افشاگری جباری درباره استقلال در برنامه نود

گروه ورزشی الف،   3961117023

مجتبی جباری در برنامه نود در مورد نحوه جدایی از تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

 

مجبتی جباری دوشنبه شب مهمان برنامه نود بود.او در بخشی از حرف‌هایش درباره ورود بانوان به ورزشگاه گفت:«همه دنیا از کشورهای مسلمان گرفته تا غیر مسلمان این مشکل را حل کرده‌اند ولی ما هنوز در این زمینه ناتوان هستیم.»جباری هافبک تیم استقلال که در میانه این فصل از این تیم کنار گذاشته شد، دوشنبه شب مهمان عادل فردوسی پور در برنامه نود بود تا در خصوص وضعیت خود و استقلال صحبت کند.

جباری در ابتدا درگذشت احمدرضا شاکر را تسلیت گفت و از اقدام خانواده او جهت اهدای اعضای بدن او تقدیر و تشکر کرد و سپس در خصوص حضورش در استقلال در ابتدای فصل گفت:« مدتی است که از این ماجراها می گذرد و مردم از وقایع آگاه هستند. در ابتدای فصل آقای منصوریان با من تماس گرفت و از من خواست که به استقلال بیایم. من هم کاملا مایل بودم که به تیم محبوبم برگردم و بلافاصله به درخواست ایشان پاسخ مثبت دادم.»

جباری ادامه داد:«خودم به آقای منصوریان پیشنهاد دادم که اول تست پزشکی انجام شود و بعد قرارداد بسته شود. در آن زمان دکتر نوروزی در سفر شمال بودند و باشگاه استقلال صبر نکرد تا ایشان از مسافرت برگردد. من در دفتر آقای توفیقی با ایشان صحبت کردم و به توافق رسیدیم ولی من تمام مفاد قرارداد را نخواندم. در اردوی ارمنستان متوجه شدیم که در قرارداد بندی وجود دارد که اگر باشگاه از عملکرد ما راضی نبود می تواند یک طرفه قرارداد را فسخ کند. با آقای منصوریان جلسه گذاشتیم و قرار شد این بند از قرارداد حذف شود که در نهایت اینگونه نشد.»
هافبک سابق استقلال گفت:«ما در ارمنستان بدنسازی خوبی نداشتیم. با این حال من جدا تمرین می کردم ولی بچه ها در کل راضی نبودند. چون تیم خوب بدنسازی نکرد نتایج ضعیفی هم در لیگ گرفتیم. من به شخصه بازی به بازی در حال بهتر شدن بودم که آن داستان ها پدید آمد.»

مجتبی جباری گفت:«آقای توفیقی به من و مهدی رحمتی اس ام اس دادند که سر تمرین نرویم. من و مهدی به باشگاه رفتیم اما اتفاق خاصی برای ما نیفتاد. در نهایت من فکر می کنم بر سر من و رحمتی معامله صورت گرفت. یعنی آقای منصوریان خواست که سید مهدی رحمتی نباشد تا بتواند چند بازی دیگر ادامه دهد و آقای افتخاری هم خواست که مجتبی جباری نباشد.»

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد:«درست است که من در حضور آقای افتخاری انتقاداتی را بیان کردم اما آن ها هیچوقت نیامدند با صراحت بگویند به علت آن حرف ها جباری را کنار گذاشتیم. من به آقای افتخاری گفتم ما در ساده ترین امکانات در مشکل هستیم. یخ ساز و روغن ماساژ نداریم. در بحث زمین تمرین دچار مشکل هستیم. در زمین شماره 2 آزادی رختکن نداریم و پشت ماشین ها لباسمان را عوض می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ اگر انتقادی هم کردیم جریمه ای دارد. نمی شود که مدیر باشگاه من را از حضور در تمرینات محروم بکند. باید علت این اقدام را به صورت واضح توضیح دهند. »

جباری ادادمه داد:«الان سه چهار ماهی از آن اقدام می گذرد. تا من به فدراسیون شکایت نکردم باشگاه استقلال هیچ کاری نکرد.قرار است حکم کمیته تعیین وضعیت به زودی اعلام شود.وقتی از ارمنستان برگشتیم جلسه ای برای حذف آن بند قرارداد گذاشتیم اما به جایی نرسید. با این حال من مشکلی با این بند نداشتم چون از عملکرد خودم مطمئن بودم. ضمنا این سرمربی است که باید تعیین کند کدام بازیکن عملکردش خوب است. یک روز گفتند گزارش ایفمارک منفی است در حالی که اینطور نبود. من زانویم مشکل دارد اما در حدی نیست که نتوانم بازی کنم. ایفمارک بعد از تست های پزشکی به من اجازه بازی داد. یک روز گفتند آقای شفر مخالف بازگشت من است. من دو جلسه با ایشان داشتم.یک بار در هتل المپیک یک بار هم در منزل من. ایشان اصلا چنین نظری نداشت و صحبت های خوبی با ایشان داشتم.»

سپس نوبت به انتقادات تند و تیز جباری رسید:«من حالا می خواهم درباره شرایط و امکانات فوتبال ایران حرف بزنم. من در قطر فوتبال بازی کردم و امکانات آن ها را دیده ام. چرا باشگاه بزرگی مثل استقلال هنوز نباید یک زمین تمرین داشته باشد؟ چرا باشگاه های ما نباید برای تیم های پایه شان زمین های مختلف و با کیفیت داشته باشند؟ استعدادهای ما کجا باید تمرین کنند؟ ما در کمپ حجازی اصلا نمی توانستیم تمرین کنیم. مدیران بیایند و بگویند این چمن را چگونه کشت کرده اند که الان چنین وضعی دارد؟چرا مدیران ما در یک مقطع استادیوم هایی بی کیفیت را در شهرستان های مختلف به یک شکل کپی کردند و ساختند؟ دنیای امروز دنیای ارتباطات است. اگر علم کافی برای انجام کاری وجود ندارد باید سوال کرد. کمپانی هایی هستند که این کار را به بهترین شکل انجام می دهند. تا کی باید این شرایط حاکم باشد؟» 

جباری گفت:«من دوست دارم مربیان جوان و به روز کار کنند.مصاحبه ای که در اوایل لیگ در حمایت از آقای منصوریان کردم کاملا خودجوش بود. من مجتبی جباری هستم و کسی نمی تواند چیزی را به من تحمیل کند.»

شماره 8 سابق استقلال ادامه داد:« ما در حال تشکیل اتحادیه بازیکنان هستیم و به دنبال ایجاد اتحادیه ای قوی هستیم. مکاتباتی هم با اتحادیه جهانی بازیکنان داریم و در تلاشیم که بتوانیم از حقوق بازیکنان در مسائلی مثل بیمه و مالیات دفاع کنیم.»

جباری در خصوص سرمربی سابق استقلال گفت:« از آقای منصوریان دلخور هستم زیرا ایشان انتظارات را برآورده نکرد. من انتظار حمایت بیشتری از ایشان داشتم البته روی ایشان هم فشارهایی بود. با این حال دوست دارم از آقای شفر تشکر کنم که برای من احترام قائل شدند و به خانه من آمدند و در مورد وضعیت من صحبت کردند.باشگاه از ایشان خواسته بود که من را از لیست کنار بگذارد و ایشان که اصلا من را نمی شناخت می توانست به راحتی این کار را بکند اما با من صادقانه صحبت کرد. این اقدام ایشان شایسته تقدیر بود.»
جباری در مورد مهدی قائدی گفت:« باید رفتارهایمان را در فضای مجازی کنترل کنیم.کمی از اخلاق دور شده ایم. اگر می خواهیم به قائدی کمک می کنیم راه های خیلی بهتری وجود دارد. نباید در مورد او به شایعه سازی و بیان یک سری حرف ها رو آورد.قائدی مثل خیلی ها نیست و قرار نیست در راه آن ها قدم بر دارد.» 

جباری بخش پایانی صحبت هایش در نود را به مسعود شجاعی و حضور بانوان در استادیوم ها اختصاص داد و گفت:« مسعود شجاعی با میل خود آن کار را انجام نداده ولی حالا بخاطر این کار متضرر شده است. ظاهرا شب قبل از بازی خواستار برقراری ارتباط با مسئولین بوده اما کسی حاضر به صحبت با او نشده. می دانم که مسعود در آماده ترین وضعیت خود قرار دارد ولی چون حمایتی از او به عمل نیامده دارد ضرر می کند.در مورد حضور بانوان در استادیوم ها هم باید بگویم که هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. تمام دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان این مشکل را حل کردند ولی ما هنوز حل این مورد ناتوانیم.»پس از این صحبت، عادل فردوسی پور ضمن تایید صحبت های جباری گفت که این مشکل کاملا قابل حل است و ظاهرا عزمی جدی برای رفع این قضیه وجود دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین