رئیس سازمان زندانها در گفتگو با الف: علت خودکشی یک متهم به جاسوسی در دست بررسی است/ احتمالا فردا مشخص می شود

گروه سیاسی الف،   3961122168 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان زندانها گفت: علت خودکشی یک متهم به جاسوسی در زندان در دست بررسی است و احتمالا فردا علت آن مشخص می شود.

اصغر جهانگیر در حاشیه حضورش در راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار الف در پاسخ به سوالی درباره علت خودکشی یک متهم به جاسوسی در زندان گفت: هنوز پزشکی قانون گزارشی درباره این فرد نداده است.

وی افزود: این موضوع در دست بررسی است و احتمالا فردا مشخص می شود.

رئیس سازمان زندانها که در همان دقایق اولیه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور یافت گفت: حضور این مردم نشان دهنده بخشی از این دریا و اقیانوس بیکران وحدت مردمی ملت ایران است و نشان می دهد انقلاب اسلامی بعد از چهلمین بهارش همچنان زنده است.

جهانگیر با تاکید بر اینکه دشمنان نمی توانند با یاوه سراییها خللی در انسجام و وحدت جامعه ایجاد کنند، افزود: امسال با توجه حرکت های کوری که توسط ایادی داخلی و خارجی اتفاق افتاد مردم یک بار دیگر به ندای رهبری معظم انقلاب پاسخ دادند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور بسیار باشکوه خود نشان دادند که هر ایرانی بعنوان یک سرباز وطن و یک پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از جانفشانی کوتاه نخواهد آمد.

رئیس سازمان زندانها گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم از همان دقایق اولیه آغاز راهپیمایی نشان می دهد که مردم ما همیشه در صحنه هستند و هر زمان که با تهدیدی روبر شدند، ثابت کردند که تهدیدات آنها را هماهنگ تر، مسنجم تر و قوی تر می کند و راهی که چهل سال پیش با امام راحل شروع کردند و با امام (ره) پیمان بستند، تا ظهور امام عصر (عج) ادامه می دهند.

جعفری دولت ابادی دادستان تهران در حاشیه این مراسم در گفتگو با یکی از رسانه ها در پاسخ به این سوال که فرد بازداشتی که فعال محیط زیست بوده در زندان خودکشی کرده است و آیا ارتباطی با پرونده دستگیری جاسوسان دارد یا خیر؟ گفت: این فرد یکی از همان متهمان بوده است و با توجه به اینکه می‌دانسته است اعترافات زیادی هم علیه وی شده و هم خود اعترافاتی داشته متاسفانه در زندان دست به خودکشی زده است.