سردار سلامی: خروج آمریکا از برجام برای ایران اهمیتی ندارد

گروه سیاسی الف،   3970207170

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اهمیتی ندارد اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند ما بیشتر پیشرفت می‌کنیم، مسئولیت‌هایمان را برداشته و جلو می‌بریم، اگرچه کافران نپسندند.

به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره سرداران و 115 شهید روستای فردو که در حسینیه شهدای فردو برگزار شد، با بیان اینکه روستای فردو قطعه‌ای از بهشت است، اظهار داشت: فردو خود یک فردوس و یک جنت جاودانه است، یک حقیقت ماندگار بوده و این مکان پر از انسان‌های باغیرت، مومن و جوانمرد است.

وی افزود: این روستا مکانی است که همه جوانان و مردانش در لحظه‌های سخت نبرد حضور داشتند، جوانانش به‌جز گردان‌های خط‌شکن را انتخاب نمی‌کردند، نزدیک‌ترین افراد به صفوف دشمن بودند و این خطه سنگر دفاع از اسلام، مسلمانان، ولایت و امامت و استقلال و تمامیت ارضی سرزمین بزرگ بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تعداد شهدای این خطه در سرزمین ایران بی‌نظیر است، تاکید کرد: تجلیل از شهدا نشان از این است که خط و فکر ایمانی همچنان در قلب و روح مردم این سرزمین تداوم دارد، یک حقیقت بزرگ وجود دارد اینکه اگر شهیدان نبودند ما نیز نبودیم.

وی با بیان تاریخ توطئه‌افکنی دشمنان علیه ایران اسلامی بیان کرد: هویتی که توسط انقلاب اسلامی به وجود آمده بود، از سوی دشمنان و مستکبران عالم به یغما می‌رفت، بر اساس روایات، اگر جامعه‌ای لباس جهاد را از تن بیرون آورد مطمئناً جامعه ذلت را بر تن این ملت خواهد کرد و این جامعه به تعبیر امام علی(ع) ذلیل می‌شود بنابراین شهدا مظهر عزت ما هستند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه شهدا از جنس جاودانگی بودند، تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن، نباید تصور کرد آنان مرده‌اند، بلکه آنان زنده‌اند و در پیشگاه خداوند متعال روزی می‌خورند، این بالاترین مقامی است که برای یک انسان می‌توان در نظر گرفت.

وی گفت: شهدا مظهر استقلال، هویت، شخصیت و کرامت امت هستند، اگر در بین ما نیستند اما آثار پربرکتشان در همه جای این وطن می‌درخشند، برای ما امنیت و آرامش ایجاد می‌کنند، آنان واقعاً توطئه یک جنگ جهانی را علیه ملت ایران خنثی کردند و در برابر همه جهان پیروزی ایمان بر شمشیر را نشان دادند چراکه همه جهان تصور می‌کرد ایران نمی‌تواند در برابر قدرت‌های جهانی بایستد اما برخلاف معادلات رایج در برابر این قدرت‌ها ایستاد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا ثابت کردند که می‌توان به نام اسلام حکومت تشکیل داد، با قدرت‌های جهانی به مقابله پرداخت، و هرکسی امروز بخواهد توطئه یک جنگ را طراحی کند باید به تاریخ مجاهدت‌های شهدا نگاهی بیاندازد، این شهدا خونی در رگ‌های جامعه ما تزریق کردند که برای همیشه شور، امید، باور، شجاعت، ایثار و مقاومت آفریدند.

سردار سلامی با اشاره به ایستادگی شهدا در برابر مستکبران عالم ابراز کرد: شهدا می‌دانستند خداوند با صابران است، شهدا به آرزوی خود رسیدند اما پدران، مادران و همسران شهدا آرزوهای خود را بدرقه می‌کردند.

وی گفت: وقتی دفاع مقدس تمام شد، ما آموختیم که باید برای مبارزات بزرگ‌تر آماده شویم، دیگر از ابهت و شکوه امپراتوری‌های زمان ترسی نداشتیم وقتی با شیاطین جهان به مبارزه پرداختیم این درس را آموختیم که با خواهش و تمنا نمی‌توان زندگی کرد، چراکه دشمنان منطق سرشان نمی‌شود، پیام شهیدان این بود که مسلمان عزیز است و هرگز نباید ذلت تسلیم را بپذیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان ما را 40 سال تحت شدیدترین جنگ‌های نظامی قرار دادند، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی ازجمله اقدامات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود، هنوز هم تحریم اقتصادی ادامه دارد، و از طریق جنگ اقتصادی به دنبال شکست ملت ایران هستند اما آن‌ها شکست‌خورده‌اند.

سردار سلامی ابراز کرد: ماهواره‌ها، شبکه‌های اینترنتی، شبکه‌های مجازی و همه در حال تاختن هستند، اما ملت ما محکم در برابر دسیسه افکنی دشمنان ایستاده‌اند، خواستند کشور ما را عقب‌مانده نشان دهند اما خداوند به جوانان کمک کرد و ما در زمینه‌های مختلف پیشرفت کردیم، شهرها و روستاهای ما آباد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی هستند، افزود: آمریکا بزرگ‌ترین اقتصاد جهانی بوده و در تحریم نیز قرار ندارد اما 35درصد مردم این کشور زیرخط فقر قرار دارد، همه فکر می‌کنند این کشور هیچ مشکلی ندارد درحالی‌که این کشور با مسائل اقتصادی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد: ایران بزرگ به برکت وجود رهبری بزرگ مستکبران را از کشور بیرون انداخت، در سوریه، عراق، یمن و لبنان اسلام در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی قدرت عظیمی ساخته است، امروز می‌بینیم آمریکا هیچ قدرتی در عراق، سوریه و لبنان ندارد، راهبردی ندارد، هر چه زور می‌زند هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سردار سلامی ادامه داد: آیا ما بر اساس تعامل با آمریکا زندگی خود را شکل دادیم؟ ما بدون آمریکا زندگی می‌کنیم، اهمیتی ندارد اگر آن‌ها از برجام خارج شوند ما بیشتر پیشرفت می‌کنیم، مسئولیت‌هایمان را برداشته و جلو می‌بریم، اگرچه کافران نپسندند، امروز برکت خون شهیدان قدرتمند هستیم، و این‌ها همه حاصل جهاد و شهادت شهدا است، ما در عرصه‌های مختلف دریایی، هوایی و زمینی قدرت یافته‌ایم، تا پای جان ایستاده‌ایم، و کشور خود را خواهیم ساخت.

وی اظهار داشت: مردم سرافراز، مصمم، با عشق و ایمان و آگاهی و سربلندی هیچ مشکلی نیست که حل نشود و افتخار می‌کنیم که خادم شما بوده و هستیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین