برنامه هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید

گروه فناوری الف،   3961020197 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حال حاضر بسیاری از سایت های معتبر با شروع سال ۲۰۱۸ بهترین اپلیکیشن هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید را معرفی کرده اند. چنین مطالبی میتواند برای بسیاری از افراد که به دنبال استفاده بهتر از امکانات گوشی هوشمند خود هستند مفید باشد.

برنامه هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید

به گزارش ایران آنلاین ‌میلیون ها اپلیکیشن در اپ استورها وجود دارد که پیدا کردن بهترین و کاربردی ترین آنها کار را برای همه کاربران سخت میکند. مهم نیست شما دنبال چه اپلیکیشنی هستید چرا که همیشه راهی وجود دارد که میتوانید به کمک آن بهترین برنامه برای نصب روی گوشی خود را پیدا کنید. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از سایت های معتبر با شروع سال ۲۰۱۸ بهترین اپلیکیشن هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید را معرفی کرده اند. چنین مطالبی میتواند برای بسیاری از افراد که به دنبال استفاده بهتر از امکانات گوشی هوشمند خود هستند مفید باشد. سایت mobileappdaily و zdnet در گزارشی بهترین اپ هایی که باید در سال جدید میلادی کاربران سیستم عامل اندروید و ios در اختیار داشته باشند را معرفی کرده است. در این لیست بالا بلند نام اپ های گوناگونی دیده میشود که برخی از آن ها تنها در امریکا و اروپا کارایی دارد بنابراین ما از بین این لیست ۱۰۰ تایی تنها برنامه هایی را به شما معرفی میکنیم که قابلیت استفاده آن در کشور وجود دارد.

۵ برنامه کاربردی برای کاربران اندروید

۱در لیست برنامه های برتر اندروید در سال ۲۰۱۸، بهترین برنامه برای عکاسی Google Camera معرفی شده است. این برنامه یک دوربین ساده و سریع برای ثبت تصاویر خلاقانه و یا فایلهای ویدیویی را در اختیار کاربران خود میگذارد. همچنین این اپلیکیش دارای قابلیت photo Share  و عکاسی پانوراما 360 درجه ای را نیز در اختیار کاربرانش میگذارد. Lens Blur برای کاهش عمق میدان تصویر مشابه دوربین های SLR (برجسته کردن تصویر در مرکز تصویر و محو کردن پس زمینه) هم از دیگر قابلیت های این برنامه رایگان کاربردی برای دوستداران عکاسی است.

۲گم کردن یا به یاد نیاوردن اینکه گوشی یا دیگر دستگاه اندرویدی خود مانند تبلت یا ساعت هوشمند یک شرایط عادی است اما به کمکAndroid Device Manager میتوانید به سرعت دستگاه اندرویدی خود را پیدا کنید. این برنامه محل دقیق دستگاه اندرویدی را به شما نشان میدهد البته این نمایش منوط به این است که پیش از هر چیز در بخش تنظیمات تمام نکات لازم را رعایت و یا انجام داده باشید. اگر گوشی خود را گم کردید می‌توانید یکی دیگر از دستگاه‌های اندرویدی خود را که در حساب‌ گوگل شما فهرست شده کمک بگیرید تا به‌وسیله آن و از طریق سرویس گوگل مپ، تلفن مفقود شده را پیدا کنید. این اپلیکیشن حتی می‌تواند به تلفن دستور دهد تا از خود صدایی بسیار بلند ساطع کند تا اگر در آن حوالی بودید بتوانید آن را پیدا کنید. همچنین به کمک این برنامه میتوانید دستگاه خود را قفل و یا اطلاعات روی آن را پاک کنید. البته این برنامه مدتی است که نامش به Find My Device تغییر کرده است.

۳برای مدیریت کارهایتان به کمک سیستم عامل اندروید برنامه Any.do  در سال ۲۰۱۸ پیشنهاد داده شده است. با کمک این برنامه میتوانید تمام کارهای خود را برنامه ریزی و انجام آن را مدیریت کنید .از  قابلیت‌های خوب Any.Do امکان دسته‌بندی کارها و وظایف در گروه‌های مختلف است. برای مثال می‌توانید برای موارد کاری، موارد شخصی، فهرست خرید منزل، فیلم‌های موردعلاقه یا مکان‌هایی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید فهرست‌هایی مجزا بسازید. این امکان تا حد زیادی به سازمان‌دهی بهتر کارها کمک می‌کند. این برنامه با قابلیت همگام‌سازی ابری اجازه می‌دهد به فهرست کارهای خود از تمام دستگاههایی که دارید دسترسی داشته باشید.

۴برای شخصی سازی کردن گوشی اندرویدی خود میتوانید از Action Launcher 3  بهره ببرید. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این لانچر(رابط گرافیگی رام گوشی) امکان اضافه کردن تم‌های سایر لانچرها مانند لانچر Apex ،Nova ،Google Now،HTC Sense ،Galaxy Touchwiz و لانچر اصلی اندروید را به کاربرانش میدهد.با کمک این لانچر می توانید لیستی از برنامه ها و بازی های منتخب خود را که در طول روز زیاد به آنها سر میزنید را در Quick drawer قرار دهید تا دسترسی به ان ها سریع و اسان تر باشد.

۵شاید وقت آن رسیده که کمی تنبلی و بهانه نداشتن زمان را کنار بگذارید و با کمک برنامه RunKeeper به وزن دلخواه خودتان برسید. این برنامه از جی‌پی‌اس برای تعقیب فعالیت‌های شما استفاده می‌کند و فاصله، زمان، سرعت، کالری، ضربان قلب و مسیر حرکت شما بر روی نقشه را ثبت می‌کند. نمایش میزان فعالیت شما در یک روز روی نقشه میتواند به یک انگیزه برای افزایش میزان فعالیت بدنی شما تبدیل شود. در واقع میزان مسافت طی شده توسط  شما هنگام  دویدن، دوچرخه سواری و یا فعالیت های ورزشی دیگر و سرعت حرکتتان از طریق GPS دستگاه ثبت میشود و در نهایت  اطلاعات کامل و دقیقی مانند میزان فعالیت، میزان کاهش وزن در قالب یک نمودار و حتی میزان پیشروی اهداف در اختیارتان قرار میگیرد. این برنامه بیشتر شبیه به یک بازی است که شما را هر روز وارد چالش جدیدی میکند.

۵ برنامه کاربردی برای کاربران ios

۱اگر به دنبال یک مروگر ویژه برای بالا بردن امنیت جستجو خود در اینترنت میگردید  میتوانید از F-Secure SAFEاستفاده کنید. این اپلیکیشن علاوه بر بالا بردن امنیت جستجو در وب امکانات جانبی دیگر نیز در اختیار والدین میگذارد تا کنترل دقیق و همه جانبه ای روی جستجوی فرزندانشان در اینترنت داشته باشند. این مرورگر همچنین بهترین وسیله برای انجام عملیات بانکی از طریق آیفون به حساب می آیند چرا که وضعیت امنیت سایت بانکی که به آن مراجعه کرده اید را به شما نشان میدهد. این برنامه به صورت رایگان از اپل استور قابل دریافت است.

۲-برای ارسال پیام از طریق اینترنت به سرعت نام سرویسهای مختلفی مانند واتس اپ، پیام رسان مخصوص فیس بوک و به ذهن میرسد تا به کمک آن با دوستان، و خانواده خود در ارتباط باشید.اما سایت zdnet پیشنهاد داده است که در سال جدید میلادی بهترین ابزار پیام رسان اینترنتی برنامه ای جز signal نخواهد بود چرا که آنقدر امنیت دارد که مورد قبول و تایید ادوارد اسنودن است. با کمک این پیام رسان رایگان امکان برقراری تماس صوتی، ارسال متن و عکس به صورت کاملا امن و خصوصی برای کاربران فراهم میشود.تمامی پیامها در این برنامه پیام رسان به صورت رمزنگاری شده ارسال میشود. البته "سیگنال" علاوه بر ios در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید نیز قرار گرفته است. سایت zdnet همچنین پیشنهاد داده برای ارسال پیام به صورت گروهی اگر سینگال مورد قبول کاربران نیست میتوانند از برنامه پیام رسان GroupMe  نیز استفاده کنند.

۳اگر زیاد اهل گرفتن عکس با دوربین گوشی خود هستید بهتر است علاوه بر اتکا به دوربین گوشی ایفون یک برنامه کاربردی برای ویرایش عکس نیز داشته باشید. بهترین برنامه در این زمینه Camera+ است. برنامه ای که اگر چه همزمان با آیفون نسخه ۴ معرفی شد اما بعد از گذشت تقریبا ۵ سال هنوز در لسیت بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس روی آیفون مطرح است. بعد از نصب آن به بخش تنظیمات پیش فرض برنامه بروید و آنطور که میخواهید تنظیمات ثبت عکس را تغییر دهید. برای مثال بین عکاسی دستی یا اولویت شاتر یکی را انتخاب و بهترین فوکوس روی نقطه مورد نظر خود را انجام دهید. سپس سرعت شاتر و حساسیت ISOرا تنظیم و عکسهایی در فورمت  raw ثبت کنید. یا میتوانید با دو انگشت روی دو نقطه مختلف ضربه بزنید تا دوربین روی هر دو فوکوس کند. پشتیبانی از ثبت ویدیو هم از دیگر قابلیت این برنامه است.  Camera+ با قیمت ۲ دلار و ۹۹ سنت در اختیار کاربران سیستم عامل  ios قرار گرفته است. در همین زمینه  ProCamera هم از دیگر برنامه های است که برای نصب به کاربران در سال جدید میلادی پیشنهاد شده است.

۴-این روزها با وجود مشغله گوناگونی که هر یک از ما داریم حتما بخشی از کارهایمان را فراموش میکنیم در این شرایط بهترین کاری که میتوانیم برای جلوگیری از فراموشی انجام دهیم استفاده از برنامه هایی است که مانند یک منشی امور را به ما یادآوری میکند. در لیست بهترین برنامه های موبایلی آیفون در سال ۲۰۱۸ نام برنامه Todoist: Organiseer uw leven دیده میشود. به کمک این برنامه شما میتوانید تمام کارهای خود را براساس یک برنامه ریزی مشخص پیگیری و انجام دهید. کافی است لیست کارهایی که در روز، هفته یا ماه انجام میدهید را در اختیار برنامه بگذارید. تا این برنامه به طور دقیق برای شما برنامه ریزی انجام دهد همچنین در این زمینه سایت zdnet برنامه Wunderlist را هم برای یادآوری کارها پیشنهاد داده است.

۵در زمینه پیش بینی آب و هوا اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد اما اپلیکیشن هایی که بتوان به پیش بینی آنها اعتماد کردن چندان زیاد نیست. یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه Dark Sky Weather است که پیش از این در همین صفحه معرفی شده است. اما از دیگر برنامه هایی که در این زمینه میتوان به آن اشاره کرد The Weather Channel است. این اپلیکیشن و البته سایت آن یکی از برنامه های پیشگام و بزرگ اینترنتی در زمینه پیش بینی وضع آب و هوا به حساب می آید. به غیر از پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوایی روزانه و البته در هفته ،کاربران نیز امکان اضافه کردن اطلاعات به این برنامه را دارند. یعنی کاربران اطلاعات هواشناسی  یک منطقه که در این برنامه وجود ندارد را برای سازندگان اپ ارسال میکنند تا امکان پیش بینی وضعیت آب و هوایی آن منطقه در آینده فراهم شود . با خبر شدن از مسیرهای هوایی برای هواپیماها، مسیرهای دریایی برای کشتی ها و میزان گرد و غبار موجود در آسمان  از دیگر قابلیت های این برنامه است

دیدگاه کاربران

بی نام۲۰۱۱۵۶۱۶:۲۷:۳۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
صدا و سیما تحریم بشه ، تلگرام هم فیلتر باشد ، خوب تکلیف مردم چه میشود ؟؟؟
ناشناس۲۰۱۱۸۲۱۶:۴۷:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
;باید!!!!!! بایدی در کار نیست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین