افشای پروژه جدید بی‌بی‎سی علیه ایران + عکس

گروه سیاسی الف،   3961026051 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بی‌بی سی فارسی انگلیس پروژه جدیدش علیه ایران را به بهانه حمایت از جامعه کارگری کلید زده است.

افشای پروژه جدید بی‌بی‎سی علیه ایران + عکس

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری بی‌بی‌سی فارسی انگلیس که در تبدیل برخی اعتراضات اخیر اقتصادی و صنفی مردم به اغتشاش و آشوب نقش اساسی و فعال داشته و به انحای مختلف از ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی و مردمی و قتل و کشتار مردم توسط عوامل دست نشانده منافقین و سلطنت طلبها حمایت کرده است، به تازگی پروژه جدیدش را به بهانه حمایت از جامعه کارگری ایران کلید زده است.

درپی رکود اقتصادی که چند سال دامنگیر ایران شده و یکی از دلایل آن هم تحریم های غیرقانونی است که آمریکا و انگلیس و دیگر دشمنان کشور بر مردم ایران تحمیل کرده اند، کارخانه ها هم دچار مشکل هستند و به همین دلیل جامعه کارگری دچار مشکلاتی همچون اخراج یا تعویق پرداخت حقوق شده است.

بر همین اساس، هر از چند گاهی تعدادی از کارگران یک کارخانه در جهت استیفای حقوق قانونی خود تجمعات آرام و مسالمت آمیزی را مقابل کارخانه یا یک نهاد مسئول برگزار می کنند و خواستار تامین حقوق خود می شوند که برگزاری این گونه تجمعات از سالهای خیلی دور در کشور ما معمول بوده و اخبار آن نیز معمولاً در خبرگزاری های داخلی به ویژه خبرگزاری کار ایران منتشر می شود.

بی بی سی فارسی انگلیس که در مواقع متعدد دشمنی خود را علیه کشور و مردم ایران آشکار کرده است، این بار به شکل غیر طبیعی روزانه اخبار مربوط به این تجمعات کارگری را به شکل گسترده پوشش می دهد و در میزان تجمعات، حجم جمعیت و موارد دیگر ضمن انتشار برخی اخبار دروغ، بزرگنمایی هم می کند.

این رسانه انگلیسی در اخبارش به گونه ای تحریک آمیز مشکلات کارگران ایران را بازگو و بعضا جملات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا در اغتشاشات اخیر را از زبان کارگر ایرانی بیان می کند. 

انتشار اخبار دروغ و تحریک آمیز که متاسفانه در اتفاقات اخیر کشور در رسانه "مدعی کار حرفهای" بی بی سی رویه شده بود، یکی از شگردهای بیگانگان طی سالهای گذشته بوده تا از برخی خواسته ها و مطالبات به حق مردم سوء استفاده کرده و با تغییر جهت دادن به مطالبات مردم، دشمنی دیرینه خود را با نظام اسلامی و مردم ایران نشان دهند.

به عنوان یک نمونه دیروز بی بی سی تصویری را از تجمع کارگری در کیش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «این عکس‌ را یکی از کارکنان شرکت کیش چوب برای ما ارسال کرده و گفته امروز یکسنبه 24 دی "در اعتراض به معوقه حقوق ۱۵ماه و تعطیلی بیش از سه ماهه شرکت" مقابل سازمان منطقه آزاد کیش تجمع کردند.» این در حالی است که اساسا شرکت کیش چوب هیچ ارتباطی به سازمان منطقه آزاد کیش ندارد و بی بی سی طبق روال همیشگی اش در انتشار این خبر شیطنت کرده است. 

در این خصوص لازم است، جامعه کارگری ایران که واقعا یکی از اقشار زحمتکش و مدافع همیشگی نظام و کشور است و طی سالهای گذشته همانند دیگر اقشار مردم مشکلاتی را در خصوص تامین هزینه های معیشت داشته و دارد که مورد توجه رسانه های داخلی هم قرار می گیرد، مراقب سوء استفاده رسانه های دشمن از مطالبات به حق خود باشد تا ضربه دیگری بر پیکره جامعه کارگری کشور وارد نشود.

در ادامه تصاویر برخی اخبار جهت‌دار بی‌بی‌سی انگلیس در روزهای اخیر را ببینید؛

دیدگاه کاربران

حامد۲۰۸۶۰۶۰۹:۱۳:۳۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اگر در جامعه سندیکا نباشد مطمئنن کسانی یا رسانه هایی پیدا میشوند که دایه مهربانتر از مادر میشوند . ولی این اخباری که BBC زده کذب هم نبوده ، نوشته فلان جا به دلیل فلان، کارگران اعتصاب کرده یا جلوی کارخانه تجمع کرده اند. همین .
آرش۲۰۸۶۲۵۰۹:۲۴:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اصل خبر که درسته ، کارگرانی که چندین ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده اند . شما هم بجای انتقاد از اخبار فرعی BBC لطف کنید پیگیر اخبار اصلی باشید و وضعیت این کارگران بیچاره را دریابید .
ناشناس۲۰۸۶۲۹۰۹:۲۶:۵۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
بی بی سی یه بنگاه خبریه و کارش همینه. این قبیل اخبار رو نه فقط در بی بی سی که در همه شبکه های اجتماعی هم میشه دید. به جای اینکه بفرمایید کارگران مراقب باشند بهتر است بفرمایید مسئولین مراقب باشند که معیشت مردم به خطر نیفته.
ناشناس۲۰۸۷۰۰۱۰:۳۱:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
خودشکن. آینه شکستن خطاست
ناشناس۲۰۸۷۲۱۱۰:۴۵:۲۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
چرا بهانه به دست بی بی سی میدید؟ حقوق کارگران زحمتکش را به موقع بدید.
ناشناس۲۰۸۷۷۳۱۱:۳۳:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
یعنی هر کسی رفت گفت پولم را بدید منافقه؟ خود شما اگر پولتان را بخورن می گید اشکالی نداره؟
ناشناس۲۰۸۷۹۲۱۱:۴۵:۵۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
شما بذارید خبرنگار بیاره تو ایران بعد ازش اخبار دقیق بخواهید. در ضمن اعتماد مردم و حتی خود شما به بی بی سی خیلی بیشتر از صدا و سیما است.
محمد۲۰۸۸۰۰۱۱:۴۹:۴۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
وقتی منابع داخلی خودسانسوری می کنند و صدای مظلومان رو به گوش دولت مردان نمی رسانند. رسانه های مغرض خارجی هم از این بیخبری استفاده می کنند . و با روش های دلخواه اطلاعات رو به مردم می دهند.
هدی۲۰۸۸۳۲۱۲:۲۱:۳۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
پروژه جدید کجا بود ؟ اینکه خیلی از صنایع ایران ماه ها حقوق کارگران رو نداده اند توطئه است ؟ حالا بی بی سی نه یک رسانه دیگر اگر این اخبار که واقعی هم هستند انتشار می داد باز هم توطئه بود ؟ اصولا الف که مثلا یک رسانه دنبال حقوق مردم هست به آزادی انتشار اخبار اعتقاد دارد یا فقط وقتی اخباری که ما دوست داریم منتشر بشود انتشار پیدا کند درست است ؟
ناشناس۲۰۸۸۳۹۱۲:۲۷:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
مگر صدا و سیما اعتراضات در انگلیس و آمریکا را پوشش نمی دهد؟؟؟
ناشناس۲۰۸۹۱۸۱۳:۲۴:۳۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
عکسی که بی بی سی از راهپیمایی گذاشته که تازه کوچک نمایی هم کرده!!!.... :)) مدیا مقصر نیست ما باید سعی کنیم در کشور فقیر و گرسنه نداشته باشیم وگرنه جامعه ما اسلامی نیست.
ناشناس۲۰۹۵۱۶۱۹:۰۷:۳۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
دوستان در این نظام طوری کار میکنند که احتیاج به دشمن نداریم
ناشناس۲۰۹۷۳۹۲۲:۱۷:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
رکود اقتصادی و بدنبالش توقف برخی صنایع را اگر ناشی از بی بی سی بدانیم حتما راه حلش هم پارازیت است برادران بیائیم قبل از آنکه کارد به استخوان برسد فکری اساسی بکنیم تا کی فرا افکنی .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین