توضیح پلیس درباره حادثه پارک طالقانی/ در فیلم مشخص است که آن دو خانم بدحجاب در جواب تذکر مامور ما با کلمات زشت و رکیک به آنها حمله می‌کنند/ کوتاه نمی‌آییم

گروه اجتماعی الف،   3970216095 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه پارک طالقانی و اینکه فیلمبرداری با برنامه‌ریزی قبلی و هدف خاص صورت گرفته بود توضیحاتی ارائه داد.

توضیح پلیس درباره حادثه پارک طالقانی/ در فیلم مشخص است که آن دو خانم بدحجاب در جواب تذکر مامور ما با کلمات زشت و رکیک به آنها حمله می‌کنند/ کوتاه نمی‌آییم

رئیس پلیس پایتخت به انتشار فیلم برخورد مامور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مامور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در کارگاه آموزشی فرهنگ‌یاران پلیس، اظهار داشت: طبق برآورد‌های اجتماعی پلیس هم اکنون جایگاه چهارم را از نظر مقبولیت در بین مردم برخوردار است.

به نوشته فارس، رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این مقبولیت به خاطر آن است که پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اما در مقابل قاچاقچیان، اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه دارد.

سردار رحیمی به انتشار فیلم برخورد مامور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مامور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که این تیم از بهترین تیم‌های پلیس پایتخت بوده‌اند، تصریح کرد: آن افراد می‌دانستند که این ماموران کی و چه وقت در پارک طالقانی مستقر می‌شوند؛ آن‌ها می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی داده تا او پخش کند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، گفت: ما به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم چرا که افتخار پلیس این است که با سارقان و قاچاقچیان قدرتمندانه برخورد می‌کند.

سردار رحیمی اظهار داشت: امروز بیش از ۵۷۳۰ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند که بسیج نیروی انتظامی نام دارند؛ ۸۳۲ نفر نیز از خواهران و برادران معلم به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پلیس در اطراف مدارس، خاطرنشان کرد: در مقابل واطراف تمام مدارس و دبیرستان‌ها بالاخص مدارس دخترانه پلیس کنترل و حفاظت از حریم دانش‌آ‌موزان را بر عهده دارد به خصوص در صبح و زمان تعطیلی مدارس.

ماجرای پیش آمده برای چند دخترجوان و مامور پلیس در یکی از پارک‌های تهران واکنش های زیادی در پی داشت اما آنقدر غیرقابل دفاع بود که حتی سخنگوی ناجا نیز از وقوع آن ابراز تاسف کرد.

طی چند هفته گذشته، فیلمی حدودا دو دقیقه ای از درگیری پیش آمده میان ماموران گشت امنیت اخلاقی با چند دختر جوان دریک پارک در فضای مجازی از جمله تلگرام، توئیتر، اینستاگرام و ... منتشر شد. فیلمی که در آن مامور زن پلیس با دختری جوان درگیر شده و در این میان جملات نامناسبی هم میان طرفین رد و بدل می شود و در پایان فیلم منتشر شده نیز مشخص نمی شود که آیا ماموران این دختر را که ظاهرا به دلیل حجاب نامناسب وارد مشاجره با پلیس شده بود به مقرپلیس منتقل کردند یا خیر.

این فیلم به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و واکنش بسیاری کاربران این فضاها اعم از چهره های سیاسی، هنری و ... را در پی داشت .

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۱۰۰۴۱۴:۳۵:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
والله فیلم که چیز دیگه ای میگه.
ناشناس۳۳۱۷۳۰۲۱:۰۸:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
خوب بگو چی چی مگیه
ناشناس۳۳۱۰۴۱۱۴:۴۷:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۱۶
احسنت
امیر حسین سلطان/تهران۳۳۱۱۹۰۱۵:۴۷:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۱۶
هر آنچه پلیس محترم حکم می کند و یا رفتار و عمل می کند لزوما و الزاما وحی منزل نبوده ، نیست و نخواهد بود. برخورد تند و دور از عطوفت لازم با یک و یا چند دخترخانم بدحجاب ولو بسیار پرخاشگر(به فرض) اینقدر جای مانور دادن و تلاش برای تغییر صورت مساله را نداشته و ندارد. وقتی جناب وزیر محترم کشور هم صریحا خواستار رسیدگی و بررسی موضوع می شوند حتما نیاز به این مهم را در عرصه مراودات داخلی و خارجی به خوبی تشخیص داده اند و ای کاش فرهنگ عذرخواهی و پوزش تا این حد متروک و مهجور واقع نمی گشت. امیدوارم رئیس محترم پلیس پایتخت خواننده این سطور از کامنت این حقیر باشند و پاسخشان را مرحمت نمایند. با سپاس /دبیر بازنشسته ریاضی آموزش و پرورش شهر تهران
افقهی۳۳۲۸۶۵۱۴:۴۵:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۱۷
کی مانور داد؟ شما شروع به مانور دادن و مظلوم نمایی کردید
مهدی۳۳۳۶۳۰۰۴:۵۰:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۱۸
اون دخترهای بی حیا و شلخته نباید عذر خواهی کنند؟! یک زن با شخصیت هیچ موقع از لغات رکیک استفاده نمیکند.
ناشناس۳۳۱۲۱۷۱۵:۵۴:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
درود بر ماموران زحمت کش ناجا
ناشناس۳۳۲۰۰۰۰۲:۳۷:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۱۷
این جمله را میشود به دو شکل خواند که معنی کاملا متفاوت دارد، و احتمالا دلیل این همه منفی هم به این دلیل است، 1- درود بر ماموران ناجا که همگی و بلا استثنا شریف و زحمت کش هستند (طبیعتا اینطور نیست و در هر سیستمی آدم های بد پیدا میشه) 2- درود برا ماوران ناجایی که شریف و زحمتکش هستند (بعید میدونم کسی با این حرف مخالف باشه، گرچه اینجا جاش نیست! چون بحث سر ماموری است که فردی را کتک زده)
ناشناس۳۳۱۲۴۳۱۶:۰۸:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
اگر برای یک جرمی که در عموم مردم واقعا جرم حساب میشه با این شدت برخورد میکردید حرفی نبود ولی در مقابله با بدحجابی واقعا اینکارا وضع حجاب رو بهتر میکنه یا بدتر؟
ناشناس۳۳۱۲۶۰۱۶:۱۹:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
بله پلیس در جایگاه چهارم به لحاظ مقبولیت قرار دارد . سایر گزینه ها عبارتند از. 1- صدا و سیما 2- شرکت سایپا علی الخصوص به خاطر پراید 3-ایران خوردو مخصوصا برای تولید 405 های خود انفجارشونده
اسدي۳۳۱۲۶۸۱۶:۲۴:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۱۶
سلام، اون دو دختر بدحجاب قاچاقچی و اراذل و اوباش بودند؟ پلیس ما نماد پلیس اسلامی است ما رفتار و برخورد پر افتخار ائمه اطهار رو نمایندگی می کنیم که اسوه حسنه هستند و سیره پیامبر و معصومین سلام الله علیهم در رافت و رحمت اسلامی متجلی میگردد امیدوار هستیم همه رعایت کنیم و از پاشیدن بذر نفاق و نفرت انگیزی در جامعه اسلامیمان بپرهیزیم
ناشناس۳۳۱۳۰۰۱۶:۳۳:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۱۶
حتی اگر اون خانوم توهین کرده باشه پلیس نباید توهین کنه. پلیس ضابط قضاییه و حق توهین و اجرای ضرب و شتم نداره. وظیفه ش فقط جلب اون خانوم بود اونم بدون توهین....واقعا که
ناشناس۳۳۱۳۲۵۱۶:۴۰:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
موضوع اصلا پلیس و رفتار اون نیست چرا که پلیس خیلی که کشورها ی غربی که الگوی روشنفکر مابان و سلبریتی های داخلی مان است از رفتار پلیس ایران در برابر قانون شکنی خشن تر است موضوع تنفر و ترس این عده و رسانه هاشون ار احکام اسلام است
ناشناس۳۳۱۴۵۱۱۷:۳۶:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
یه قانون بد بهتر از بی قانونیه. بنظر من پلیس باید ضمن هوشیاری بیشتر و البته با منش مدبرانه جلوی هنجارشکنی در جامعه رو بگیره.
ناشناس۳۳۱۵۷۱۱۸:۵۲:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
البته این نوع ادبیات خاص نظامیهاست و چیزی غیر از این نمی توان از آنها انتظار داشت. انتظار ما از کسانی هست که حل یک مسئله فرهنگی را بر عهده یک نهاد نظامی گذاشته اند. امیدوارم روزی که متوجه اشتباهشان می شوند خیلی دیر نشده باشد
ناشناس۳۳۱۶۵۱۲۰:۰۰:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۱۶
دقیقا کدوم ثانیه فیلم دختر به مامور حمله میکنه؟ آقایون لطف کنن مستند حرف بزنن. در ضمن فحش دادن دختر وقتی انجام شد که مامور کتکش زد
محمد۳۳۱۹۲۳۰۰:۲۷:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۷
حتی اگر به فرض اول دو تا خانم به ماموران نیروی انتظامی دشنام داده بودند که ندادند ، بازهم برخورد ماموران با دوتا خانم بسیار بد ، خشن و به دور از ادب و رفتار اداری بود.
حمید۳۳۱۹۵۰۰۰:۴۴:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۷
متاسفانه زحمت های شبانه روزی قالب این ماموران خادم در جهت حفظ وحراست امنیت وارامش مردم نا دیده اما یه مسئله کوچکی را اینقدر بزرگ نمایی میکنن
علی طباطبایی۳۳۱۹۶۷۰۱:۲۶:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۱۷
(( وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، )) خوب این مورد چه ارتباطی با مشکل بوجود آمده دارد؟ کسی منکر زحمات نیروی انتظامی نمی باشد، اما برخورد با مجرمین و نیز متهمین نیز دارای قاعده و قانون است . به صرف پلیس بودن که نمی توان با مردم هرگونه که خواستین برخورد کنید. از آن گذشته فیلم موجود بیان کلمات اهانت آمیز مامور پلیس می باشد که این عمل در قانون جرم می باشد و برخورد مردم نیز فازغ از مجرم بودن آن دختر خانم، تشان از مخالفت با همین برخوردهای فراقانونی می باشد. تا زمانی که اجرای قانون برای همه یکسان نباشد، اینگونه رفتار های غیرقانونی توسط ضابطین قانون نیز مشاهده و مخصوصاً هم باید با شدت بیشتری برخورد شود . درغیر اینصورت به بازرسی نیروی انتظامی دیگر نیازی نبوده و در قانون نیز پیش بینی میشد که ماموران به صرف مامور بودن هرگونه رفتاری که می خواهند انجام دهند.
ناشناس۳۳۲۰۲۷۰۶:۱۰:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۱۷
ناجای عزیز، بیا و کمک کن حق مرا مطابق حکم دادگاه بگیر.
مریم۳۳۲۰۴۸۰۷:۲۰:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۱۷
کاملا مشخصه برنامه ریزی کرده بودن که نیروی انتظامی رو بدنام کنن مخصوصا که ۱۰ روز قبل اتفاق افتاده بوده و بعد پخش شده در ضمن بی حجابی داره عادی میشه و این باعث تزلزل خانواده و ازدیاد طلاق میشه و اونایی که باید کار فرهنگی میکردن و نکردن و حالا توقع دارن نیروی انتظامی به وظیفش عمل نکنه بعصی از مسئولان بدشون نمیاد بیحجابی فراگیر بشه و اونا به دزدی و عارت خودشون برسن
محمد۳۳۲۰۶۷۰۷:۴۵:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۱۷
حتی اگر اون دخترا توهین کرده باشن وظیفه پلیس ایجاد آرامشه نه افزایش تشنج.تا حقیقت رو نپذیریم چاره ای جز قلب واقعیت نداریم.
ناشناس۳۳۲۰۷۹۰۸:۰۲:۵۹ ۱۳۹۷/۲/۱۷
هرکس دشمن پلیس باشه دشمن منم هست
ناشناس۳۳۲۱۰۶۰۸:۲۸:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۱۷
باید با بد حجابی غیر متعمدانه با تدبیر و دلسوزی کامل با شخص بدحجاب رفتار نمود ولی با مروجان متعمد بدحجابی در جامعه اسلامی با شدت و قوت برخورد کرد و ریشه های این آسیب جدی عفاف و پاکی را در ایران اسلامی نخست بدرستی شناسائی کرد و سپس با قاطعیت و با کمال تدبیر و هوشیاری و شجاعانه و بدون مسامحه ریشه کن نمود چه آنکه عدم برخورد و غفلت از آن همان و ریشه کن شدن اخلاق و پاکی از جامعه همان!!! درود بر بانوان پاک و محجبه و با وقار و آگاه کشور و درود بر نیروی انتظامی و پلیس آگاه و شجاع کشور عزیزمان ایران همیشه جاویدان.
محمد تكريت11۳۳۲۱۲۳۰۸:۴۷:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۱۷
اگر با این مامور خدوم و وظیفه شناس مقابله سیاسی شود به منزله جزای سنمار خواهد بود و دیگر ماموران اطمینان به پشتیبانی نخواهند داشت بنظرم باید از وی حمایت همه جانبه شکل بگیرد و تشویق گردد.
محمد۳۳۲۷۷۴۱۳:۴۹:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۱۷
در هر صورت اقتدار نیروهای امنیت باید حفظ شود در کشوری که نیروهای امنیتی اش اقتدار ندارند هرج و مرج ایجاد می شود...........البته و صد البته با این ارازل و اوباش که با برنامه برای تخریب نیروهای امنیتی دام پهن می کنند باید با اشد مجازات برخورد شود.....دورود و سلام خدمت زحمت کشان نیروی انتظامی.
ناشناس۳۳۲۸۰۴۱۴:۰۰:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۱۷
پس مثلا ما که کارمند هستیم و بعضی از ارباب رجوع ها که توهین می کنن می تونیم دعوا کنیم و بزنیمشون؟اگه اینجوریه پلیس بگه ما هم بدونیم
بندرانزلی۳۳۲۹۳۰۱۵:۲۶:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۷
ولنگاری بسیار زیاد شده اون دختر هم به ماموران توهین کرد هم به نظام (سی ساله .....)بعد هم ننه من غریبم و الکی بیافت زمین و فیلم هندی.بعدش هم پخشش کردند که چهره حکومت اسلامی رو تو دنیا مخدوش کنند اما کور خواندند. پلیس همچنان محبوب است.
نازنین۳۳۳۳۶۵۲۰:۳۶:۰۵ ۱۳۹۷/۲/۱۷
اگر پلیس با بد حجابی برخورد نکند بعضی ها فکر میکنند مملکت بی قانونه. اون دختر هم فحاش بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین