فدراسیون فوتبال: کی‌روش نخواسته نکونام را سرمربی کنیم

گروه ورزشی الف،   3970209147

عضو کمیته فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب سرمربی تیم امید ایران گفت: مربیان ایرانی به دلیل مسئولیت سنگین تیم امید از پذیرش همه‌جانبه مسئولیتش سرباز زدند.

حسین کلانی در گفتگو با مهر، در خصوص تصمیمات کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید گفت: فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده سرمربی تیم امید معرفی شود. صحبت های مفصلی را در این زمینه انجام دادیم تا بتوانیم بهترین گزینه را برای آنکه به نتیجه دلخواه برسیم کسب کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره خواسته های این کمیته از سرمربی جدید تیم امید اظهار داشت: اینکه ما بخواهیم هدف‌گذاری خود را برای حضور در المپیک داشته باشیم بد نیست. اما مهم‌تر این است که بتوانیم ضمن موفقیت در رقابت های اسیایی و جهانی، پشتوانه مناسبی برای تیم ملی بزرگسالانمان ایجاد کنیم. شاید کمیته اجرایی المپیک تصمیم به تغییر در نحوه حضور رشته فوتبال در این مسابقات بگیرد. شاید آنها تصمیم بگیرند فوتیال را جایگزین فوتبال کنند یا محدودیت سنی را برای تیم های فوتبال بیشتر کنند. در چنین شرایطی نباید تیم امید را رها کنیم. بلکه باید امکانات لازم را در اختیار قرار دهیم تا موفقیت های متوالی را از آنها شاهد باشیم.

وی درباره احتمال حضور زلاتکو کرانچار در راس کادر فنی فوتبال امید تصریح کرد: اجازه دهید اسمی در این باره نبرم و کار خودمان را دنبال کنیم. من به خاطر آنکه کمی از فضا دور بودم بیشتر سعی می کردم در جلسات از صحبت‌های دوستان خوبم نظیر آقای محصص و معینی استفاده کنم. شاید در بسیاری از موارد با نظرات دوستان در خصوص آقای کرانچار موافق بوده باشم اما نمی توان درباره حضور ایشان اظهار نظر قطعی کرد. قرار است در همین هفته راجع به این موضوع تصمیم گیری شود و آن را رسانه ای کنیم.

کلانی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد کارلوس کی روش بیشتر تمایل دارد تا جواد نکونام سرمربی تیم امید شود خاطرنشان ساخت: ما از نظرات آقای کی‌روش هم بهره برده ایم. موضوع بسیار مهمی که درباره استفاده از مربیان جوان به نتیجه گیری رسیده ایم این است که در برهه زمانی کنونی بهتر است از مربیان بادانش و با تجربه بهره ببریم و در کنار آنها از مربیان جوان استفاده کنیم. آقای کی روش هم با این دیدگاه کاملا موافق بودند اما هرگز اسمی را نیاوردند که بخواهیم روی آن برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه مشکل در انتخاب سرمربی تیم کجا بوده که تا این حد در انتخابش دچار تاخیر شده اند تصریح کرد: مشکل اینجاست وقتی پای صحبت های مربیان ایرانی نشستیم آنها کاملا علاقمند به همکاری هستند اما مسئولیت های سنگینی که این تیم دارد باعث تردیدهایی شد. عدم راهیابی به المپیک در نیم قرن گذشته باعث شده تا رگ غیرتمان هم به جوش بیاید. همین امر هم باعث شده تا کمی برای قبول همه جانبه مسئولیت ها دچار استرس هایی شوند. برخی گزینه ها هم به خاطر مشغله های فراوانی که برای آنها وجود داشت به نتیجه لازم نرسید. با این حال بهترین گزینه را به نظرم در برهه زمانی فعلی اعلام خواهیم کرد تا بتواند همدلی کافی را نیز در پی داشته باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین