سردار اشتری: دشمنان انقلاب و ایادی داخلی آنان در شبکه های مجازی در حال پمپاژ ناامیدی هستند

گروه سیاسی الف،   3970202046 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کارکنان ناجا هرچند وقت یکبار در درگیری با اراذل، اشرار و قاچاقچیان موادمخدر به شهادت می رسند،گفت: ناجا بیش از ۲۰ هزار جانباز، ۳ هزار شهید و ۲ هزار آزاده تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

سردار اشتری: دشمنان انقلاب و ایادی داخلی آنان در شبکه های مجازی در حال پمپاژ ناامیدی هستند

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم سالروز ولادت باسعادت حضرتابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در مسجد اعظم تجریش که با حضور جانبازان سرافراز دفاع مقدس و هیئت‌ امنای این مسجد برگزار شده بود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امیدوارم از این روز و شب‌های ماه مبارک شعبان بتوانیم بهترین استفاده را ببریم.

به گزارش فارس فرمانده ناجا به بیان خاطره ای از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له بیان کردندیک روز در محضر حضرت امام خمینی (ره) از ایشان سوال کردم بهترین دعایی که تکرار می‌کنید چیست؟ ایشان فرمودند دعای کمیل و مناجات شعبانیه؛ وقتی حضرت امام (ره) که مرجع عالی‌قدر و عارفی بزرگ بودند چنین می‌فرمایند پس ما نیز باید در خواندن این دعاها مداومت داشته باشیم.

این مقام عالی انتظامی کشور ضمن تقدیر از حضرت آیت الله دین پروری و برگزار کنندگان این مراسم، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله دین‌پروری یک افتخار برای کشورمان به شمار می آیند و برای این بزرگوار آرزوی سلامتی دارم.

وی به اهمیت ایثارگری های شهدا و جانبازان اشاره و تاکید کرد: بهترین عبارتی که می توان در این باره گفت، این است که شهدای عزیز و جانبازان بزرگوار با نثار خون خود و اهدای اعضای بدنشان سبب سربلندی میهن عزیز، دین اسلام و نیز آرامش و امنیت مردم شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با یادآوری دوران هشت‌سال دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمن بعثی، زمانی جنگ را بر ما تحمیل کرد با تصور اینکه طی چند روز می‌تواند کشور ما را فتح کند و برحسب ظاهر و تحلیل‌هایی که صدام داشت و همچنین با توجه به حمایت‌هایی که بیش از 80 کشور از عراق می‌کرد، این تصور دور از ذهن نبود.

سردار اشتری ادامه داد: آن موضوعی که تمام معادلات را بر هم زد و سبب زمین‌گیر شدن ابرقدرت‌ها شد به‌گونه‌ای که نتوانستند یک وجب از خاک میهن اسلامی را تسخیر کنند، عشق و علاقه میان دلاورمردان بسیج، ارتش، سپاه و دیگر نیروهای رزمنده ای بود که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: همه نیروهای مسلح و مردمی با ایمان و توجهی که به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشتند از میهن اسلامی با تمام وجود دفاع جانانه‌ای کردند؛ چه بسیار عزیزانی که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ امنیت به فیض شهادت نائل آمدند و جمعی از آن‌ رزمندگان، جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اراده الهی چنین مقدر کرد تا عزیزان جانباز، امروز الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی باشند تا ما این فداکاری ها را فراموش نکنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: حضور جانبازان در هرمحله، سازمان، خانواده و... بیانگر این است که آنان نمایندگان دوران دفاع مقدس هستند.

سردار اشتری تاکید کرد: شهدای عزیز در یک مقطعی به فیض عظمای شهادت نائل شدند اما جانبازان گرامی با صبر و بردباری که پیشه می کنند هر روز به این فضیلت می‌رسند؛ بعضی از جانبازان عزیز به مدت 30 سال روی یک تخت خوابیده‌اند پس اجری که این عزیزان می برند کمتر از شهدا نیست و چه‌بسا بالاتر نیز هست.

فرمانده ناجا با بیان اینکه جانبازان و خانواده‌ آنان همان ثوابی را خواهند برد که شهدا می برند، گفت: باید قدردان جانبازان و خانواده‌های آنان باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

وی از جانبازان به عنوان شهدای زنده نام برد و خاطر نشان کرد: وظیفه پرواز را شهدا و وظیفه ماندن را جانبازان برعهده گرفتند.

سردار اشتری با بیان اینکه هرکدام از جانبازان به شکلی در حال مقابله و جنگ با دشمن هستند، افزود: امروزه بیش از هر چیز دیگری با تهدید جنگ نرم و شبیخون فرهنگی از سوی دشمنان مواجه هستیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری جانبازان، شهدا و خانواده‌های آنان است، گفت: با نگاهی به کشورهای همسایه در می یابیم نعمت امنیت امروز به‌واسطه حضور این عزیزان است.

فرمانده ناجا یادآور شد: پیشرفت های امروز کشور، مرهون روحیه جهادی دوران دفاع مقدس است؛ متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی، ایادی داخلی آنان و شبکه های رسانه ای معاند به خصوص در شبکه های مجازی دائم در حال پمپاژ ناامیدی هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی و فرهنگی داریم و باید مسئولان به رفع آن اهتمام داشته باشند، گفت: باید بدانیم اقدامات بسیار بزرگ و مثبتی بعد از پیروزی انقلاب در کشور صورت گرفته است؛ برخی تصور می کنند اگر به خواسته های استکبار تن دهند مشکلات برطرف می شود در حالی که اتکاء به توانمندی های داخلی بسیاری از مسائل را مرتفع می کند.

سردار اشتری ادامه داد: در حوزه های مختلف پیشرفت های بسیار مطلوبی کسب کرده ایم که مردم باید از آن مطلع شده و به آینده امیدوار باشند؛ کسانی که به طور مداوم ناامیدی ایجاد می کنند بدانند شهدا، جانبازان و خانواده های این عزیزان و نیز مردم، آنها را نمی بخشند.

وی خاطر نشان کرد: با هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و نیز اتحاد و همدلی که بین مردم و ولی امر خودشان وجود دارد تمام توطئه های دشمن تاکنون خنثی شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز ناجا افتخار می کند که خدمتگزار مردم است، گفت: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و در حوزه های مختلف این فرزندان مردم عزیز، آماده خدمتگزاری در اقصی نقاط کشور در مرزها ، شهرها ، روستاها، جاده ها و ... هستند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی بیش از گذشته با تمام توان، هوشمندی و اقتدار برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم و نیز تامین امنیت و آسایش مردم تلاش می کند.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه کارکنان ناجا هرچند وقت یکبار در ماموریت هایی نظیر درگیری با اراذل و اوباش، اشرار، قاچاقچیان موادمخدر و... به شهادت می رسند، گفت: نیروی انتظامی افتخار می کند که تاکنون بیش از 20 هزار جانباز، 3هزار شهید و 2 هزار آزاده تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۲۶۳۵۱۰:۳۱:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۲
دشمنان انقلاب و ایادی داخلی آنان در شبکه های مجازی در حال پمپاژ ناامیدی هستند!!!!!!!! شما هم با اخبار امیدوارکننده در حال پمپاژ اخبار خوب باشید
ناشناس۳۱۲۶۳۸۱۰:۳۲:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۲
با این عملکرد مدیران کشور نیازی به پمپاژ ناامیدی نیست روی فهم مردم بیشتر حساب باز کنید لطفا آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس۳۱۲۶۴۰۱۰:۳۳:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲
اینکه همکارامون شهید شدن، دلیل اشتباه کردن نیست. اتفاقا به خاطر آبروی شهدا باید بیشتر مراقب باشند تا خون اونا پایمال نشه.
ناشناس۳۱۲۶۶۸۱۰:۴۶:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲
نه که دولت ودستگاه های اجرائی از طریق تصمیمات واقداماتشون درحال پمپاژ امید و نشاط به جامعه هستن!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین