بسته خبری ویژه الف؛ 3 راه‌حل برای رفع حصر/ نتیجه سفر لودریان به ایران/ پشت پرده اخلال در سخنرانی وزیر دادگستری/ آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری/ ماجرای فریادهای خواهر یک نماینده در مجلس چه بود؟

گروه سیاسی الف،   3961216150 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

3 راه‌حل برای رفع حصر/ نتیجه سفر لودریان به ایران/ پشت پرده اخلال در سخنرانی وزیر دادگستری/ آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری/ ماجرای فریادهای خواهر یک نماینده در مجلس چه بود؟

 3راه‌حل برای رفع حصر

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، رییس فراکسیون روحانیت مجلس که اخیراً از ۱۴ ساعت مذاکره خود با حجت‌الاسلام کروبی درطول حصر سخن گفته، نظراتش درباره حصر و مسائل پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸ را تشریح کرد و ضمن تاکید بر این‌که احمدی‌نژاد هیچ تقصیری در وقوع آن حوادث نداشته است، معتقد است احمدی‌نژاد یک ضدانقلاب تمام‌عیار است. این نماینده اصولگرا می گوید: به‌طور کلی ۳ راه برای حل موضوع حصر وجود دارد...اگر محاکمه‌ای اتفاق بیافتد، کمتر از اعدام در انتظار سران محترم فتنه نیست. ذوالنور در ادامه می گوید: من با آقای کروبی صحبت کردم. آقای کروبی می‌گوید من نمی‌گویم در انتخابات تقلب شده است. بلکه به مقدمات آن اعتراض دارم. می‌گویم چرا احمدی‌نژاد که در این قد و قواره نبود، ازسوی شورای نگهبان تاییدصلاحیت شد...

ذوالنور: چیزی کمتر از اعدام در انتظار سران در حصر نخواهد بود/ احمدی‌نژاد را یک ضدانقلاب تمام‌عیار می‌دانم

جزییات امریه سربازی در تشکل‌های مردم نهاد

محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در رابطه با حمایت از تشکل‌ها و سمن‌ها به خصوص در حوزه مهارت‌آموزی بیان داشت: طبق تفاهمنامه‌ای که بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح امضا شده است، برای سازمان‌های مردم‌نهاد این امکان ایجاد شده است که در رابطه با اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان توسط این تشکل‌ها مشوقی برای آنها در نظر گرفته شود... بر اساس این مشوق ها افرادی که در تشکل ها فعالیت می‌کنند امریه می‌گیرند به این معنی که بخشی از سربازی را در سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه اشتغال و کار آفرینی می‌گذرانند که حداقل زمان آن ۶ ماه است.

رجیستری هیچ ارتباطی با شنود ندارد

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره وضعیت طرح رجیستری موبایل گفت: بر اساس آخرین آمار، ۵۰ هزار دستگاه تلفن همراه از برندهای مشمول رجیستری تا به امروز یعنی اپل، گوگل، بلک بری، موتورلا و ال جی غیر فعال شده است و انتظار می‌رود تا تعداد گوشی‌های غیر فعال شده با اجرای طرح رجیستری موبایل برای برندهای بزرگ موبایل از جمله هوآوی و سامسونگ افزایش چشمگیری داشته باشد.

معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به برخی ادعاها مبنی بر این که رجیستری برای شنود اطلاعات مردم ایجاد شده است، گفت:‌ همانظور که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تاکید کردند، اظهارات رسانه‌های خارجی در این باره یک دروغ بزرگ است و رجیستری هیچ ارتباطی با شنود ندارد و هدف آن ایجاد بانک اطلاعاتی کاملی از IMEI های موجود در کشور و سیم‌کارت‌های فعال در موبایل‌ها است.

نخست وزیر انگلیس: از مداخله عربستان در یمن حمایت می‌کنیم

در حالی که محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان سعودی به انگلیس سفر کرده، خانم ترزا می نخست وزیر انگلیس در پارلمان این کشور پاسخگوی سوالات دیگر نمایندگان است. ترزا می گفت «ما از مداخله عربستان در یمن حمایت می‌کنیم زیرا به درخواست دولت مشروع این کشور است و مورد حمایت سازمان ملل است. وی افزود، ما نظارت سختی روی صادرات تسلیحات داریم و در صورتی که خارج از قانون صورت بگیرد خواستار تحقیق در این مورد هستیم».

«بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس نیز سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به این کشور را زمینه ساز همکاری های جدید راهبردی عنوان کرد. وزیر خارجه انگلیس با بیان این که عربستان حق دارد از امنیت خود دفاع کند مدعی شد: این ابدا قابل قبول نیست که موشک های ایرانی از سوی یمنی ها به سوی اراضی عربستان سعودی شلیک شود.

نصب تجهیزات آمریکایی CTBT؛ محدودسازی توان دفاعی موشکی ایران

در چند روز گذشته خبرهایی درخصوص نصب تجهیزات نظارتی هسته‌ای در ایران مطرح شده است. روز سه‌شنبه (15 اسفندماه) سخنگوی وزارت خارجه نصب هرگونه ایستگاه مرتبط با کنوانسیون «منع جامع آزمایش‌های اتمی» موسوم به «CTBT» در ایران را تکذیب کرد. قاسمی در واکنش به ادعای سایت المانیتور مبنی بر صدور مجوز صادرات تجهیزات نظارتی از سوی دولت آمریکا با هدف تشدید نظارت بر اجرای برجام و برنامه هسته‌ای ایران گفته است که محتوای خبر این سایت مخدوش و اطلاعات ارائه‌شده در آن درباره ایران نادرست و غیرواقعی است.

اما بررسی سایت رسمی CTBT حاکی از آن است که مراحل نصب و استقرار دو ایستگاه «لرزه‌سنجی کمکی» در کرمان و شوشتر به پایان رسیده و علاوه بر آن، طرح نصب دو ایستگاه «لرزه‌سنجی اصلی» و «فروصوت» به تایید CTBT رسیده و طرح نصب دو ایستگاه «رادیو نوکلئید» و «سامانه کشف گاز» در تهران نیز در دست آماده‌سازی قرار دارد.

کرباسچی به یک سال حبس محکوم شد

مصطفی پهلوانی مدیر روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی از حکم یک سال حبس برای «غلامحسین کرباسچی» دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، خبر داد. پهلوانی در همین باره افزود: شکایت روی دو مساله بوده؛ یکی «اجتماع و تبانی» و دیگر «تبلیغ علیه نظام». دادگاه مورد اول که اجتماع و تبانی بود را رد کرد اما مورد دوم که تبلیغ علیه نظام بود را قبول کرد. وی ادامه داد: کرباسچی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده است. این حکم امروز صادر شد.    

محکومیت کرباسچی به یک سال حبس

تعقیب قضایی برای برگزارکنندگان مراسم روز زن در برج میلاد

دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با متخلفان این مراسم انجام دهد. بخشی از متن دستور دادستان کل کشور بدین شرح است: مراسمی تحت عنوان بزرگداشت روز زن از سوی شهرداری تهران در محل همایش های برج میلاد برگزار گردیده که در آن ... اعمالی خلاف عفت عمومی ترویج و انجام شده است... به قید تسریع نسبت به موضوع رسیدگی و مرتکبین و مسببین را تحت تعقیب قضایی قرار داده و نتیجه را گزارش نمائید.

تعقیب قضایی برای برگزارکنندگان مراسم روز زن در برج میلاد

بی بی سی و پشت پرده اخلال در سخنرانی وزیر دادگستری در ژنو

برخی تلاش داشتند هنگام سخنرانی وزیر دادگستری در صحن شورای حقوق بشر، با جلب حمایت برخی کشورها، اخلال ایجاد کنند که این پروژه شکست خورد و هیچ کشوری حتی اروپائی، با آنان همراهی نکرد. در این باره کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل و همکاری‌های بین المللی قضایی ستاد حقوق بشر که سید علیرضا آوایی را در سفر خود به ژنو به منظور سخنرانی در شورای حقوق بشر همراهی کرده بود، گفت: در حین سخنرانی آقای آوایی در شورای حقوق بشر، خبری در خروجی برخی رسانه‌ها بویژه بی بی سی فارسی قرار گرفت که ۱۵۰ نفر در اعتراض به حضور آوایی در ژنو در جلوی دفتر سازمان ملل تجمع اعتراضی کرده و تعدادی از هیات‌ها نیز به هنگام سخنرانی، صحن شورای حقوق بشر را ترک کردند، اینجا، رسانه‌ها به کمک پروژه آمریکایی- منافقین آمده و این خبر به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی گسترش یافت. اما واقعیت چیست؟ اینجانب که در تمامی برنامه‌ها و شورا حضور داشتم، به هنگام عبور از جلوی دفتر سازمان ملل، تعداد ۲۰ تا ۲۵ نفر را دیدم که به اصطلاح تجمع اعتراضی به راه انداخته بودند.

استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اعلام وصول شد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس نیز که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: هفته آینده قاعدتاً همه جلسات مجلس به استیضاح خواهد گذشت و عیدی خوبی به دولت خواهیم داد. در جلسه علنی دیروز مجلس، طرح استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شده بود؛ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در این خصوص اعلام کرده بود که جلسات استیضاح این دو وزیر سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.

لودریان با مقاومت شدید مقام‌های ایران مواجه شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه دوشنبه با وعده مذاکرات سخت درباره برنامه موشکی ایران به تهران سفر کرد، اما با واکنش سرد و مقاومت شدید مقامات تهران مواجه شد. آسوشتیدپرس ادامه داد: سفر یک روزه لودریان، از اولین دیدارش با مقامی (شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی) که لباس نظامی بر تن داشت، بر چالش وی در دیدار از تهران همزمان با تلاش برای حفظ توافق هسته ای سال 2015 با قدرتهای غربی تاکید داشت.  «فرانس کلمانسو» خبرنگار شبکه خبری «یوروپ ۱» هم می‌گوید وزیر خارجه فرانسه در سفر به تهران، انتظار داشته حداقل یک موضع کلی از ایرانیان در خصوص توقعات موشکی اروپا ببیند، ولی در این مسیر، همه گام‌های وزیر فرانسوی به در‌های بسته ختم شده است. این خبرنگار فرانسوی می‌افزاید: «در دیدار با وزیر خارجه ظریف، از خشونت جو (حاکم بر مذاکرات) کاسته شده بود، ولی محتوا کماکان قاطعانه ارائه شد. فقط (در مذاکرات) با رئیس‌جمهور روحانی بود که وزیر فرانسوی توانست چند زمینه مشترک پیدا کند.»

دست‌نوشته رهبری برای شهید خیابان پاسداران

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز در منزل شهید محمدحسین حدادیان  ــ از شهدای اغتشاشات اخیر تهران ــ حضور یافتند.

  حضور رهبر انقلاب در منزل شهید حدادیان

 سقف کارت به کارت درون بانکی کم شد

مشتریان برخی بانک‌ها اعلام می‌کنند که با وجود مراجعه به داخل شعب برای انتقال وجه بالاتر از سه میلیون موفق به انجام این کار نشده‌اند و بانک به آنها اعلام کرده که سقف کارت به کارت درون بانکی نیز به سه میلیون کاهش یافته است. این تغییر در برخی بانک‌ها ظاهرا اعمال شده و در برخی دیگر همچنان سقف جابه‌جایی در درون شعبه از طریق کارت ۱۵ میلیون تومان است. این تغییرات در حالی مشتریان بانک‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده که مشخص نیست آیا براساس دستورالعملی از سوی بانک مرکزی اعمال می‌شود و یا این‌که خود بانک‌ها تصمیم به این تغییرات گرفتند.

درخواست احمد توکلی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تعیین اعضای هیات نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام  نوشت: هیات مذکور نیز در راستای وظایف مقرر در ماده (7) «مقررات نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام» نسبت به بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال 1397 اقدام و پس از بررسی دقیق کارشناسی، ایرادات این مصوبه را مطابق مقررات مزبور، جهت اعمال در مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال نمود و شورای نگهبان ایرادات اعلامی هیات نظارت را به پیوست نظرات خود به مجلس شورای اسلامی اعلام نموده است. لکن باعنایت به اطلاعات رسیده، کمیسیون تلفیق و صحن مجلس شورای اسلامی، با وجود وصول این نظرات، در بررسی‌های خود، صرفاً به ایرادات شورای نگهبان توجه کرده و نسبت به نظرات هیات عالی نظارت مجمع تشخیص توجهی نداشته و آن را لازم‌الاتباع قلمداد نمی‌نمایند.

احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به آیت الله شاهرودی: الزامی بودن رعایت نظرات مجمع تشخیص مصلحت را به مجلس تذکر دهید

شروط پوتین برای حمله «اتمی» به آمریکا

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه درباره قدرت‌نمایی چند روز پیش خود علیه آمریکا اظهارنظر کرد و گفت در صورتی که کشورش هدف حمله موشکی قرار بگیرد به آمریکا حمله هسته‌ای خواهد کرد. اینترفاکس به نقل از پوتین نوشت: «روسیه، تنها برای تلافی حملات موشکی از سلاح‌های هسته‌ای خود استفاده خواهد کرد. برنامه‌های تئوریک روسیه برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تنها در پاسخ به حملات صورت خواهند گرفت. چنین تصمیمی، تنها در صورت حمله موشکی صورت خواهد گرفت.»

اینکه بگوییم دولت دوم روحانی همچنان مشغول آواربرداری است، دیگر جواب نمی‌دهد

«محمد عطریانفر» در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: جامعه وقتی پوست‌اندازی کرده و دولتی را تغییر می‌دهد، در مقطع زمانی کوتاهی مثلاً سه ماه تا ۶ ماه می‌پذیرد که دولت پیشین نقد شده و اشکالات آن مرتفع شود. با این حال نمی‌توان تاپایان دولت دوم با چنین رویه‌ای پیش رفت و دولت قبل را به صورت همیشگی به نقد کشید. گفتنی است اکنون قریب به پنج سال از آغار به کار دولت روحانی سپری شده است. پیش از این نیز برخی روزنامه‌ها تاکید کردند که «ترفند آواربرداری از دولت قبل» دیگر جواب نمی‌دهد.

آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری اظهار کرد: پرونده جهانگیری هنوز در دادسرا در مرحله تحقیقات مقدماتی است. وی افزود:برای وی قرار وثیقه صادر شده، اما چون میزان وثیقه صادر شده سنگین است، هنوز تودیع نشده است. اسماعیلی گفت: در خصوص مبلغ دقیق وثیقه صادر شده اطلاعی ندارم.

فریادهای خواهر یک نماینده در جلسه علنی مجلس

صبح امروز (چهارشنبه 16 اسفند ماه) هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور برای ایراد نطق در پشت جایگاه قرار گرفته و مشغول به بیان اظهارات خود شد. در میانه نطق چنارانی، صدای فریادهای یک خانم در جایگاه خبرنگاران و میهمانان جلسه علنی مجلس توجه همگان را به خود جلب کرد. این خانم با صدای بلند فریاد می‌زد که چرا صدای میکروفن خواهرش را در زمان نطق کم کرده‌اند.

مسئولان مربوطه تلاش داشتند تا این خانم را با آرامش به سکوت دعوت کنند اما این خانم همچنان با عصبانیت و ناراحتی از این طرف به آن طرف زده و فریاد می‌زد ، که در نهایت با هدایت گروه حراست در جایگاه میهمانان قرار گرفت اما این پایان ماجرا و غائله نبود. وی همچنان به حراست و حفاظت اعتراض می‌کرد و دقایقی بعد با پایان نطق هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور وی هم به جمع میهمانان و خواهران خود پیوست.

فریادهای خواهران چنارانی در جایگاه مهمانان توجه خبرنگاران و بسیاری از میهمان حاضر را به خود جلب کرده بود. با پایان اظهارات آخرین ناطق، علی مطهری به مسئولان دستگاه‌ها و سیستم های داخلی مجلس تذکر داد که اگر ایراداتی در این دستگاه‌ها وجود دارد حتما آنها را بررسی کنند.

برخی فکر می‌کنند بر سر سوال از رئیس جمهور در مجلس معامله می‌شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: دو سوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شد که برای شفاف‌سازی است و قرار نبود اتفاق دیگری بیفتد. وی ادامه داد: اینکه به صورت مرتب امضاهای سوال از رئیس جمهور کم و زیاد می‌شود، بازخورد خوبی برای مجلس ندارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: یک طرح سوال از رئیس جمهور در مقطعی به 180 امضاء رسید اما بعد از مدتی به 80 امضاء رسید و باید گفت اگر نماینده‌ای طرحی را امضاء می‌کند باید بر حرف خود پایبند باشد و اگر نمی‌خواهد پایبند بماند، بهتر است آن طرح را امضاء نکند.

حاجی‌دلیگانی افزود: نماینده‌ای در مجلس وجود دارد که 5_6 بار این طرح سوال را امضاء کرده است، اما امضای خود را پس گرفته است. وی گفت: در این شرایط از بیرون می‌گویند گویا در مجلس خرید و فروش صورت می‌گیرد یا بر سر این موضوع معامله می‌شود.علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: در اینجا دو حالت وجود دارد؛ زمانی نماینده‌ای از توضیحات نمایندگان رئیس جمهور قانع می‌شود و زمانی هم عده‌ای تصور می‌کنند که بده‌بستانی صورت گرفته که این مورد دوم خوب نیست.

دیدگاه کاربران

محسن۲۶۸۷۲۳۲۱:۵۳:۲۹ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
خسته نباشند با راه حل هایی که ارائه کردند!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین