آنچه در برنامه نود گذشت + عکس

گروه ورزشی الف،   3961110060 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

برنامه ۹ بهمن نود با محوریت بررسی هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۲:۵۰ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

آنچه در برنامه نود گذشت + عکس

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره پیش بینی برنده بازی نفت آبادان و استقلال و فینالیست جام حذفی پخش شد.

نظرسنجی نود

کلیپ خلاصه ای از آنچه در برنامه خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر است:
بررسی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
بررسی برنامه ریکاوری ملی پوشان از زبان سرمربی تیم ملی
مرور یک بازی خاطره انگیز و گفت و گو با بازیکن اسبق پرسپولیس علی سلمانی، به بهانه بازی این هفته پرسپولیس و سپاهان

در ادامه گزارشی از تمرین ریکاوری آخر هفته ملی پوشان در مرکز پک و گفت و گوی نود با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پخش شد. کی‌روش در این تمرین شوخی جالبی هم با حرکت ضربه سر بیرانوند در بازی مقابل پیکان داشت.

کلیپ هفته با مرور تصاویر جذاب مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر پخش شد.

گفت و گویی با زالی زاده معاون درمان بیمارستان خلیج فارس بوشهر پخش شد که درباره تصادف مهدی قائدی توضیح داد و اعلام کرد ۵ نفر سرنشین خودرو بودند که ۳ نفر سرپایی مرخص شدند و ۲ نفر بستری هستند، یکی از آنها مهدی قائدی است که اکنون وضعیتش پایدار است.

عادل فردوسی پور برنامه نود

دکتر رحمانیان جراح مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال روی خط تلفنی آمد و درباره وضعیت این بازیکن پس از تصادفش گفت: ساعت ۲ نیمه شب او را به بیمارستان آوردند. شدت جراحاتش بسیار بالا بود و خوشبختانه فاصله محل تصادف با بیمارستان نزدیک بود و به سرعت منتقل شد. مصدوم خونریزی داخلی وسیع در شکم داشت و سریع به اتاق عمل رفت. ۲ - ۳ لیتر خون در شکم او بود ولی خونریزی کنترل شد.
وی ادامه داد: از صبح علائم حیاتی بیمار پایدار بوده و آزمایشات رو به بهبود بوده است. خود ما داروهای بیهوشی به او دادیم و دوست داشتیم بیهوش باشد و از فردا شروع می کنیم او را بیدار کنیم تا بیمار به وضعیت عادی برگردد. استرس زیاد باعث می‌شود دوباره خونریزی کند و به همین خاطر با بیهوش نگه داشتن به او فرصت کوتاهی می‌دهیم و از فردا سعی می کنیم به شرایط عادی برگردد.
دکتر جراح قائدی آسیب دیدن طحال وی را رد کرد و گفت: فقط کبد او درگیر بود و طحالش مشکلی ندارد. کبد او مشکل بزرگی داشت که حل شده و نیازی به پیوند هم ندارد.
وی درباره زمان بهبودی قائدی گفت: اگر او دوباره خونریزی نکند ۱۰ روز در بیمارستان بستری خواهد بود اما این که چه زمانی بتواند به مسابقات برگردد حداقل یک تا دو ماه طول می کشد به فعالیت ورزشی برگردد.
دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال هم که به بوشهر رفته گفت: انشاءالله با درمان خوبی که انجام می شود در حالت خوشبینانه یک ماه تا دو ماه نیاز به درمان توسط همکاران جراح دارد و بعد از دو ماه برنامه بازتوانی برای او داریم و حداقل ۴ تا ۶ هفته پس از آن هم زمان لازم است تا به میادین برگردد.

زارع زاده دیگر مسئول کادر پزشکی بیمارستان خلیج فارس بوشهر هم درباره وضعیت احمد شاکر بازیکن رده جوانان و پسردایی مهدی قائدی که همراه با او در تصادف مصدوم شده گفت: شرایط او وخیم است اما فعلا فوت نکرده است. شرایط او بحرانی است و فعلا تنفس کمی دارد و باید صبر کنیم و ببینیم علائم حیاتی او برمی‌گردد یا خیر. او به علت ضربه ای که به سرش وارد شده در کمای عمیق و کامل به سر می‌برد و هوشیاری اش پایین است و به دستگاه وصل است. او مختصر تنفسی دارد و شرایط بدی دارد و امیدواریم با دعای خیر مردم بهبود پیدا کند.

مهدی قائدی برنامه نود

بازی استقلال خوزستان 0-2 ذوب آهن
نکته ها:
• پنجمین برد پیاپی ذوب آهن
• ذوب آهن در ۴ بازی آخر در هر بازی ۲ گل زده
• امیر قلعه نویی ۸ بازی بدون شکست برابر استقلال خوزستان
• اولین دبل قلعه نویی مقابل ویسی
• تبریزی گلزنی در ۴ بازی پیاپی

شرح تصویر: بهترین عملکرد ذوب آهن تا هفته بیست و یکم در هفت سال اخیر رقم خورد.

آمار نود

بازی سپاهان 0-1 فولاد
نکته ها:
• فولاد ۱۵ بازی بدون شکست
• سومین شکست پیاپی سپاهان
• بیت سعید ۴ بازی ، ۴ گل ، ۱ پاس گل

شرح تصویر: عملکرد خیره کننده بیت سعید در فولاد و بهبود نمرات او از ۳،۴۳ در استقلال به ۲،۶ در فولاد

آمار نود

نود درجه با مرور طنز حواشی هفته بیست و یکم لیگ برتر پخش شد که شامل سوژه‌هایی چون مانکن‌هایی که دلیل شکست های سپاهان هستند، مدیریت پشت پرده در فوتبال ایران، انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی توسط خودش(!)، پرواز بیرانوند در شهرقدس، رقابت راجر فدرر و هاشم بیگ زاده بر سر تعداد جام، دیدار کمدین‌های مشهور جهان با مهدی تاج به خاطر تصمیمات کمدی این فدراسیون و... بود.

ترین‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش‌های زیر بود:
حرکات تکنیکی هفته: مهدی مهدی‌پور، میلاد زنیدپور، ربیع عطایا، میثم فردوسی، شهرام گودرزی، آرش رضاوند، احسان پهلوان، بشار رسن، محمدرضا خلعتبری، اسماعیل فرهادی، حسن بیت‌سعید، مهدی ترابی، امیرحسین فشنگچی، قاسم حدادی فر، ساسان انصاری، حسین زامهران
تیر دروازه هفته: محمد شادکام مقابل سپیدرود
کار تیمی برتر هفته: استقلال مقابل پارس جنوبی
موقعیت از دست رفته هفته: ایمان سلیمی مقابل استقلال
پاس گل برتر هفته: وریا غفوری مقابل پارس جنوبی
مهار برتر هفته: ابراهیم عالمه مقابل فولاد
گل برتر هفته: علی علیپور مقابل پیکان

ادعاهای جدید طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره پرونده مهدی طارمی و محرومیت این باشگاه از سوی فیفا بررسی شده و مشخص شد برگه‌ای که او به عنوان قرارداد طارمی رونمایی کرده قرارداد نبوده و صرفا یک تعهدنامه اخلاقی بوده است.

حواشی بازی استقلال 4-0 پارس جنوبی
نکته ها:
• استقلال ۱۳ کلین شیت، رکورددار لیگ هفدهم ( مشترک با پرسپولیس )
• بدترین شکست فصل پارس جنوبی
• اولین گل فصل استقلال از روی نقطه پنالتی
• پارس جنوبی ۱۰ بازی ۱ برد
• استقلال ۱۱ بازی بدون باخت
• استقلال بدون شکست در خانه برابر تارتار
• پارس جنوبی گرفتن ۱۰ پنالتی، پنالتی گیرترین تیم لیگ
• استقلال ارتکاب ۶ پنالتی، پنالتی ده ترین تیم (مشترک با تراکتورسازی)
• پارس جنوبی از دست دادن ۷ پنالتی، رکورددار خراب کردن پنالتی در یک فصل در ۷ دوره اخیر لیگ برتر
• اولین دبل قربانی در لیگ برتر
• در هر بازی که جباروف گل زده استقلال پیروز شده

شرح تصویر: تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در نیم فصل دوم داریوش شجاعیان بوده که روی ۴۲ درصد گلها تاثیرگذار بوده است.

آمار نود

 بازی نوستالژیک این هفته بین پرسپولیس - سپاهان در لیگ برتر سوم با تساوی ۳-۳ دو تیم بود که در مصاحبه با علی سلمانی بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرات آن مرور شد.

علی سلمانی

 نوید مظفری کارشناس داوری به برنامه آمد و داوری مسابقه استقلال خوزستان - ذوب آهنبررسی شد: آفساید مهاجم استقلال خوزستان در نیمه اول به اشتباه اعلام شد.

داوری مسابقه سپاهان - فولاد: آفساید مهاجم سپاهان در موقعیت تک به تک در دقیقه سوم به اشتباه اعلام شد. برخورد آرنج سیاوش یزدانی به صورت بازیکن فولاد باید با کارت قرمز جریمه می شد. تکل خطرناک پورقاز روی پای مهاجم فولاد باید با کارت زرد جریمه می شد. تکل پورقاز در دقیقه نود در شرایط تک به تک روی پای مهاجم فولاد خطا بود و به درستی کارت قرمز گرفت.
 

 داوری مسابقه استقلال - پارس جنوبی: پنالتی استقلال اشتباه بود، پای قائدی به پای خودش برخورد کرد و باعث سرنگونی اش شد، مدافع پارس جنوبی دست مهاجم استقلال را گرفت اما خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد و پنالتی نبود، موقعیت آشکار گل هم نبود و نیازی به کارت قرمز نداشت. پنالتی استقلال باید تکرار می‌شد چون بازیکنان دو تیم وارد محوطه جریمه شدند. سیف اللهی با کف پایش روی پای بازیکن استقلال گذاشت و باید با کارت قرمز مستقیم جریمه می شد. سرنگونی سیف اللهی در محوطه جریمه استقلال پنالتی بود و پژمان منتظری مهاجم پارس جنوبی را هل داد، کارت زرد به سیف اللهی به خاطر شبیه سازی هم اشتباه بود. ضربه دست سیف اللهی به صورت مهدی قائدی به درستی با کارت زرد دوم و کارت قرمز جریمه شد. علی قربانی پایش را روی پای بازیکن پارس جنوبی گذاشت و باید کارت زرد دوم و کارت قرمز را می گرفت. پنالتی پارس جنوبی اشتباه بود و باید ادامه بازی می داد. پنالتی پارس جنوبی هم به دلیل ورود بازیکنان به محوطه جریمه باید تکرار می شد.

 غیاثی سخنگوی کمیته داوران، تارتار سرمربی پارس جنوبی، توفیقی معاون باشگاه استقلال و رضا کرمانشاهی داور بازی استقلال و پارس جنوبی روی خط تلفنی آمدند و درباره حواشی داوری این بازی صحبت کردند.

غیاثی درباره این که چرا کمیته داوران همیشه از تصمیمات داوران حمایت می کند و زمانی که او عضو کمیته داوران نبود منتقد داوران بود گفت: من نظرات شخصی خودم را نگفتم و نظرات هیئت بررسی بازیها را گفتم. کمیته داوران هیئتی دارد که فیلمها را می بینیم و بررسی می کنیم و نتایجش را به داوران و باشگاه ها اعلام می کنیم. بنده به عنوان سخنگو نظرات کمیته را می گویم و نظرات خودم را نمی گویم. اگر کمیته بخواهد دروغ بگوید به خودش هم ظلم کرده و به داوری خیانت کرده ایم و باید با داوران صادق باشیم و اگر اشتباه کردند بگوییم که برای بازیهای بعدی بدآموزی نباشد.  هیئت ما معتقد است آن دست گذاشتن کوچک منتظری باعث افتادن سیف اللهی نیست و این بازیکن شبیه سازی کرد. این صحنه اصلا با خطای روی قائدی یکی نیست. آخرین لحظه پای قائدی روی خط محوطه جریمه است و پنالتی است، کمک داور هم بهتر صحنه را دیده است. آقای تارتار سه روز قبل از بازی با آقای اصفهانیان تماس گرفته و راجع به آفای کرمانشاهی صحبت کرده و روحیه ایشان را خراب کرده است سوابق ایشان هم چنین چیزهایی را نشان می دهد. اصلا این طور نبوده که داوری خیلی به تیم پارس جنوبی ضرر برساند. ما توقع بیش از این از آقای تارتار داریم، اگر احترام هم را نگه داریم این اتفاقات پیش نمی آید.

پندار توفیقی گفت: تمام شایستگی های باشگاه استقلال را نباید زیر سوال ببریم و اشتباهات داوری ممکن است در یک بازی به ضرر یک تیم رخ بدهد و در مجموعه بازی های دیگر به ضرر برخی تیم های دیگر رخ بدهد و نباید چنین قضاوتی کرد. دستگاه بالادست داوران، کمیته داوران است و اگر اعضای کمیته داوران قضاوت را تایید می کنند نمی‌توانیم موجودیت کمیته داوران را زیر سوال ببریم. اگر همین اتفاقات افتاد و وقتی پارس جنوبی ما را در جم برد باید داور را زیر سوال می‌بردیم؟ نتیجه این بوده و یک گل هم نبوده و چهار گل اختلاف بوده و این که بخواهیم کل ماهیت داوری را زیر سوال ببریم به صلاح فوتبال نیست. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است، ما فردا بازی مهمی داریم و اجازه بدهید برای این بازی آرامش داشته باشیم و بازی مهمی که فردا داریم را انجام بدهیم.

مهدی تارتار گفت: آقای غیاثی گفتند من سابقه دارم اما فکر کنم ایشان سوءسابقه دارد. با کارهایی که او کرده و انتقاداتی که کرده در زمانی که مسئولیت نداشت و حمایت کورکورانه ای که در زمان مسئولیت انجام می دهد سابقه را مشخص می کند. اولا آقای اصفهانیان در راس کمیته انسان بسیار پاک و سالمی است اما متاسفاته اطرافیانش آدم‌های خوبی نیستند. آدم‌هایی که مثل خود آقای اصفهانیان نیستند و باید  ایشان کمیته را از فیلتر رد کند و داوری ما به سوی پاکی حرکت کند. خودتان همه چیز را نشان دادید و دقیقه اول بازی علیه ما پنالتی گرفتند و زمانی که بازی یک بر صفر بود پنالتی ما را نگرفتند و بازیکن ما را اخراج کردند. من به استقلالی‌ها به خاطر برد قاطعی که داشتند تبریک می گویم ولی داور تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت.

رضا کرمانشاهی داور بازی هم با مجوز کمیته داوران روی خط آمد و گفت: پنالتی درست بود و مدافع پارس جنوبی با نوک پایش پای چپ بازیکن استقلال را می‌زند و من با کمک داور هماهنگ کردم و رفتم روی نقطه پنالتی. صحنه دوم هم متاسفانه من را متقاعد نمی کند که برای پارس جنوبی پنالتی اعلام کنم. به هیچ عنوان گذاشتن دست منتظری پنالتی نیست، بازیکن وقتی می‌بیند داخل محوطه جریمه است و وقتی منتظری او را لمس می‌کند یک گام دیگر برمی‌دارد و بعد خودش را به زمین می اندازد. من برای شبیه سازی به سیف اللهی اخطار دادم و آن لمس دست نمی‌تواند بنده را متقاعد کند تا پنالتی بگیرم.  صحنه خطای سیف اللهی روی پای امید ابراهیمی را ندیدم ولی این صحنه هم کارت قرمز ندارد و ضربه به جای حساس بازیکن برخورد نکرد و روی کفشش فرود آمد و یک اخطار کافی است. در مورد اعلام پنالتی آخر برای پارس جنوبی بله قبول دارم اشتباه کردم.

نظر شش کارشناس داوری دیگر درباره پنالتی های این مسابقه به صورت تلفنی به این شرح دریافت شد:
محمد فنایی: خطا روی سیف اللهی می تواند پنالتی باشد اما قابل تشخیص نیست
نوذر رودنیل: خطا روی سیف اللهی قطعا پنالتی بود
مسعود مرادی: خطا روی قائدی پنالتی نبود، خطا روی سیف اللهی پنالتی بود
ابراهیم میرزابیگی: خطا روی قائدی پنالتی نبود، خطا روی سیف اللهی پنالتی بود
سعید مظفری زاده: خطا روی قائدی پنالتی نبود، خطا روی سیف اللهی هم پنالتی نبود
پیروز سیف الله پور: خطا روی قائدی پنالتی نبود، خطا روی سیف اللهی پنالتی بود

نوید مظفری برنامه نود

بازی پیکان 1-3 پرسپولیس
نکته ها:
• علی علیپور تنها بازیکن تاریخ پرسپولس در لیگ برتر که تا پایان هفته بیست و یکم ، ۱۴ گل زده است.
• اولین پاس گل محرمی در پرسپولیس
• پرسپولیس متوسط ۲.۶۴ امتیاز در بازیهای خارج از خانه
• اولین شکست خانگی پیکان
• پیکان ۹ بازی بدون برد
• پرسپولیس یک نیم فصل بدون باخت
• پیکان رفت و برگشت از روی ضربه کاشته به پرسپولیس گل زد
• پرسپولیس در ۷ هفته اخیر یک در میان برده و مساوی کرده
• پیکان ضعیفترین تیم نیم فصل دوم
• پیکان رکورددار شکست از پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر


تقریبا اکثر بازیکنانی که تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر بیش از ۱۳ گل زدند در پایان فصل آقای گل شدند و علیپور از این شانس برخوردار است.

آنالیز نقل و انتقالات نیم فصل و تاثیر آن بر نتایج تیم های لیگ برتری در نیم فصل دوم پخش شد.

آنالیز برنامه نود

آنالیز برنامه نود

آنالیز برنامه نود

آنالیز برنامه نود

جوابیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به برگزاری بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف و بازی تیم های قطری و عربستانی و اماراتی به صورت رفت و برگشت قرائت شد که براساس آن تاج اعلام کرد، دلیل این حکم مصوبه سال گذشته AFC و پخش فیلم آتش زدن سفارت عربستان بوده است که علیه ایران رای داده شده و هنوز این مصوبه لغو نشده است.

بازی سیاه جامگان 0-0 تراکتورسازی
نکته ها:
• سیاه جامگان در ۸ بازی اخیر خانگی تنها در یک بازی گل زده
• پنچمین بازی پیاپی بدون برد تراکتورسازی

شرح تصویر: افزایش کلین شیت های سیاه جامگان بعد از حضور عنایتی به عنوان سرمربی

آمار نود

شرح تصویر: فیروز کریمی به جمع مربیان ۳۰۰ امتیازی لیگ برتر پیوست

شرح تصویر: سه بازی پیاپی ناکامی پدیده در گلزنی

بازی گسترش فولاد 1-1 نفت تهران
نکته ها:
• ۴ مصاف اخیر دو تیم در تبریز مساوی شده است
• نفت بدون پیروزی در ۱۵ بازی گذشته در خارج از خانه
• فیروز کریمی بدون پیروزی برابر نفت تهران
• گسترش فولاد بدون پیروزی برابر نفت تهران
• نفت بدون باخت با هومن افاضلی

سفر تیم گزارشگر نود به بابل و حواشی لغو دربی مازندران بین خونه به خونه و نساجی به دلیل بارش برف پخش شد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر براساس نمرات تیم آنالیز برنامه نود به شرح زیر اعلام شد: مهدی رحمتی(استقلال، نمره ۲)، وریا غفوری(استقلال، نمره ۲)، صادق محرمی(پرسپولیس، نمره ۲)، محمد نژادمهدی(ذوب‌آهن، نمره ۲،۵)، پیمان شیرزادی(فولاد، نمره ۲،۵)، جاسم کرار(نفت آبادان، نمره ۲)، مهدی قائدی(استقلال، نمره ۲)، مهدی ترابی(سایپا، نمره ۲،۵)، لوسیانو پریرا(نفت آبادان، نمره ۲)، علی قربانی(استقلال، نمره ۱،۵) و علی علیپور(پرسپولیس، نمره ۱،۵)

از نود تا نود با مرور حواشی هفته گذشته لیگ برتر پخش شد و شامل خبرهای زیر بود:
یعقوب کریمی به استقلال خوزستان پیوست
بی نظمی میکسدزون ورزشگاه شهرقدس و حضور افراد متفرقه و هواداران
حرکت جوانمردانه بازیکنان تیم آکادمی کیا و زدن گل به خودی در فینال مسابقات نوجوانان تهران به خاطر مصدومیت یک بازیکن
عملیات پاکسازی برف های زمین فولادشهر توسط باشگاه ذوب آهن پیش از بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا
توضیح طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان درباره برگزاری بازی بانوان استقلال خوزستان و راهیاب ملل سنندج در هوای آلوده
دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ و قهرمانی تیم ایران با شکست اسپانیا
موسی نجاتی از زحمتکشان فوتبال تهران درگذشت

بازی سایپا 1-0 پدیده
نکته ها:
• بازیهای پدیده در ۴ هفته اخیر به طور متوسط ۰.۵ گل در هر بازی داشته
• ۴ گل آخر سایپا در لیگ یا ترابی زده یا پاس داده
• مهدی ترابی زدن ۴ گل از پشت محوطه جریمه
 

مرور عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته در ادامه به پخش رسید.
داوری مسابقه پیکان - پرسپولیس: سرنگونی مهاجم پیکان در محوطه جریمه خطا نبود و ابتدا بازیکن پیکان سیدجلال حسینی را هل داد و خطا کرد. لگد مهاجم پیکان به کمر بازیکن پرسپولیس باید با کارت زرد جریمه می شد. سجاد مشکل‌پور به خاطر ضربه با آرنج به منشا باید اخراج می شد.

داوری مسابقه سیاه جامگان - تراکتورسازی: سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه پنالتی نبود و خود مهاجم پیراهن بازیکن سیاه جامگان را کشید و خطا کرد. تکل از پشت فرزاد حاتمی روی پای بازیکن سیاه جامگان به درستی با کارت زرد جریمه شد.

داوری مسابقه گسترش فولاد - نفت تهران: سرنگونی مهاجم نفت در محوطه جریمه خطا نبود و پای بازیکن گسترش برخوردی با مهاجم حریف نداشت.

نتایج و گلهای مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته یک در ادامه به پخش رسید.

پاسخ هادی رضایی بازیکن سابق سپیدرود به ادعاهای روانخواه سرمربی سابق این تیم درباره نسبت وی با نماینده مجلس و سفارش برای عضویت در این تیم پخش شد.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود پس از ۳ ساعت و ۸ دقیقه ساعت ۰۲:۰۲ بامداد سه‌شنبه به پایان رسید. در پایان این برنامه با شرکت بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در نظرسنجی، ۵۸،۶ درصد استقلال را فینالیست جام حذفی پیش بینی کردند و ۴۱،۴ درصد به نفت آبادان رای دادند.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین