تیراندازی در محدوده نهاد ریاست‌جمهوری / استانداری: فردی در تلاش بود از گیت‌ها بگذرد که با اخطار نیروهای حفاظت مواجه شد

گروه سیاسی الف،   3961116105 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

لحظاتی پیش صدای تیراندازی از محدوده ریاست جمهوری شنیده شد، یک نفر با قمه وارد محدوده شده و از گیت دوم نیز در حال عبور بوده است.

به گزارش الف به نقل از خبرگزاری‌ها لحظاتی پیش صدای تیراندازی از محدوده ریاست جمهوری شنیده شد، یک نفر با قمه وارد محدوده شده و از گیت دوم نیز در حال عبور بوده است.

این فرد به اخطارهای ماموران امنیتی توجه نکرده و ماموران ناچار به تیراندازی شدند.

جزییات تیراندازی در محدوده نهاد ریاست‌جمهوری

معاون امنیتی استاندار تهران به دیده بان ایران گفت: ساعت 11صبح  امروز یک مرد حدودا 35 ساله قصد عبور از گیت نهاد ریاست جمهوری را داشت که که به دلیل همراه داشتن سلاح سرد با ماموران حفاظت نهاد درگیر می شود

وی ادامه داد: این فرد 35 ساله  با سلاح سرد به نیروهای حفاظت حمله کرده که این امر منجر به تیراندازی ماموران نهاد و مصدوم شدن فرد مهاجم می شود و در حال حاضر فرد مهاجم بازداشت و به بیمارستان منتقل شده است و در ادامه جزییات تحقیقات درباره فر مهاجم اعلام خواهد شد.

یکی از شاهدان عینی این حادثه که در محدوده پاستور زندگی می‌کند به ایلنا گفت: «در این محدوده برای ورود افراد ناشناس باید با نیرهای امنیتی هماهنگی صورت بگیرد. امروز برای هماهنگی عبور تعمیرکار لباسشویی از منزل خارج شدم که شنیدن صدای شلیک باعث شد به سمت گیت دوم بروم و با فرد مهاجم که به علت اصابت گلوله نیروهای امنیتی روی زمین افتاده بود مواجه شدم. »

جزئیات حادثه امروز نهاد ریاست‌جمهوری از زبان استاندار تهران

محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حادثه امروز که در طی آن فردی با قمه اقدام به عبور از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری کرده بود، عنوان کرد: در حال حاضر فرد مورد نظر به بیمارستان منتقل شده اما هنوز انگیزه فرد مهاجم مشخص نشده است.

وی افزود: اطلاع من از این حادثه در حد کلیاتی است که مطرح شده است. باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود.

استاندار تهران یادآور شد: با توجه به اینکه فرد مورد حامل قمه بوده و به هشدار نیروهای امنیتی هم توجه نکرده، فکر می کنم رسیدگی به این مساله در حال حاضر بر عهده قوه قضاییه باشد.

* اخبار تکمیلی اعلام میشود.