یدیعوت آحارونوت اذعان کرد موشکهای حزب الله این بار بُرد بیشتری دارد و همه اراضی اشغالی را پوشش میدهد

گروه جهان الف،   3961022147 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حزب الله نسبت به گذشته در صنعت موشکی خود مجهزتر شده و موشکهای این جنبش در مقایسه با گذشته کشنده تر شده است.

به گزارش فارس، منابع خبری رژیم صهیونیستی به توانمندی موشکی جنبش حزب الله لبنان اذعان کردند.

شبکه خبری «المیادین» به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که «موشکهای حزب الله این بار دارای دقت بیشتر، کشنده‌تر و با برد بیشتری خواهند بود؛ به‌گونه‌ای که همه اراضی اشغالی را پوشش می‌دهند».

به گزارش این روزنامه، مقادیر موشک و نوع آن فقط زمانی کاهش خواهد یافت که نیروهای هوایی عملیات نابودی هدفهای مورد نظر خویش را انجام دهد و نیروهای زمینی اسرائیل وارد لبنان شوند.

این روزنامه ادامه داد: «وزرای ما هنوز درک نکرده اند که حضور جبهه داخلی در جنگ آتی در سطوح بی سابقه ای خواهد بود و با آتش سهمگینی مواجه خواهند شد».

رسانه‌ صهیونیستی همچنین گزارش داد که ضعف جبهه داخلی در این رژیم بر روحیه عناصری که در خط مقدم حضور دارند و بر توانمندی حفظ تماس لجستیک تاثیر خواهد گذاشت.

صهیونیستها برآورد میکنند که در جنگ آتی میان این رژیم و حزب الله، جبهه لبنان تا داخل سوریه گسترش خواهد یافت.

آحارونوت در پایان اعلام کرد که هیچ کس به دقت نمیتواند مشخص کند که چه میزان سرمایه برای پر کردن خلاها و رسیدن به سطح مطلوب آمادگی در این رژیم لازم است.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که در صورت بروز جنگ، 30% از اسرائیلیهای ساکن اراضی اشغالی در شمال هیچ جایی برای مخفی شدن ندارند.