سرقت مسلحانه با تهدید و حبس دختر 6 ساله/ سارق را شناسایی کنید+عکس

گروه حوادث الف،   3970119180 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از این افراد به سمت ما آمد؛ اسلحه اش را به سمت من گرفت؛ دست و پای پسرم را بست و اسلحه را روی سر پسرم گذاشت؛ تهدید کرد که اگر طلا و پول ندهیم، پسرم را خواهد کشت و [ در ادامه ] مرا به زور به طرف اتاق خواب برد و اسلحه را به سمت من گرفت.

پلیس از مردم در خواست کرد ۲ سارق مسلحی را که با تهدید و حبس دختر ۶ ساله و ضرب و شتم مادر وی، طلا و جواهرات را به سرقت بردند، شناسایی کنند. به گزارش ایلنا، ساعت ۱۱:۴۵ مورخه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یک مجتمع مسکونی در خیابان محمدعلی جناح به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد.

با حضور مامورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد دو جوان حدودا ۳۰ ساله که یکی از آنها کت و شلوار و دیگری شلوار و پیراهن جین آبی رنگ به تن داشتند، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت بیش از ۷۰ میلیون تومان پول و طلاجات ساکنان مجتمع نموده و پس از محبوس کردن افراد مجتمع از محل متواری شدند. کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از اهالی مجتمع مسکونی پرداختند که در همان تحقیقات اولیه مشخص شد تمامی اهالی این مجتمع از بستگان نزدیک یکدیگر هستند. یک از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۰:۵۵ صدای جیغ کشیدن خواهرم که دیوار به دیوار و در یک طبقه زندگی می‌کنیم را شنیدم؛ اول اعتنا نکردم اما پس از دقایقی جهت پیگیری موضوع به در خانه خواهرم رفتم، زنگ زدم اما خواهرم در را باز نکرد!

شاکی ادامه داد: با کلید یدک، به همراه پدرو مادرم [که در طبقه پایین زندگی می کنند] و پسرم وارد خانه خواهرم شدیم که دیدیم دو جوان غریبه حدودا ۳۰ ساله داخل خانه خواهرم هستند؛ آنها خواهرم را در یکی از اتاق ها و دختر ۶ ساله اش را نیز در اتاقی دیگر حبس کرده بودند.

سرقت مسلحانه با تهدید و حبس دختر ۶ ساله/ سارق را شناسایی کنید(+عکس)

این فرد تصریح کرد: یکی از این افراد به سمت ما آمد؛ اسلحه اش را به سمت من گرفت؛ دست و پای پسرم را بست و اسلحه را روی سر پسرم گذاشت؛ تهدید کرد که اگر طلا و پول ندهیم، پسرم را خواهد کشت و [ در ادامه ] مرا به زور به طرف اتاق خواب برد و اسلحه را به سمت من گرفت.

شاکی گفت: من تمام طلاهای خودم را به او دادم اما او دست بردار نبود و دائما محل گاوصندوق را از من می پرسید اما ما در خانه گاوصندوق نداریم؛ نهایتا آنها همگی ما را در یکی از اتاق محبوس کرده و پس از زدن اسپری فلفل، در اتاق را بسته و از خانه خارج شدند.

شاکی دیگر که سارقین با ورود به خانه اش اقدام به حبس کردن او و دختر شش ساله اش کرده بودند نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با دختر ۶ ساله ام داخل خانه بودیم که زنگ در واحد ما را زدند؛ دختر ۶ ساله ام در را باز کرد که ناگهان دو نفر با اسلحه وارد منزل شدند.

این شاکی هم ادامه داد: من جیغ کشیدم ؛ آنها با مشت و لگد به جانم افتادند و مرا به داخل یکی از اتاق ها انداختند و دختر شش ساله ام را نیز گروگان گرفتند ؛ گفتند : هرچه طلا و پول داری بگو کجاست. تمام صورت و دهان و گردنم خونی شده بود ؛ جلوی دهان دخترم را گرفته بودند و دائما تهدید می کردند که بچه ات را می بریم که در همین زمان خواهرم به همراه پدر و مادرم و پسرش وارد خانه شدند و ... .

 

سرقت مسلحانه با تهدید و حبس دختر ۶ ساله/ سارق را شناسایی کنید(+عکس)

کارآگاهان با بررسی مجتمع مسکونی محل سرقت اطلاع پیدا کردند که پارکینگ و در ورودی مجتمع دارای دوربین های مداربسته است؛ بلافاصله تصاویر دوربین ها مورد بررسی قرار گفت و با راهنمایی شکات پرونده، تصاویر دو سارق مسلح مورد شناسایی قرار گرفت.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری این دو سارق مسلح ، هماهنگی با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران جهت انتشار مجدد تصاویر بدون پوشش متهمین انجام شده است؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر این دو نفر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، محل سکونت و تردد این افراد را از طریق شماره تماس های ۵۱۰۵۵۵۰۱ و ۵۵۳۸۱۰۳۶ در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۵۷۰۲۱۷:۴۲:۵۹ ۱۳۹۷/۱/۱۹
ظاهرا برادر هم هستند.
ناشناس۲۹۵۹۱۳۲۰:۲۵:۰۴ ۱۳۹۷/۱/۱۹
این بی شرف ها رو باید سریعا تیرباران کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین