودش است ،در قمار دوپیروز وجود ندارد این سیاست ترامپ است
ناشناس۳۴۰۱۴۹۱۹:۵۴:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
فعلا که همین قمارباز خوب داره به وعده هاش عمل میکنه.
ناشناس۳۴۰۰۳۲۱۷:۱۷:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
واقعاً نمی دونم باید به شما چه گفت عربستان (گاو شیرده) را بهانه می کنی تا برگردی سر خونه ی اول و مذاکره با آمریکایی که هدفش چیزی جز براندازی نیست.
ناشناس۳۴۰۲۰۳۲۱:۰۰:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
میگن کسی رو که خوابه با یه تکونی میشه بیدارش کرد ولی کسی رو که خودشو به خواب زده زلزله هم بیاد نمیشه بیدارش کرد
ناشناس۳۴۰۳۵۸۰۰:۰۸:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۲۲
این یارو فقط دنبال بهانه س
ناشناس۳۳۹۶۸۱۱۲:۴۳:۳۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
خدایای بزرگ و آگاه و با خبر از پشت پرده ها ما ملت که نمیدونیم و بهمون نمیگن چخبری هست پشت پرده ها فقط ازت خواهش میکنم اگر میبینی هر مسولی هر قدمی را بر ضرر و به نفع خودشون بر میدارن و ما را بازی میدن را نیست و نابود بگردان و رسوایش کن نزد ملت
مصطفی۳۳۹۶۹۰۱۲:۵۴:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
جالبه . وقتی این آدم که به توافق رسمی کشورش و سازمان های بین المللی پایبند نیست، چطور انتظار داره سر هر توافقی که با آمریکا میشه همین بلا نیاد .
ناشناس۳۳۹۷۰۰۱۳:۰۱:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
به نظر ما باید مستقیم با خود آمریکا مذاکره کنیم! البته مذاکره ای از روی قدرت و کنار امدن تنها به شرط کوتاه آمدن آمریکا نه امتیاز دادن و هیچی نگرفتن! این رو رهبر کره شمالی هم متوجه شده و داره همین کار رو میکنه... میشه با مذاکره ترامپ رو خر کرد
ناشناس۳۳۹۷۹۸۱۴:۱۰:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
چشم شما میفرستیم ترامپ رو خر کنی و امتیاز بگیری عقل کل! همین خود نابغه پنداری هموطنان کار ما رو به این روز رسونده. ترامپ رو یه سیستم عظیم حمایت میکنه، فقط شخص ترامپ نیست که.
ناشناس۳۳۹۸۷۳۱۵:۱۴:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
صبر کن نتیجه مذاکره کره شمالی با ترامپ رو ببین. امکان نداره کره شمالی چیزی گیرش بیاد
ناشناس۳۳۹۸۱۴۱۴:۲۰:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
میشه با کمی سیاست ترامپ رو خر کرد البته نه با آتش زدن پرچم امریکا !
ناشناس۳۳۹۹۵۳۱۶:۱۴:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
ترامپ عروسک استراتژیک سیاستگذاران است فکر کردید بدون سناریو یک قمار باز و کازینو دار به ریاست جمهوری می‌رسد
سینا۳۳۹۸۲۹۱۴:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
من به همه ملت عزیز ایران عرض میکنم که دولت ترامپ بسیار ناپایدار است و کارش به روز و ماه کشیده است در این مرحله از تحریمها ترامپ اتحادیه اروپا را بصورت کامل در پشت خود ندارد گول تبلیغات دشمنان را نخورید گرگها برای ما دندانشان را تیز کرده اند
ناشناس۳۳۹۸۶۷۱۵:۰۶:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
ترمپه ی قمپزی!!! هر جا دست ستم پیشه ات که غرق در خون میلیونها مردم مظلوم بی گناه جهان است می رسه پای خیانت کار کثیفت را دراز کن ؛ ولی بی تردید با اراده ی خلف ناپذیر خداوند قهار هر دو دست و پا و دست و پای نوکران زبون و مزدورانت ازبیخ بریده خواهند شد و با حسرت و باهیچ و پوچ و با نهایت خفت و ذلت به گور خواهید رفت.
ناشناس۳۳۹۹۶۸۱۶:۲۲:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
من یه چیز رو فهمیدم خدا تو کار ما ادمها دخالتی نمیکنه این ماییم که باید خودمون رو نجات بدیم ...
ناشناس۳۳۹۸۸۱۱۵:۲۱:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۲۱
آمریکا باید قادر باشد از پایگاه‌های نظامی ایران بازدید کند!!! جواب رئیس سازمان شفته و بتن: والله بالله تالله هیچ اتفاقی نمی افتد، بگذارید پادگان ها را بازرسی کنند، حتی بیایید ... ما از مذاکره و بازرسی ترس نداریم!
ناشناس۳۳۹۸۹۰۱۵:۳۰:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
ترمپه ی قمپزی!!! هر جا دست ستم پیشه ات که غرق در خون میلیونها مردم مظلوم بی گناه جهان است نمی رسه پای خیانت کار کثیفت را دراز کن ؛ ولی بی تردید با اراده ی خلف ناپذیر خداوند قهار هر دو دست و پا و دست و پای نوکران زبون و مزدورانت ازبیخ بریده خواهند شد و با حسرت و باهیچ و پوچ و با نهایت خفت و ذلت به گور خواهید رفت.
ناشناس۳۳۹۹۰۰۱۵:۴۴:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
با شعار ها...مملکت را در مقابل طوفانهای ویرانگر قرار ندهیم....
ناشناس۳۳۹۹۵۲۱۶:۱۴:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
تحریمها اثر ندارد
ناشناس۳۴۰۱۴۰۱۹:۴۳:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
از قیمت دلار مشخص در چهل سال هزار برابر شده
عادل۳۳۹۹۶۶۱۶:۲۱:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
هر ..دیپلماتی در دنیا میداند هر قرارداد یا معامله ای با آمریکا، باید در زمان جمهوری خواهان انجام بشه اینو همه میدونند...همه..حتی کیم جون اون اینو میدونه..من تعجبم دیپلماتهای ما چطور اینو نمیدونند
ناشناس۳۴۰۰۰۷۱۶:۵۷:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
راه حل تمام کردن خصومت با امریکا است به امثال روس امید نبندیم
سعید۳۴۰۰۴۴۱۷:۳۱:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
خلاصه اینکه زورش زیاده میتونه مام زورمون کمه نمیتونیم فقط میتونیم از دور فحش بدیم هیچ کار دیگه ای نمیتونیم کنیم!!
ناشناس۳۴۰۱۵۱۱۹:۵۵:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
یک مقدار هم زیادی مدعی هستیم
ناشناس۳۴۰۰۴۵۱۷:۳۱:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
ما بجای حفظ برجام که امکان ندارد به دنبال تحلیل اشتباهات رفتاری خود بعد از توافق باشیم تا با تکرار انها اینده را دشوارتر نکنیم واقعیت را فراموش نکنیم برجام انتخاب ما نبود نوزاد نارس.. ناقص تعامل ما با جهان بود
جواد۳۴۰۱۲۶۱۹:۲۵:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲۱
یک عده این طرف واقعا نمی فهمند دشمن یعنی چی و خود ترامپ هم تظاهر به نفهمی می کند. در شرایط فعلی درخواست بازدید از مراکز نظامی اوج نفهمی را می رساند.
علی۳۴۰۲۲۸۲۱:۲۸:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
بازدید از مراکز نظامی یعنی دیگه کشور هیچ دفاعی نداشته باشه و مثل کاری که باعراق کردند او خلع سلاح وبعد حمله عقل حکم میکنه به هیچ وجع حتی اگر حمله هم بکنند بنیه دفاعی کشور مورد مذاکره نبایدباشد
ناشناس۳۴۰۱۹۰۲۰:۴۴:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
در شرایط فعلی باید اعتماد مردم را با بازداشت و محاکمه واقعی مفسدان بدون در نظر گرفتن وابستگی فامیلی و جناحی و سوابق سیاسی شروع و ادامه داد نه مانند گذشته بصورت انفعالی و بی اثر بلکه قاطعانه و با مصادره کل اموال آنها به نفع مردم و اشتغالزایی و پیگیری و تصویب و اجرای سریع قانون مشروعیت سنجی اموال مسعولین در مجلس و مصادره اموال کسانی که به اعتماد مردم و کشور در جهت ثروت اندوزی خیانت کرده اند ،با تقویت پشتوانه داخلی با جلب اعتماد مردم پتانسیل موفقیت در قبال تهدید خارجی افزایش می یابد وگرنه ....
ناشناس۳۴۰۳۵۱۲۳:۵۵:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
گور پدرت هر غلط و ... خواستی بخور
ناشناس۳۴۰۴۸۴۰۶:۴۶:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۲۲
تمام مسببین برجام باید دادگاهی شوند ببینید کار را به کجا رساندید لبخند ژکوند؟حتی سومالی هم اجازه نمیدهد از مراکز نظامیش بازرسی شود!کار از کار گذشت تا دیر نشده دستتان را پر کنید از توان اتمی و موشکی!دیپلماسی کاری از پیش نخواهد برد دیگر بیخود به اروپا دل بستید اروپا خودش زندانی اقتصادی آمریکاست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین