در جمع مردم سبزوار روحانی: هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد/ برای هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم / مشکل ارز نداریم

گروه سیاسی الف،   3970216053 ۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور گفت: مردم ایران بدانند هفته آینده در زندگی ما تغییری ایجاد نخواهد کرد و هر تصمیمی که ترامپ بگیرد در برابر آن طرح و برنامه داریم و مقاومت خواهیم کرد.

روحانی: هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد/ برای هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم / مشکل ارز نداریم

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در جمع مردم سبزوار اظهار داشت: در این سفر خوشحالم که طرح ها و پروژه های فراوانی در استان رضوی افتتاح خواهد شد. بعد از ماه ها و سال ها تلاش، ۴۳۶ پروژه و طرح به افتتاح می رسد.

وی افزود: یکی از طرح های مهمی که امروز افتتاح می شود، طرح «پارس فولاد» سبزوار است. در این دو روز، ۳ هزار میلیارد تومان و حدود ۲۰۰ میلیون یورو طرح افتتاح می شود.

روحانی تصریح کرد: این به معنای حرکت اقتصادی مردم غیور استان خراسان رضوی است. من لازم می دانم از مردم این استان و جای جای این دیار، به خاطر تلاش های ارزشمندشان سپاسگزاری کنم. 

روحانی با بیان اینکه در ۳۱ استان کشور بجز ۶ استان نرخ بیکاری پایین آمده و وضع اشتغال بهتر شده، اظهار داشت: یکی از استان های سرآمد در اشتغال طی سال گذشته، استان خراسان رضوی با ۱۲۴ هزار اشتغال است که به معنای تلاش کارآفرینان، بخش خصوصی، مردم، فرهیختگان، کارگران، معلمان و همه مسئولین اجرایی این استان است. در سال گذشته صادرات این استان به خارج از کشور نیز ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بخش ترانزیت کالا از این استان در سال گذشته ۱۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و تراز بازرگانی ۲۲ درصد رشد داشته که به معنای حرکت خراسان رضوی در مسیر رشد و تعالی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه خراسان رضوی قطب گردشگری کشور با ۳۰ میلیون زائر آستان مقدس مولا علی ابن موسی الرضا(ع) در سال گذشته بوده است، تاکید کرد: نه تنها این استان، بلکه ایران بزرگ ما هرچه دارد از برکت مولایمان علی ابن موسی الرضا(ع) است.

روحانی با تاکید بر اینکه در زمینه سامانه های نوین آبیاری قدم های بسیار ارزشمندی برداشته شده، عنوان کرد: در طول دولت های گذشته کل طرح های مربوط به سامانه های نوین آبیاری ۱۱۰ هزار هکتار بود. در دولت یازدهم و دوازدهم بیش از ۵۶ هزار هکتار مجهز به سامانه نوین آبیاری شده که به معنای حرکت ارزشمند مردم و بخش خصوصی در موضوع کم آبی کشور است.

وی افزود: در این استان بیش از ۶ هزار قنات وجود دارد و تصمیم بر بازسازی و احیا آنها بود که ۲ هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و امروز بخش بزرگی از آن اجرا شده و بخش بزرگ دیگری در سال های آینده عملیاتی خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در زمینه انتقال آب با خط لوله قدم های بسیار خوبی برداشته شده، اظهار داشت: امروز ۷۵ درصد آنچه در سفر قبل قول داده شد، انجام شده و بقیه آن نیز اجرا خواهد شد و در سال های آینده ۵۰۰ کیلومتر دیگر لوله گذاری انجام خواهد شد.

روحانی ادامه داد: امسال بارش استان نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش دارد ولی به معنای آن است که دولت توجه خاصی به موضوع کم آبی در این استان دارد.

روحانی گفت: من به مردم شریف سبزوار قول می دهم دولت به تمام پروژه های مورد تعهد خود از تکمیل خط راه آهن به سبزوار گرفته تا تکمیل بیمارستان حشمتیه، تا تکمیل بیمارستان ۱۵ هزار نفری، پایبند است. در حوزه های مختلف راه، نوسازی، پزشکی، آموزش و دیگر حوزه ها دولت با کمک شما عزیزان قدم های ارزشمندی را برداشته و در آینده هم برخواهد داشت.

رئیس جمهور ادامه داد: قرار ما ملت ایران با هم از سال ۹۲ این بود که با ایران هراسی که به دروغ آمریکا و صهیونیست ها در دنیا ترویج کرده بودند، مبارزه کنیم و به مردم دنیا بگوییم ملت ایران ملتی صلح طلب است. ما از سال ۹۲ همه تلاش کردیم که سیاست خارجی خود را با هزینه کمتر اما با عزت و سربلندی به پیش ببریم.

وی تصریح کرد: ما می خواستیم به مردم دنیا بگوییم که تحریم هسته ای علیه ایران کار اشتباهی است و دنیا باید از این طرح نادرست خودش عقب نشینی کند؛ به ویژه قدرت های بزرگ و ما خواستیم به دنیا بگوییم همانطور که رزمندگان ما در میدان دفاع مقدس پیروز شدند، دیپلمات های ما هم با بهترین توانمندی و با هنرمندانه ترین و منطقی ترین سخنان می توانند پای میز در برابر قدرت های بزرگ جهان سخن بگویند و منطق خود را به کرسی بنشانند.

رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه دیپلمات های سرافراز ما توانستند به خوبی این کار را انجام دهند، اضافه کرد: ما از آذر سال ۹۲ اولین قدم تحریم را شکستیم که آن تحریم پتروشیمی، تحریم خودروسازی، تحریم در حوزه فلزات گران بها بود. اینها تحریم هایی بود که پیش از سال ۹۰ در ایران شروع شده بود و ما در آذر ۹۲ بخشی از این تحریم ها را به لطف خداوند شکستیم.

روحانی ادامه داد: ما بخش دیگری از تحریم را در سال ۹۴ و با توافق با شش قدرت جهانی شکستیم، یعنی فروش نفت ما دو برابر شد، مبادلات بانکی ما کمابیش با دنیا آغاز شد، بیمه ما شرایط عادی خودش را پیدا کرد، صادرات و واردات ما در مسیر درست خود قرار گرفت و این ها علیرغم این بود که آمریکایی ها متاسفانه در همه مراحل به تعهدات خود درست عمل نکردند و کارشکنی داشتند.

رئیس جمهور گفت: ما در طول این مدت به تعهداتی که به دنیا داده بودیم عمل کردیم و امروز  پس از ۵ سال از سال ۹۲ تا امروز به نقطه ای رسیدیم که شما مردم غیور باید از آن مطلع باشید.

رئیس جمهور گفت: این آقایی که جدیدا به عنوان رئیس جمهور آمریکا سخنان خودش را از ۱۵ ماه پیش شروع کرده بود و مرتب می گوید برجام بدترین توافق تاریخ آمریکا بوده، مداوم می گوید این توافق فقط به نفع ایران است و به ضرر آمریکا و دائما این طور مطرح می کند که دولت قبلی آمریکا در برجام دچار اشتباه شده است و ایران بر سر ما کلاه گذاشته است.

وی ادامه داد: ما سر کسی کلاه نگذاشتیم، ما با منطق حرف خودمان را مطرح کردیم و با ۶ کشور پای میز مذاکره بودیم و شورای امنیت سازمان ملل هم آن را تصویب کرده است.

رئیس دولت دوازدهم تصریح کرد: ما همه با کمک هم قدم های درست و محکمی تاکنون برداشته ایم و در طول این مدت چهار سال و نیم مردم جهان به ایران بزرگ به عنوان یک قدرت افتخار کرده اند و هیچ کس در دنیا نیست که بگوید کار ما اشتباه بوده است. یک کشور کوچک و یک رژیم و یک کشور دیگر هست که می گویند برجام اشتباه بوده و بقیه دنیا همه می گویند کار ما درست بوده است؛ آمریکا یکی از آن کشورهاست، رژیم منحوس صهیونیستی یکی دیگر و سومین آنها عربستان است.

رئیس جمهور بیان کرد: تا امروز همه ملت از اقشار مختلف از دولت حمایت کرده اند و جا دارد از رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح، کلیه دستگاه ها و نهادها تشکر کنم چرا که همه دست به دست هم دادیم تا امروز به اینجا برسیم.

روحانی گفت: امروز آمریکایی ها نسبت به برجام ممکن است چند طرح را مد نظر داشته باشند؛ یا از برجام خارج شوند، یا به برجام لطمه بزنند یا اینکه اروپا به طور کامل از آمریکا جدا شود.

وی افزود: آمریکا در برابر ملت ایران کاری از پیش نخواهد برد. آمریکا همیشه در طول ۴۰ سال گذشته، علیه ملت ایران فتنه کرده است اما هیچ گاه در برابر عظمت نظام و ملت ما موفقیتی به دست نیاورده است و این بار هم آمریکا دوباره خطا و اشتباه می کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکا اگر بخواهد از برجام خارج شود، به زودی خواهد فهمید که پشیمانی تاریخی برای او خواهد بود.

روحانی گفت: از چند ماه پیش، تمام دستورات لازم به بخش های اجرایی کشور داده شده است. به سازمان انرژی اتمی دستورات لازم ابلاغ شده و چند روز پیش باز هم با مسئولان ارشد این سازمان درباره برنامه های آینده صحبت کردم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسیر ما روشن است اظهار داشت: بخش اقتصادی دستورات لازم را گرفته است. اینکه شما می بینید دولت طرح جدیدی برای ساماندهی ارز اتخاذ کرد، بر این مبنا بود که آمریکا بفهمد اگر بخواهد هر توطئه ای علیه ملت ما اجرا کند، مردم ما باید خیالشان برای واردات و برای آنچه برای تولید کشور و خدمات مورد نیاز است، راحت باشد.

روحانی تاکید کرد: دولت با قدرت ارز را با همان قیمتی که اعلام کرده، در اختیار واردکنندگان و کارآفرینان قرار می دهد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس جمهور گفت: ما در سال ۹۷، صد میلیارد دلار درآمد نفتی و غیر نفتی خواهیم داشت و مخارج ما از ۷۰ میلیارد دلار بیشتر نیست. بنابراین ما مشکلی به نام ارز برای اداره سال ۹۷ و اداره کشور به هیچ عنوان نداریم.

وی با بیان اینکه تبلیغات آمریکایی ها و صهیونیست ها سراسر واهی است گفت: ملت ایران از شما و توطئه های شما ترسی ندارد. ملت بزرگ ما با مسئولین و با رهبری فرهیخته کشور، به راه پیشرفت و توسعه ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور تصریح کرد: بنابراین ما به مسیر نظام و انقلاب خود در سال چهلم انقلاب با وحدت و هماهنگی، امروز دیگر جناح راست و چپ، اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدالی امروز همه با هم هستیم و دست به دست هم داده ایم. ترامپ و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ملت ایران متحد هستند.

روحانی خطاب به آمریکایی ها و اروپایی ها گفت: ملت ما به عهد خود وفادار است اما با صراحت به همه دنیا می گوید، راجع به سلاح و دفاع از کشورمان با کسی مذاکره نخواهد کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما هر مقدار سلاح و امکانات و هر مقدار موشک که مورد نیاز کشور باشد، می سازیم و انبار می کنیم و به کسی ربطی ندارد که ملت ایران برای دفاع از خود چه تصمیمی اتخاذ کرده است. ما درباره بنیه دفاعی خود با کسی مذاکره نخواهیم کرد.

وی گفت: ما برای اینکه منطقه امن باشد، می خواهیم با دنیا حرف بزنیم. ما با ترکیه و روسیه با هم درباره سوریه در حال مذاکره هستیم. ما با کشورهای دیگر درباره یمن در حال گفتگو هستیم اما باید به دنیا بگوییم که ما با تروریسم در هر جای این منطقه باشد، مبارزه می کنیم.

رئیس جمهور در بخشی از اظهارات خود خطاب به غربی ها، گفت: ما نخواهیم گذاشت در این منطقه یک داعش دیگر درست کنید و با ملت های منطقه بجنگید، بلکه ما صلح و ثبات منطقه را می خواهیم. به دنیا می گوییم که اهل جنگ و تنش نیستیم، اما اهل دفاع هستیم و قاطعانه از منافعمان دفاع می کنیم و در برابر هر توطئه ای خواهیم ایستاد.

روحانی تاکید کرد: مردم ایران بدانند هفته آینده در زندگی ما تغییری ایجاد نخواهد کرد و هر تصمیمی که ترامپ بگیرد در برابر آن طرح و برنامه داریم و مقاومت خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: ملت ایران ملتی آزاد، غیور و مقاوم است و کید دشمنان ما را تضلیل نخواهد کرد.

دیدگاه کاربران

مشعود۳۳۰۵۷۴۱۱:۰۶:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۱۶
مقاومت رو قبلا باید می کردی. الان که همه چی رو دادی رفته باید جواب پس بدی.
ناشناس۳۳۰۶۵۱۱۱:۴۸:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
حتما به تو باید جواب پس بده ؟:))
ناشناس۳۳۰۸۴۰۱۳:۲۱:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
معلومه که باید به مردم جواب بده منظور شما چیه؟
ناشناس۳۳۱۳۵۸۱۶:۵۲:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ناشناس ۳۳۰۶۵۱ !! روحانی به تو نه ، اما به ۹۹% باید جواب بده.
ناشناس۳۳۱۴۰۴۱۷:۱۳:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
خروج ترامپ از برجام چه ربطی به دولت داره ؟؟
ناشناس۳۳۱۷۶۱۲۱:۳۴:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
راست میگه بابا تقصیر احمدی نژاده
ناشناس۳۳۱۸۶۴۲۳:۲۰:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۱۶
کمی فکر کن. نه تنها ربط داره بلکه بانی همه گرفتاریهای ملت دولته.
ناشناس۳۳۳۶۰۵۰۱:۲۷:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۱۸
بلی ایشان مشکل ارز ندارند ! مبایل سونی Sony Xperia XZ1 که تا پریروز بود حدود 2450000 تومان امروز شده 3240000 تومان !
ناشناس۳۳۱۰۸۸۱۵:۰۶:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
مگر تو شهروند این اب و خاک نیستی؟
ناشناس۳۳۱۲۹۳۱۶:۳۱:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۱۶
آفایام مشکل ارز ندارند اما مردم کهم دلار 1000 تومانی را باید بالای 6000 تومان بخرند مشکل دارند
تبریزی۳۳۱۳۳۹۱۶:۴۴:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱۶
زندگی ما = زندگی مسئولین. یه بار هم که شده حرف راست زد!
هاشم۳۳۰۷۸۳۱۲:۵۲:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
روحانی: هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد
ناشناس۳۳۰۵۷۵۱۱:۰۷:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
مردم علاقه به مقاومت ندارند . مثل شما وصل بیت المال نیستیم
ناشناس۳۳۰۵۷۶۱۱:۰۷:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
دلار ۷۲۰۰ شده. سر کوچتون ارزونتر میدن نکنه؟
ناشناس۳۳۰۶۵۵۱۱:۴۹:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
هنوز تا 4 برابر شدن زمان احمدی نژاد خیلی فاصله داره هر وقت شد 16 تومن بیا !
تهرانیان۳۳۰۸۰۶۱۳:۰۲:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
احمدی نژاد 6سال ثابت نگه داشت سال ششم چندهفته پیک زد و محمود پایین اورد به 3200 اما اینها 92 از روز اول 3200 تحویل گرفتند طی 5سال رسوندند به 6500 تازه با این ادعاها و برجام بازیشون
ناشناس۳۳۱۳۱۳۱۶:۳۶:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱۶
عمو محمود از 1000 کرد 4000 ! یعنی چهار برابر پس 16 تومن بیا حرف بزن
ناشناس۳۳۱۳۳۶۱۶:۴۳:۳۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
احمدی نژاد سکه 100 تومنی کرد 1.5 میلیون جواب داد ؟:)))
ناشناس۳۳۱۵۰۸۱۸:۱۳:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
عزیزم روحانی سه هزار تومن زیادش کرد، احمدی نژاد هم همونقدر. پس میزان تاثیرشون یک اندازه است. البته بدون تحریم و با حقوقدان بودن.
ناشناس۳۳۱۷۰۵۲۰:۴۱:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
بی انصاف چرا میگی چهار برابر شد؟ چرا نمیگی در زمان احمدی نژاد بعد از 8 سال 3 هزار تومان گران شد و در زمان روحانی ظرف مدت 5 سال 3 هزار تومان گران شد؟ اگر قراره بگی چند برابر شده، لطفا انصاف داشته باش و بگو از زمان رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در مجموع 21 سال قدرت اجرایی و بانک مرکزی دست اصلاح طلبان و اعتدالیون و کارگزاران بوده که همگی در یک جبهه محسوب میشن و فقط 8 سال دست احمدی نژاد بوده؟ قبول مقصر رسیدن از 1000 تومان به 4000 هزار تومان احمدی نژاد بوده، مقصر رسیدن از 7 تومان به 1000 تومان و بعد رسیدن از 4000 تومان به 6000-7000 تومان را هم بگو کی بوده.
ناشناس۳۳۱۷۴۶۲۱:۲۲:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
حتما ریس جمهور بعدی هم بشه64000تومان خوبه شما اقتصاد درس نمیدی
ناشناس۳۳۰۷۲۳۱۲:۱۶:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
شایعه نکن اقا دلار 63700 و یورو 76200 ریال تمام
ناشناس۳۳۰۷۸۶۱۲:۵۳:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱۶
الان یا الان؟!
ناشناس۳۳۰۸۷۳۱۳:۳۴:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
دوست عزیز همین الان دلار حواله 7000 تومنه چی داری میگی شما؟
ناشناس۳۳۰۶۱۹۱۱:۳۰:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۱۶
آقای روحانی وقتی میگید نگران نباشید من بیشتر نگران میشم و حتی میترسم چون شخص شما در مصاحبه تلویزیونی فرمودید مردم نگران قیمت دلار نباشن. حال ببینید قیمت دلار چگونه است.
بی سواد۳۳۰۶۲۷۱۱:۳۵:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۱۶
موقعی که بتون میریختی در صنعت هسته ای باید مقاومت میکردی این روزا باید میدیدی چیزی نذاشتی که باهاش مقاومت کنیم
ناشناس۳۳۱۲۷۵۱۶:۲۶:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
الان بمب هسته ای می زدیم یعنی؟
sahatabar۳۳۰۷۳۲۱۲:۲۳:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی سلام علیکم تشریف فرمایی شما را به استان خراسان رضوی به ویژه خطه سربداران خوش آمد عرض می کنم. من از اهالی سبزوار هستم و از وضعیت اشتغال و بیکاری در آن شهر بی اطلاع نیستم. متاسفانه به علت بیکاری زیاد(بیشتر از متوسط کشور) در سبزوار، آمار جرم در این شهر رو به افزایش است. لطفاً کف جامعه را مشاهده کنید و فقط به آمار و ارقام مسئولین بسنده نکنید.
ناشناس۳۳۰۷۹۶۱۲:۵۷:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
اخر صنایعی که مصرف اب انجا را از بین میبرد بدرد چه میخورد کشاورزی انجا هم نابود میشود و چند سال دیگر میشود مثل اصفهان از کم ابی
ناشناس۳۳۰۸۰۲۱۳:۰۰:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ارزش پول مردم نصف شده ، دیگه تغییرچجوریه مگه؟
ناشناس۳۳۰۸۰۵۱۳:۰۲:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
سکه شد دوملیون سیصد دلار شد 7400 کل اقتصاد در حال فروپاشی است اقایان در سکوت کامل هستند و موج گرانی ها در راه است
علی۳۳۰۸۱۰۱۳:۰۴:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ترامپ هنوز برای برجام اعلام قطعی نکرده دلار شده 6800 و هر گرم طلا 208 هزار تومان بعد شما میگی اعلام بکنه هیچ فرقی به حال شما نمی کنه ؟ البته بنده خدا راست میگه برای آقازاده ها فرقی نمیکنه . فکر کنم باید دیگه منتظر دلار 10 هزار تومان باشیم
ناشناس۳۳۰۸۲۵۱۳:۱۵:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
خیلی روحیه داره !!! هنوز فکر میکنه دلار 4200 تومنه !!!
ناشناس۳۳۰۸۶۶۱۳:۳۰:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ول ای جان دفع شر موش کن وانگهان در جمع گندم کوش کن آقای رییس جمهور لطفا شما و سایر مسئولین نظام بگذارید مردم خودشان هم حرف بزنند . همه اش از طرف مردم سخن نگویید . حرف من این است : اگر نظام جلوی فساد ، رشوه ، اختلاس ، بی عدالتی و . . . را بگیرد ما هم مقاومت می کنیم و در کنار شما خواهیم بود . در غیر اینصورت چه دلیلی دارد که مردم در کنار نظام و علیه ترامپ ایستادگی کنند ؟ اینطور نمی شود که هزینه را مردم بدهند و عده ای خاص مشغول چپاول باشند . عده ای متعصب هم عرصه فرهنگ و دین و زندگی را بر مردم تنگ کنند و شما ها هم هیچ کاری نکنید
omid۳۳۰۸۷۶۱۳:۳۵:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
احسنت،واقعاهفته اینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد،دیگه بالا تر از سیاهی که رنگی نیست،اولین حرف دزست این دولت بود،کاملا صحیح و منطقی دیگه با این وضع ارز و نرخ بیکاری و تورم اقلام ضروری و بانکداری ربوی و نقدیندگی تولید شده رو کاغذ و.... آب از سر نه یه وجب که خیلی گذشته،کاملا درست میفرمایند هفته اینده و هفته های اینده چه اتفاقی قراره بیافته؟
شهروند۳۳۰۹۲۲۱۳:۵۸:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ازاول هم این برجام اشتباه بودهیچ خیری ازش ندیدیم دوباره برگشتیم سرخونه اول
فرشید۳۳۱۴۲۵۱۷:۲۱:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
اونوقت اگه برجام اشتباه بود درستش چی بود؟ اینکه هشت سال مذاکره کنیم و بعد از هر مذاکره چند تا تحریم اضافه بشه؟
ناشناس۳۳۲۲۵۹۱۰:۰۸:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۱۷
نه الان خوبه تحریمم داریم صنعت هسته ای هم بتون ریزی شد
ناشناس۳۳۰۹۲۸۱۴:۰۲:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۱۶
هنوز ترامپ تصمیم نگرفته وضعیت دلار و سکه و ..... اینطور شده خدا بخیر کنه هفته بعد رو . البته ما از ترامپ نمیترسیم . ترس ما از شما مسئولین هستش.
ناشناس۳۳۰۹۳۲۱۴:۰۳:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
همه ی اینا درست، ولی حقوق کارمندها و بازنشستگان را 80 درصد باید اضافه کنی والا...
ناشناس۳۳۰۹۵۶۱۴:۱۴:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
بدبخت شدیم باز گفت نگران نباشید
ناشناس۳۳۰۹۷۸۱۴:۲۲:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
ولی ما امیدواریم تغییری رخ بدهد! دلار و سکه بیان پایین!
ناشناس۳۳۱۰۳۷۱۴:۴۶:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱۶
قرار نیست بلافاصله تو هفته ی دیگه اتفاقی بیافته یواش یواش داغون میشیم.ضمنا اگه نفت دوباره تحریم بشه رو نصف اون مبلغ هم حساب نکن.ما اگه بمب اتم هم داشتیم باز هم تا نابود کردن کل انها امریکا تحریمها رو ادامه میداد.نمونه اش کره شمالی تا تمام سیستم اتمیشو داغون نکنه یه تحریم هم از روش برنمیدارن.تازه ما مشکل سوریه و یمن هم داریم.
ناشناس۳۳۱۲۲۸۱۶:۰۰:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
رییس جمهور محبوب!!! با قلبی اکنده از امید و احترام و خشوع و در نهایت خویشتنداری ، لطفا سکوت کنید.
ناشناس۳۳۱۳۴۰۱۶:۴۴:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
درست صحبت کن عمو
ناشناس۳۳۱۲۶۵۱۶:۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۱۶
به امریکا میگه ما برنامه داریم اخی شما برای ارز و طلا هم برنامه داشتید مردم دیدن چه شد
ناشناس۳۳۱۳۳۳۱۶:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱۶
مردم فراموش کار ایران یادتونه چطور این آقا و معاونش میگفتن اگه ثبات میخاید و تحریم نمیخاید ب ما رای بدید!!!!؟؟؟؟یادتونه اصلاح طلبا میگفتن رییسی بیاد دلاد ۷۰۰۰میشه!!!!
عباس۳۳۱۴۶۹۱۷:۴۵:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱۶
جناب آقای روحانی لطفا چشمت را از افق بردار!!!! دادا ما این پایین داریم له میشیم
ناشناس۳۳۱۵۵۰۱۸:۳۴:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
هر انچه که به پول مردم سود بانکی دادید با نصف کردن ارزش پول همه سودها را چند برابر پس گرفتید
ناشناس۳۳۱۵۵۵۱۸:۳۷:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
اقای رییس جمهور وقتی شما میفرمائید مردم نگران نباشند والله تن ما به لرزه در می آید
ناشناس۳۳۱۷۱۳۲۰:۵۱:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۶
مردم ما کم حافظه شدن، اظهار نظر بهمنی در بهمن سال 90 این بود: "ارز تک‌نرخی با قیمت 1226 تومان از شنبه عرضه می‌شود" بهمنی گفت ما فقط 1226 رو به رسمیت میشناسیم و عرضه هم میکنیم؟ خرید و فروش قاچاق هست، هرکی ارز داره بیاره تحویل بده! یادتون رفته؟! حالا در زمان آقای روحانی که دولت احمدی نژاد را میکوبد میبینیم دقیقا همان رفتار را انجام میدهد و سیف میگوید قیمت 4200 تومن هست...
ناشناس۳۳۱۷۲۰۲۰:۵۶:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
بعد از دست داشتن روحانی در مسدود سازی تلگرام، کوچکترین جایی برای حمایت ما از روحانی وجود ندارد. در ضمن کاهش ارزش پول‌ ملی با ناامیدی سیاسی و اقتصادی رابطه ی مستقیم دارد، که شخص روحانی با چینش اشتباه کابینه ی دوم نقش زیادی در نا امیدی جامعه داشته است.
ناشناس۳۳۱۷۲۴۲۰:۵۸:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۶
بله آقای روحانی، شما کاملا درست فرمودید. هفته ی آینده تغییری در زندگی شما روی نخواهد داد.
بچه ی شوش۳۳۱۷۵۱۲۱:۲۶:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۱۶
آقای روحانی، مگر می شود نگران نبود وقتی که یک کارگر ‌ایرانی پارسال این موقع حقوقش روزی حدود ۱۴‌ دلار بود و امسال ۷ دلار شده است. شما هم شده اید احمدی نژاد این مملکت. شما با دولت دوم خود کشور را به سوی ونزوئلا شدن دارید پیش می برید. اگر نمی توانید به وعده هایی که بابت آن از ما رای گرفتید عمل نماییید، لطف فرموده و رای ما را پس بدهید.
ناشناس۳۳۱۸۰۶۲۲:۱۶:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۱۶
این که هفته آینده در زندگی ما اتفاق جدیدی نمیفته حرف عجیبیه ها!!!!!! اگه با تموم شدن برجام اتفاق جدیدی نمیفته خب پس اون آفتاب تابان و گلابی ها و گشایشها و رونق اقتصادی و .... مذاکرات طولانی و هتل کوبورگ و .... واسه چی بود؟ اگه قرار نیست اتفاق جدیدی بیفته بنابراین دَدَم وای یعنی دلار همینطور میخواد بالا بره؟ خدا کنه هفته آینده یه اتفاق تازه بیفته
عدالت۳۳۱۹۴۸۰۰:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱۷
قبلا اعلام کردند هر روز تاخیر در امضای برجام چند میلیون دلار به کشور خسارت وارد می شود این روزها اعلام می کنند بدون برجام هیچ مشکلی برای کشور پدید نمی آید راستی کدام سخن را باید باور کنیم؟!!!!
ناشناس۳۳۲۱۱۶۰۸:۴۲:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۱۷
از اول اردیبهشت اتفاقات عجیبی افتاده است رشد قیمت سکه و طلا واقعا بالا بوده است و برعکس مسکن که قیمت آن بالا رفته بود نه تنها پایین آمد بلکه در حال در جا زدن است و فروشنده مسکن بیشتر از خریدار شده است به نظر میرسد پولها از مسکن به طلا تبدیل میشود و باید شاهد افت شدید قیمت مسکن باشیم
محمد۳۳۲۸۱۴۱۴:۰۹:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۱۷
تغییر در زندگی شما شاید ایجاد نشود ولی برای ما چرا خواهد بود
ناشناس۳۳۳۰۵۳۱۶:۵۲:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۱۷
اتفاقی نمی افتد برای ما منظور خود شما هستید یا مردم..
ناشناس۳۳۳۹۲۱۱۰:۱۴:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۱۸
وضعیت اقتصادی کشور تو این چهل پنجاه روز به اندازه کافی تغییر کرده کسی منتظر تغییر جدید نیست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  15. اسراییل چه باید بکند؟ 

  16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین