با مدرک فوق لیسانس و دکتری حاضر به انجام چه کاری هستید؟

گروه اجتماعی الف،   3961107182 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

امید۲۲۴۴۷۸۰۸:۳۴:۵۲ ۱۳۹۶/۱۱/۸
درد خودم یادم رفت،من چیزی نمیخوام،خدایا به داد اینا برس.
ناشناس۲۲۴۵۵۲۰۹:۲۸:۳۱ ۱۳۹۶/۱۱/۸
متاسفم
سید۲۲۴۶۴۷۱۰:۲۹:۰۹ ۱۳۹۶/۱۱/۸
اول شکر خدا. بعد از آن رزق حلال
ناشناس۲۲۴۷۴۷۱۱:۲۹:۳۵ ۱۳۹۶/۱۱/۸
میشود برف روبی درختان و معابر شهر تهران را مجانی و با دستور مدیریت شهر هوشمند انجام داد. این هم سهم ما جوانان تحصیلکرده از اشتغالزایی مدیران دلسوز. خداوند سلامتی و رزق حلال عنایت فرماید.
شهروند۲۲۴۸۳۹۱۲:۱۷:۲۹ ۱۳۹۶/۱۱/۸
تا وقتی یک عده مدیر بالای 70 80 ساله صندلی های مدیریتی را اشغال کرده اند و حاضر نیستند کار را به دست جوانان و متخصصان واگذار کنند اوضاع ما همین می شود که می بینید.
مهدی۲۲۴۸۷۰۱۲:۳۶:۵۵ ۱۳۹۶/۱۱/۸
با سلام من هم این حرفها و شرایط جامعه را قبول دارم... ولی این طرز برخورد شما با این مشکل در جامعه جز این نیست که همون شان و منزلت باقیمانده اجتماعی ما دکترهای دانشگاهها رو از بین میبره! من خودم دکترای مهندسی دارم و دوستان دیگر هم میشناسم که با دکتری از بهترین دانشگاهها حتی اگر هم به کاری تن بدهند هیچ وقت شان و منرلت خودشون رو پایین نمیارند... متاسفانه خبرنگار شما با هدف جذب مشتری و خواننده بدون هیچ گونه پروایی از ابرو بردن قشر زحمت کش تحصیل کرده این گزارش رو تهیه کردند... الان بیش از 50% مدارک حتی دکتری در جامعه از مسیرهای دیگر بدون زحمت تامین میشه ولی چرا باید با نادیده گرفتن زحمت قشر عادی در این عرصه به این صورت آبروی انها را برد... اگر واقعا دلسوز مردم هستید این گونه گزارش ها را بین مردم تکثیر نکنید بین مسئولین در مجلس و ... ببرید ختم کلام، امروز با این گزارش کمرم خم شد!!!
ناشناس۲۲۵۰۴۳۱۴:۱۰:۳۶ ۱۳۹۶/۱۱/۸
شاید این دوستان ژن خوب ندارند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین