زرآبادی در گفتگو با الف: صدای واحد از تیم اقتصادی دولت شنیده نمی شود/ اختلاف نظر نوبخت، کرباسیان و سیف

گروه سیاسی الف،   3970202167

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه عملکرد سیف در بازار ارز و موسسات مالی - اعتباری رضایت بخش نیست، گفت: صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت شنیده نمی شود و این تیم باید ترمیم شود.

سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه از عملکرد سیف در بانک مرکزی رضایت نداریم، گفت: سیف در بازار ارز و موسسات مالی – اعتباری خوب عمل نکرد و عملکرد وی رضایت بخش نیست.

وی بر ضرورت ترمیم تیم اقتصادی دولت تاکید کرد و افزود: ضعف عملکرد سیف و تیم اقتصادی دولت در برخی محافل مطرح و تاکید شده که باید این عملکرد اصلاح شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: اگر عملکرد سیف و دیگر مسئولین اقتصادی قابل اصلاح نیست، باید تیم اقتصادی دولت ترمیم شود و تغییر یابد.

زرآبادی گفت: امیدواریم کارهایی که انجام شده نتیجه بخش باشد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت قوی نیست، تصریح کرد: در حال حاضر از تیم اقتصادی دولت یک صدای واحد شنیده نمی شود بلکه چند صدایی داریم.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود: نوبخت بعنوان سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه بودجه، کرباسیان بعنوان وزیر اقتصادی و سیف بعنوان رئیس کل بانک مرکزی هر کدام بحث های مختلفی درباره یک موضوع اقتصادی مطرح می کنند که این خود به تنش در جامعه می انجامد.