در برنامه نادر طالب‌زاده مطرح شد؛ الیور استون: جان بولتون الان کنار ترامپ است؛ من می‌ترسم/ می‌خواهند تهران را مهاجم معرفی کنند/ همیشه مبهوت ایران بوده‌ام

گروه فرهنگی الف،   3970205085 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

«الیور استون» کارگردان سینمای آمریکا گفت: امکان ندارد که آمریکا از سوریه دست بکشد؛ چون جایزه جنگ سوریه، ایران است و آن‌ها ایران را از دست نمی‌دهند. چون ایران یک پل است و آمریکا از اسرائیل و ایدئولوژی وهابی‌ها در منطقه دفاع می‌کند.

الیور استون: جان بولتون الان کنار ترامپ است؛ من می‌ترسم/ می‌خواهند تهران را مهاجم معرفی کنند/ همیشه مبهوت ایران بوده‌ام

به گزارش فارس، «الیور استون» چهره‌ مشهور سینمای هالیوود که این روزها به دعوت سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران سفر کرده است، شب گذشته در ویژه‌برنامه شبکه چهار با اجرای نادر طالب زاده حضور یافت.

وی در این برنامه گفت: دلیل مستند ساختن من خستگی از فیلم‌های دراماتیک بود. چون شما کلی تلاش می‌کنید و آدم‌ها در نهایت یا شما را باور می‌کنند یا نمی‌کنند. اما در مستند همه حرف‌ها را باور می‌کنند.

وی اظهار داشت: من به مستندهایم افتخار می‌کنم. در مستند «تاریخ ناگفته آمریکا» نیز من می‌خواستم ببینم آیا «جرج بوش» یک استثناست یا پیرو یک الگو. فهمیدم که این یک الگوست. اوباما یک فرد دیپلماتیک بود و آن‌قدر خوب حرف می‌زد که گویی زبان مار داشت، اما نتیجه تفاوتی نداشت و نشان می‌دهد فرقی ندارد که چه کسی رئیس جمهور باشد.

این کارگردان آمریکایی اظهار داشت: ما 18 سال است که در افغانستان درگیر هستیم، و حالا ایران و حالا ایران! ایران هرگز از هدف‌های آمریکا کنار گذاشته نشده است. زمان جرج بوش سندی وجود داشت که می‌گفت می‌‌خواهیم در 7 کشور تغییر رژیم صورت گیرد؛ اولی عراق و آخری ایران بود!

این فیلمساز اظهار داشت: تغییر این افراد تنها رویه ماجراست. اختاپوس و دولت پنهان آمریکا به راه خود ادامه می‌دهد و انتخابات جعلی است.

وی افزود: امکان ندارد که آمریکا مثلا از سوریه دست بکشد؛ چون جایزه جنگ سوریه ایران است و آن‌ها ایران را از دست نمی‌دهند. چون ایران یک پل است و آمریکا از اسرائیل و ایدئولوژی وهابی‌ها در منطقه دفاع می‌کند. ایران کشوری ثروتمند و بسیار حیاتی است. بدون ایران نمی‌توانید به خاورمیانه مسلط شوید و راه یابید؛‌ ایران کلید خاورمیانه است. 

استون افزود: جان بولتن که اکنون روی کار آمده و کنار ترامپ ایستاده، هوادار سرسخت حمله به ایران است. من بسیار می‌ترسم. همه می‌خواهند ایران را مهاجم و حامی تروریسم معرفی کند و این مایه تاسف است. آن‌ها می‌خواهند ایران را مهاجم و تروریسم نشان دهند اما هیچ دلیل و شاهدی برایش ندارند، اما رسانه‌ها همیشه در انعکاس واقعیت کژتابی دارند.

این کارگردان و فعال رسانه‌ای تاکید کرد: ما اگر علیه امپراتوری آمریکا حرف منفی بزنید، احتمالا دیگر نمی‌توانید به آنجا برگردید. این دموکرات و جمهوری‌خواه ندارد. وقتی ما دو هفته پیش به سوریه حمله کردیم، همه رسانه‌ها و 38 روزنامه جریان اصلی از این بمباران حمایت کردند؛‌ باورتان نمی‌شود چقدر این‌ها یکپارچه هستند! حتی یک نفرشان نسبت به این کار اعتراض نکرد.

وی ضمن اشاره به سیاست‌زدگی هالیوود و ارتباط آن با کاخ سفید گفت: به عنوان نمونه، در اسکار 2012 بانوی اول آمریکا طی تماس تصویری با مراسم آکادمی،‌ جایزه بهترین فیلم (آرگو) را اعلام کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین