با «لکسوس ES» جدید بیشتر آشنا شوید

گروه ویدئو الف،   3970212121

نسل هفتم لکسوس ES در آوریل 2018 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. برای اولین بار در این نسل از ES مدل F-Sport ارائه می شود و لکسوس برای بهبود قابلیت های دینامیکی از پلتفرم GA-K در آن استفاده کرده است

با یک نگاه ساده خیلی زود مشخص می شود که طراحی این خودرو تا حد زیادی برگرفته از لکسوس LS جدید است. این تاثیر پذیری در حدی است که شاید در نگاه اول آن را با LS اشتباه بگیرید. یکی از مدل هایی که در فیلم می بینید ES350 مدل 2019 است. این خودرو مجهز به موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 302 اسب بخار و گشتاور 362 نیوتن متر است. مدل های هایبرید از موتور 2.5 لیتری بنزینی همراه با موتور الکتریکی استفاده می کنند. قدرت مدل هایبرید ES300 h نیز 215 اسب بخار است. راندمان موتور 2.5 لیتری جدید بیشتر از قبل است و موتور الکتریکی جدید نیز کوچکتر و قویتر شده است.

فضای پای فراوان و راحتی سرنشینان عقب همواره یکی از ویژگی های بارز لکسوس ES بوده است که در نسل جدید نیز وجود دارد که به لطف افزایش فاصله محوری آن ایجاد شده است. طبق گفته لکسوس در پلتفرم جدید ES برای استحکام بیشتر از فولاد با مقاومت کشسانی بالا استفاده شده است و سیستم تعلیق چند عضوی عقب نیز کاملا جدید است. هدف لکسوس بهبود هندلینگ ES جدید بوده است.

در این فیلم با نمای داخل و خارج این خودرو بیشتر آشنا می شوید.