رئیس پلیس پایتخت: دشمن در اغتشاشات می‌خواست از تهران کار را شروع کند/ اجازه نفس کشیدن به اغتشاشگران داده نشد

گروه سیاسی الف،   3961103109 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: دشمن آمده بود از تهران با تمام قوا کار را شروع کند اما دیدند که هر کاری می‌کنند پلیس حضور دارد و به آنها اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد.

به گزارش فارس،‌ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در همایش یک روزه همسران جانبازان شهید، جانبازان ویلچری و جانبازان بالای 70 درصد فرماندهی تهران بزرگ به اغتشاشات پرداخت و گفت:‌بعد از 40 سال از انقلاب و تقدیم 200 ـ 300 هزار شهید و هزاران جانباز دشمن دست از سر ما برنداشته است و برنخواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: شما خانواده‌های جانبازان عملکرد فرزندانتان را در تهران بزرگ دیدید که افتخار آفریدند.

سردار رحیمی به جلسه پنجشنبه که در قرارگاه ثارالله تشکیل شده اشاره کرد و گفت: مسئولان اطلاعاتی تهران بزرگ می‌گفتند که دشمن آمده بود از تهران با تمام قوا کار را شروع کند اما آنها دیدند که هر کاری می‌کنند پلیس است و اجازه نفس کشیدن به آنها نمی‌دهد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت اظهار داشت: ما برای پاسداری از انقلاب آرمان‌های امام و رهبری و پاسداری از آرمان‌های جانبازانمان با تمام قوا ایستاده‌ایم. وی ادامه داد:ما با تمام گله‌، شکوه و شکایاتی که گاهاً وجوددارد ما تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم خون شهدا و ایثارگری جانبازانمان به هدر رود.

این مقام ارشد پلیس تهران ادامه داد: امروز اینکه 4 نفر از اراذل و اوباش بیایند و بخواهند به این نظام و آرمان‌های انقلاب ما لطمه بزنند امکان ندارد؛ مگر اینکه از جنازه ما رد شوند.

وی به جریان‌سازی رسانه‌های بیگانه اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی دو نفر تق و توقی می‌کنند تمام رسانه‌های دنیا در بوق و کُرنا می‌کنند اما خیلی از این موارد را که در کشورهای  غربی به وقوع می‌پیوندد چشم‌پوشی می‌کنند.