شرایط خرید ملک در گرجستان

گروه اقتصادی الف،   3970215080 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

گرجستان، بعنوان عروس قفقاز کشوری است اروپائی که سیاسیون آن به دنبال آن هستند که این کشور را وارد اتحادیه اروپا بنمایند و به همین دلیل پیشرفت این کشور در سالهای اخیر چشمگیر بوده است، در حال حاضر گرجستان سالهاست که عضو ناظر اتحادیه اروپا می باشد و در سالهای اخیر مورد پشتیبانی قدرتهای غربی قرار گرفته است .

 

 گرجستان، بعنوان عروس قفقاز کشوری است اروپائی که سیاسیون آن به دنبال آن هستند که این کشور را وارد اتحادیه اروپا بنمایند و به همین دلیل پیشرفت این کشور در سالهای اخیر چشمگیر بوده است، در حال حاضر گرجستان سالهاست که عضو ناظر اتحادیه اروپا می باشد و در سالهای اخیر مورد پشتیبانی قدرتهای غربی قرار گرفته است .

در همین حین و با مهمتر شدن موضوع مهاجرت به گرجستان، خرید ملک در گرجستان در میان ایرانیان به درجه اهمیتی خاصی رسیده است .

 در این میان، موضوع اقامت گرجستان نیز از اهمیت ویژه ای برخورداراست که هموطنان بسیاری با هدف اخذ اقامت گرجستان خانه یا انواع دیگر املاک را در گرجستان خریداری می نمایند .

در حال حاضر ایرانیان زیادی به کشور گرجستان مهاجرت می نمایند، از دلایل مهمی که هموطنان ارجمند ایرانی گرجستان را بعنوان مقصد مهاجرت انتخاب می نمایند می توان به نزدیکی این کشور به ایران اشاره نمود که با یک پرواز 1 ساعت و 20 دقیقه ای می توانید از تهران به تفلیس یا بلعکس سفر نمائید .

 

امروزه املاک زیادی توسط ایرانیان خرید و فروش می شود، آنهم به دلیل راحتی اسکان و حس امنیت بیشتر .

در حال حاضر و طبق قوانین جاری گرجستان، هر شخص خارجی که ملکی را در گرجستان خریداری نماید (خواه مسکونی یا تجاری) و ارزش این ملک حداقل 35 هزار دلار آمریکا باشد طبق قوانین جاری، دولت گرجستان، اقامت این کشور را به خریدار بعوان امتیاز اهدا می نماید .

املاک در مناطق مختلف با قیمت های گوناگونی موجود هستند که می توان گفت مناسب ترین قیمت برای هر متراژ 500 دلار آمریکا به ازای هر متر است که می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هموطنان گرامی باشد .

توجه داشته باشید که در گرجستان املاک به صورت های گوناگونی خرید و فروش می شوند که از نظر قیمت مقرون به صرفه ترین دسته از املاک آن هائی هستند که بصورت سفید خریداری می شوند. همانطوری که از اسم آنها یعنی خانه سفید پیداست این دسته از خانه ها پس از اتمام ساخت اسکلت ساختمان روی آنها سفت کاری و گچ کاری انجام می شود، لوله و اتصالات و برق در آنها بکار رفته و تکمیل شده است و تنها نیاز به اضافه نمودن برخی امکانات دارند، اما از این نظر این دسته از خانه ها به صرفه تر هستند زیرا برای تکمیل امکانات آنها و اصطلاحاً سبز نمودن خانه هزینه بسیار کمی را صرف خواهید نمود .

مورد دومی که بعنوان شروط خرید می بایست مورد توجه قرار دهید این است که بهتر است خانه یا املاکی که خریداری می نمائید حتی الامکان سعی نمائید بطور مستقیم از سازندگان و پروژه های ساخت و ساز بزرگ خریداری انجام دهید زیرا مزیت های گوناگونی را برای شما دارد که از جمله آنها می توان اشاره نمود به اینکه در زمان خرید، پول شما مستقیماً توسط بانک به حساب شرکت سازنده واریز می شود و به شما علاوه بر رسید رسمی شرکتی به همراه مهر 2 قرارداد رسمی بصورت محضری داده خواهد شد که از آن جمله آن می توان به قرارداد مستقیم سازنده با خریدار و قرارداد رسمی واسط با سازنده اشاره نمود که امور حقوقی شما را پیگیری خواهند نمود.

توجه داشته باشید افراد زیادی هستند که بعنوان مدعی برای شما املاکی را پیدا می کنند اما تنها به دنبال سود شخصی هستند پس در جریان باشید که در حال حاضر بنگاه های زیادی هستند که به خریداران خانه بعنوان کیسه ای پر از پول می نگرند، تلاش کنید از واحدهای معتبر و کارگزارهای سالم خریداری نمائید .

 

نکته قابل تامل این است که بسیاری از بنگاه های املاک در گرجستان متاسفانه در هنگام تسویه حساب هیچگونه مبلغی را از خریدار دریافت نمی نمایند ، بدین صورت خریدار نیز از این موضوع بسیار خوشحال است ، این در حالی است که بنگاه بروی متراژ ملک مورد نظر برای خریداری هزینه ای را کشیده که در صورتی که این رقم را محاسبه نمائید رقم بسیار بالائی خواهد شد و دیگر نیازی به دریافت این مبلغ از خریدار نمی باشد پس توصیه می کنیم به بنگاه های معتبر مراجعه نمائید و حتی اگر امکان آن را دارید که 3 درصد مبلغ را به بنگاه مورد نظر پرداخت نمائید اما مطمئن باشید بنگاه مورد نظر، جانب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده، توصیه میکنیم در این خصوص حتمن با شرکت خدمات مهاجرتی سام جورجیا در تماس باشید .

 

 

خرید ملک در گرجستان از سازندگان بجای صاحبان ملک

توصیه کارشناسان املاک شرکت سام جورجیا این است که بجای پرداختن هزینه های هنگفت برای تحویل گرفتن خانه های کاملاً آماده و مبله شده اولاً ملک خود را توسط بنگاه های املاک مطمئن از پروژه های معتبر به همراه قرارداد رسمی خریداری نمائید و سعی نمائید ملک خود را بصورت سفید خریداری نمائید و تا مرحله Green را با هزینه خود انجام دهید زیرا از نظر هزینه مالی برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود .

 

هزینه متوسط یک خانه دو خوابه در یک منطقه متوسط رو به خوب در گرجستان بین 45 الی 60 هزار دلار آمریکا می بشد که این هزینه زمانی برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود تا آنرا از مرحله سفید به مرحله سبز برسانید و بصورت مبله تحویل نگیرید، اما شرایط برخی اوقات متفاوت بوده و افراد نیاز به اسکان فوری در محل خانه خود دارند که در این شرایط پیشنهاد میکنیم پیش از خرید از کارشناسان املاک شرکت سام جورجیا مشاوره رایگان دریافت نمائید .

 

خرید ملک با اهداف توریستی و سرمایه گذاری در گرجستان

برخی اشخاص با اهداف تجاری مشخص در گرجستان اقدام به خرید خانه و یا ملک می نمایند ، افتتاح کافی شاپ و رستوران، افتتاح هتل و ارائه خدمات توریستی و یا به حالت ساده اقدام به اجاره روزانه منزل خود به توریست ها می نمایند. مژده کارشناسان شرکت سام جورجیا به شما این است که اینکار سود مناسبی را برای شخص سرمایه گذار دارد زیرا در گرجستان سالانه بیش از 2 برابر جمعیت کشور توریست به گرجستان سفر می کنند و به دلیل کوچک بودن کشور و نبود هتل ها به اندازه کافی، طبیعتاً موضوع اسکان از دغدغه های اصلی این کشور می باشد که می توانید در این مورد سرمایه گذاری مناسبی را انجام دهید ، همچنین توجه داشته باشید باتوجه به اینکه خانه یا ملک مورد نظر را به دلار خریداری می نمائید و در گرجستان دلار بعنوان یک ارز معتبر در کلیه معاملات معتبر شناخته می شود، به دلیل افزایش اعتبار دلار ، طبیعتاً ارزش ملک شما نیز بالاتر خواهد رفت .  در نتیجه برای سرمایه گذاری در گرجستان، خرید ملک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

 

 

برای خرید املاک بصورت مطمئن پیشنهاد ما خرید ملک در گرجستان با راهنمائی کارشناسان املاک شرکت سام جورجیا می باشد، به منظور اخذ مشاوره و راهنمائی در این زمینه به سایت سام جورجیا به آدرس samgeorgia.com مراجعه نموده و یا از طریق کانال تلگرامی @samigeorgia و یا مراجعه به صفحه اینستاگرامی این شرکت به آی دی @samgeorgiaco با کارشناسان این بخش در تماس باشید .

 آدرس دفتر شرکت سام جورجیا در گرجستان: گرجستان، تفلیس، خیابان گوجارتی اول، پلاک 20

توجه داشته باشید در حال حاضر شرکت سام جورجیا در ایران هیچگونه شعبه ای ندارد .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین