خادم: شاید رفتن من از تنهایی کشتی بکاهد/ استعفای من به خاطر عدم حمایت وزارت ورزش بود و ربطی به مسائل رژیم صهیونیستی ندارد

گروه ورزشی الف،   3961221214

رئیس مستعفی فدراسیون کشتی گفت: منصفانه نیست به واسطه تلاش ناموفق مردان برای همراه کردن فردی چون من که تمامی سلول های وجودش از کشتی است، بیش از این آب را به روی کشتی ببندند.

خادم: شاید رفتن من از تنهایی کشتی بکاهد/ استعفای من به خاطر عدم حمایت وزارت ورزش بود و ربطی به مسائل رژیم صهیونیستی ندارد

به گزارش فارس، مجمع فوق العاده کشتی امروز برای بررسی استعفای رسول خادم در حال برگزاری است. خادم در این مجمع در ابتدا بیانیه ای رو خطاب به اعضای مجمع قرائت کرد. خادم در این بیانیه اظهار داشت: با سلام و درود به اعضا محترم مجمع فدراسیون کشتی بویژه روسای محترم هیات کشتی استان ها که یار و یاور کشتی کشور در اجرای برنامه های سنگین و فشرده آن بوده و هستند. در این چندسال شاهد مظلومیت مدیریت کشتی کشور در برابر مواضع ناخوشایند آشکار و پنهان وزارت ورزش و جوانان نسبت به ورزش ملی کشور بوده‌اید.

وی افزود: از نظر من مشی و مرامنامه عملی مدیریت ورزش در کشور به گونه ای است که با روحیات و زوایایی رفتاری دیگر متقاضیان محترم کاندیداتوری فدراسیون کشتی، هماهنگی و همخوانی بیشتری دارد... حضور من اسباب تحمیل بی مهری های مضاعفی بر کشتی خواهد بود. در این چند سال تلاش کردم که از کنار تمامی تنگناهای حاصل از بی توجهی های مدیریت کلان ورزش به کشتی کشور با اتکا به بزرگی خانواده کشتی بگذرم...

رئیس مستعفی فدراسیون کشتی ادامه داد: حتی این تلاش را با شرکت مجدد در انتخابات فدراسیون کشتی نیز ادامه دادم، اما خواهران و برادران عزیزم، بهتر است دیگر کتمان نکنیم... کشتی به اندازه کافی تنها هست و منصفانه نیست به واسطه تلاش ناموفق آقایان برای همراه کردن فردی چون من که تمامی سلول های وجودش از کشتی است، بیش از این آب را به روی کشتی ببندند.

وی با اشاره به دلایل استعفای خود گفت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که دلیل استعفای بنده عدم حمایت لازم وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی و برنامه‌های کشتی در سال‌های اخیر است و و ربطی به مسائل رژیم اشغالگر قدس ندارد.

خادم در پایان از اعضای مجمع خواست تا با استعفای وی موافقت کنند: نکته آخر اینکه، حضور من در کشتی برای خودم نبوده و نیست... من مدیون کشتی بوده و هستم... هیچ گاه هم از خانواده کشتی جدا نخواهم شد. اجازه بدهیم فردی مسوولیت فدراسیون کشتی را بپذیرد که بتواند با ادبیات و افکار مورد نظر آقایان وزارتی، فدراسیون را اداره کند..... شاید این اتفاق کمی از تنهایی ورزش ملی کشور بکاهد. بهتر است که من در کشتی نباشم تا کشتی از بودن من آسیب نبیند و افراد دیگری بیایند که هماهنگ با سیاست‌های آنها باشند و بتوانند کار را بهتر از من انجام دهند و کشتی از بودن من ضربه نخورد.

*خادم: نگاه مجموعه وزارت ورزش در جهت منافع ملی نیست

رسول خادم در ادامه و پس از پایان بیانیه اش سخنرانی کرد و خطاب به اعضای مجمع گفت: از این طریق رسما استعفای خود را به اعضا مجمع فدراسیون کشتی اعلام می کنم. علت استعفای من این است که با مجموعه مدیریت وزارت ورزش نمی توانم همکاری کنم زیرا از نظر من نگاه مجموعه وزارت ورزش در جهت منافع ملی و اهداف ورزشی کشور نیست و البته نمی خواهم این موضوع را با جزئیات بیان کنم زیرا نگاهش به کشتی در این چند سال به هیچ وجه نگاه حمایتی نبود جز در مواردی که مجبور بوده برای پاسخگویی به افکار عمومی ورود کند و ورودی که متناسب با جایگاه ورزش ملی باشد، نداشته و من هم یک کشتی پا به سن گذاشته هستم و برای من مسایل کشتی بسیار متفاوت تر از مدیران سیاسی کشور است که در مجموعه وزارت ورزش می آیند و با نگرش سیاسی خودشان می روند.

وی با اشاره به دلایلش برای حضور در دوره جدید ریاست فدراسیون گفت: واقعا دور دوم هم بنا بر محبت خاصی دوستان داشتند، ورود پیدا کردم به این امید که تغییری ایجاد شد ولی خب چنین فضای اکنون وجود ندارد.

خادم ادامه داد: اکنون حضور من برای کشتی پرهزینه است و فقط بهتر است زمان بگذرد و همه چیز مشخص شود و شرایطی فراهم شود که فرد مورد وثوق آقایان در وزارت ورزش بیاید و آن همراهی که در مواقعی که ویژه تمایل دارند انجام دهند را برا ی فدراسیون کشتی را انجام دهند. شاید این کمک ها که امروز حق کشتی است و دریغ می شود، به کشتی برسد.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: خانواده کشتی بسیار پرزجر و رنجی است و برای من از دست دادن قهرمانان و بی پناهی مربیان در که در زیر پله ها تمرین می کنند، سخت است. می دانیم که خانواده کشتی متعلق به چه قشری است اما مسیر کشتی نباید قطع شود و با زور بزرگان به کارش ادامه دهد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده درباره بحث رویارویی با نفرات رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: موضوع رویارویی ورزشگاران کشورمان با حریفان رژیم صهیونسیتی یک بحث ملی و دغدغه همه قهرمانان ملی است و ربطی به استعفای من ندارد. این موضوعی است که باید پیگیری شود و گویا مسئولان در جریان قرار گرفته و در حال پیگیری هستند.

من سه ماه قبل در جلسه ای که با حضور داورزنی در محل کارشان داشتم این موضوع را گفتم و ایشان به وزیر انتقال دادند و این موضوع بحثی چالشی و جدی برای ورزش کشورمان است و طبیعت کار ایجاب می کند که مسایل را آرام دنبال کنیم، اما ما به طور مستقیم در خط مقدم جبهه قرار داریم و به صورت مستقیم با این موضوع در ارتباط هستیم و امیدوار دوستان کمک کنند راه حلی برای این مساله پیدا شود.

رئیس مستعفی فدراسیون کشتی در پایان خطاب به اعضا مجمع گفت: با قدرت باید کشتی را دنبال کنید زیرا هیچوقت این رشته متکی یه شخص نیست و تا زمانی که زنده هستم، هیچوقت از کشتی جدا نمی شوم و جایی هم نمی روم. البته در این چند روز صحبت هایی در خصوص حضورم در برخی کشورها بود که تعجب می کنم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین