وزیر بهداشت: درآمد پزشکان ۲میلیون تومان در ماه است/نماینده مجلس: اظهارات وزیر غیرواقعی است، آنها میانگین 15 میلیون دریافتی دارند

گروه اجتماعی الف،   3970118117 ۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی‌ که وزیر بهداشت به تازگی اعلام کرده درآمد پزشکان در کشور دو میلیون تومان است، اما نماینده مردم سراوان در مجلس رقم اعلام شده از سوی وزیر را غیرواقعی دانست و گفت: پزشکان در بررسی‌های انجام شده بالا‌ترین درآمد را در جامعه دارند و به‌ طور میانگین باید گفت دریافتی آن‌ها حدود ۱۵ میلیون تومان است.

وزیر بهداشت: درآمد پزشکان ۲میلیون تومان در ماه است/نماینده مجلس: اظهارات وزیر غیرواقعی است، آنها میانگین 15 میلیون دریافتی دارند

اعلام کردن درآمد در هر صنفی همواره در کشور یک امر پر از چالش بوده و کار مرسومی نیست! میزان دریافتی پزشکان نیز همواره از مقولاتی است که با حاشیه‌هایی همراه بوده است. برخی از مسئولان این موضوع را تائید و برخی دیگر کتمان می‌کنند. اینکه حقیقت چیست و کدامیک صحت دارد؛ معمولا کار راحتی نیست و در عین حال اختلافات فاحش کارانه پزشکان و پرستاران همچنان محل گلایه و اعتراض است. سیدحسن هاشمی در دیدار نوروزی با مدیران، کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی اعلام کرده بود؛ درآمد پزشکان در کشور مبلغ دو میلیون تومان است، اما به قدری در تریبون‌های مختلف، خلاف گفته می‌شود که باور آن شاید سخت باشد.

وزیر بهداشت شفاف اعلام کند؛ کدام پزشک ۲ میلیون حقوق می‌گیرد

محمد باسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایلنا رقم اعلام شده از سوی وزیر را غیرواقعی دانست و گفت: پزشکان در بررسی‌های انجام شده بالا‌ترین درآمد را در جامعه دارند و رقم اعلام شده از سوی وزیر بهداشت غیرواقعی و غیرمنطقی است.

وی در ادامه افزود: پزشکان به جز حقوق ثابت چه شاغلان در بخش خصوصی و چه دولتی کارانه نیز دریافت می‌کنند و رقم دریافتی آنان با کارانه بالا‌تر از رقم اعلامی است. وزیر بهداشت باید به طور شفاف اعلام کند که کدام یک از پزشکان این میزان دریافتی را دارند.

نماینده سراوان در پاسخ به این سوال که میزان دریافتی پزشکان و سطح درآمد ماهانه آن‌ها در ماه به طور میانگین چه میزان است، افزود: درآمد پزشکان متفاوت است و به طور میانگین باید گفت دریافتی آن‌ها حدود ۱۵ میلیون تومان است.

تلاش برای کاهش اختلاف فاحش حقوق در نظام سلامت 

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون بهداشت و درمان در مورد اظهارات وزیر بهداشت به خبرنگار ایلنا گفت: منظور وزیر بهداشت از این میزان دریافتی پزشکان، طرحی است که حقوق ثابت آنها به صورت پایه این مقدار در نظر گرفته شده است؛ البته کارانه جدا از این موضوع پرداخت می‌شود، حقوق دومیلیون تومانی مربوط به پزشکانی است که در حال گذراندن دوره طرح خود هستند.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در مورد درآمد پزشکان گفت: در گروه‌های مختلف مبلغ متغیر است و همین امر موجب برخی نارضایتی‌ها در جامعه پزشکی شده‌است و برای برطرف کردن این اختلاف‌ها در کتاب جدید تعرفه‌ها به در آمد پزشکان پرداخته خواهد شد تا عدالت بین تمام گروه‌های پزشکی اجرا شود.

در عین حال برخی دست اندرکاران حوزه سلامت کشور می‌گویند که با اجرای طرح تحول سلامت، فاصله پرداختی‌ها در نظام سلامت بیشتر شده و به رغم اینکه ادعا می‌شود؛ کارانه جامعه پرستاری ۲ و نیم برابر شده، اما دریافتی پرستاران از محل کارانه از ۲۰۰ هزار به ۵۰۰ هزار تومان رسیده و در مقابل، پزشکان کارانه میلیونی می‌گیرند.

ابهامی که در این بین وجود دارد، این است که معلوم نیست کدام دسته از پزشکان چنین کارانه‌های میلیونی  دریافت می‌کنند. در واقع، معلوم نیست فیش حقوقی کدام طیف از جامعه پزشکی خط قرمز است و نمی‌توان به آن دسترسی داشت و میزان دریافتی واقعی آن‌ها به چه میزان است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۴۰۳۱۱۳:۲۰:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۱۸
پزشک عمومی در سازمان انتقال خون ، بهزیستی ، پزشکی قانونی و هلال احمر ، کل دریافتی ۲ میلیون و ششصد هزار تومان است.. اما در بخش وزارت بهداشت این رقم ۴ میلیون و چهارصد هزار تومان است..
ناشناس۲۹۴۲۷۵۱۷:۰۶:۳۷ ۱۳۹۷/۱/۱۸
برای همین 750 هزار نفر رفتند تجربی که پزشک شوند ؟ تا 2 میلیون را بگیرند ؟!!
ناشناس۲۹۴۴۷۷۲۱:۰۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
فیش حقوقی با درامد نجومی متفاوته . ____________________________ اغلب اینها در ماه بالغ بر ۷۰ میلیون تومان درآمد تعریف نشده و پنهان دارند. آیا این درآمد میتونه از راه حلال باشه ؟
ناشناس۲۹۴۰۳۳۱۳:۲۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
حقوق یک اقلیت جراح را به همه تعمیم ندهید... روانپزشک در تهران ، تاکسی اینترنتی مشغول است...چون مردم دید خوبی برای مراجعه به روانپزشکی ندارند.
ناشناس۲۹۴۰۳۷۱۳:۲۶:۴۴ ۱۳۹۷/۱/۱۸
دروغ 13
ناشناس۲۹۴۰۳۸۱۳:۲۹:۵۲ ۱۳۹۷/۱/۱۸
متوسط حقوق معلمان دو و 700 است که از یک دبیر
ناشناس۲۹۴۳۳۷۱۸:۱۸:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۱۸
واقعا ستم بزرگی است، که معلم در یک ماه به اندازه یک روز شاگردان دیروزش که پزشک شده اند، درآمد ندارد.
ناشناس۲۹۴۰۴۲۱۳:۳۴:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۱۸
وزیر بهداشت با رندی تمام همیشه لفظ حقوق رو به جای درامد به کار میبره، بله حقوق پزشکا پایینه ولی درامدشون نجومیه که به خاطر کارانه های نجومیه اغلب و حق ویزیت بالا و زمان ویزیت کم و هزار تا ره دیگه که یاد گرفتن برای سرکیسه کردن مردم و بلیعیدن بودجه کشور، وزیر بهداشت هم در مورد کارانه ها توپ رو به زمین قوانین اشتباه میندازه
ناشناس۲۹۴۰۴۷۱۳:۳۷:۵۲ ۱۳۹۷/۱/۱۸
واقعا این وزیر بهداشت مارو چی فرض کرده!
ناشناس۲۹۴۰۵۰۱۳:۴۰:۲۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
سال گذشته هم صحبت های وزیر در باره حقوق ۱۵ میلیونی پزشکان در مناطق محروم منتشر شد ، در حالی که وزیر گفته بود حقوق خانه بهداشت روستایی را ۱۵ میلیون کردیم. یعنی ۱ نفر پزشک عمومی( ۳ میلیون و سیصد) .پرستاری و تزریقات( ۱/۷۰۰).. ماما ( ۱میلون و۱۰۰).. بهداشتکار دندان ( ۱میلیون و دویست ) و...... در حالی که رسانه ها تیتر زدند : حقوق ۱۵ میلیونی پزشکان!!
سعید۲۹۴۵۷۲۰۰:۳۶:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۱۹
تو رو به خدا اگه دین ندارید آزاده باشید لااقل...همین الآن در مناطق محروم پزشکان از 8الی 15 میلیون درآمد دارن...کسی اگه علوم پزشکی فامیل داره بپرسه....
ناشناس۲۹۴۰۵۷۱۳:۴۳:۱۶ ۱۳۹۷/۱/۱۸
این حقوق ۱۵ میلیونی کجاست تا بریم اونجا ؟! دنداننپزشک در گرمای تابستان خاش ، در منطقه بدون امکانات زندگی ، ۲ شیفت کار ، ۴ میلیون می دن . تازه از دی ماه هم پرداخت نشده...
ناشناس۲۹۴۰۶۱۱۳:۴۵:۰۴ ۱۳۹۷/۱/۱۸
۱۴ هزار پزشک عمومی بیکار داریم که حتی ۱ روز هم کار نکرده اند ( امار رسمی نظام پزشکی)... به شغل های دیگر روی اورده اند..
ناشناس۲۹۴۰۶۶۱۳:۴۷:۳۷ ۱۳۹۷/۱/۱۸
انتظار بیشتری نباید داشت جز حمایت از صنف پزشکان پس این دکتر ها کی هستند که برای یک عمل ساده 25 میلیون میگیرند ایشان یاد اوری کنند در مطب دستگاه پوز را استفاده کنند و از دادن شماره حساب اقوام تا پرداخت میلیونی عمل به حساب انها خودداری کنند و اقای وزیر ناراحت این مسائل همکارانش باشد
ناشناس۲۹۴۰۶۷۱۳:۴۷:۵۴ ۱۳۹۷/۱/۱۸
دو میلیون تومان در ماه! احتمالا منظور در کره ماه است و پزشکی اگر در آنجا باشد،دو میلیون می گیرد!
ناشناس۲۹۴۰۷۱۱۳:۴۹:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۱۸
عزیزان سلام من خودم دانشجوی پزشکی هستم ببینید عزیزان اگر می خواهید بدانید درامد پزشکان چقدر است خدمت شما عرض می کنم، بله حقوق پایه داریم که مبلغ 2 میلیون تومان برای پزشک عمومی و 4 میلیون تومان برای متخصص است اما کارانه پزشک عمومی حدود 8 میلیون تومان بصورت عادی و فقط در مراکز دولتی و برای متخصصین فقط در مراکز دولتی 11 میلیون تومان است یعنی فرمایش نماینده سراوان تا اینجا درست است که حدود 15 میلیون حقوق داریم اما با شیفت های اضافه و خصوصی حدوداً 20 میلیون درامد داریم البته در حوزه تخصص و با داشتن مطب می رود بالای این رقم که دیگر سقف هم ندارد یک متخصص در هر شاخه ای اگر روزی تنها 10 بیمار ببیند با تعرفه های امروز حدودآ بالای 20 میلیون تومان هم آنجا درامد دارد و برای متخصصین درآمد های بالای 30 و 40 میلیون ساده حاصل می شود، روسای دانشگاههای علوم پزشکی که خود عمدتاً متخصص و یا فوق تخصص هستند بالای 40 میلیون دریافتی دارند. البته شاید هم لباس هایم ناراحت شوند که چرا گفته ام اما همه باید بدانند به نسبت درس و کارمان بسیار پول می گیرم و این انصاف نیست. فقط همین قدر می گویم که در دوره طرح خود ماهیانه اگر در شهرهای بزرگ باشیم 6 میلیون ولی اگر به شهرهای کوچک و مناطق محروم برویم تا 12 میلیون پزشکان عمومی و تا 17 میلیون دندانپزشکان عمومی دریافت می کنیم.
ناشناس۲۹۴۲۷۰۱۷:۰۰:۰۲ ۱۳۹۷/۱/۱۸
شما هنوز دانشجوئی، بذار وقتی رفتی طرح ببینیم این پولا رو بهت میدن یا نه؟ به ما که ندادن. طرحم هم منطقه محروم بود، با اینکه دانشجو دانشگاه شیراز و ساکن همین جا بودم انداختنم بلوچستان، دو ماه اول پرداختی ها رو دادن ولی بعدش ول شد.
ناشناس۲۹۴۲۹۴۱۷:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۱/۱۸
سلام. خدا بهت عزت بده که حقیقتی را که مردم با جونشون لمس می کنند را به زبان ساده گفتی. الان شکاف درآمدی پزشکان با بقیه رشته ها باعث شده که به کل در رشته های دیگه وابسته به واردات باشیم و مهندسان و علوم پایه و علوم انسانی بی خیال کار جدی بشن و این باعث میشه که کشور پیشرفت نکنه. الان در تمام رشته های غیرپزشکی بهترین متخصصان یا از ایران میرن یا اینکه دلسرد یه گوشه ای هستن و کار خلاقانه ای انجام نمیدن
ناشناس۲۹۴۴۷۱۲۰:۵۰:۲۸ ۱۳۹۷/۱/۱۸
صداقت شما قابل تقدیره
ناشناس۲۹۵۲۹۶۱۴:۴۴:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۹
اگر نصف مردم مثل شما راستگو بودند ایران گلستان می شد
ناشناس۲۹۴۰۷۳۱۳:۵۲:۱۲ ۱۳۹۷/۱/۱۸
آخی دلم برایشون سوخت. آقای وزیر یک برنامه گلریزان ترتیب دهند تا مردم به این افراد مستمند کمک کنند!
ناشناس۲۹۴۰۸۱۱۳:۵۸:۰۲ ۱۳۹۷/۱/۱۸
برخی از پزشکان و دندانپزشکان این رقم دو میلیونی را در عرض ۲ یا ۳ ساعت در مطب درمی آورند و (اقای وزیر بهداشت در جریان هستند که) البته کارتخوان هم ندارند و فقط تراول قبول می کنند. آقای وزیر میلیاردی!!! از افکار عمومی به خاطر این رقمی که به عنوان درآمد پزشکان اعلام کردی خجالت بکش و عذرخواهی کن.... یک نفر مسئول در این کشور پیدا نمی شود اموال این آقای وزیر را که ادعا فرموده همه اش حلال است حسابرسی کند؟
ناشناس۲۹۴۰۸۲۱۴:۰۰:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
دلم سوخت دکتر های ما حقوقشان با کارگران در یک حد ولی کیست که باور کنه ..ایشان حرف خودش را باور داره البته نه ولی انتظار داره مردم باور کنند
ناشناس۲۹۴۰۹۰۱۴:۰۵:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۱۸
شاید منظور آقای وزیر دو میلیون در روز بوده که اشتباها دو میلیون در ماه رو بر زبان آوردند.
ناشناس۲۹۴۱۰۱۱۴:۱۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
حقوق های نجومی پزشکان به ویژه متخصصان دیگه یک چیز ثابت شده برای همه مردم ایران است، وزیر چرا خودت را به عدم آگاهی می زنی؟
شاهرخ۲۹۴۱۰۶۱۴:۱۷:۴۹ ۱۳۹۷/۱/۱۸
از دکتر هاشمی دیگه انتظار خالی بندی نداشتیم
ناشناس۲۹۴۱۱۵۱۴:۲۶:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۱۸
این نماینده در جریان واقعیتهای مملکت نیست یک پزشک عمومی که در تهران در استخدام وزارت بهداشت ودرمان بصورت روز کار عادی کار کند یعنی ۴۴ ساعت کار در هفته بیش از۲میلیون نمی گیرد شاید ایشان فامیل پزشکی دارند که با سفارش وی جایی مشغول شده ودر قبال ۴۴ساعت کار در هفته و بصورت روز کار عادی در تهران به او ۱۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان حقوق میدهند اگر اینطور است ایشان سفارش اخوی پزشک ما هم را که جانباز است و ۱۸سال سابقه کار در وزارت بهداشت دارد،بکند
ناشناس۲۹۴۱۳۵۱۴:۴۱:۳۶ ۱۳۹۷/۱/۱۸
اگه 2 میلیون تومنه چرا هیچ کدام کارتخوان ندارند و می گویند فقط پول نقد؟ مگه 2 تومن از مالیات بر درآمد معاف نیست؟ پس چرا از ترس اداره مالیات کارتخوان ها جمع شده؟
منتظر 1400۲۹۴۱۴۶۱۴:۵۱:۵۵ ۱۳۹۷/۱/۱۸
2میلیون؟؟؟؟ مردم را چی فرض کردی؟؟ خدایا کی از دست این نوع دولتمردان راحت میشویم؟؟؟
ناشناس۲۹۴۱۵۳۱۴:۵۷:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
کارانه جز حقوق حساب نمی شود.
ناشناس۲۹۴۱۶۶۱۵:۰۹:۲۱ ۱۳۹۷/۱/۱۸
من در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار می کنم. حقوق ثابت بین 10 تا 15 میلیون تومان و کارانه یک پزشک متخصص به قدری بالا بود که الان برای آن سقف 80 میلیون تومان تعیین کرده اند. پزشکان عمومی هم 10 میلیون تومان دریافتی دارند.
ناشناس۲۹۴۲۲۹۱۶:۲۴:۱۸ ۱۳۹۷/۱/۱۸
من هم اتندینگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم، لطف کنید خالی نبندید. این آمار و ارقام هم از خودتون در نیارید. الان ماه ها هست کارانه ای که ازش دک می زنید پرداخت نشده، به همین خاطر من خودم شخصا تعداد جراحی هام رو به کمتر از نصف رسوندم نسبت به سال نود و چهار.
ناشناس۲۹۴۱۷۳۱۵:۲۳:۴۶ ۱۳۹۷/۱/۱۸
دیروز لیست حقوق و مزایای ماهیانه متوسط یک نماینده مجلس ایران را دیدم که حدود ۲۴ میلیون تومان برای مردم هزینه دارد . در مقایسه با کار حیاتی و وقت و انرژی و اهمیت شغلی که یک دکتر برای جامعه دارد به نسبت نمایندگان مجلسی که با هزار ترفند و زد وبند و هزینه های میلیاردی وارد شده اند و هیچ سودی واسه مردم ندارند و فقط قشری اکثرا بله قربان گو و کار چاق کن واسه جناح و گروه و خانواده خود هستند اصلا غیر منصفانه نیست که یک دکتر مثلا ۱۰ یا ۲۰ میلیون هم بگیرد . و حداقل باعث نابودی و بدبختی مردم یک کشور نشده و جان مردم را از درد و رنج و بیماری نجات میدهد .
ناشناس۲۹۴۱۹۱۱۵:۳۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۱۸
وزیرشوخی کرده منظورش20میلیون تومان بوده
ناشناس۲۹۴۲۴۲۱۶:۳۵:۴۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
۲۰ میلیون حقوق پزشکان نیست، پول توجیبی آنهاست.
ناشناس۲۹۴۷۰۷۰۹:۱۸:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۹
روزی دو میلیون تومان؟
ناشناس۲۹۴۲۱۶۱۶:۰۸:۴۸ ۱۳۹۷/۱/۱۸
الف جان طرح تحول کارانه ها الان ۱۴ ماه که تاخیر داره متوجهی ۱۴ ماه!! یعنی عملا دریافتی پزشکان همون ۲ میلیونه.حالا کارانه هم پرداخت بشه واسه ۱۴ ماه مثلا بشه ۱۰۰ میلیون همین شماها صداتون بلند میشه که این پرداختی ۱ ماه پزشک هست.یه سر به بیمارستانهای کشور بزن ببین وضع پرداخت ها چه جوریه
ناشناس۲۹۴۲۴۰۱۶:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
پزشکی که تو یک بیمارستان دولتی روزانه 50تا بیمار روویزیت می کنه اگر متخصص باشه تعرفه ویزیت دولتی 23000تومن هست البته پرداختی مردم با بیمه حدود 4000تومن هست .حالا این پزشک بابت کارش روزانه 1150000تومن تنها بابت ویزیت به حساب بیمارستان دولتی واریز میشه .اگر ماهی بیست روز هم تو اون بیمارستان باشه پرداختی میشه بیست وسه میلیون.البته پرداختها به بعضی پزشکان زیاد هست اما درقبالش این بندگان خدا کار می کنند .یا جراحی که ماهی 50تا جراحی داره نباید ماهی 100میلیون بگیره؟البته مالیاتش هم پرداخت میشه.البته تبعیضهای زیادی هم تو طرح تحول سلامت هست که باید اصلاح بشه.
ناشناس۲۹۴۲۵۳۱۶:۴۶:۰۰ ۱۳۹۷/۱/۱۸
منظورش دو میلیون در روز بود حواسش نبود
ناشناس۲۹۴۲۹۶۱۷:۲۹:۱۶ ۱۳۹۷/۱/۱۸
به علت علمی نبودن بحث ها ( متاسفانه با ان همه تحصیلات دانشگاهی) هیچ گاه گفتگوهای دولت و مجلس به نتیجه خوبی نمی رسید. بله! پزشکهای بسیار زیادی بخصوص در شهرهای بزرگ ولی حتی در شهرهای کوچک هم، درآمدهای نجومی دارند. و این در حالی است که بسیار از پزشکهای دیگه حتی کار هم ندارند.( فراموش نکنیم ما مثل قارچ تو هر دهی یک دانشگاه زده ایم. خوب اینها بلاخره فارغ التحصیل میدهند بیرون) اینکه با تمام طیف پزشک یک جور برخورد شود از سادگی یا غرض است. ولی من نمیدانم چرا وزیر بهداشت همیشه در مقام انکار است. یعنی واقعا نمیداند قضیه چیست.
ناشناس۲۹۴۳۱۴۱۷:۵۱:۴۸ ۱۳۹۷/۱/۱۸
به نظر من هر چند وقت یکبار در باره پزشکان سایتها می نویسند تا مردم دلشان ررا به کسی خالی کنند ولی چون از این قشر ارامتر پیدا نمی کنند اسم اینها را می گویند تا مردم دلشان را خالی کنند تا یک وقتی سراغ موضوعات دیگر نروند ویا اینکه غم باد نگیرند
ناشناس۲۹۴۳۱۸۱۷:۵۸:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۱۸
برادر من طرح خدمت پزشکی است در گرگان مبلغ ۱۲میلیون در طرح پزشک خانواده میگیره
محمد۲۹۴۳۲۳۱۸:۰۰:۲۹ ۱۳۹۷/۱/۱۸
مثلا 15 میلیون درآمد پزشک باشه زیاده ؟! یه دلال با مدرک سیکل تو این مملکت ماهی بیش از 100 میلیون درآمد داره ! هیچ تخصصی هم نداره ! روزی 4 ساعت هم بیشتر کار نمیکنه ! هیچ جا مالیات هم نمیده ! چند نفر از دوستان که از درآمد 15 میلیونی پزشک شاکی هستن میتونن تو کنکور رتبه زیر 1000 بیارن و پزشک بشن ! الان هر جا بوتیک بزنی ماهی 5 میلیون در بدترین حالت درآمد داری . بعد پزشک باید 2 میلیون بگیره !!!
ناشناس۲۹۴۳۷۰۱۹:۰۲:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۱۸
کارانه ای که پزشکان میگیرند طاهرا یک سوم از درآمد کاری است که انجام می دهند مثل جراحی. چرا همین کارانه در مورد شغل های دیگر در ادارات دولتی اجرا نمی شود مثلا یک نفر با خلاقیتش کاری می کند که یک میلیارد صرفه جویی می شود یا در آمد سازمان افزایش پیدا می کند چرا نباید یک سوم مبلغ را مثل پزشکان به عنوان کارانه دریافت کند؟
ناشناس۲۹۴۳۷۸۱۹:۱۱:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۱۸
مثل وزیر راه که گفت فقط چهار میلیون تو حسابش هست. طفلک
ناشناس۲۹۴۴۴۴۲۰:۲۶:۱۷ ۱۳۹۷/۱/۱۸
ایشون هم لابد با حقوق 2 میلیونی به ثروتمندترین وزیر تاریخ انقلاب تبدیل شده اند.
مژده۲۹۴۴۷۴۲۱:۰۲:۲۳ ۱۳۹۷/۱/۱۸
اخیرا بعضی از دکترها خصوصا دندانپزشان کارت بانکی قبول نمی کنند تا از مالیات فرار کنند لازم است اداره مالیات اعلام کند که گرفتن پول نقد تا حدود.... ممنوع است
ناشناس۲۹۴۴۸۰۲۱:۰۹:۲۶ ۱۳۹۷/۱/۱۸
آقای وزیر این که حقوق پزشکان دو میلیون است یا اینرا بمناسبت سیزده بدر گفته آید یا چند تا صفر جا افتاده در هر صورت مردم فهیمتر از امند که هر آماری را باور کنند
ناشناس۲۹۴۴۸۶۲۱:۲۰:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۱۸
احسنت
ناشناس۲۹۴۵۴۰۲۳:۲۸:۱۷ ۱۳۹۷/۱/۱۸
من کارمند وزارت بهداشتم. تقریبا هیچ پزشک عمومی ای نیست که در ماه در قالب طرح پزشک خانواده کمتر از 15 میلیون داشته باشه. واقعا جای تاسف هست چقدر دروغگویی در مملکت ما بدون هزینه است. پزشک عمومی فوق لیسانس هست آیا در مقاطع تحصیلی دیگه هم 15 میلیون درآمد هست؟! جالب اینکه جناب پزشک کارمند هست پزشک خانواده هم هست! حق دوری از مطب هم دریافت میکنه! ایران بهشت پزشکان است! واقعا جناب وزیر آفرین به این صداقت حداقل در حضور ما کارمندان وزارت فخیمه پزشک سالار اینچنین غیر واقع نمی فرمودین. وزیر فقط پزشکیان درود بر این انسان صادق و شجاع
ناشناس۲۹۴۵۶۷۰۰:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۱/۱۹
دندانپزشک بابت یک ساعت کار 550 هزار تومان میگیره که 250 هزار تومنش هم هزینه باشه 300 مال خودشه.
ناشناس۲۹۴۵۸۳۰۱:۰۶:۲۲ ۱۳۹۷/۱/۱۹
صداقت آن دانشجوی پزشکی واقعا قابل تقدیر است. اصلا و ابدا هیچ پزشکی حاضر نخواهد شد با ماهی 2 ملیون کار کند. بنابر این این وزیر محترم که خود یکی از سرمایه داران مملکت است با این حرفها ملت را نادان فرض کرده است. لذا تا زمانی که سلامت غذا و مقوله پیشگیری اهمیت نداشته باشد و فقط معالجه و درمان مهم باشد مردم باید گرفتار مافیای پزشکی باشند. همین الان شنیدم که 48 درصد برنج کشور تراریخته است و هیچ صحبتی در خصوص آن نمی شود. مصرف کود و سم در تولید انواع محصولات غذایی اعم از سبزی، میوه و حبوبات بیداد می کند و کسی پاسخگو نیست. سونامی سرطان، ناباروری، معلولیتهای مادرزادی، بیماریهای قلبی و ... مملکت را فرا گرفته و کسی هم ککش نمی گزد. بعد هم وزیر بهداشت ما از حقوق 2 ملیونی پزشکان می نالد. عجبا!
ناشناس۲۹۴۶۱۲۰۳:۴۱:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۱۹
حتما ایشون با ماهی 2 تومن پورشه خریده اند!
ناشناس۲۹۴۶۵۰۰۷:۵۶:۲۶ ۱۳۹۷/۱/۱۹
بارها شده به پزشک رفتم وزیر یک دقیقه کل ویزیت تموم شده بعضی پزشکها وجدان کاری ندارن. ازکمبود مصنوعی وانحصاری که وزارت بهداشت با کم نگه داشتن ظرفیت دانشگاهها راه انداخته حداکثر استفاده رو برای کم فروشی وگران فروشی خدمات خودشون استفاده میکنن.بشکه های نخوت وخودپرستی!!
uuuuuuuuuuu۲۹۴۷۰۴۰۹:۱۷:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۱۹
درآمد پزشکها میانگین 10 تا 15 میلیون تومانه.این هم وزیر پزشکه نه وزیر بهداشت.اسم وزارتخانه را هم وزارت پزشک و درمان و آموزش پزشکی بزارن بهتره.اصلا بهداشت جایی توی این وزارت خونه نداره
ناشناس۲۹۴۷۰۶۰۹:۱۷:۴۹ ۱۳۹۷/۱/۱۹
یک پزشک عمومی که همسایه ماست و کمتر از دو سال است که کارش را شروع کرده است، (البته علاوه بر بیمارستان دولتی، ظاهراً ساعاتی را به فعالیت در بخش خصوصی می‌گذراند) بنا بر اظهار خودش ماهانه حدود 8 میلیون تومان دریافتی دارد. من مطمئنم این پزشک با بالا رفتن تخصصش بسیار بیشتر از این دریافت خواهد داشت و برخی از آن‌ها مانند جراحان (طبق تعرفه دولتی) فقط در یک روز شش تا ده میلیون تومان دریافت می‌کنند.
ناشناس۲۹۷۰۹۹۱۵:۰۲:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۲۰
با دو میلیون درآمد نمی شود رفت به ترکیه و یا اروپا برای گردش پس این دکترهایی که همه رفته بودند گردش ایام عید کجایی بودند و چقدر درآمد داشتند ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین