تذکر جدی قاضی سراج به شرکت‌های هواپیمایی

گروه اجتماعی الف،   3961111199

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از نزدیک در جریان مشکلات مسافران این فرودگاه قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج با اشاره به بازدید خود از فرودگاه امام خمینی(ره) و نتیجه بررسی‌های صورت گرفته اظهار کرد: شاهد تاخیر چندین پرواز و سرگردانی مسافران بودیم که دستور انجام پرواز فوق العاده در رابطه با آن‌ها صادر شد و پرواز انجام گرفت.

وی با اشاره با ساعت‌ها معطلی مسافران ایرانی و خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: در این خصوص به کلیه ایرلاین‌ها تذکر جدی داده شد که پروازهای برنامه‌ای امروز باید بدون تاخیر و سر وقت مقرر انجام شود و همچنین پروازهای قبلی که تاخیر داشتند، باید به سرعت برای آنها پرواز جایگزین درنظر گرفته شود. در خصوص اسکان و پذیرایی مناسب مسافران باقیمانده نیز تمهیدات لازم اتخاذ شود تا هیچ مسافری در فرودگاه بلاتکلیف نماند.

قاضی سراج با اشاره به صدور دستورات لازم در رابطه با برف روبی پارکینگ‌ها و معابر پیرامون فرودگاه افزود: اقدامات صورت گرفته کافی نبوده و نسبت به تسریع در پاکسازی و برف روبی تذکر لازم داده شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: طی این هماهنگی مقرر شد تیمی از تعزیرات حکومتی استان تهران با استقرار در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نسبت به گران‌فروشی غرفه‌های فروشگاهی و خدماتی داخل ترمینال‌ها و قسمت ترانزیت فرودگاه ورود کرده و با غرفه‌داران متخلف برخورد قاطع صورت پذیرد و در صورت لزوم در خصوص قرارداد آنها تجدید نظر گردد.

وی در خصوص برخی اخبار مبنی بر کرایه‌های نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه نیز خاطرنشان کرد: گزارش‌ها در این رابطه در حال بررسی است، البته کرایه یک میلیونی احراز نشد، ولی کرایه‌هایی تا سیصد هزار تومان وجود داشت. که مقرر شد اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران نسبت به این موضوع رسیدگی فوری نموده و با تاکسی‌های متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

قاضی سراج همچنین با اشاره به گران‌فروشی و اجحاف برخی از آژانس‌های هواپیمایی نیز تاکید کرد: برخی آژانس‌های هواپیمایی در این بازار آشفته یک بلیط را به دونفر فروخته اند به عنوان مثال برای هواپیمایی با ۲۰۰ نفر ظرفیت، به ۴۰۰ نفر بلیت فروخته شده است .

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به دستور خود مبنی بر استقرار نماینده این سازمان در فرودگاه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: نماینده سازمان موظف است نسبت به بررسی و نظارت بر حسن اجرای امور و انجام پروازها در ساعت اعلام شده نظارت کرده و موارد تخلف را به بنده گزارش کند.

قاضی سراج تاکید کرد : یقیناً قصورهای احتمالی که باعث نارضایتی مسافران گرامی در این چند روز شده است توسط سازمان بازرسی بررسی و با متخلفان برخورد لازم خواهد شد.

همچنین شهروندان می‌توانند مشکلات و معضلات خود در ارتباط با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را به نماینده مستقر سازمان در فرودگاه، سامانه تلفنی 136 و یا مرکز رسیدگی به شکایات و اعلانات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس اینترنتی https://shekayat.bazresi.ir منعکس کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین