حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به سوریه/ پاسخ سوریه با شلیک بیش از 68 راکت+ فیلم و عکس

گروه جهان الف،   3970220023 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

منابع خبری از حملات توپخانه‌ای و موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه و پاسخ شدید دمشق به این حملات خبر داده‌اند

حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به سوریه/ پاسخ سوریه با شلیک بیش از 68 راکت+ فیلم و عکس

 رسانه‌ها بامداد پنجشنبه از حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به شهر «البعث» در شمال استان قنیطره سوریه خبر دادند. سانا گزارش داده خمپاره‌هایی از مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی به سمت شهر «البعث» در شمال استان قنیطره شلیک شده است.

منابع سوری در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین خبر داده‌اند حملات رژیم صهیونیستی به قنیطره تلفاتی برجای نگذاشته است. به فاصله کوتاهی پس از این حمله رسانه‌های صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در بلندی‌های جولان خبر دادند. رسانه‌های صهونیستی از جمله «هاآرتص» گزارش دادند سامانه گنبد آهنین چندین راکت که از سمت سوریه شلیک شده بود را رهگیری کرد. 

«شورای منطقه‌ای جولان» با انتشار بیانیه‌ای از ساکنان جولان اشغالی خواست در پناهگاه‌ها باقی بمانند. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد نیروهای ایرانی بیش از ۲۰ فروند راکت از سمت سوریه به فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند که برخی از آنها رهگیری شده‌اند.

یک کاربر این عکس را از خاک لبنان از لحظه عبور موشک‌های سوریه به سمت جولان اشغالی منتشر کرده است.

خبرنگار مسائل نظامی روزنامه هاآرتص نوشت برخی از راکت‌های شلیک‌شده از سوریه از سامانه گنبد آهنین عبور کرده‌اند و باعث ایجاد «خسارت‌هایی» شده‌اند، اما تلفاتی در بر نداشته‌اند. کاربران در فضای مجازی فیلم زیر را از لحظه شلیک موشک از خاک سوریه به سمت مواضع رژیم صهیونیستی منتشر کردند. 

شبکه خبری المیادین به نقل از یک منبع میدانی گزارش داد رژیم صهیونیستی از همه خواسته اهدافی که در حملات موشکی هدف قرار گرفته‌اند مخفی نگاه داشته شود. این رژیم همچنین خواسته شمار موشک‌های شلیک‌شده بیش از ۲۰ فروند اعلام نشود. 

خبرگزاری سانا- پدافند هوایی سوریه در حال دفاع از آسمان دمشق

به دنبال این حمله به جولان اشغالی، رژیم صهیونیستی تلاش کرد آن را پاسخ دهد. خبرگزاری سانا سوریه ساعت ۰۲:۳۰ بامداد گزارش داد پدافند هوایی سوریه در حال پاسخ دادن به حمله موشکی رژیم صهیونیستی است. خبرگزاری رسمی سوریه نوشت: «پدافندهای هوایی سوریه در حال مقابله با موج جدیدی از تجاوزگری راکت‌های اسرائیلی هستند و آنها را یکی پس از دیگری ساقط کرده‌اند.» 

برخی منابع مدعی شدند رژیم صهیونیستی به منطقه «الکسوه» در جنوب دمشق حمله کرده است.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حوادث جولان با روزنامه «هاآرتص» مصاحبه کرد و گفت: «از گزارش‌ها درباره شلیک موشک‌ به سمت اسرائیل مطلع هستیم. در صورتی که صحت داشته باشند، تصمیم ما برای خروج از برجام را بیشتر تایید می‌کند. ایران نیت اصلی‌‌اش را به دنیا نشان می‌داد. بگذارید شکی در این مورد وجود نداشته باشد.»

خبرنگار شبکه خبری «اسکای‌نیوز» ساعت ۰۳:۵۶ بامداد (به وقت تهران) گزارش داد بمباران دو ساعته بلندی‌های جولان متوقف شده است. شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد به ساکنان جولان گفته شده می‌توانند بدون دور شدن از پناهگاه‌ها از آنها خارج شوند.

سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز به این حوادث واکنش نشان داد و گفت: اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند. این حمله نشان می‌دهد نمی‌توان به ایران اعتماد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعت ۰۴:۳۰ بامداد گزارش دادند رژیم صهیونیستی یک فروند موشک پاتریوت در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

منابع رسانه‌ای لحظاتی بعد از آغاز موج جدید تجاوز به سوریه خبر دادند. گزارش‌ها حاکی است رژیم صهیونیستی اطراف دمشق را هدف قرار داد و پدافند ارتش سوریه نیز به مقابله با این تجاوزات پرداخته است. 

 

یک حساب کاربری توئیتر نزدیک به منابع نظامی رژیم صهیونیستی نوشت: «ظرف ۵ دقیقه گذشته، صدای ده‌ها انفجار شنیده شده در مناطق اطراف دمشق شنیده شده است. موشک‌های زمین به هوای سوریه در حال شلیک هستند.»

خبرگزاری «سانا» ساعت ۰۴:۳۵ بامداد گزارش داد پدافند هوایی سوریه در حال پاسخدهی به حملات موشکی رژیم صهیونیستی است. منابع نزدیک به معارضان سوریه از شنیده شدن چندین صدای انفجار در دمشق خبر دادند. 

 شبکه خبری اسکای‌نیوز از قطع برق در دمشق در پی این حملات خبر داده و العربیه هم مدعی شده دو فرودگاه نظامی در دمشق هدف قرار گرفته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در حال حمله به اهداف ایرانی در خاک سوریه است. منابع نزدیک به معارضین سوریه مدعی شده‌اند بیش از ۳۰ فروند موشک اسرائیلی به مناطقی در نزدیکی دمشق اصابت کرده‌اند.

شبکه خبری الحدث، ساعت ۰۵:۲۶ بامداد از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق نزدیک جولان خبر داد. 

 

در پی شنیده شدن انفجار در نزدیکی شهرک «متولا» در شمال فلسطین اشغالی ازساکنان این شهرک خواسته شد وارد «مناطق امن» شوند. رژیم صهیونیستی همچنین پناهگاه‌های «طبریا» و «کریات شیمونه» را نیز به روی ساکنان مناطق شمال فلسطین اشغالی باز کرد. 

خبرگزاری سانا گزارش داد پدافند هوایی سوریه، ده‌ها فرورند از موشک‌های اسرائیلی را ساقط کرده است. این خبرگزاری همچنین گزارش داد جنگنده‌های اسرائیلی در حال تلاش برای هدف قرار دادن پدافندهای سوریه و راداراهای آن هستند. یک منبع نظامی به خبرگزاری سانای سوریه گفته است که یک رادار 
سوری در حملات صهیونیست‌ها هدف قرار گرفته است. تلویزیون سوریه هم گزارش داد موشک‌های اسرائیل مقر تیپ ۱۵۰ ارتش سوریه و همچنین فرودگاه «الخلخله» در نزدیکی «السویداء» در جنوب سوریه را هدف قرار دادند. مطابق این گزارش، موشک‌های اسرائیلی شلیک شده به جنوب حمص، رهگیری و منهدم شدند. 

مارکو روبیو، نماینده مجلس سنای آمریکا در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی حمایت کرد. در این بیانیه آمده است: «در حالی که رژیم ایران یکبار دیگر از خاک سوریه برای حمله به اسرائیل استفاده کرده، آمریکا در کنار متحد و همتای خود در دموکراسی ایستاده و قاطعانه از حق آن برای دفاع از مردمش حمایت می‌کند.» 

یک مقام وزارت خارجه آمریکا هم در گفت‌وگو با هاآرتص گفت تمایل دارد بار دیگر  بیانیه هفته گذشته «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا را یادآوری کند که بر حمایت از اسرائیل تاکید کرده بود.

فارس

دیدگاه کاربران

ابوالقاسم۳۳۸۰۸۳۰۸:۱۸:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
اسرائیل توجه داشته باشه که اون فرصت 25 سال، حداکثر مهلت بود ممکنه خیلی زودتر فرصتشون تموم بشه برای مرگ عجله نکنند. و یستعجلونک بالعذاب
شهروند.....۳۳۸۲۵۵۱۰:۲۵:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۰
با سلام فتح و نصر اللهی که ازسنت اللهی است شامل شده نه ترامپ برج ساز دروغگو نه سناتور که از لرزه در خود آرام قرار ندارد نمی تواند لاف شیطانی بزند موشک های ابا بیل خدا دارند می آیند ترامپ به کجا فرار می تواند کند همه جا سرزمین ملک خداوند قادر است کدا خدا شیطان و نامرد نو جه ات اسراییل آماج مو شکهای ابایل است نوش جان سر عقل بیا و مانند غرعون نشو و توبه کن که خداوند بسیار بخشنده و توبه پذیر است
ناشناس۳۳۸۳۰۱۱۱:۰۰:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۲۰
میبینم که اسرائیلیا هم الف میخونن، از تعجبا معلومه آمارشون
تبریزی۳۳۸۳۹۴۱۱:۵۶:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۲۰
من هم می بینم عده ای اصلا براشون مهم نیست کشورشون هر روز تحریم بشه یا جنگی در بگیره و نابود بشه اون هم به خاطر یک کشور دیگه! خب عزیز من شما که اینقدر به خون اونها تشنه هستین برین همونجا بجنگین دیگه چرا پشت مردم قایم شدین و هی برای این مردم بدبختی به ارمغان میارین؟
ناشناس۳۴۰۵۷۸۰۸:۳۷:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۲۲
عزیز دلم یه خورده خوب فکر کن........اگه در سوریه با اسرائیل مقابله نکنند باید در خاک ایران با اسرائیل بجنگند و این موشک ها و راکت ها در خاک ایران فرو میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۳۸۸۹۱۱۷:۴۸:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
بر چسب نزن عمو - مردن در شرایط سخت اقتصادی از هیچ جنگی حمایت نخواهند کرد . راست میگید مشکلات بیکاری و تورم رو حل کنید
ناشناس۳۳۸۳۴۱۱۱:۲۴:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
من نمیدونم چه گرفتاری شدیم تو این مملکت یک روز صبح پا میشیم جنگ ! یک صبح تلگرام فیلتر بیکار میشم ! یک روز صبح تحریم برجام تموم شده ! بس دیگه
تبریزی۳۳۸۳۸۲۱۱:۴۶:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۲۰
به ما مربوط نیست چند هزار کیلومتر اون ور تر چه اتفاقی می افته. به اندازه کافی به خاطر این چند کشور به درد نخور تحریم شدیم. وقتش نیست به فکر کشور خودمون باشیم؟
ناشناس۳۳۹۱۵۱۲۲:۳۶:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۲۰
کشور های بدرد بخور که سرمون کلاه گذاشتن...نژاد پرستی تو حرفات موج میزنه
ناشناس۳۳۸۳۸۹۱۱:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۲۰
علی برکت الله جنگو شروع کردید دیگه
ناشناس۳۳۹۱۶۶۲۲:۵۱:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جنگو شروع کردش دیگه
ناشناس۳۳۸۱۸۰۰۹:۳۳:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۲۰
وقتی یک بار حمله کردند ، جواب ندهی ، دوباره حمله می کنند... اما اگر جواب بدهی ، متوجه می شوند که حملاتشان هزینه دارد و دفعه بعد احتمال حمله کم میشود..این یک قاعده نظامی است...
ناشناس۳۳۸۱۸۳۰۹:۳۵:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲۰
تنبیه این رژیم لازم بود... تا الان هم به خاطر برجام، خویشتن داری شده بود..
ابوالقاسم۳۳۸۲۵۲۱۰:۲۰:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
دقیقا درست گفتی الان که برجامی در کار نیست اسرائیل باید خیلی مواظ خودش باشه هر غلط اضافی ممکنه باعث تموم شدن عمرش بشود.
ناشناس۳۳۸۳۰۰۱۱:۰۰:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۲۰
ان شا الله که این رژیم نابود شود اما گویا شما خبر را درست نخواندید الان سوریه تنیبه شده تا اسرائیل وقتی پدافند موشکی ،موشکی را رهگیری نمیکند نشان از ضعف آن سیستم نیست نقاطی تحت عنوان نقاط پر خطر و کم خطر برای سامانه تعریف میشود که در صورت ارسال موشک به تعداد زیاد ممکنه تعدادی موشک که در محدوده کم خطر قرار دارند نادیده گرفته شوند الان تلفات راهبردی را سوریه متحمل شده نه اسرائیل بازم میگم هدف طرافداری نیست هدف دقت نظر است لطفا به خبر بیشتر توجه کنید.
ناشناس۳۳۸۳۲۸۱۱:۱۴:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲۰
خیلی لازم است راستی دلار ۴۲۰۰ تومانی سراغ نداری
ناشناس۳۳۸۱۹۷۰۹:۴۴:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جالبه راکتهای سوریه از گنبد آهنین عبور کرده و خساراتی را وارد ورده است موشکهای اسرائیل رهگیری و منهدم شده و نتوانسته خسارتی بزند.
ناشناس۳۳۸۵۷۱۱۳:۴۸:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۲۰
عزیزم شما خیلی فعالی این پیام و تو تمام سایت ها گذاشتی شما نگران نباش اصلا همه موشکها رو اسراییل منهدم کرده و دوستاتون همه حالشون خوبه
ناشناس۳۳۸۹۷۷۱۹:۰۱:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
تو گفتی ما هم باور کردیم!
سجاد پلنگ نمره یک۳۳۸۲۰۶۰۹:۴۹:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
شمارش معکوس آغاز شد... هرکی میخواد خونش توی تلاویو ریخته بشه یا علی
ناشناس۳۳۸۴۳۰۱۲:۱۱:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
هرکس میخواد قدس را آزاد کنه یاعلی
ناشناس۳۳۸۲۴۲۱۰:۱۲:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۲۰
نمی دونم بعضی ها چطور گمان می کنند سوریه زورش به اسرائیل می رسه
ناشناس۳۳۸۳۷۹۱۱:۴۵:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۲۰
اما زور ایران میرسه.
ناشناس۳۳۸۴۰۳۱۲:۰۰:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
خوش خیالی،عزیزان اگه سوریه روسیه داره،اسرائیل آمریکا رو داره
ناشناس۳۳۸۴۲۸۱۲:۰۹:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
تاریخ میگه اسراییل از پس غزه بر نمیاد چه برسه به سوریه
ناشناس۳۳۸۴۵۴۱۲:۲۵:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۰
یه آشنایی داشتیم یه زمانی به یکی از نوه نتیجه یکی از خان های شهرمون گفت گذشت اون زمانی که اجداد تو خان بودن و بقیه رعیت الان دیگه هرکی برای خودش خانی هست. بله عزیز گذشت زمانی که اسراییل برای خودش یلی بود...
مشعود۳۳۸۷۲۱۱۵:۲۲:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
شما کافیه جنگ چند سال پیش حزب الله با اسرائیل رو رصد کنی. می بینی که یه گروه 50 هزار نفری چطور توی خاک خودش زنین گیر کرد. حالا هی برو بی بی سی و وی او ای ببین. هی بگو نمی تونن.
ناشناس۳۳۹۱۸۶۲۳:۱۸:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۲۰
شما یادتونه اسرائیل چقدر از لبنانو ویران کرد
ناشناس۳۳۸۲۸۴۱۰:۴۸:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۲۰
به فکر حل مشکلات کشور باشید.
ناشناس۳۳۸۴۰۵۱۲:۰۰:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۲۰
اسرائیل یکی از همان مشکلات است.
ناشناس۳۳۹۳۲۸۰۳:۱۱:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۲۱
دلواپسان هم یکی دیگر از مشکلات کشور هستند
ناشناس۳۳۸۲۸۸۱۰:۵۱:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
هیچ کشوری حضور نیروهای دشمن در نزدیکی مرزهایش را تحمل نمیکند، مگر ما قبول می کنیم دشمن در نزدیکی مرزهای ما تحرک داشته باشد؟ بنابراین باید از ایجاد تنش دست برداریم. نزدیک شدن به مرزهای اسرائیل خطر شروع جنگ را در پی دارد
ناشناس۳۳۸۴۰۲۱۲:۰۰:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۲۰
تنها ابزار واقعی (نه دلخوش بودن به رحم دشمن) ایران در مقابل امریکا تحت نظر قراردادن و اعمال فشار به اسراییله
ناشناس۳۳۸۴۰۶۱۲:۰۰:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۲۰
دوست عزیز اونها هم میخواستند تو مرز ما دشمن نیابتی و پایگاه بسازن. ما هزینه دادیم و دفع کردیم. حالا نوبت اوناست
امیر۳۳۸۴۸۸۱۲:۴۷:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۲۰
خوت میگی کشور ؛ اسرائیل یک موجودیت جعلی است که به نابودیش چیزی نمانده .....
ناشناس۳۳۸۷۵۲۱۵:۴۳:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۲۰
هیچ آدمی هم اشغال و تجاوز به سرزمینش رو تحمل نمیکنه چطور اسراییل غاصب حق داره نگرانی برون مرزهاش باشه، اما سوریه حق دفاع متقابل نداشته باشه
ناشناس۳۳۹۰۷۹۲۱:۰۳:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲۰
چطور ما سالیان سال حضور کدخدای شما رو در اطراف مرزهامون (عراق و افغانستان) تحمل کردیم!
ناشناس۳۳۸۲۹۹۱۱:۰۰:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جنگ جنک تا رفع فتنه در جهان ما ملت از سوی خدا ماموریت داریم همیشه در حال جنگ و مبارزه و این نعمت اللهی نصیب ملت ما شد خوشبحالشون همه ما دو کمتر از سه سال وارد بهشت خواهیم شد انشااله
ناشناس۳۳۸۳۰۷۱۱:۰۴:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جالبه وقتی حمله میکنم بعد جوابشونو میدیم طلبکار میشن...میگن چرا جواب حملمونو دادن
ناشناس۳۳۸۳۳۷۱۱:۲۰:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۰
باید اسرائیل را زد هزینه هایی که برای ایران بتراشند باید سر خودشون بیاد
ناشناس۳۳۸۳۵۲۱۱:۲۹:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جنگ برنده ندارد فقرا هزینه وجان میدهند اغنیا فربه تر میشوند
ناشناس۳۳۸۴۹۰۱۲:۴۹:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۰
وقتی بهت حمله میکنن و در مقابل عمل انجام شده قرارت میدن ، دیگه بحث چاق و لاغر نیست ! صحبت از مرگ و زندگیه ! نزنی ، میزننت ، مثل افغانستان و عراق و لیبی و سوریه و یمن !
ناشناس۳۳۸۵۷۸۱۳:۵۱:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۲۰
وقتی یکبار که نه ده ها بار به کشورت با موشک و هواپیما حمله میکنه باید چکار کرد. طوری صحبت میکنی انگار سوریه شروع کرده اون موقع که اسراییل مدام داشت می زد چرا در افشانی نمیکردید
ناشناس۳۳۸۳۶۴۱۱:۳۸:۳۰ ۱۳۹۷/۲/۲۰
اسرائیل باید نابود بشه
ناشناس۳۳۹۰۹۱۲۱:۲۶:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۲۰
بنویس رو موشک.
ناشناس۳۳۸۴۶۹۱۲:۳۶:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جواب آدم خطرناکی مانند ناتانیاهو را فقط با مشت آهنین باید داد آدم شرور منطق سرش نمیشه
ناشناس۳۳۸۵۱۹۱۳:۱۰:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۲۰
جنگ = تورم و بیکاری بیشتر !
ناشناس۳۳۸۵۴۵۱۳:۳۶:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۰
با نمایش قدرت ایران, خیلی ها حساب میبرند. هم کشورهای منطقه و هم مردم ایران به خودشون افتخار میکنند.
ناشناس۳۳۹۴۲۵۰۸:۲۰:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۲۱
افتخار در اقتصاد هست نه در جنگ
ناشناس۳۳۸۵۴۷۱۳:۳۷:۲۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
این حملات یعنی تزریق خون غیرت به رگهای جوانان ایرانی
ناشناس۳۳۸۵۵۰۱۳:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۲۰
دمشون گرم. خوب حمله کردند. باید ۱۰۰ موشک به مواضع نظامی اسراییل شلیک میشد.
ناشناس۳۳۸۵۵۷۱۳:۴۴:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۲۰
کربلا کربلا ما داریم می آییم
ناشناس۳۳۹۱۵۰۲۲:۳۵:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۲۰
به امید روزی که حکومت ها همه دست از خونریزی و کشت و کشتار بردارند..همه آدمها همدیگرو دوست بدارند و همه بفهمند مخلوقات پروردگار مهربونن پس باهم مهربون تر باشند..خداوند کشورمونو در پناه خودش حفظ کند ان شاءالله
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین