رییس جمهور : چقدر ما گزینش می کنیم، سیم جین می کنیم، از غسل و ابا و اجداد می پرسیم، اما یک کلمه نمی پرسیم که آیا تو متعهد هستی که به مردم خدمت کنی؟

گروه ویدئو الف،   3970201113 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس جمهوری : چقدر ما گزینش می کنیم، سیم جین می کنیم، از غسل و ابا و اجداد و همسایگان می پرسیم، اما یک کلمه نمی پرسیم که آیا تو متعهد هستی که به مردم خدمت کنی؟

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۱۱۲۴۱۳:۰۵:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۱
دلار چی شد آقای ریس جمهور؟
ناشناس۳۱۱۱۲۹۱۳:۰۶:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱
الف جان دلبندم : سین جیم درست است. نه سیم جین
ناشناس۳۱۱۱۴۴۱۳:۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۲/۱
آقای روحانی ترا به خدا اگر توان اداره کشور را نداری بده دست یک آدم با .. از اریبهشت تا الان 50 در صد در برخی کالا افزایش قیمت داریم این یعنی چی؟
ناشناس۳۱۱۲۹۸۱۴:۰۶:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۱
مگه وزارت اطلاعات زیر نظر شما نیست ؟چرا اینارو به مردم میگید ؟باید به وزارت اطلاعات بگید ،مگر اینکه بگید وزارت اطلاعات تحت نظر شما نیست
ناشناس۳۱۱۳۱۵۱۴:۱۱:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۱
آقای رییس جمهور، مگه سیستم گزینش زیر نظر شما نیست؟!!!! چرا با یک دستور کل سیستم رو اصلاح نمی فرمایید؟!!!!! این فرار رو بجلو ها تا کی ادامه داره؟!!!
امیر حسین سلطان/تهران۳۱۱۳۶۳۱۴:۳۰:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۱
سیم جین!!! نه ، سین جیم صحیح است(مخفف سئوال جواب) کمی دقت بد نیست..
احمد۳۱۱۴۱۲۱۴:۵۰:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱
حالا داری اینارو به خودت میگی؟ شده قضیه ریاست شورای امنیت ملی که خودت رییسشی و ریاست جمهوری که یه بار دستور فیلتر میدی یه بار هم رفعش میکنی؟ جناب رییس جمهور متولی استخدام خودتی نه نهاد دیگه به خودت بگو و باید باید نکن..
نجیب۳۱۱۴۶۲۱۵:۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱
آیا شمامتعهد هستی به خدمت به مردم؟؟؟؟ حالا بیا جواب بده.
مادر یک شهید۳۱۲۰۸۶۲۱:۵۱:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱
اقای رییس جمهور رای دوره دومتون راهم با ان روش راضی کردن به قول امروزیا سلبریتی هااوردید که الان هم پشیمونند دیگه کررا میخوای راضی کنی؟ این سخنان دبگر رایی برایتان جمع نمی کند درست است شما خسته اید واحتیاج به استراحتوخواب درازمدت دارید چون اگر بیدار سوید بااینهمه نابسامانی ها از دلار وگرانب گوشت و... خوابتان از سر مبارکتان می پرد انقدر توپتان را یکطرفه در خانه دیگران نیندازید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

آخرین عناوین