هشدار جهانگیری به احمدی‌نژاد: حد خودتان را بدانید / پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم/ بازی آمریکا را با سیاست ارزی جدید به شکست می‌کشانیم

گروه سیاسی الف،   3970201117 ۷۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رییس‌جمهور گفت:‌مدتی است القا می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است در حالیکه مردم پای نظام ایستاده‌اند.

هشدار جهانگیری به احمدی‌نژاد: حد خودتان را بدانید / پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم/ بازی آمریکا را با سیاست ارزی جدید به شکست می‌کشانیم

اسحاق جهانگیری امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مردم همواره در مقاطع بحرانی به کمک نظام آمدند و این نظام همواره بر دوش مردم بوده است. کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

وی افزود: شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می‌خواهید سیل راه بیندازید. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده‌ایم.

جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

جهانگیری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل و خارج از کشور تمرکز دارند تا به امید مردم به آینده آسیب برسانند، خاطرنشان کرد: یک پیوستگی بی‌سابقه‌ای میان چالش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی به وجود آمده و هر مساله‌ بین‌المللی می‌تواند بر مسائل اقتصادی و اجتماعی ما تاثیر بگذارد و مسائل داخلی بر مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی موثر باشد، در چنین مقطعی هماهنگی میان قوای سه‌گانه باید جزو اولویت اول ما باشد.

وی تاکید کرد: همه باید از امید مردم پاسداری کنیم و مدیران باید با از خودگذشتگی دنبال حل دغدغه‌های مردم باشند، ما نباید اسیر التهابات شویم.

معاون اول رییس‌جمهور بیان کرد: پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تعامل سازنده با جهان، نگاه ویژه به برجام، پیگیری سیاست‌های جدید ارزی، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق، حل مشکل آب، اصلاح نظام بانکی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده از خطوط اعتباری خارجی و تکمیل طرح‌های بزرگ از جمله اهداف دولت است.  

وی ادامه داد: آمریکا تصور می‌کند با خروج از برجام، ‌ایران دچار مشکل جدی می‌شود در حالیکه ما برای همه شرایط برنامه داشتیم و دغدغه‌ای نداریم. ما برای اداره کشور بدون برجام هم برنامه داریم اما مهم این است که مدیران پای کار باشند، بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد.

جهانگیری با بیان اینکه برای تحقق اهداف دولت باید الزاماتی را در نظر بگیریم، گفت: احیا و تقویت نهاد دولت،‌ راه‌اندازی گفت‌وگوی ملی، نگاه ملی و فرابخشی به مسائل کشور، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و کار جمعی، توجه به افکار عمومی و ظرفیت بخش خصوصی از جمله این الزامات است.

وی با اشاره به برنامه دولت برای کنترل بازار ارز، خاطرنشان کرد: دولت نمی‌تواند نسبت به زندگی مردم بی‌تفاوت باشد. این تصمیم با اجماع در دولت گرفته شد و هیچ طرح دیگری هم روی میز نبود. رسانه‌های خارجی هم القا می‌کنند که این تصمیم شکست خورده است در حالیکه این طرح موفق می‌شود زیرا نقاط قوت طرح‌های قبلی را دارد و نقاط ضعف آنها را ندارد. همه مدیران دولت هم باید پای این تصمیم بایستند. ما بازی آمریکا را با این تصمیم به شکست می‌کشانیم، همه مدیران باید پای کار بیایند و از برنامه‌های دولت دفاع کنند.

جهانگیری افزود: ما نباید اجازه بدهیم مشکلات به چالش‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شود. مدیر موفق کسی است که این چالش‌ها را در نقطه شروع حل کند. موضوع کازرون باید حل شود، نمی‌شود مردم هر روز به خیابان بیایند و عده‌ای هم بر این موج سوار شده و شعارهای خود را سر دهند. دولت درباره کازرون هیچ تصمیمی نگرفته است. مساله زاینده‌رود، یزد و خوزستان هم باید حل شود. مدیران باید به سرعت در استان‌ها حضور داشته باشند. زخم زلزله کرمانشاه هم باید التیام یابد و مسکن آنها تامین شود.

وی همچنین افزود: ما باید گفت‌وگوهای ملی را با هدف تقویت وحدت در جامعه دنبال کنیم. تمام مشکلات کشور راهکار سیاسی دارد، یعنی با انسجام ملی می‌شود مشکلات را حل کرد. عده‌ای دنبال حذف دیگران هستند اما باید همه جریان‌های سیاسی و نخبگان را دور هم جمع کرد.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌های داخلی با استفاده از خطوط اعتباری خارجی محقق می‌شود، اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها در این زمینه عملکرد خوبی نداشتند که من گزارش می‌دهم چه دستگاه‌هایی در استفاده از خطوط اعتباری اخلال کردند و چه دستگاه‌هایی فعالیت مناسبی داشتند.

جهانگیری با انتقاد از اقداماتی که در جهت تضعیف دولت انجام می‌شود، گفت: اگر دولت ضعیف شد هیچ جای دیگری از کشور تقویت نمی‌شود. تقویت دولت است که موجب تقویت نظام می‌شود.

دیدگاه کاربران

هوشیار۳۱۱۱۶۵۱۳:۲۱:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱
باز هم فرافکنی
ناشناس۳۱۱۳۸۲۱۴:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۱
به این جمله آقای جهانگیری دقت نکردید : اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست. کارهایی در گذشته انجام شده امروز به بار نشسته. و واقعیت هم همین است کارهای دولت احمدی نژاد امروز نتیجه داده است . همانطور که کارهای دولت روحانی نتیجه اش چند سال بعد معلوم می شود. حالا یا منفی یا مثبت. شما گندم که می کاری همان لحظه درو نمی کنی . انچه می کاری فردا درو خواهی کرد .
ناشناس۳۱۲۱۶۳۲۲:۴۵:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱
احمدی نژاد هیچ وقت با کفش وارد چادر زلزله زدگان نشد!
ناشناس۳۱۳۲۴۷۱۷:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۲
دقیقا اینچنین است کارهای دولتها نتیجه اش در دولت های بعدی بروز میکند خواه منفی خواه مثبت. این ضرب المثل را که شنیدید که میگن : دیگران کاشتند و ما خوردیم . ما میکاریم تا دیگران بخورند . محصول کار هر دوره ای در دوره بعد بعمل می آید تعارف هم ندارد . یک واقعیت است. فردا اکه این دولت کار ش تمام شد معلو م میشود چه کار کرده . ؟
ناشناس۳۱۱۴۳۸۱۵:۰۵:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۱
شما مورد سوال مردمید آقا اسحاق. مسئول یعنی کسیکه در معرض سئوال است. اینجا میتینگ تبلیغاتی نیست اسحاق.
امیر حسین سلطان/تهران۳۱۱۶۳۹۱۶:۳۷:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۱
تبلیغات چیه؟! دوست گرامی ممکن است این دولت هم خوب عمل نکرده باشد اما اظهارات جناب آقای معاون اول محترم رنیس جمهور درباره رئیس جمهور و دولت های ایشان واقعیات بسیار تلخی است که با وجود درک و لمس تمام عیار این آثار بجا مانده از دوران مذکور هنوز هم انگار نوعی عناد و لجاجت در پذیرش این واقعیات بسیار تلخ به چشم می خورد کما اینکه در بخش خبری ساعت 14 امروز شنبه اول اردیبهشت 1397 در شبکه اول سیما نیز متاسفانه مطلقا انتقادات صریح و مورد خطاب آقای جهانگیری که شخص رنیس جمهور سابق بود انعکاس نیافت و خیلی به صورت گزینشی این خبر پخش شد که جای تعجب دارد! والله اعلم.
ناشناس۳۱۲۱۱۰۲۲:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱
همه این جماعت به اندازه یکهزارم همان دولت کار مثبت نکرده اند. آقای جهانگیری ؛ صید ماهی از آب گِل آلود هنر نیست.
ناشناس۳۱۱۴۶۴۱۵:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۱
دولت شما و تمام دولتهای به اصطلاح اصلاحات و به اصطلاح سازندگی با تمام اعوان و انصارتون در خدمت به مردم به گردپای احمدی نژاد نخواهید رسید. موج سواری بی فایده است.
ناشناس۳۱۲۰۸۹۲۱:۵۲:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱
مزاح بود خندیدم. آقای عزیز امیدوارم که احمدی نژاد رو محاکمه کنند شاید که شما ها به خود آیید. این گفته از بهر پشتیبانی از دولت روحانی نیست.
سلام۳۱۳۰۷۳۱۵:۱۲:۳۰ ۱۳۹۷/۲/۲
شما فقط یک کار مثبت بگید که دولت آقای روحانی انجام داده....
ناشناس۳۱۱۶۹۰۱۷:۰۲:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۱
به به بنظرم برجام دیگه قشنگ قراره بره روی هوا برای همین دیگه مستقیما دارند به احمدی نژاد انتقاد می کنند که او هم بیاید وسط و دعوای سیاسی درست شود و تمام حواس و ذهن ها پرت شود....هم دلار و هم تورم و هم برجام و هم فیلتر....
ناشناس۳۱۳۲۵۳۱۷:۰۸:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۲
بعضی ها یا یادشان رفته یا اصلا خبر ندارند که دولت احمدی نژاد باعث شد تا پرونده ایران برود شورای امنیت و ایران تحت شدید ترین تحریم های اقتصادی قرار بگیرد . که فشار بسیاری روی قشر مستضعفی که احمدی نژاد دم از آن میزد آورد و الان هم می آورد. حالا دولت روحانی با برجام میخواست تحریم ها را لغو کند و فشار های اقتصادی را بردارد . حالا یا موفق یا نا موفق . حداقل اینه که تلاشش را برای برداشتن تحریم های دوران احمدی نژاد کرد.
ناشناس۳۱۲۱۷۰۲۲:۵۲:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱
بابا بسه لاف زدن. ما هلط کردیم به شما رای دادیم.دست بردار از حرف بابا
ناشناس۳۱۱۱۹۱۱۳:۳۰:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۱
5 سل است که دولت دست شماست و هنوز در ناتوانائی ها دولت قبل از روحانی را مسئول می دانید. بفرمائید جز شعار و نقش اپوزیسیون بازی گردن در این 5 سال جه کرده اید؟ در همه حای دنیا در نطامات جمهوری , منتخب مردم در یک دوره 4 ساله اهدافی را که شعار داده محقق می کند. به امریکا نه حتی به ترکیه و عربستان و امارات و حمهوری اذربایحان و ترکمنستان هم نه, لطفا به همین عراق و افغانستان نگاه و ارزیابی کنید. ببینید چقدر در هر چهار سال کار کرده و امور را پیش برده اند . ئ با خودتان که هنوز دنبال مقصرین در قبل از انقلاب و در دولتهای قبل خودتان می گردیدمقایسه کنید. دولت تدبیر و امید !!!!!!!!!
ناشناس۳۱۱۹۸۷۲۰:۴۱:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱
راست میگه خب ! یک تحریمی . یک بابک زنجانی و مه آفرید خسروی و خاوریی ، چیزی !
محسن۳۱۱۱۹۳۱۳:۳۱:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱
حرف شما کاملا درست ولی لطفا به سوالهای خودتان ، خودتان هم جواب دهید :شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟
ناشناس۳۱۱۴۷۰۱۵:۲۱:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۱
منابع کشور را میشود به 800 میلیارد دلار درآمد نفتی افسانه ای معادل بیش از دوبرابر درآمدی نفتی تا قبل از احمدی نژاد اتلاق کرد . بینی و بین الله این دولت که در اواخر دوره قبل به واسطه تحریم ها درآمدی نداشت .
مهران۳۱۱۵۶۱۱۶:۰۷:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۱
آقای محترم اولا درآمد دولت احمدی نژاد از نفت در حدود 680 میلیارد دلار بود ، ثانیا همین الان بعد از 5 سال درامد نفتی دولت روحانی از 8 سال احمدی نژاد بالاتر رفته ، به قول خود آقای روحانی 3 برابر دولت قبل نفت میفروشیم این سه برابر فروش نفت پولش کجا رفته در ضمن میانگین قیمت نفت در 8 سال دولت احمدی نژاد رو با همین 5 سال روحانی مقایسه کنیم برابر است و سه برابر فروش نفت رو در این دولت در نظر بگیر بعد منصفانه نظر بدهید
ناشناس۳۱۲۴۷۱۰۸:۳۴:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۲
مهران جان.... عوام فریبی نکن . اولا: سه برابر فروش نفت در این دوره نسبت به قیمت سه برابری یعنی نفت 170 دلاری دوره احمدی نژاد در آمد برابر پیدا میکند. دوما: این دولت سه سال اول را به جهت تحریم و آماده نبودن چاه ها اصلا نفتی نفروخته. در جریان هستی که وزرای نفت دولت احمدی نژاد فقط نفت فروخته بودند و چاهی حفر نکرده بودند . سوم اینکه: همین 680 میلیارد که فرمودید درآمدی معادی 150 درصد کل درآمد تاریخ فروش نفت در ایران تا قبل از احمدی نژاد بوده . -------------------------------------- اگر هنوز هم قانع نشدی پس مشکل امثال شما جای دیگری است. فی امان الله
ناشناس۳۱۱۷۶۹۱۷:۵۴:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱
درامد نداشت بعد برجام که تمام پول های بلوکه شده فروش نفت ( زمان احمدی نژاد) صاف رفت تو جیب این دولت که...بدهی هند، چین و...
ناشناس۳۱۱۹۲۵۲۰:۰۰:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱
شما دلارهای آزاد شده و نفت چند برابری که تو این چندسال فروخته شده جمع بزنید منابع افسانه ای تر میشن.
ناشناس۳۱۲۴۷۶۰۸:۳۷:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲
شعار ندید لطفا . کدام دلارهای آزاد شده؟ دلاری که در دست دولت آنطرف آب بوده را قبلا دولت احمدی نژاد خرید فاینانس کرده بود که پس از آزاد شدن به فروشندگان کالاها پرداخت شد .
علی۳۱۳۵۹۳۲۳:۵۹:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲
عوامفریبی شما می کنی ناشناس جان. دوره احمدی نژاد بیشتراز همه دوره ها میادین نفتی و گازی کشف شد و به بهره برداری رسید. فازهای پارس جنوبی تو کدوم دولت پیشرفت بیشتری داشته؟؟؟ بعد تو میگی چاه نفت نکندند. توسعه میادین نفتی تو کدوم دولت بیشتر بوده؟؟ نفت پولش موند تو اونور اب دولت بعد برجام صاحب همه باهم شد. شمادیگه دروغ نگو. ما از دولت از این دروغها زیاد شنیدیم. اگه پول نفتی نبود و همه خرج فاینانننننننسسسس شده بود پس دولت واسه چی رفت برجام امضا کرد؟؟؟ رفت که پول نفت بگیره بیاره. البته اونم مثل احمدی کوچیک چمدانی میاره .
ناشناس۳۱۱۱۹۴۱۳:۳۱:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱
آقای جهانگیری ما کاری به اون احمدی نژاد نداریم که چقد مملکتو ویران کرد اون دیگه گذشت ولی شما چکار کردید؟؟؟!!!کو وعده های انتخاباتی؟شما یه بازار ارز رو نمیتونید مدیریت کنید! سد زاینده رود هم میگن فقط امسال آب دارد کارون و شادگان ارومیه هم همه در حال نابودین!!!شما خیلی خوش خیالی!!!!
ناشناس۳۱۱۴۴۰۱۵:۰۶:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۱
اینکه میگویید اون گذشت معنی ندارد. اگر کسی خانه شما را ویران کرد با او کاری ندارید؟ ساخت خانه ویران شده شما چقدر زمان و سرمایه و عمر می برد؟ اینان خرابکاریهای او را درست میکنند
ناشناس۳۱۱۸۳۵۱۸:۴۲:۰۵ ۱۳۹۷/۲/۱
اصلا اون اقا توی هشت سالش ایران شخم زده دیگه از این بدتر نمیشه که اینها چکار کردند؟ فرافکنی اذهان عمومی نکنید
ناشناس۳۱۳۲۷۰۱۷:۲۸:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲
خود شما دارید میگید هشت سال شخم زده. خب عزیز من حالا دارند میکارند تا سالها بعد سبز بشه نکاشته میخواهید درو کنید.
ناشناس۳۱۱۸۶۰۱۹:۰۱:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۱
خب، از این خونه ویران شده به دست احمدی نژاد یه جاشا نشون بده که تو این 5 سال به دست روحانی درست شده؟
ناشناس۳۱۳۲۶۴۱۷:۲۲:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۲
اتفاقا اون دوران هنوز نگذشته . هنوز این مملکت باید تاوان اشتباهات دوران احمدی نژاد را بدهد.وقتی میگویند دولت قبل دهها سال مملکت را به عقب برد خب یعنی همین. هنوز دهها سال باید بگذرد تا چاله چوله های دوران احمدی نژاد پرشود. خیلی کم طاقتید و عجول
علی۳۱۱۲۵۸۱۳:۵۴:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱
اینقدر لذت میبرم، از باید باید گفتن های مسئولین عزیز! باید ساخته شود، باید حل شود......
ناشناس۳۱۲۵۰۴۰۸:۵۷:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۲
تو برو توی همان لذتت غرق باش !
ناشناس۳۱۱۲۵۹۱۳:۵۵:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۱
شما چیکار کردید؟
ناشناس۳۱۱۳۷۳۱۴:۳۳:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱
انچه می کاری فردا درو خواهی کرد . پس نتیجه کار دولت ها یک دهه بعد مشخص می شود زود نتیجه گیری نکنید. نتیجه کار دولت روحانی چندین سال بعد مشخص خواهد شد خواه مثبت خواه منفی
ناشناس۳۱۱۴۷۵۱۵:۲۶:۳۵ ۱۳۹۷/۲/۱
مثل بقیه دولتها ما چهار ده هست وضعیت خوب به چشم ندیدیم
ناشناس۳۱۱۵۰۹۱۵:۴۲:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۱
800 میلیارد دلار درآمد نفتی زمان احمدی نژاد را همراه با "ویرانی اقتصاد، بیکاری جوانها که تا یک دهه دیگر نیز ترکش های آن ادامه خواهد داشت به اضافه ناامنی در کشور و شهادت دانشمندانمان" را بگذار در یک کفه ترازو ،،، "حل مشکلات احمدی نژادیسم" را با درآمد کم این دولت بگذار در کفه دیگر خودت میفهمی . انصاف داشته باش .
ناشناس۳۱۲۰۹۹۲۱:۵۹:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱
شما اقای با انصاف . خراب کاری که دولت روحانی در این 5 سال کرد هیچ دولتی در تاریخ ایران نکرده . برید بازار را ببین . مگر اینکه شما از افراد پول دار جامعه باشید . بابا همه بدهی دارند پول نیست . بازار را ترکوند . هیچ خرید و فروشی نمیشه . همه دارند ربا بانکی میدند .
ناشناس۳۱۲۴۸۷۰۸:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۲
پسر خوب اگر ایشون پولدار بود که نتیجه ویرانی اقتصاد کشور توسط دولت قبل را حس نمیکرد . شعار نده . آدرس بده . بقیه در رابطه با احمدی نژاد هرچی میگن با آدرس و سند است . شما هم یک آدزس ارائه کن .
ص۳۱۲۱۱۱۲۲:۰۸:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۱
عجب استدلالی دردولت احمدی نژاددلار هزارتومان الان هردلاربالای چهارهزارتومان کدام دولت ثروتمنداست درموردامنیت بعد انقلاب وشهادت شهیدان رجایی باهنروشهید بهشتی کسی به فکرحمله مسلحانه به قوای سه گانه نبودکه این امردرتابستان سال گذشته رخدادودرمجلس عملیات انتحاری صورت گرفت درمورداماراشتغال هم دولت احمدی نژاداماربالاتری رانسبت به دولت فعلی داشت که نمونه ان دررشدصنعت هسته ای بودکه بابکارگیری جوانان متخصص ظرفیت هسته ای کشوررااززیرده درصدبه صددرصدفعالیت رسانداماالان چه صنعت هسته ای پویاوفعال کجاست دانشمندانش کجاهستندهرکجااماری ازرشد وتوسعه احمدی نژادبودانرایابکلی نابودکردند یاادامه اش ندادندتااحمدی نژادازیادها برود فقط نقطه ضعف اواسفندیاربودکه ازاوبرای به زیرانداختن احمدی نژادبه نحوعالی استفاده کردند
ناشناس۳۱۲۴۹۲۰۸:۴۹:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲
با پول و درآمد نفتی که دولت احمدی نژاد داشت میشد 8 بار ایران را ساخت دوست عزیز.
ناشناس۳۱۳۲۷۲۱۷:۳۳:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۲
وصد حیف که از این فرصت استفاده نکرد هی ماجرا جویی کرد و در آخر هم باعث شد ایران تحریم شود
ناشناس۳۱۱۲۶۱۱۳:۵۸:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۱
عجب!!؟ شما دیگه چیزی نگید که از محمود خیلی بدتر هستید
کرمانی۳۱۱۲۷۵۱۴:۰۱:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱
تو دیگه چیزی نگو که مردم از دستت شکارن
ناشناس۳۱۱۲۷۶۱۴:۰۱:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۱
بی خیال بابا !!! نظام اقتصادی داره فرو می پاشه و اگه صرافیها دوباره شروع به کار کنند و یا به مرزنشینان ارز بدید که کالای کولبری بیاد و یا به مغازه دارهای مناطق آزاد هم دلار بدهید باز هم دلار بالا میره !!! ضمنا اگه دلار 4200 تومنه پس چرا نرخ طلا با دلار 5200 تومنی در مغازه ها به فروش نمیرسه ؟
ناشناس۳۱۱۲۸۷۱۴:۰۴:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۱
اقای جهانگیری شما پاسخگوی کارهای خود باشید. حقوق کارگر را صد هزارتومن هم اضافه نمی کنید اما دوستانتان میلیاردی می برند.
ناشناس۳۱۱۳۰۸۱۴:۱۰:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱
به خدا اگه به بیست درصد این حرفهایی که زدی اعتقاد داشته باشی. آقای جهانگیری خیلی وقته سیل راه افتاده و نشونه هاش پیدا شده اما شماها مثل پسر نوح ع رفتار میکتید. این سیل دیر یا زود گریبان شما را هم خواهد گرفت. نقدا برجام و سیب و گلابی را عشق است. آقای رئیس جمهور سپاه را با کمال قدرت میکوبه بعدش شما از اتحاد سه قوه صحبت میکنی؟ آی که قدرت چقدر شیرینه.
ناشناس۳۱۱۳۲۴۱۴:۱۵:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۱
از 40 سال، هشت سال احمدی نژاد بود و شما در 32 سال بقیه اش سمت داشتید. شما چه کردید؟
ناشناس۳۱۱۹۹۴۲۰:۴۵:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱
دوست عزیز همه دولتهای پس از انقلاب روی هم نصف درآمد نفتی احمدی نژاد را هم نداشته اند . فکر میکنی اینجا کجاست ؟ مردم را چی فرض کردی ؟
ناشناس۳۱۳۲۷۶۱۷:۳۴:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۲
ناراحت نشو دوست عزیز اینجا جایی است که بعضی از مردمانش فراموشی تاریخی دارند
ناشناس۳۱۱۳۴۱۱۴:۲۲:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۱
واقعیت های اقتصادی را از مردم پنهان میکنید توقع دارید مردم حمایت کنند برای جلوگیری از خروج ارز راه کولبری را بسته اید ایشان گمان میبرند که دولت نان ایشان را بریده همین دلار 4200 تومانی را هم ندارید با اشغال خیابان فردوسی به جنگ سقوط ارزش پول ملی رفته اید حقایق اقتصادی را نمیشود پنهان کرد و توقع حمایت داشت .
بی نام سرگردان۳۱۱۳۴۳۱۴:۲۴:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱
آقای احمدی‌نژاد از شما خیلی بهتر بود و به فکر مردم بود لطفاً سکوت کرده و ارزش خود را پایین نیاورید
مهران۳۱۱۳۶۸۱۴:۳۱:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱
دقیقا کارهایی که زمان احمدی نژاد خودتون برای تضعیف دولت انجام دادید رو یادتون نره ، تازه احمدی نژاد الان فقط حرف میزنه نه مثل شما که سال 88 رسما یه جنگ راه انداختید
ناشناس۳۱۱۳۹۲۱۴:۴۱:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۱
به این جمله آقای جهانگیری دقت نکردید : اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست. اقای جهانگیری مشکلات را رد نکرده اند بلکه گفته اند آنچه که مردم امروز احساس می کنند نتیجه عملکرد گذشته است . و واقعیت هم همین است کارهای دولت احمدی نژاد امروز نتیجه داده است . همانطور که کارهای دولت روحانی نتیجه اش چند سال بعد معلوم می شود. شما گندم که می کاری همان لحظه درو نمی کنی .
ناشناس۳۱۱۷۷۴۱۷:۵۷:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۱
نتیجه کارهای اقای روحانی همین الان مشخص است...برجامی را امضا کرده اند که با یک اخم ترامپ و تهدید به خارج شدن از ان هم دلار می رود بالا و هم تحریم ها سرجایشان است
ناشناس۳۱۲۵۱۶۰۹:۰۴:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲
بنده خدا.... برجام فرصتی بود برای انقلاب که نظام را از گردنه هایی که احمدی نژاد ایجاد کرده بود عبور بده. گر معما حل شود آسان شود . حالا که خطر رفع شده شیر شده اید ؟
ناشناس۳۱۱۸۷۳۱۹:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱
داداش هی کپی پیست نکن کامنتت رو یه بار نوشتی فهمیدیم هرکی گندم بکاره.... این دولت داره باد میکاره خودش هم طوفان درو خواهد کرد
ناشناس۳۱۱۴۳۵۱۵:۰۳:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۱
آقای جهانگیری شما عادت کرده ایید برای فرار از پاسخگویی مدام به احمدی نژاد بتازیید جناب جهانگیری 5 سال است شما سرکاریید واوضاع بسیار خراب است .شما با تاختن به دولت قبل محبوب نمی شویید بلکه با رفع مشکلات و ایجاد شغل و رفاه و امنیت اجتمایی واقتصادی است که نزد مردم اعتبار میابید .لطفا" مردم را عصبانی نکنید و بخود بیایید و کاری برای مردم بکنیدویا اگر نمی توانید کنار بروید.
ن.د۳۱۱۴۵۷۱۵:۱۳:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۱
تمام مسئوولین در تمام سالها یک وجه مشترک دارند: حرف زدن و عمل نکردن.
ناشناس۳۱۱۵۰۵۱۵:۳۷:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱
شما همون واسه ارز برنامه دارید کافیه برادرمن
ناشناس۳۱۱۶۵۱۱۶:۴۲:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱
بیخیال آقای جهانگیری. شما هم فقط زورتون به مردم میرسه.
علی671۳۱۱۶۶۷۱۶:۵۱:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۱
اسحاق جان شما پنج سال است که به اتفاق برادر حسن موندید باید بشود و نشده .چرا نمی گویی اینکار را باید انجام داده باشیم .باید کرده باشیم .با تکیه بر باید بشود به خدا نان سر سفره زن و بچه ی ما نمی آید جز گرانی و نداری .اینها همه شعار است و همه می دانند .که سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است .خبری نیست تا برادر در صرافی معامله می کند.
ناشناس۳۱۱۶۶۹۱۶:۵۱:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۱
حالا که احمدی نژاد حرف درست میزند به شما برخورده ؟ برای من فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست چون نه اصلاح طلب دنبال اصلاح نیست و اصول گرا هم به اصولی پایبند نیست .
ناشناس۳۱۲۰۰۲۲۰:۴۷:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۱
بِینی و بین الله جمله "اصول گرا هم به اصولی پایبند نیست" دقیق و درست اومدی . الف جان اگه بهت برنمیخوره منتشر کن .
ناشناس۳۱۱۷۹۸۱۸:۱۶:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱
این دولت فقط مانده از نفس کشیدن مردم مالیات بگیره در آمدزائی کنه
میثم۳۱۱۸۱۰۱۸:۲۳:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۱
اسحاق جان این حرف ها رو ول کن از داداش چه خبر
ناشناس۳۱۱۸۲۳۱۸:۳۷:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۱
یه سوال خیلی وقته درگیرم ک تاحالادیدین جهانگیری به توهین ها ولفاظی های نتانیاهو،بن سلمان یاحتی ترامپ پاسخی داده باشه ؟
ناشناس۳۱۲۵۲۶۰۹:۰۹:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۲
حرفای منافقین را کپی پیست نکن . اینجا محل نقد است نه افترا .
ناشناس۳۱۳۱۸۰۱۶:۱۲:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۲
سوال درستیه . به جای فرافکنی پاسخ بدین
ناشناس۳۱۱۸۶۱۱۹:۰۱:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱
اقای جهانگیری شما پای حرف خودت که گفتی از فردا صبح در تمام صرافیها برای تمام مصارف قانونی مردم دلار ۴۲۰۰ تومانی میدهیم تا امروز هم که یک دلار هم ندادی نیستی حتما انتظار نداری که ما به این شعارهایتان باور داشته باشیم
ناشناس۳۱۲۱۳۹۲۲:۳۱:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۱
این حرفها فرافکنی است. نتایج عملکرد دولت در یکی دو سال خود را نشان می دهد. آقای جهانگیری احتمالا ما باید ۲۰ سال منتظر باشیم تا عملکرد شما نتایجش را نشان دهد. نه برادر نقدینگی را ۲ برابر کردید و حالا انتظار چه چیزی دارید. تورم مسکن و دلار و ماشین و تخم مرغ و ... حالا کجایش را دیدید کمی صبر کن. مردم باید با التماس دنبال احمدی نژاد بروند از شدت گرانی و تورم.
بی سواد۳۱۲۲۰۰۲۳:۱۹:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱
مردم چنان رونقی ایجاد کنیم که به این 45000تومان احتیاجی نداشته باشند، هم باید چرخ ساتریوفوژ بچرخد هم چرخ اقتصاد(مسخره ترین جمله ها که یادم میاد) راستی چ خبر برادران جهانگیری وروحانی اینا هم کار احمدی نژاده که من ازش بدم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۱۲۴۳۷۰۸:۱۱:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲
اقای جهانگیری .. زمانی که وزیر صنعت ومعدن بودیدوقدرت دردستتان بود استفاده از کالای ایرانی را فراموش کردید وحتما یادتان رفته که بادست جنابعالی کارخانجات فعال را به بهانه فرسوده بودن ماشین الات به ارزنی فروخته وسپس با خاک یکسان شده است وچندین هزار نیروی فعال ازکاربیکارشده وبه دستفروشی ورانندگی مشغول شده اند بعنوان مثال ایران الکتریک رشت رافراموش کردید به کی فروخته اید یا کارخانه پوشش باداشتن 2000 نیرو ویا تعطیلی کارخانجات پوپلین ولوله سازی شما وملامین شمال وچینی سازی وفومنات وفرش گیلان که اینک به نمایشگاه بین المللی تبدیل شده وایران برگ وتعدادی دیگر کارخانه دررشت وشهرستانهای دیگرو..... کارخانه ای باقی نمانده تا تولیدی درکار باشد باحرف که کالا تولید نمیشود لطفا به افکار عمومی پاسخگو باشید
ناشناس۳۱۲۴۸۵۰۸:۴۵:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲
آقای جهانگیری خوب بلد هست بغض کنه برای دختر بیچاره وزیر هم بغض کرد مرد حسابی در این پنج سال یک حرف راستی به مردم زدین از بس که با روحانی برجام برجام کردید که مردم شبا خواب برجام را می بینند مخلص کلام نه عمر از گندم ری خورد نه روحانی از گلابی برجام.
ناشناس۳۱۲۸۷۴۱۲:۴۷:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۲
آقای جهانگیری شما نمونه واقعی یک مصلحت طلب هستید در سیاسیون امروز احمدی نژاد نمونه واقعی یک رئیس جمهور هست و خواهد بود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  15. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین