تجری در گفتگو با الف تشریح کرد؛ جزئیات آتش سوزی کانکس های زلزله زدگان سرپل ذهاب/ آسیب به 5 چادر و 8 کانکس+ فیلم و عکس

گروه اجتماعی الف،   3970105172 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: در آتش سوزی شب گذشته 5 چادر و 8 کانکس در آتش سوخت اما به هیچ فردی آسیبی وارد نشد.

فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به آتش سوزی شب گذشته کانکس های زلزله زدگان سرپل ذهاب گفت: حدود ساعت 21 شب گذشته بر اثر اتصال سیم برق، یکی از کانکس ها دچار حریق شد و چون چند کانکس در کنار هم بودند، آتش به دیگر کانکس ها هم سرایت کرد.

وی تصریح کرد: بر اثر این حریق برخی از لوازم داخل کانکس مثل پتو و لباس اهالی محل در آتش سوخت.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه آتش سوزی در محله پاوه نار سرپل ذهاب اتفاق افتاد، اضافه کرد: نیروهای امدادی و آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

تجری افزود: همچنین مسئولین محلی از جمله فرماندار در محل حاضر شدند و فعلا افرادی که کانکس های آنها دچار حریق شده، در چادر اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات مردم و اسکان آنها در کانکس است، گفت: با همت فرماندار و اعضای شورای شهر، قرار شد تا فردا، مجددا کانکس هایی به این افراد تحویل داده شود.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز برآوردی از میزان خسارت وارده، نشده است و فعلا مشکل خاصی در محل آتش سوزی وجود ندارد.