واکنش شمخانی به اظهارات رییس جمهور متوهم آمریکا

گروه جهان الف،   3970215197

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین ابعاد جنگ ادراکی که برای قرار دادن گزاره جعلی تسلیم- جنگ در برابر افکار عمومی دنبال می‌شود، گفت: امکان شکل گیری هیچگونه جنگی علیه ایران متصور نیست.

به گزارش مهر، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیّت ملّی در گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که بعداز ظهر روز شنبه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار گردید طی سخنانی از نیروی انتظامی بعنوان یکی از مهمترین نهاد‌های کشور یاد کرد که در شئون مختلف انتظامی، امنیّتی و اجتماعی، دارای کارکرد‌های راهبردی و تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که بیشترین ارتباط را با لایه‌های اجتماعی داراست به عنوان حسگر بسیار مهمی می‌تواند شرایط و نیازمندی‌های جامعه را در ابعاد مختلف تشخیص داده و منعکس کند.

دریابان شمخانی با اشاره به سه دوره رشد ناجا که با جهش سازمانی، هویتی و کارآمدی همراه بوده است خاطر نشان کرد؛ ناجا به عنوان سازمانی انتظامی- اجتماعی علی رغم پیچیدگی‌های ماموریتی توانسته است با بگارگیری هوشمندانه فناوری‌های نوین ضمن افزایش سرعت و کیفیت در ارایه خدمات، موضوع نظارت بر عملکرد خود را نیز ساختارمند کرده و در این حوزه در سطح کشور پیشتاز باشد.

دبیر شورای عالی امنیّت ملّی با مقایسه نقش و جایگاه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با سازمان‌های مشابه در دنیا خاطر نشان ساخت: ماهیت مردمی، خویشتنداری و رافت همراه با اقتدار، موجب افزایش اعتماد جامعه به پلیس و نفوذ معنوی این نیرو در کشور شده است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء نرم افزاری و تلاش مستمر برای موثرتر عمل کردن به ویژه نسبت به تهدیدات جدید و پیچیده دشمن و همچنین روز آمد کردن شیوه‌های کنترلی و مجهز شدن به دانش روز عملیات روانی را از وظایف جدی و الویت‌های ناجا ذکر کرد و بر مقابله قاطع و همه جانبه با متخلفان و هنجار شکنان که به شکل پیچیده‌ای سعی دارند رخداد‌های فرهنگی و اجتماعی را سیاسی و سپس امنیّتی کنند، تاکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیّت ملّی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات و اقدامات رییس جمهور متوهم آمریکا در موضوع برجام گفت: موفقیت یا شکست برجام به عنوان توافقی سیاسی و امنیّتی که به تایید شورای امنیّت سازمان ملل رسیده، آزمونی تاریخی برای ارزیابی اثرگذاری منطق گفتگو به جای منازعه و همچنین میزان کارآیی نهاد‌های بین المللی برای حل و فصل مسالمت آمیز چالش‌های گوناگون در جهان است.

وی افزود: اگر رئیس جمهور فعلی آمریکا توافق و تعهد دولت قبل از خود را قبول ندارد؛ قطعاً هیچ کشور دیگری حاضر به مذاکره و توافق با آمریکا نخواهد بود چرا که این احتمال وجود دارد که دولت‌های بعد نیز تعهدات دولت فعلی را رد کنند.

دریابان شمخانی با تبیین ابعاد جنگ ادراکی که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای قرار دادن گزاره جعلی تسلیم- جنگ در برابر افکار عمومی دنبال می‌شود، اظهار داشت: به عنوان مسئول نهاد امنیت ملی کشور با صراحت و اطمینان اعلام می‌کنم که به دلیل برآورد دشمنان از اقتدار سیاسی و آمادگی نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی و همچنین فقدان اراده، انسجام و توان عملیاتی دشمن، امکان شکل گیری هیچگونه جنگی متصور نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین