دستگیری قاتلی که والدین همسرش را کشت

گروه حوادث الف،   3961019195

روزنامه شرق نوشت: مردی که با حمله مسلحانه به خانه پدر همسرش دست به جنایت زده و گریخته بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. در این جنایت پدر و مادر همسر قاتل کشته و دو زن نیز به‌شدت زخمی شدند که حال آنها وخیم است.

اهالی روستای «کردلاغری» واقع در حوالی یاسوج ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه با شنیدن صدای گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند و مشاهده کردند به منزل یکی از اهالی روستا حمله شده است. آنها وقتی وارد محل حادثه شدند مشاهده کردند سه زن و مرد صاحبخانه غرق در خون هستند و آثار تیراندازی روی در و دیوار به چشم می‌خورد.

به‌این‌ترتیب پلیس و مرکز فوریت‌های پزشکی در جریان واقعه قرار گرفتند و ماموران به‌سرعت خود را به محل رساندند. آنها در همان معاینات اولیه فهمیدند زن و مرد میان‌سالی که صاحب این خانه بودند بر اثر اصابت گلوله جان‌شان را از دست داده‌اند و دختر آنها و دخترعموی او به‌شدت زخمی شده‌اند. پس از آنکه دو مجروح به بیمارستان منتقل شدند تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد و از همان ابتدا نام مردی جوان به نام یونس به میان آمد.

یونس داماد خانواده بود و از مدت‌ها قبل با همسر خود اختلافات شدیدی داشت به‌گونه‌ای که دختر مقتولان تصمیم گرفته بود از او جدا شود و در این میان والدینش نیز از او حمایت می‌کردند. زن جوان پس از آنکه عرصه را بر خود تنگ دید و نتوانست زندگی مشترک را تحمل کند، خانه‌اش را به‌ حالت قهر ترک کرد و به منزل پدری‌اش بازگشت. در این میان یونس با جدایی مخالف بود و قصد داشت همسرش را هر طور شده به ادامه زندگی مشترک وادار کند.

او وقتی در رسیدن به هدف خود ناکام ماند، سلاح در دست گرفت و به خانه پدرزنش یورش برد و سپس به‌سرعت محل را ترک کرد. شواهد موجود نشان می‌داد یونس از مدت‌ها قبل برای این کشتار برنامه‌ریزی کرده، سلاح خریده و نقشه‌ای کشیده بود که بتواند بعد از رسیدن به نیتش به‌سرعت فراری شود. پس از آنکه این اطلاعات به‌عنوان قوی‌ترین فرضیه موجود در پرونده به ثبت رسید، تلاش‌ها برای دستگیری داماد فراری آغاز شد.

این جست‌وجوها مدت زیادی به‌طول نینجامید و بالاخره در کمتر از ۲۴ ساعت یونس در حالی‌که قصد داشت استان کهگیلویه‌وبویراحمد را ترک کند در حلقه محاصره پلیس گرفتار شد و ماموران او را پیش از هرگونه اقدامی و بدون اینکه فرصت یابد دوباره دست به سلاح ببرد، دستگیر و از او یک قبضه کلاشنیکوف و یک خشاب پر کشف کردند.

متهم بعد از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت. او که راهی غیر از پذیرش اتهام قتل نداشت اختلافات خانوادگی را انگیزه این جنایت عنوان کرد و گفت قصد داشت با این‌ کار انتقامش را از همسرش و والدین او بگیرد.

بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در حالی ادامه دارد که دو زن مصدوم همچنان در بیمارستان بستری هستند و با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین