معاون شهردار تهران: نمی‌دانم چگونه سهمیه‌ طرح ترافیک خبرنگاران را توزیع کنم

گروه اجتماعی الف،   3961116125

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه توزیع سهمیه‌های طرح ترافیک بین رسانه‌ها گفت: فرصتی باقی نمانده و فقط یک ماه وقت داریم و خودم هم نمی‌دانم چگونه این سهمیه‌ها را توزیع کنم.

معاون شهردار تهران: نمی‌دانم چگونه سهمیه‌ طرح ترافیک خبرنگاران را توزیع کنم

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با برنامه توزیع سهمیه طرح ترافیک برای رسانه‌ها گفت: قرار شده 3 درصد از 103 هزار سهمیه طرح ترافیک به رسانه‌ها داده شود.

وی ادامه داد: برای توزیع این سهمیه باید یک آئین‌نامه بنویسیم و به تایید کمیسیون حمل و نقل شورای شهر برسد. به عنوان مثال مجمعی از اصحاب رسانه را دعوت کنیم و در رابطه با این آئین‌نامه به یک نقطه مشترک برسیم.

وی گفت:‌اما متاسفانه وحدت رویه در این زمینه بین رسانه‌ها وجود ندارد که این موضوع را به دستشان بسپاریم و برای کل صنف خبرنگاران آئین‌نامه را بنویسند.انجمن صنفی خبرنگاران،‌روزنامه‌نگاران مسلمان، روزنامه‌ها،‌خبرنگاران، سایت‌ها و وزارت ارشاد وجود دارد اما رسانه‌ها از نظر هیچ کدام از این گروه‌ها تبعیت نمی‌کنند که با هم بنشینند و آئین‌نامه بنویسند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این صورت مسئله اگر برای من حل شود می‌توانیم به یک نتیجه برسیم بگویید چند نماینده از این رسانه‌ها باید دعوت شوند و اگر با حضور نماینده شورا و وزارت ارشاد حساب کنیم شاید حدود 12 نفر شوند اما آیا این تعداد مورد وصول همه خبرنگاران هستند؟ از طرفی نمی‌توان هم از تمام رسانه‌ها دعوت کنیم و باید از نظر این نمایندگان تبعیت شود.

پورسیدآقایی گفت:‌ فرصتی باقی نمانده و فقط یک ماه وقت داریم و خودم هم نمی‌دانم چگونه این سهمیه‌ها را توزیع کنم مشکل مربوط به طرح نیست به تصمیمی برمی‌گردد که به زور در لایحه گنجانده شد و برای رسانه‌ها سهمیه قائل شدند.

وی در پاسخ به اینکه آیا هنوز به سهمیه 3 درصدی رسانه‌ها معترض هستید گفت:‌من از هر آنچه که در لایحه شهرداری بوده دفاع می‌کنم چون در طرح شهرداری به خبرنگاران سهمیه ای داده نشده بود و شورا این تسهیلات را به خبرنگاران داد و لایحه شورا را شورا باید دفاع کند من از لایحه خودم حرف می‌زنم.

پورسیدآقایی در پاسخ به اینکه شما نظر موافق به لایحه شورا داده‌اید،‌گفت: بله، داده‌ام این سهمیه را هم اجرا می‌کنم اما ترکیبی لازم است و باید از رسانه‌ها دعوت کنیم و سایر رسانه‌ها هم معترض نشوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد:‌این افراد باید مورد اطمینان همه باشند شاید نمایندگانی از وزارت ارشاد، از دو انجمن صنفی و یک نفر هم از جامعه خبری که ربطی به یک رسانه خاص نداشته باشد دعوت کنیم در اینجا اصلا نمی‌خواهم موضوع را سیاسی ببینم و بگویم از هر دو جناح سیاسی نماینده خبری دعوت می‌کنیم چرا که اکنون اصلاح‌طلبان نسبت به این موضوع حذف سهمیه‌ها تندی بیشتری می‌کنند و می‌گویند رانت ما قطع شده است.

وی گفت: این طور هم نیست که تخفیف‌های آنچنانی برای رسانه‌ها جایز باشد مگر قرار است هر روز در طرح بیایند و بروند؟‌ در مورد اینکه چگونه هم می‌خواهیم از آنها عوارض بگیریم با جزئیات مشخص شده است. این‌ها تخفیف 50 درصدی می‌خواهند، معاینه برتر هم نمی‌خواهند بگیرند؟! آن وقت توقع رفت و آمد هر روز به طرح ترافیک دارند. اینگونه نمی‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین