امام خمینی (ره): آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه‌ی دولت و ملت را بخوانیم

گروه فرهنگی الف،   3961024129 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه‌ی دولت و ملت را بخوانیم

امام خمینی «رحمه الله علیه» می‌فرمایند:

 

آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه‌ی دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌شود. آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزنده کوخ نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم.

 

صحیفه امام خمینی (ره)، ج۱۷، ص۳۷۶

دیدگاه کاربران

مهدی۲۰۶۸۵۵۰۰:۵۴:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
اماما کجایید تا با چشمان خود ببینید که نامسئولانی که میزهای اداره کشور را با زور رانت و پارتی بازی و نان به نرخ روز خوردن غصب کرده اند، چه به روز کشور و مردم آورده اند! اماما: به یمن فساد افسار گسیخته ای که توسط بعضی از مسئولین از خدا بی خبر در کشور ایجاد شده است، فقرا در حال احتضارند و بعضی از مسئولین و فرزندان و بستگانشان در عرش عیش و نوش و خدایی میکنند و مردم را نمیبینند. اماما باید میبودید و میدیدید که چگونه در کاخهایشان به ریش مردم و شما میخندند.
ناشناس۲۰۷۸۱۰۱۵:۱۶:۵۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
البته این مورد کاخ نشینی به تمام استانها سرایت کرده, تنها در تهران نیست. روسا و فرزندان بسیاری از نهاد های دولتی و عمومی در استانهای کشور, کاخهایی ساخته اند, صد مرتبه از کاخ گلستان براق تر.
ناشناس۲۰۸۲۵۳۲۰:۵۸:۴۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
کاش فقط مسئولین ارشد بودند الان یک رییس اداره هم یک منشی و یک راننده و یک خدماتی و یک دفتر کار شیک با کلیه امکانات از بودجه دولتی دارد ولی پاسخگو مردمی که مالیات می دهند نیست ؟!!!
ناشناس۲۰۶۸۶۰۰۰:۵۹:۴۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
الفاتحه
ناشناس۲۰۷۲۵۸۰۹:۴۲:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
مع الصلوات! تو دوره کدوم رئیس جمهور محل اسقرار دولت رفت کاخ های سعد آباد؟!...
ناشناس۲۰۶۸۶۴۰۱:۰۳:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
خدا رحمت کند، الان نیستید ببینید اختلاسهای هزاران میلیاردی را، دزدی، قاچاق، زد و بند، خودروهای میلیاردی و...
ناشناس۲۰۶۹۳۲۰۲:۵۴:۰۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
واقعا نیاز مبرم به یک نفر هست که این اختلاسگران و آقازاده ها را , همه شان را اعدام کند. وگرنه اینجوری داره پیش میره باید بگیم: الفاتحه
ناشناس۲۰۶۹۳۶۰۳:۰۵:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
وقتی که داشتن دانشگاه آزاد و پیام نور و غیره باز میکردن, به این چیزا فکر میکردن. طرف, با پارتی داخل یه اداره میشه, میره دانشگاه پیام نور و تا دکتری هم ادامه میده, در حالیکه نه تخصصی داره و نه تعهدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی. در حالیکه فارغ التحصیل دانشگاه دولتی با آن همه وفاداریش به نظام بیکار است. اختلاسها اینجوری شکل گرفت, کارمندا و مدیران زیادی در درون نظام هستند که اینجوری به نون و نوایی رسیدن, حتی به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارن و همینجور حقوق میگیرن. دیگه هم نمیشه کاری کرد, چون این افراد داخل بدنه دولت هستند و همچون فسادی چرکین سرایر دولت رو گرفتن. تنها راه نجات اینه که کلیه کارمندان اخراج بشن. تنها راه نجات.
ناشناس۲۰۷۸۲۴۱۵:۲۰:۰۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
احسنت, ترکیه کلیه کارمنداشو اخراج کرد و دوباره فراخوان نیرو داد و افراد با تعهد رو استخدام کرد. در استخدام جدید, حتی محدودیت سنی هم قایل نشد.
ناشناس۲۰۶۹۵۳۰۳:۵۵:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
البته منظور امام از دولت، کل نظام بود!
ناشناس۲۰۷۰۰۴۰۶:۵۸:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
چند دهه هست که اشرافیگری به راه افتاده و فاتحه خونده شده
ناشناس۲۰۷۰۶۴۰۷:۵۸:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
40 ساله از این شعارا دادیم و چنین عکسهای مقایسه ای را به خورد مردم دادیم. نتیجه اش فقط افزایش زیاد و زیادتر فاصله طبقاتی بوده و بس. به عمل کار براید به سخندانی نیست!
ناشناس۲۰۷۱۵۹۰۸:۴۶:۰۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
و این همان روز است.
ناشناس۲۰۷۱۸۳۰۸:۵۹:۲۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
و آن روز شوم دقیقا امروز هست
ناشناس۲۰۷۱۸۴۰۸:۵۹:۳۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
ایکاش امام زنده بود
ناشناس۲۰۷۲۰۸۰۹:۱۰:۰۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
امام خمینی(ره): آن خوی کاخ‏ نشینی مضر است، خودش مضر نیست، خُویَش مضر است، لکن خود او، این خوی را دنبال دارد. خود کاخ‏ نشینی این خوی را می‏آورد، ممکن است که در بین آنها هم کسی پیدا بشود لکن نادر است.
سید۲۰۷۳۵۸۱۰:۵۰:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
میخواستم مطلب مهمی راجع به همین بنویسم اما با توجه به اینکه میدانم آن را نشر نمیدهی پشیمان شدم
ناشناس۲۰۷۳۶۵۱۰:۵۶:۰۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
اقای رییس جمهور لطفا قیمت خانه ای را که ساکنند بفرمایند ،ملت دلگرم شود ایشان هم مثل قشر متوسط زندگی میکنند ،زندگی فریدون را که میدانیم
ناشناس۲۰۷۸۲۸۱۵:۲۳:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
آقای محترم, شما چرا سریع میچسبید به رییس جمهور, بیاید توی همین استان مازندران, ببینید معاون ... از کجا آورده, بیاید ببینید مدیران ... از کجا این همه سرمایه آوردن, بیاید بینید کارمند یک بانک از کجا سرمایه آورده که ۳ تا خونه خریده!!!
ناشناس۲۰۸۰۸۰۱۸:۴۲:۲۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
دمت گرم
ناشناس۲۰۸۰۸۴۱۸:۴۶:۲۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
احسنت, در اداره ... ساری در طی ۴ سال گذشته استخدامهای بی ضابطه ای داشتن. طرف با مدرک فوق لیسانس چون پدر خانومش رییس بانک بود, تونست با پارتی وارد اداره بشه و بره سر کار, اون هم به صورت کارمند رسمی!!!!
ناشناس۲۰۷۵۵۵۱۲:۳۷:۴۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
آقای عزیز کاخ ریاست جمهوری ملک شخصی نیست برای اسکان موقت رییس جمهوریست. شما بایستی روی منازلی که کمتر از کاخ نیستند انگشت بگذارید که چگونه افراد وابسته به دولت ها یا سازمانها میتوانند چنین خانه هایی داشته باشند. مثال بزنم منتشر میکنی؟ آقای ... از کجا پول آورد که خانه ای داشته باشد که ارزش آن بیش از 40 میلیارد است!
ناشناس۲۰۷۵۵۹۱۲:۳۹:۵۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
کاخی ساخته نمیشه مگر اینکه ظلمی اتفاق بیافته. سیستم غیرشفاف و ... باعث بوجود آمدن کاخ و کاخ نشین میشه. اگر این مملکت به مدد نهادهای مدنی روزی کاملا شفاف میشد و تمام مسوولین مملکت احساس میکردن در اتاق شیشه ای مشغول بکار هستند ریشه فساد فاسد زده میشد.
تبریزی۲۰۷۷۶۹۱۴:۳۶:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
همچنین در دین اسلام داریم تو قیامت ظالم و مظلوم با هم محاکمه می شن چون این خود مظلومه که با سکوت خودش اجازه می ده ظالم بهش ظلم کنه.
ناشناس۲۰۷۸۳۰۱۵:۲۵:۵۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
خوی کاخ نشینی به تمام مدیران و کارکنان سازمانهای دولتی استانی سرایت کرده. شما کدام مدیر استانی را میشناسید که در بین مردم زندگی کند؟؟؟ حتی کارمندای استانی هم دیگر در ببن مردم زندگی نمیکنند.
علی۲۰۷۷۰۴۱۳:۵۴:۱۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
به غیر از منزل شهید رجایی و امام خمینی که در سالهای اول در تلویزیون دیدیم کدام یک از مسئولان تابحال در تلویزیون نمایش داده شده است؟ بعد ایکاش تمام این آقایان در کاخها بودند ولی اولا برای مردم کار میکردند که نکردند دوما اجازه دزدی به اقوام و دوستان و رفقا و هم حزبی هایشان نمیدادند که ...
ناشناس۲۰۷۷۴۶۱۴:۱۸:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
خدا را شکر ما که اصلا چنین مسئولینی نداریم!!!!!!!!! ارادتمند شما چوپان دروغگو
ناشناس۲۰۷۹۹۰۱۷:۱۸:۰۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
و البته همه مسئولان کاخ نشین به همراه خانواده های نسبی و سببی و دوستان و آشنایان که اغلب آنها هم با حمایتهای خاص از جمله کاخ نشینان شده اند با خواندن این نظرات ، ساعتها به سادگی همه ما خواهند خندید .
ناشناس۲۰۸۰۶۸۱۸:۲۵:۴۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
با سلام تنها راه شفافیت قانون و پاسخگویی است بیایید همه از دولت و حکومت در برابر قانون یکسان باشیم و قانون مخصوص بیکسان نباشد و و اصلاحات واقعی تنها راه نجات و باز گشت به راه امام است در غیر این صورت کشور را دیر یا زود دودستی تقدیم دیگران خوهیم کرد بیایید به جای تهمت و پوشش تخلفات و نسبت دادن انها به بیگانه هر چه سریعتر اقدام کنیم این روشها دیگر جواب نمیدهد کفگیر به ته دیگ خورده و در این راه افراد تاثیر گذار نقش پر رنگ تری خواهند داشت پتانسل زیادی به دلیل کم کاری ماها برای نابودی کشور وجود دارد خواهش میکنم اقدام کنید
ناشناس۲۰۸۳۵۴۲۳:۲۵:۵۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
خوی اشرافی گری بماند. مدیران خود را ارباب زیر مجموعه خود می دانند.
مصطفی۲۰۸۹۴۰۱۳:۳۵:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
نظر منو منتشر نکرید... نه توهین داشت، نه تشویش اذهان عمومی... فقط مستند و مستدل در دفاع از ساده زیستی احمدی نژاد بود و بس...
ناشناس۲۰۹۲۱۷۱۶:۱۵:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
من به عنوان یک شهروند اعلام می کنم علاوه بر اینکه باید مواظب دشمن بود باید مواظب مسئولین بی کفایت سازمان ها و شرکت ها بود نیروهایی را به عنوان مدیر سازمان ها و شرکت ها انتخاب می کنند یا به عنوان مشاور انتخاب می شوند که با راه رفتن خود مشکل دارند کسانی هستند که بالای 40 سال سابقه خدمت دارند و مغزشان فسیل شده است اگر به فکر این عوامل داخلی نباشید روزهای بدتری در انتظار کشور و نظام خواهد بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین